Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kornixon

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 16, 2020, 12:41:15 am »
Dobrze, że Rain wraca. Dialogi fajne rozszerzyły lore i nadały cechy charakteru kombatantom. Rain napisany (oczywiście też z dobrym movesetem) w dobry sposób może podbić serca fanów MK. Jest potencjał.

Mileena jest. Jestem fanem Mileeny, ale niestety nie jestem zadowolony z jej powrotu. Uważam, że postać powinna "odpocząć". Przecież była już i tak fajnym smaczkiem w FRIENDSHIP Kitany. Blue step daughter Shao ma też jej niektóre ruchy. Mogli już jej w tej grze odpuścić, ale podobno ulegli fanom i dodali klona Kitany do najnowszej odsłony Smoczej Serii. Design na minus, ale na szczęście jest custom postaci.

Rambo. Ogólnie szkoda słów. Nie pasuje mi w ogóle. Za dużo się robi tych guestów z filmów akcji. Kiedyś te postacie spoza uniwersum mnie cieszyły. Teraz przez ładowanie ich do gry w masowych ilościach ( w tym zabieranie miejsca klasycznym postaciom) psuje mi jakikolwiek przyjemność z ich obecności. Jeszcze takie postacie jak Rambo. No prośba. Może niedługo Mariusz Pudzianowski zawalczy w MORTAL KOMBAT.

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 04, 2020, 01:36:03 am »
Ja za to obstawiam RPG w świecie MK oczywiście jako Great Kung Lao, ewentualnie przygodówka a'la Shaolin Monks, również z Great Kung Lao za sterami protagonisty.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 22, 2019, 07:46:35 pm »
Kurwa!
Te barany tak zjebały Sindel, że teraz cała historia MK nie ma za bardzo sensu...

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 01, 2019, 03:33:55 pm »
Na pierwszy rzut oka to ten Terminator to taki Jason z pułapkami Predatora. Nie podoba mi się. Głos też cienko dobrali.

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 27, 2019, 01:43:08 pm »
O właśnie!
Fajny przykład na tym minionie Scorpiona. Zamiast go mu dawać w MKX mógł by on trafić do jakiegoś Drahmina czy zupełnie nowej postaci. Co albo by odświeżyło bardzo fajnie zapomnianą już postać, albo ubogaciło uniwersum w nowego badassa z mocą przywoływania swojego pomagiera... A tak dostaliśmy mało związany i niczym nie poparty (w lore) ruch dla Scorpiona.

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 27, 2019, 01:33:24 am »
Opiekunie, ale ta Kitana czy Mileena już od MK2 miała swoje WŁASNE CIOSY, nie wiem dlaczego chcesz dzielić odrębne ruchy na trzy różne charaktery. Zapewne przez podobieństwa tych postaci. Przecież Mileenie nie są potrzebne ciosy Kitany i na odwrót. Kobietki mają swoje fajne i oryginalne ruchy. To zapożyczanie ciosów jest zbędne i tylko gasi nadzieję fanów na to, że dana postać pojawi się chociaż jako DLC. Po za tym Mileena, Kitana i Baraka już od MK2 mają swój ciekawy zestaw ciosów i sądzę, że nie potrzebują udziwnień ( Sai Mileeny u Kitany, glewia Jade u Kitany, Chorągiew Baraki, przemiany w ninja Shanga, ciosy Tremora u Cetrion).
Dla mnie w MK chodzi też o historię, więc im.więcej wariantów i opcji tym mniej postaci w rosterze. Im mniej postaci tym.nudniejsze Story. Fajnie to pokazuje przykład Goro z MKX (który w Story się niestety nie pojawił) gdyby nie.warianty to dałoby się go rozbić na co najmniej 3 postacie. Kintaro, Goro i Sheevę. Tak mieliśmy bardziej tresciwego wojownika, ale wykluczającego tych dwóch pozostałych z gry. Z tego można dojść do wniosku, że przez warianty niektóre postacie mogą wykluczać inne, no bo przejmą ich ruchy ruchy w wariantach by być właśnie bardziej treściwe. Takie przekreślanie jak dla mnie źle wpływa na całe lore i tworzy nam niedociągnięcia (nagłe niewyjaśnione zniknięcia postaci itp.).
Podsumowując... Dalej będę się trzymał postaci uboższych w ruchy, ale bardziej zbalansowanych. Pamiętajmy! Nie ilość (ciosów), a jakość (oryginalność).

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 24, 2019, 12:52:37 pm »
Ja się zgadzam z Rainem. Stworzyli pierdolnik wrzucając mase ciosów dla postaci i poblokowali połowę. To po co są te ciosy? Skoro w realnej grze turniejowej i tak nie zobaczymy ich zastosowania. Też jestem za tym by było mniej ciosów i więcej postaci. 5 ciosów na postać w tym jeden projectile mi wystarczy. Bez kombinowania. Tak mamy postaci z trzema róznymi strzałami. Jeden z boku, drugi z góry, trzeci z dupy.
Wkurzają mnie też (nie wiem jak je nazwać) te ciosy wrzucone na siłę, które obcinają inne postacie. Najlepszym przykładem jest Shang Tsung, który wyklucza nam.już Raina, Ermaca i Reptile'a. Powiedz mi ktoś... Po co Tsungowi te ciosy? Czy sam nie ma swoich ciekawych umiejętności? No ma. Ale w tej grze NRS chce pokazać jakie postaci są rozbudowane i zróżnicowane jednocześnie blokując tę rozbudowę na rankingowych grach bo tyle ciosów ciężko zbalansować. Zwykła głupota i hipokryzja jak dla mnie.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 12:03:16 am »
Jeny, ale ten Joker wygląda chujowo... Mam nadzieję, że będą jakieś ciekawe skórki. Ten wygląda jak jakiś czysty cosplayer. Troszkę brudu do kurwy nędzy bym chciał zobaczyć, a nie jakiegoś syntetycznego młodego misia.
Ogólnie cały ten pack oprócz Shanga i Wolfa jest dla mnie o dupę rozbić. Mało ciekawe postacie, niegodne wystąpienia w MK czy odświeżenia. Przecież taki Havik, Drahmin czy inny Hotaru w odświeżonej wersji mógłby rozjebać. To nie. Damy Terminatora czy innego Jokera, który zapewne będzie kalką tego z Injustice.
Szkoda strzępić.

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 27, 2019, 05:31:48 pm »
Ja bym w MK chętnie widział zasadę 3 projectile'i. Strzelasz czymś trzy razy i koniec. Nie możesz strzelić póki nie dotkniesz fizycznie przeciwnika swoim ciosem.

Nie wiem też po jakiego chuja usunęli sprint. Bez tego jest zdedydowanie ciężej się zbliżyć.

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 22, 2019, 10:24:38 am »
przecież ta jego czapka wygląda tragicznie. Mam nadzieję, że to będzie jeden z jego gear piece'ów, żebym mógł to natychmiast zmienić

Czapka na bank do zmiany. Już widzę ten pióropusz jako gear.  ^-^

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 20, 2019, 08:52:10 pm »
Teaser Nightwolfa. Ciężko na ten moment cokolwiek powiedzieć.

Mogę się tylko przyczepić do tego, że poświata jest niebieska, a nie zielona jak zawsze, ale do zbędne uszczypliwości na nieistotnej kosmetyce.

https://youtu.be/27n3LiJnItk

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 06:29:09 pm »
Zdecydowanie Ash to wybor bez sensu...
Bo juz na starcie warto zadac pytanie... co bedzie jego glowntm orężem w walce???

Ta piło-łapa pewnie. I strzelba na dystans. Taki troszkę Jax tylko zabawniejszy. :P

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 06:01:28 pm »
jak dla mnie są postaci o wiele lepsze od komediowego Asha. Serialu nie oglądałem, ale po końcówce trójki widziałem w jakich ryzach ten serial się będzie utrzymywał.

Z gościnnych chyba najbardziej chciałbym (nikogo bym nie chciał, no ale jak i tak muszą być) Pinheada. Potencjał na FATALITY ma niesamowity. W ogóle piekielny papież jest zajebiście mroczny, więc idealnie pasuje do brudnego klimatu Mortal Kombat. Jeszcze chętnie zobaczyłbym feature w postaci czerpania rozkoszy gdy jakiś Scorpion wykonuje Fatality na cenobicie rozwalając mu pół ciała supermanem. Zupełnie inne spojrzenie na FATALITY w serii. No bo jeszcze chyba nie mieliśmy postaci czerpiącej przyjemność z bólu (no może Havik, ale nie mam pewności).

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 02:26:23 pm »
A ja się przyznam trochę do ignorancji chyba, ale do czasu, gdy ktoś tam nie wymienił tego całego Asha jako potencjalny DLC do MKX, to nigdy o nim nie słyszałem. Potem szybciutko sprawa ucichła, toteż automatycznie zapomniałem, że taki ktoś istnieje. No i temat wraca teraz i jestem w szoku, że ta dziwna postać ma tyle die hard fanów i jest tak popularna (zwłaszcza na zagranicznych forach). Cóż, wychodzi, że żyłem pod kamieniem przez cały ten czas, ale jakoś nigdy nie kojarzyłem/obejrzałem niczego z tą postacią w roli głównej i dla mnie to totalne marnotrawstwo miejsca w rosterze. Już pomijając fakt, że to postać gościnna, czyli chujnia z automatu, to jeszcze jakiś totalny nołnejm.

Eee no.. Nie taki nołnejm. Kawał charakteru. Tylko właśnie z tym charakterem mam problem... Jakoś ta groteskowość Asha nie wpasowuje mi się w uniwersum Mortal Kombat. No ale jego jestem w stanie przełknąć bo to jednak postać bardzo wyczekiwana przez fanów.

No ale kurwa ten Terminator to już dla mnie totalne łajno. Tak mi nie leży, że szok. Jak jeszcze nie będzie miał skórki Arniego to już niech totalnie wypierdala bo żal będzie na niego nawet patrzeć.

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 02:22:57 pm »
Przykre jest to, że już dawno wszystko wyciekło i nie ma żadnego elementu zaskoczenia.

Shang fajny, ale jakoś się specjalnie nie spuszczam. Szczególnie dlatego, że już raczej udupili Raina, Ermaca, Reptile'a i Smoke'a.

Ogólnie jakieś średnie to DLC będą jak dla mnie. Żeby nie powiedzieć, że słabe.
Mam nadzieję, że mają jeszcze asa w rękawie w postaci jakiegoś KP3.

Strony: [1] 2 3 ... 24