Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sla

Strony: 1 [2] 3 4 ... 25
16
Ogólne / Odp: Nowa strona (blog) o MK - zapraszam
« dnia: Sierpnia 26, 2013, 07:13:04 am »
Tu nie chodzi o hejtowanie tylko konsekwencję w działaniu. Raczej miałem na myśli słomiany zapał kolegi, bo przecież mógł zrobić na przekór wszystkim i pociągnąć temat.

17
Ogólne / Odp: Nowa strona (blog) o MK - zapraszam
« dnia: Sierpnia 25, 2013, 05:10:25 pm »
Padło szybciej niż powstało

18
Turnieje i zloty / Łobez Arena - 04-06.10.2013
« dnia: Sierpnia 22, 2013, 12:51:29 pm »
Równolegle do turnieju w Łodzi odbędzie się jeszcze jeden event w zachodniopomorskim w miejscowości Łobez. Może kogoś to zainteresuje:

STRONA TURNIEJU

FACEBOOK

19
Jak co roku w Łodzi odbędzie się festiwal komiksów i gier w Łodzi. Dobrzy ludzie przyłożyli się i po raz kolejny odbędzie się tam turniej MK9. Więcej szczegółów na backdash.pl:

SZCZEGÓŁY

20
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 16, 2013, 06:41:46 pm »
No to jak cię ciśnie na bloku, to zawsze znajdzie się małe okienko, żeby wyprowadzić swój atak. Spróbuj np. Spirit Charge odepchnąć przeciwnika lub tak jak pisałem wyżej, odskoczyć z nogą lub samemu zrobić cross-jump i wyjść z własną kombinacją. A jeżeli zaczniesz zbierać, a masz naładowane dwa paski, to zbreakerujesz.

21
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 16, 2013, 06:04:43 pm »
Pytania:

1. kim gra przeciwnik?
2. co robi? - czy ciśnie krótkie kombinacje na bloku, czy np. przeskakuje nad tobą z piąchą (cross-jump punch) i próbuje sadzić kombinacje?

Ad. 1: Od tego przeciwko komu grasz dużo zależy jak powinieneś reagować, chodzi tutaj o poznanie poszczególnych match-upów, czyli taktyk na daną postać.

Ad.2: Nie ma uniwersalnej metody - jeśli to są cross-jumpy, to najprościej skontrować NJP, czyli neutral jump punch (u+1_2, czyli góra+dowolna piącha) - otworzy Ci to juggle'a. Możesz też próbować odskoczyć z nogą, ale z reguły coś wtedy łykniesz. Wtedy jeśli będzie knockdown, to możesz próbować jakiegoś wake-upa.

Jeśli mówimy o walce przeciwko np. Johnny Cage'owi no to sprawa się komplikuje, bo akurat on ma specjalny string, którym jailuje przeciwnika (praktycznie nic nie można zrobić i łykasz cheap damage na bloku).

Napisz coś więcej - przeciwko komu masz problemy?

22
Klasyka MK / Odp: Porywający gameplay z MK
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 06:17:51 pm »
To po prostu nic nie wnosi (patrz argumenty john-x'a), a to że się zajebiście bawicie przy MK, to spoko i być może ten filmik jest fajny dla was, ale osób postronnych zdecydowanie nie.

23
Pomoc / Odp: Mortal Kombat 9 Slow Motion
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 05:59:58 pm »
Poniżej masz link do tematu, gdzie chłopaki rozkminiali problem:

ROZWIĄZANIE PROBLEMU

Daj znać, jak MK9 hula na tym lapku z GT650M.

24
Klasyka MK / Odp: Porywający gameplay z MK
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 05:19:45 pm »
Suabe...

25
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 07:55:27 pm »
Skąd wiem?? - Bo z niektórymi wciąż gram.

To go załóż, temat wątku wówczas wróci do pierwotnego stanu.

26
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 07:51:30 pm »
Nie będzie nic usuwane. Chcecie założyć oddzielny, to załóżcie.

Z jakiej paki ludzie mają rezygnować z szansy nawiązania kontaktu z innymi graczami PS3 i X360???

27
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360 i PS3
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 05:55:42 pm »
Tak zrobimy. Na PC podaje się Steam ID, czy nie ma to znaczenia?

28
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 07:30:08 am »
@Immortal, i to jest treściwa porcja. Tego kornera muszę sprawdzić :)

29
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 11, 2013, 03:19:39 pm »
Nie zgodzę się, ale niech każdy gra na tym na czym mu najlepiej. Z resztą nie wyobrażam sobie "uczenia się" gry od nowa specjalnie na klawiaturze. Za dużo godzin na padzie po prostu.

Wracając do tematu, popatrzyłem chwilę na Kenshiego i całkiem fajne opcje na MIDSCREEN:

1: jip, f32~RK, fash, f22b2 [29%]

2: jip, f32~RK, dash, f32~SC [30%]

3: jip, f22b1, dash, f32~RK, dash, f22b2 [38%]

4: jip, f22b1, dash, f32~RK, dash, f32~SC [39%]

Po NJP:

5: NJP, f32~RK, dash, f32~SC [27%]

Ogólnie jako ENDER w kombinacjach dobrze robią f32~SC i f22b2, bo rzucają przeciwnika na fullscreen (f22b2 nieco bliżej) i można trochę pozonować z TS na różnych odległościach albo TF.

Kenshi ma dosyć mocne opcje w kornerze, ale nigdy tego nie rozkminiałem i się nie uczyłem, więc chętnie podpatrzę kogoś mądrzejszego.

30
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 11, 2013, 11:39:31 am »
Kenshi może sadzić unbreakable combos (nie można zrobić brake'a). Wykorzystuje się w tym celu same specjale na dystansie. Raising Karma nie jest tylko na skaczących przeciwników. Spokojnie można wyłapać gościa, który jest blisko i od razu posadzić combo. Spirit Charge jest o tyle dobry jako wake up, że oddala od Ciebie przeciwnika i pozwala rozpocząć zoning.

Co do padów, to tylko pad od PS2 lub PS3. Co do klawiatury nie zgodzę się z Johnxem (:P) . Jak już sprawię sobie lapka i mk9 na pc to będę grał tylko na padzie.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 25