Autor Wątek: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero  (Przeczytany 12552 razy)

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« dnia: Listopada 03, 2009, 07:07:36 pm »
Siema! Otóż zawsze marzyłem aby stworzyć coś na wzór MK:MSB. Ale żeby były tam dwie postacie do wyboru Scorpion i Sub-Zero. Więc rok temu zacząłem myśleć o tym na poważnie, gdyż bowiem znam się na grafice lecz o programowaniu nic nie wiem. Zaczołem tworzyć "spritowe" ruchy Scorpiona oto one:


Przed każdym levelm i w trakcie pojawiały by się takie rozmówki między wojownikami z MK:



Chciałbym aby ktoś mi pomógł a właściwe to zaprogramował całą grę jak będą gotowe wszystkie sprity i wyglądy gry (menu, wygląd leveli itp.)

Oczywiście zapraszam wszystkich chętnych do tworzenia wyglądów gry (menu i leveli)

Moje GG: 10848604
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2009, 07:09:41 pm wysłana przez Scorpion king of the soul »

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 03, 2009, 07:33:31 pm »
Siema! Otóż zawsze marzyłem, aby stworzyć coś na wzór MK:MSB na PLAYSTATION3, żeby były tam trzy postacie do wyboru: Scorpion,Sub-Zero i Sindel, no bo wiecie :) Fajna z niej babka, a taka pomijana często. Więc rok temu zacząłem myśleć o tym na poważnie, gdyż bowiem znam się na grafice, lecz architektury PS3 jeszcze nie rozgryzłem. Zacząłem tworzyć "sprity" owych bohaterów:

http://i37.tinypic.com/zxod5f.jpg

Chciałbym, aby ktoś mi pomógł, a właściwe to zaprogramował całą grę.

Oczywiście zapraszam wszystkich chętnych do tworzenia wyglądów gry (menu i leveli)



Bodzio

  • Gość
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 03, 2009, 07:38:32 pm »
:D

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 03, 2009, 09:01:47 pm »
Strasznie mnie zainspirował projekt Davidkoza. I znając moje dobre serce postanowiłem mu trochę pomóc. Na początek poprawiłem model Sindel o najważniejsze detale:

Zaprojektowałem również pierwszą mroczną i klimatyczną planszę:



Mam nadzieję, ze wiecej osób przyłączy się do tego wspaniałego projektu ;D.

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 03, 2009, 09:20:08 pm »
ludzie czy wy se jaja robicie czy na prawdę chcecie pomóc? :P

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 03, 2009, 09:28:40 pm »
Naprawdę chcemy pomóc :) Dzięki Ninja-Spectre. Wiedziałem, że czegoś mi brakuje u Sindel ;) No to mamy już trzy modele postaci z czego się niezmiernie cieszę i mam nadzieję, że inni użytkownicy pomogą, głównie przy rozkminaniu PS3 ;)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 03, 2009, 10:05:47 pm »
ludzie czy wy se jaja robicie czy na prawdę chcecie pomóc? :P
Scorpion king of soul, chcemy chcemy, tylko jak mamy poważnie zabrać się do pomocy jak Ty sam profesjonalizmem nie kipisz.

1) Sprite`y wyglądają okropnie
2) Grandmaster NIGDY nie był mistrzem Scorpiona. Nie wiem dlaczego się tak więc do niego Scorp zwraca skoro są właściwie śmiertelnymi wrogami.
3) Najgorszy zawsze punkt. Nie te umiejętności kolego. Nie ten wiek i nie ten czas. Tu nie można być średnim. Żeby coś fajnego stworzyć trzeba być bardzo dobry w jednej chociaż dziedzinie.

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 03, 2009, 10:36:49 pm »
ludzie czy wy se jaja robicie czy na prawdę chcecie pomóc? :P
Scorpion king of soul, chcemy chcemy, tylko jak mamy poważnie zabrać się do pomocy jak Ty sam profesjonalizmem nie kipisz.

1) Sprite`y wyglądają okropnie
2) Grandmaster NIGDY nie był mistrzem Scorpiona. Nie wiem dlaczego się tak więc do niego Scorp zwraca skoro są właściwie śmiertelnymi wrogami.
3) Najgorszy zawsze punkt. Nie te umiejętności kolego. Nie ten wiek i nie ten czas. Tu nie można być średnim. Żeby coś fajnego stworzyć trzeba być bardzo dobry w jednej chociaż dziedzinie.


Wiem że sprity nie są najlepsze ale w paincie też nie są robione, tak więc używajcie jakby co chociaż gimpa.

Co do Grandmastera to będzie tam sporo rzeczy zmienianych, robiłem to rok temu i jeszcze w tedy tak bardzo fabułą MK się nie interesowałem ;)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 03, 2009, 10:37:05 pm »
I nadeszło samo zło zwane obiektywizmem z samej góry lodowej otwierając oczy niszcząc wszystko to, co budowane było te dwa lata. Teraz nic nie pozostało jak zgodzić się z ręką sprawiedliwości i pozwolić odejść swoim marzeniom.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 03, 2009, 10:40:06 pm »
I nadeszło samo zło zwane obiektywizmem z samej góry lodowej otwierając oczy niszcząc wszystko to, co budowane było te dwa lata. Teraz nic nie pozostało jak zgodzić się z ręką sprawiedliwości i pozwolić odejść swoim marzeniom.

No! Kurwa!

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 04, 2009, 03:13:05 pm »
Być może ów "obiektywizm" odnosi się do dwóch ( z trzech ) uwag, którymi Adept uraczył projekt Scorpiona, ale ocena tego, jaką fabułą King of the Soul obdarzył swoją produkcję, to raczej przykład subiektywizmu.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 04, 2009, 03:24:47 pm »
Nieprawda :) Subiektywizm by był, gdybym napisał "Moim zdaniem fabuła ssie", jednak ja podałem oficjale sprostowanie fabularne do historii Scorpion king of soul opierając się na kanonie Mortal Kombat. Wszystko co nie jest w kanonie to historie alternatywne, a nigdzie w poście użytkownik nie napisał o tym, że to fan fiction z alternatywną historią, no tak czy nie? Poza tym trochę logiki drodzy userzy. Niektórych rzeczy nie wypada zmieniać, Sub-Zero nie jest murzynem, Sonya nie miała nigdy romansu z Kitaną, a Grandmaster nigdy nie był mistrzem Scorpiona. Wszystkie te fakty z fabularnego punktu widzenia są bez sensu, ale użytkownik może je urzeczywistnić, w końcu hulaj duszo. Jednak czytając takie coś większość raczej się skrzywi niż popatrzy przychylnie. Przynajmniej koneserzy fabularni tacy jak SlaveMe. Popierając się więc na oficjalnej fabule gry do projektu stricte Mortal Kombat, to gdzie popełniłem subiektywizm? Proszę na drugi raz bardziej wniknąć w strukturę postów. Bo jeżeli jest coś w kanonie i drugi użytkownik mówi: "Tego nie ma w kanonie" to czy to obiektywizm czy subiektywizm? No właśnie :) Oczywiście, że obiektywizm.

Offline Cobra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 605
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 04, 2009, 05:37:01 pm »
Taka gra powstaje z rąk ADEPTA, DAVIDKOZA I LUNY, będziemy mogli tam również mieć do wyboru naszego niebieskiego ninje Sub-Zero czy jego największego wroga Scorpiona :)
Więc nie wiem po co robić 2 prawie że taką samą gre (chodzi mi o fabułę/wątek)
Ja popieram Adepta, Scorpion nie te lata aby robić gre trzeba to robić dobrze a nie średnio (cyt. Adept) aby coś konkretnego z tego wyszło, ja nigdy się za takie coś nie wziąłem i nie wezmę gdyż wiem że jestem słaby w te "klocki", nie oszukujmy się małe masz umiejętności aby robić grę na odpowiadającym dla userów poziomie :)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 04, 2009, 07:24:56 pm »
Ninja-Spectre, Cobra, Davidkoz, nie dokarmiajmy już trolla

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat - Scorpion and Sub - Zero
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 04, 2009, 10:52:28 pm »
Intersubiektywnie projekt jest chujowy, amen. I przestańcie pierdolić, bo mnie chuj strzela.