Autor Wątek: Mortal Kombat II  (Przeczytany 50621 razy)

Offline LK-9T9

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 229
  • UMK3 4 life!
    • Zobacz profil
Mortal Kombat II
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 28, 2007, 07:05:44 pm »
to musisz jeszcze miec romy, najlepiej by bylo gdybys sciagnela MAME32k 0.64, bedziesz mogla grac online w kazdego klasycznego MK (oprocz MKT).

Jak juz wszystko skompletujesz, wklej romy (_bez_ rozpakowywania!) do folderu ROMS, uruchom MAME, wcisnij F5 i tyle.

Offline ZdZiArKa17

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 27, 2008, 10:50:45 am »
ja gram w 2 na SNES'a i spoko jest ale troche za szybko czas leci i fatalow za bardzo nie umiem
zrobic 8)

Luna

  • Gość
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 27, 2008, 07:51:09 pm »
MK2 na snesa jest dziwny:p Czasu na fatala jest tam az za duzo <porownaj z wersja arcade;p> i dzieja sie fajne motywy typu dziala d+hp na p,p,hk liu:) Ale sam cioralem w ta wersje bardzo dlugo:>

Offline Cahir88

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 12, 2008, 05:07:44 pm »
Mam problem z finishami w MK2. Fatality mi wychodzą, ale reszta (friendship, pit, babality) już nie, mimo że stosuję odp. kombinacje. Co robię źle? Czy np. friendship trzeba wykonać z jakiejś konkretnej odległości?
PS Emuluje z genesisa ;)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 12, 2008, 05:18:24 pm »
Z tego co pamiętam to są zasady których chcemy przestrzegać jeśli chcemy robić inne wykończenia niż Fatale. Nie pamiętam dokładnie jeśli chodzi o MKII ale w MK3 i MKTrigogy jeśli chciałeś zrobić Frendship albo Animality to np. nie mogłeś użyć bloku podczas finałowej rundy i takie tam..
Poszukam, popatrzę i jak znajdę to Ci napisze co i jak..

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 17, 2009, 09:30:57 pm »
MKII jest najlepsze pod względem Fatalit. Żadna część z serii nie ma tego klimatu. Ale jeśli chodzi o system walki to najlepsze jest UMK3. Kombosy i szybkość.

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 24, 2009, 09:49:21 pm »
Widzę tu sporo negatywnych opinii na temat klimatu MK3/UMK3/MKT. Jeśli chodzi o fatale to zgodzę się że niektóre są nieporównywalnie słabsze od tych z MK2 ale sam klimat gry jest porównywalny, jeśli nie lepszy. Fabuła jest oryginalna (atak Shao na Ziemię, ogólny chaos, Shang i jego polowanie na dusze-świetne pomysły) a nowe postaci pasują według mnie do klimatu MK.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 24, 2009, 09:55:47 pm »
Ja tam kocham klimat MK3/Trilogy. Są w 2d. To esencja prawdziwego Mortal Kombat IMO :)

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 08, 2010, 09:23:00 pm »
Ja sobie dziś ograłem MKII na MAME dla przypomnienia. Kurcze tam w rogach świetne juggle siadają. Nie mówię już o standardach Kitany koszących ponad pół krechy, ale np Reptile kulka, potem punch z przysiadu/kopniaczek i inne bzdety. Muszę ogarnąć ten temat i posypie się nowa fala flawlessów:D

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 08, 2010, 09:29:34 pm »
Nie wyjdą Ci te juggle online. Nie raz z Death Dealerem próbowaliśmy D+LP przy ścianie i skaczącym przeciwniku. Za duży delay. Te wszystkie juggle na necie wykonane są tylko i wyłącznie nieaktywnym drugim playerem. Także nie posypią się, nie posypią flawessy ;)

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 08, 2010, 10:12:59 pm »
Pamiętaj kolego, że mam jeszcze zaproszenie od ciebie na osobiste stawienie się w twoich terenach celem sparingu w MK właśnie:p

Offline Hanzo Hasashi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 192
  • No Pain, No Game !
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 09, 2010, 09:07:14 pm »
oj grałem z kilkoma osobami w mk2 i masęperfectów wykonałem:)

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 09, 2010, 09:23:28 pm »
Mnie wkurza to, że online zawsze są lagi jakieś. Nie potrafię się przy tym nie wkurzać:/ No chyba, że Adepta leje:D Ale ostatnio o ile pamiętam to online też tak mniej kolorowo z nim było.

Offline Death Dealer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 21, 2010, 01:45:30 am »
  Opóźnienia są to fakt, a to jak dla mnie jest całkowicie niedopuszczalne w starciach weteranów.
Na szczęście ja i Adept gramy przez opcję P2P i jest tzw. pełny wypas... No czasami są lekkie zgrzyty.
Zgadzam się całkowicie, ze te wszystkie bajeranckie komba z MK2 które są na jutube to tylko i wyłącznie demonstracja. Jako pokazówka - super, bo widać możliwości gry. W walce na poziomie dla zaawansowanych nie stwierdzono.
Worek złota temu kto zrobi mi takie pełne combo w rogu ;).

  Nie zmienia to jednak faktu, ze w walkach między weteranami zdarzają się FLAWLESS VICTORY i to wcale nie dzięki specjalnym kombinacjom ciosów.

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat II
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 21, 2010, 12:58:05 pm »
Grałem raz z jakimś kolesiem z USA który robił te cuda online właśnie. I to nie tam że glitche wykorzystywał typu schulenie się pod pociskiem dolnym Liu, ale combosiki robił jakieś cudaczne i właśnie to co na YT widać. Zdziwiło mnie to, bo kurcze laik to nie jestem...