Autor Wątek: Postacie: Kitana  (Przeczytany 11837 razy)

Offline Gizmo94pl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 339
  • NERD
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Gizmo94pl
Postacie: Kitana
« dnia: Marca 10, 2011, 04:35:39 pm »

Kitana

Alternatywne stroje:
Costume 2 (Krypta DL 69):

« Ostatnia zmiana: Maja 04, 2011, 02:37:13 pm wysłana przez Gizmo94pl »

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 11, 2011, 11:32:13 pm »
Jedna z moich ulubienic ;D Za co można ją lubić? Przede wszystkim za wygląd ;D Księżniczka promieniuje kobiecym pięknem :). Specjale ma dosyć dobrze dobrane - rzut wachlarzem, cięcie bronią itd. Dramatyczna historia księżniczki również przykuła moją uwagę. Ogólnie postać ciekawa - dobrze, że pojawiła się w nowym MK :)
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2011, 10:17:55 pm wysłana przez johnx »

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 13, 2011, 12:28:58 pm »
Jak dla mnie musiała się pojawić na 100%  ;D

Offline ildjarn

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 17, 2011, 10:17:37 am »
Twarze kobiet w nowym MK są niestety fatalnie wykonane, czego szczytem jest właśnie Kitana - wygląda jak jakiś shemale, blah.

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 31, 2011, 12:55:33 am »
Wiem, że jest na odwrót, ale dla mnie Kitana to marny klon Mileeny.

Offline ReVille

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • PSN ID: reville123
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 01, 2011, 01:08:04 am »
Wiem, że jest na odwrót, ale dla mnie Kitana to marny klon Mileeny.

W którym momencie Kitana jest podoba do Mileeny, czy tam Mileena do Kitany ??

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:18:54 pm »
Przecież Mileena to połąćzenie krwi Kitany i Tarkatan.

Offline ReVille

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • PSN ID: reville123
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:21:43 pm »
ale co to ma do podobieństwa :) to są dwie różne postacie, całkiem inaczej się nimi gra. krew krwią ale nie ma to nic do podobieństw ewentualnie wygląd nic poza tym

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:23:29 pm »
Oj dobram chodziło mi o to, że wolę grać Mileeną niż Kitaną.

Offline ReVille

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • PSN ID: reville123
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:24:43 pm »
 ;D ;D

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:26:26 pm »

Offline ReVille

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • PSN ID: reville123
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:29:14 pm »
no poczytaj sam siebie  ;) ale tak bez spiny

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:33:12 pm »
no poczytaj sam siebie  ;) ale tak bez spiny

Racja facepalm.

Offline Iced_Taz

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Iced_Taz
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #13 dnia: Września 11, 2011, 09:54:11 am »
Panowie i Panie ten dział służy do tego, aby wypisać dobre zagrania danej postaci, a nie rozwodzić się nad jej twarzą :)  Ja mam dzisiaj klimat na pisanie poradnika, więc kilka słów ode mnie (Kitana to moja główna postać). Zaczynamy:

ciosy podstawowe:

1,1,1 - szybkie piąchy, dobre kiedy prowadzimy pressing, trafiliśmy przeciwnika z Jp albo musimy trafić przeciwnika na cheap damage. Po trafieniu 1,1 możemy przejść w dowolnego specjala. Polecam uprise (B,B,2), ponieważ jest to juggle starter.

3,3,3 - bardzo szybkie kopnięcia na high. Przydatne do presingu - niektóre postacie nie zdążą po swoim bloku zadać ciosu jeśli zaatakujemy 3,3,3 (przeciwnik zablokuje nasz pierwszy atak).  Dobre na zakończenie juggla (tylko przy ścianie). Mogą zgarnąć kucającego, ale ze względu na marny zasięg i opóźnienie nie polecam. Po 3,3 możemy przejść w specjala.

B,3,3 - kolejne kopnięcia. Raczej mało przydatne. Ja stosuje tylko w jugglach.

2,1,2 - kombinacja stosowana w zooningu i pressingu. Ostatni cios wyrzuca przeciwnika na koniec ekranu, a my możemy dalej atakować np. wachlarzami). Na bloku raczej bezpieczna, wejdą tylko szybkie specjale.

B,1,2 - overhead. super kombinacja na kucających. Dobry zasięg. Przydatne kiedy nasz sfrustrowany przeciwnik spodziewa się fana i kuca. Z uwagi na wspomniany zasięg możemy go zaskoczyć. Rzadko widzę ten atak u graczy grających Kitaną.

F,2,1 - tzw. royal lift. Podstawowy juggle starter Kitany oraz narzędzie do karania. Na bloku jest karalny, ale nie zawsze. Royal Lift może ukarać Smoka, Scorpiona, podstawowy tel. Sektora, Kung Lao. Trzeba odczekać aż przeciwnik po teleporcie dotknie ziemi inaczej kara nie będzie efektywna. Nie działa na  roll ball i teleport Milleny. Po F,2 możemy przejść w specjale.

D+1 - niepozorny cios, ale to jedna z...głównych broni Kitany. Co to jest D+1 ? To z pozoru zwykłe pchnięcie. Tylko z pozoru. Jest to bardzo szybki cios, który pozwala na ukaranie większości stringów albo specjali. Kitana zadając ten cios kuca. Po trafieniu wchodzą jeszcze dwa takie. Na bloku jesteśmy bezpieczni, po trafieniu możemy przejść w specjala. Trzeba dalej rekomendować ?:) Nie jest to d+4 Milleny, ale też znakomity poke.

B+2 - zgarnia skaczących, używany w jugglach. Z uwagi na fatalny uppercut Kitany, proponuje właśnie B+2. Niestety jest dość wolny.

F+4,2_F+4,4_F+4,3 - kolejna podstawowa kombinacja Kitany. Jeśli grasz tą postacią, to musisz perfekcyjnie operować tą kombinacją. Wersję z F+4,3 możemy sobie odpuścić.  F+4,2 to juggle starter, łapie kucających. F+4,4 to podcinka. Doskonałe narzędzie do presingu. Przeciwnik musi zgadywać co zrobimy. Na bloku jesteśmy bezpieczni. Pobawcie się z rywalem. Po dwóch F+4,3 jeśli podcinki trafią, to stawiam 100 zł, że następnie rywal ukucnie :) Gasimy go wtedy F+4,2 i jeśli mamy go przy ścianie kosimy 40 kilka procent za combo :) Bardzo szybka kombinacja.

F+3,1,2 - rzadko stosowana kombinacja. Czasem robię, aby zaskoczyć rywala. Po F+3 Kitana wykonuje skok. Jeśli założymy, że przeciwnik chce nas podciąć, to wsadzimy mu tą kombinację. Po F+3,1 możemy wejść ze specjalem. Tradycyjnie polecam uprise :)

ciosy specjalne:

D,F,1  Fan toss - cała potęga Kitany tkwi w jej wachlarzach. Wachlarze są doskonałym narzędziem do pressingu, combosów oraz zooningu. Gdy Kitana rzuca jeden wachlarz leci tuż za drugim (ciężko to przeskoczyć, przeciwnik musi kucać). Wachlarze doskonale przedłużają combo, gdyż przytrzymują przez pewien czas rywala w powietrzu. Nie nadużywać :) Wersja ex. to dwa wachlarze po kolei (przytrzymując 1 decydujemy kiedy rzucać drugi). Ex. fan toss możemy scancelować. Co to znaczy? Po rzuceniu pierwszego naciskamy szybko F,F i wtedy Kitana olewa rzut drugim wachlarzem oraz przechodzi do ataku. To podstawowa broń. Po trafieniu Ex. fan toss przeciwnik jest zamroczony, a my jeśli doskoczymy mamy full combo. Ex. fan toss możemy wpleść po większości kombinacji, a także po  trafieniu jp. Starajcie się każdy cios w powietrzy kończyć fan tossem (zmieścimy się). Trafiacie przeciwnika z nogi w powietrzy ? od razu fan toss. Mamy go w górze i walimy combem :) Działa też w powietrzu.

B,B,2 Uprise - anti-air i narzędzie w jugglach. Łapie latające ciosy (Milena teleport, Sheeva stomp). Musim jednak przewidzieć zagranie rywala i wykonać uprise pół sek. wcześniej (inaczej nie zdążymy. Chyba, że wersja ex.) Niestety podstawowa wersja jest bardzo wolna, dlatego polecam ex. Dobry weak up move. Niestety jeśli przeciwnik zablokuje full combo w łeb.

D,B,1 - bardzo przydatny przelot :) Po pierwsze jest to anti air, po drugie możemy uciec z rogu gdy rozjuszony rywal atakuje, po trzecie pomaga w zooningu (gdy rywal podchodzi my uciekamy na drugi koniec ekranu :)). Co jeszcze jest fajnego w tym ciosie ? Może być...projectilem. Gdy zrobimy go tuż nad ziemią Kitana zgarnie stojącego, A NAWET kucającego przeciwnika. Na bloku jesteśmy bezpieczni !!! Nie stosować gdy stoimy z rywalem na dwóch krawędziach ekranu (karalne).

D,F,2 cutting fan - cutting fan dobrze sprawdza się jako anty-air, jako wykończenie juggli lub narzędzie do presingu. Na bloku jesteśmy bezpieczni, wejdzie tylko szybki specjal. Przeciwnik może kucnąć po tym ciosie. Dobrze działa w połączeniu z D+1, F+2. Ogólnie często go używam. Ex. to dodatkowe uderzenia (przez kilka początkowych klatek mamy armor). Cutting fan świetnie sprawdza się jako weak up.

D,B,4 - podcinka. taki tam przyjemny ciosik. Możemy czasem wpleść w stringa, aby zaskoczyć rywala. Na bloku w miarę bezpieczna sprawa.

Reszty ciosów nie opisuje, bo są bezużyteczne moim zdaniem :)


UWAGA !!! U MNIE "~" OZNACZA, ŻE KOLEJNY CIOS NALEŻY ZROBIĆ JAK NAJSZYBCIEJ PO POPRZEDNIEJ KOMBINACJI. Combo oraz juggle. Kitana to machina do combosów. Na Youtube jest wiele filmików :) Combosy Kitany zabierają od najmarniej 35% do...50 kilku :) Jej kombinacje są proste, ale...wymagają znakomitego timingu. Ok kilka przyjaznych rzeczy:

1.  jp, F+2,1, njp, 4~fan toss,2~uprise, dash, dash, B+2~air fan toss, fan toss, 3,3,3~cutting fan (ściana) lub F+2~cutting fan (w środku planszy). Combo za 45%-48%. Nie polecam wklejanie tutaj ex. fan cancel. Podobnie jak sieć w combosach Cyraxa ex. wachlarz obniża damage, a my tracimy jeszcze pasek (nie wiem czemu tak się dzieje).

2. jp, F+4,2 następnie szybko 2~uprise, dash, B+2~air fan toss,fan toss, ex. fan toss (cancel), fan toss, 3,3,3~cutting fan_F+2~cutting fan. Ewentualnie można wywalić ex. fan toss  :)

3. 1,1_2,1_3,3_F,3,1 (zacznijcie jak chcecie), uprise, dash, njp, B+2~air fan toss, fan toss i końcówka jak wszędzie.

4.  jp, F+2,1, njp, 4~fan toss,2~fan toss,2 ex.uprise, dash, dash, B+2~air fan toss, fan toss, 3,3,3~cutting fan lub F+2~cutting fan.

5. jp, F+4,2, 2~ fan toss, 2~ex. uprise, dash, B+2~air fan toss, fan toss, ex fan toss cancel, B+2~air fan toss, D+1

6. jp, F+2,1, njp, B+2~air fan toss, Xray

ściana:

1. combos numer 1 (lista powyżej)
2. F+4,2, B+2~air fan toss, fan toss, ex fan toss cancel, 3,3,3~cutting fan
3. F+4,2, B+3,3~fan toss, 2~ uprise, B+2~air fan toss, fan toss, 3,3,3~cutting fan 
4. F+4,2,2~uprise,B+2~air fan toss, fan toss, 2~XRAY

Na necie znajdziecie pierdyliard combosów :) Ja wypisałem tylko kilka, których używam. Każdego combosa możecie zacząć od jakiegoś ciosu  np. 1,1 lub 2,1 lub F+2 połączonego z ex. fan toss (cancel). W przypadku pytań walcie śmiało :)


« Ostatnia zmiana: Września 11, 2011, 10:41:46 am wysłana przez Iced_Taz »

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Postacie: Kitana
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 04, 2012, 12:19:54 am »
Co do posta wyżej to lepiej by byłó jakbyś założył inny temat w dziale postaci, tak jak np. jest z sektorem.
A co do tematu, to zastanawia mnie czemu nie dodali klasycznego fatalka Kitany (buzi) z jej klasycznym strojem tak jak to zrobili z Sub-Zero, Scorpionem i Reptilem.