Autor Wątek: Postacie: Sub-Zero  (Przeczytany 22288 razy)

Offline Zwyrol

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 20, 2011, 05:53:10 pm »
Design Sub-Zero jest świetny, Scorpion wygląda przy nim jak szczypior. Widać tą moc zwłaszcza przy fatalu, gdzie jedną ręką przerywa przeciwnika  w pasie.

Grubas Sub-Zero to jest tutaj http://www.whatisdeepfried.com/MEDIA/SUBZERO.jpg  ten z nowego MK to mega koks.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 20, 2011, 10:13:33 pm »
Eee Pany nieh Ed nic nie robi. Sub ma być taki, jak jest jak wam się trudno nim gra to zawsze jest jeszcze Scorpion, który jest łatwy do ogarnięcia i przepakowany. A jego desingn dla mnie jest najlepszym jaki stworzono. Począwszy na świetnym skórzanym uniformie, kończąc na elementach zbroi na stopach łydach i rękach. Zresztą wystarczy wejść na obojętnie jaką stronę i znajdziecie tam samych zadowolonych fanów. Wasz wybór kim będzie grać, nikt was nie zmusza żeby tym śnieżynikiem łupać :)

Dlaczego Sub-Zero w tej części uderza otwartymi dłońmi... Ktoś mi może odpowiedzieć na to pytanie?

Ja zauważyłem, że jedynie przy jednym ciosie bije z liścia. Reszta normalna z zaciśniętymi pięściami. Oczywiście nie licząc ciosów dwoma rękami. A wytłumaczyć to zjawisko nie jestem w stanie :P
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2011, 01:45:24 pm wysłana przez Semek »

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 22, 2011, 09:32:40 pm »
Mi akurat nie chodzi o to jak się nim gra tylko jak wygląda. Posturą nie przypomina postaci z mortali 2D - to przykład niekonsekwencji ze strony twórców.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 22, 2011, 09:53:28 pm »
Mi akurat nie chodzi o to jak się nim gra tylko jak wygląda. Posturą nie przypomina postaci z mortali 2D - to przykład niekonsekwencji ze strony twórców.

To jest restart MK. Nie wszystko będzie takie jak dawniej :)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 22, 2011, 11:14:01 pm »
Skoro restart to właśnie powinno być tak jak dawniej :p

Offline Zwyrol

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 23, 2011, 12:00:17 am »
No tak, bo Scorpion czy np Liu Kang przypomina siebie z MK1. Czepiacie się...

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 23, 2011, 12:07:44 pm »
Właśnie... Nie wiem o co Wam chodzi... Sub-Zero chyba też dostanie klasyczny strój w DLC :P

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 23, 2011, 02:20:46 pm »
Jeśli chodzi o fakt, że to restart serii, to co można powiedzieć o jego designie z mortali 3D? Tam się zaczęło to pompowanie jego klaty i robienie z niego koksa i przy tym szajsie już zostali. Co więcej w mortalach 3D większość postaci dostała "koksa", dlatego jakoś do tego przywykłem. Tutaj z kolei widzę np. Scorpiona, czy Kung Lao, którzy jak dla mnie prezentują się co najmniej dobrze. Ale tą jedną postać (w dodatku moją ulubioną) musieli spierdolić zostawiając mu tę "pompę", która absolutnie w niczym nie przypomina jego standardowego designu. To tak jakby z koksa, którym niewątpliwie zawsze był Jax, zrobić jakiegoś chuderlaka - kompletny bezsens. Dodatkowo (po obczajeniu dema) zobaczyłem niektóre jego drętwe ciosy - masakra jaki szajs. Na szczęście w MK9 jest sporo lubianych przeze mnie postaci, których design jest konkretny np. Ermac. Ale Suba zawsze mi będzie szkoda, bo kiedyś to był mój no.1.

P.S. W klasycznym stroju faktycznie prezentuje się (przynajmniej na pierwszy rzut oka) nieco lepiej, więc może jest nadzieja...

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 23, 2011, 03:04:30 pm »
Jeśli chodzi o fakt, że to restart serii, to co można powiedzieć o jego designie z mortali 3D? Tam się zaczęło to pompowanie jego klaty i robienie z niego koksa i przy tym szajsie już zostali. Co więcej w mortalach 3D większość postaci dostała "koksa", dlatego jakoś do tego przywykłem. Tutaj z kolei widzę np. Scorpiona, czy Kung Lao, którzy jak dla mnie prezentują się co najmniej dobrze. Ale tą jedną postać (w dodatku moją ulubioną) musieli spierdolić zostawiając mu tę "pompę", która absolutnie w niczym nie przypomina jego standardowego designu. To tak jakby z koksa, którym niewątpliwie zawsze był Jax, zrobić jakiegoś chuderlaka - kompletny bezsens. Dodatkowo (po obczajeniu dema) zobaczyłem niektóre jego drętwe ciosy - masakra jaki szajs. Na szczęście w MK9 jest sporo lubianych przeze mnie postaci, których design jest konkretny np. Ermac. Ale Suba zawsze mi będzie szkoda, bo kiedyś to był mój no.1.

P.S. W klasycznym stroju faktycznie prezentuje się (przynajmniej na pierwszy rzut oka) nieco lepiej, więc może jest nadzieja...

Martins trudno , co robić :P DObrze ,że nie decydujesz jak ma wyglądać, bo dla mnie to jest jego najlepsza wersja :) A pompa jak pompa odzwierciedla jego silne ciocy :P

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 09, 2011, 10:09:44 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=YR0BzrhIMN8  wiedzieliście o tym? Można w demie tylko tego X-ray'a charge'ować i nie wiem po co, bo tylko mniej zabieraO_o What were they thinking??

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 10, 2011, 11:23:02 am »
http://www.youtube.com/watch?v=YR0BzrhIMN8  wiedzieliście o tym? Można w demie tylko tego X-ray'a charge'ować i nie wiem po co, bo tylko mniej zabieraO_o What were they thinking??

Hmm , a czy czasem śnieżynek podczas chargowania nie przyjmuje pozy obronnej do kontry? Jeśli to prawda to może dlatego Xray zabiera tak
mało energii ?

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 10, 2011, 11:46:54 am »
Niestety nie:D Jak ma tą postawę, to normalnie może dostać cios. To ja kręciłem ten filmik i testowałem różne opcje. Nie widzę póki co sensu Charge'owania. Dziwna sprawa.

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 10, 2011, 03:23:25 pm »
Strój  ok, tylko postawę w grze to ma jak Zangief. Taki lekko pochylony, ręce rozstawione, jakby zaraz miał chwycić rywala i zrobić jakiś rzut.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 11, 2011, 03:31:10 pm »
Zauważyłem, że na jakiś tam trailerach Sub-Zero ma ten counter co w MKvsDC, że się zamraża i jak się go uderzy to oddaje z miecza. Czy jest to w demkuO_o?? Bo nie przypominam sobie bym takie coś robił.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Sub-Zero
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 11, 2011, 03:56:07 pm »
Również zauważyłem to chargowanie x-raya, które nic nie daje ;D Pewnie w finalnej wersji coś będzie na rzeczy, a co do tego zamrażania to miał to na pierwszych filmikach, a na nowych + demko nie ma, więc myślę, że coś musieli zostawić Cyber Sub-Zero i może właśnie to?