Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ninja-Spectre dnia Czerwca 14, 2023, 01:15:30 pm »
Jak dla mnie trochę rozczarowujące. Za bardzo wtórne. Znowu wracamy z historią do początku? Po co ? Przecież Mk9 było grą, która wracała do początku, przechodzilismy fabularnie przez pierwsze 3 turnieje, mieliśmy niemal wszystkie klasyczne postacie i powrót do walki w 2D. Można było iść dalej - wymyśleć jakieś mroczne bóstwo na finałowego bossa, więcej nowych postaci, jakieś powroty tych co się nie załapały w poprzednich częściach. Albo cofnąc się o ileś tam lat przed 1 turniejem, też byłoby ciekawie. System walki też jakoś rewolucyjnie nie wyglada, z grubsza podobny jak w poprzednich częściach. Te kameosy, czy jak im tam, mnie nie ziębią ani parzą.

Design Sub-Zero mnie się w ogóle nie podoba - po co ten fryz ala samurajski. I rzeczywiscie jakiś za drobny (chociaż w MK 3D lubili przesadzać w 2 stronę) i jakiś za młody (tu sprawia wrażenie jakby miał z 18-20 lat).  Scorpion tez już się przewija w tych trailerach i niestety wygląda podobnie.


22
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez savel dnia Czerwca 13, 2023, 07:52:48 pm »
Podobno zmienili silnik, a MK1 wygląda jak nakładka na poprzednie dwie części, już teraz widać, że nawet cięcia modeli i dziury są dokładnie te same co w MKX (idealne połówki głów i ciał, idealnie równe odcinanie twarzy, dziura w klatce piersiowej), a w fatality Kitany postać nie jest cięta, tylko po prostu znika - to wygląda dramatycznie źle.

A co ma silnik do tego ile natłukli modeli? Pamiętaj, że masz co najmniej 25 postaci. Każdy niestandardowy fatal, w których tniesz postać inaczej to dodatkowy model i tekstura x 25 (Celowałbym, że 3tygodnie pracy jeden osoby). Musisz iść na kompromisy. MK jest i tak zupełnie obłędny jeśli popatrzysz na ilość i jakość assetów. Porównaj to do jakiejkolwiek innej bijatyki. Animacje do MK11 robiło kilka fabryk assetów jak oglądałem creditsy, bo to są odjebane ilości.

Zmiana silnika (zakładam że w obrębie wersji Unreala) to inne ficzery oświetlenia, masę różnych ficzerów w shaderach - zauważ jak reagują teraz materiały na światło (koszula Cage'a, ten strój klasycznej Sonii).  Jeśli chodzi o Unreal to ok w nowej wersji, może pare ułatwiaczy się pojawiło, ale w dużej części to zmiany w samym rendererze i tak pod każdą produkcje trzeba zrobić mase własnych tooli, bo to łysy, uniwersalny silnik.
23
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Czerwca 13, 2023, 01:26:33 pm »
Dawno temu był jakiś przeciek, że w MK1 pojawią się wszystkie postacie ze wszystkich poprzednich części - nie zdziwię się, jeśli to będzie prawda i wleci bardzo dużo Kameo (w pierwszym DLC ma być 5 dodatkowych). Nadal twierdzę, że nie będzie dubli postaci z głównego zestawu, nawet Sub Zero nie jest zdublowany - prawdopodobnie jeden to Bi han, drugi to Kuai Lang.

Co do pierwszej części cytatu. Yep - pewnie tak będzie. Zrobią kameo fest i wszyscy będą zadowoleni.
Co do drugiej części i dubli. No tutaj nie i to nawet Edward potwierdził. Stawiam, że klasyczne postacie: Scorpion, SubZero, Sonya, Kano, Jax (oby nie), Kung Lao, Raiden, Lucjan, MOOOŻE Reptile - będą zarówno w main jak i kameo rosterze BO TAK. I nie będzie to relevant dla story ani dlatego, że grasz dwoma różnymi Sub Zero. Ot, coś tak niekanonicznego jak zwykłe mirror matche.

No i coraz więcej znaków wskazuje na to, że Scorpion to Kuai Liang, a Hanzo schowany do szafy xD
1) słowa Boona, że Scorp i Sub Zero to bracia
2) wywiad Boona, gdzie odnosi się do Scorpiona jako "yellow ninja guy"
3) brak zaprezentowanego Scorpiona w pierwszym rzucie - czyli pewnie jego introsy sugerują coś, czego nie powinniśmy JESZCZE wiedzieć. Tak samo długo chowali Kitanę w MK11, bo miała sztylet Mileeny i fani się zagotowali jak knedle
24
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nazwa użytkownika: dnia Czerwca 13, 2023, 07:32:44 am »
Cytuj
Brutality zawsze na proposie. Jak dla mnie mogłyby zupełnie wyprzeć fatale i odzyskać swą właściwą nazwę.
Te brutality już w MKX wyglądały tandetnie i kiczowato, a to, że trzeba spełniać do nich jakieś warunki, kompletnie je dyskwalifikuje. Są za szybkie, wykonane byle jak i nie dające żadnej satysfakcji, a ich poziom wykonania to jest jakieś MK2, może MK4. Brutality powinny wyglądać przynajmniej tak, jak zrobili teraz klasyczne fatality, a najlepiej przywrócić je po prostu do spuszczania solidnego wpierdolu.

Podobno zmienili silnik, a MK1 wygląda jak nakładka na poprzednie dwie części, już teraz widać, że nawet cięcia modeli i dziury są dokładnie te same co w MKX (idealne połówki głów i ciał, idealnie równe odcinanie twarzy, dziura w klatce piersiowej), a w fatality Kitany postać nie jest cięta, tylko po prostu znika - to wygląda dramatycznie źle.

Jeśli wszystko jest na lepszym poziomie, to takie kiczowate rzeczy odstają od reszty, wyglądają jak robione na odpierdol i zaniżają odbiór całości.

Póki co widzę chłam na poziomie MKX i straciłem kompletnie zapał do tej gry - z jednej strony dobrze, bo i tak zagram dopiero po wydaniu całości, więc czekanie na kompletną wersję nie będzie takie męczące ;)

Dawno temu był jakiś przeciek, że w MK1 pojawią się wszystkie postacie ze wszystkich poprzednich części - nie zdziwię się, jeśli to będzie prawda i wleci bardzo dużo Kameo (w pierwszym DLC ma być 5 dodatkowych). Nadal twierdzę, że nie będzie dubli postaci z głównego zestawu, nawet Sub Zero nie jest zdublowany - prawdopodobnie jeden to Bi han, drugi to Kuai Lang.
25
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez savel dnia Czerwca 12, 2023, 08:17:51 pm »
Warto też porównać grę do konkurencji:
https://www.youtube.com/watch?v=rid3nClvQsk - masakra MARKETING OPARTY NA DUPACH WOJOWNICZEK... jak ja się cieszę, że MK dorosło.
https://www.youtube.com/watch?v=9j1pbcy9dOI

Nie wiem czy jest jakikolwiek gatunek gier w których jeden produkt tak totalnie dystansuje konkurencję.
26
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez savel dnia Czerwca 12, 2023, 07:59:45 pm »
W sumie w prawie 100% mogę się podpisać pod tym co piszesz Purple Rain. Co do grafiki po dłuższym czasie wyklarowuje mi się takie stanowisko: technologicznie 9/10, design 7/10. Tak jak pisałem im dokładniej obserwuje detale, lepszej jakości gameplaye to śmiem twierdzić, że to naprawdę jedna z bardziej spektakularnych obecnie gier. Ale design.. koncepty. Były lepsze w 11. To co mi przeszkadza od początku to przede wszystkim nijakie sylwetki postaci. Postaciom z MK11 można zaczernić sylwetkę (jak pokemonom) i rozpoznasz co to za postać. Tutaj połowa postaci ma podobny shape. Druga sprawa, mało charakterystyczne twarze. Wszyscy sprawiają wrażenie że mają podobny wiek.
27
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ender dnia Czerwca 12, 2023, 05:27:11 pm »
no to tej decyzji nie rozumiem. 2 na 2 było fajną opcją, ale jak postacie były w pełni grywalne, a to tutaj to ani 2 na 2 ani 1 na 1. Fajne jako dodatek, poza tym słabo wygląda "Scorpion wins" kiedy obok stoi Sub Zero z głową przeciwnika.

To jest po prostu 1 na 1. Ja sobie to wyobrażam tak, że siedzieli tam w tym studio i mówią tak: W 11 było tak, że można było sobie dopasować ciosy dla postaci, ale dużo z tym roboty, bo to i nawymyślać się trzeba, i nie wiadomo jak to zrobić, żeby było sprawiedliwie. To teraz zrobimy tak, że każdy może sobie dobrać ciosy z tego samego zestawu. Co kto chce. A jak to uzasadnić. No wskoczy inny gość i uderzy. Skrypty już mamy do tego. Fani to tam chcą każdy innej postaci, to się ucieszą, że jest ich wielu. Sentyment jest teraz na czasie to ich ubierzemy w stare szmaty.

Mnie się to nie widzi, ale ja nie lubiłem też tego doboru ciosów w 11. Jakoś taka patchcordowość mi nie leży. Ja bym wolał mieć jedną konkretną. Ale rozumiem, że to urozmaica rozgrywkę i pewnie jakbym był kilkanaście lat młodszy i miał więcej czasu, to bym w to wsiąknął.

A teraz napiszę o moim spojrzeniu na całą grę.

Generalnie dla mnie liczy się grywalność, potem fabuła, a na końcu grafika. Grywalność zapowiada się dobrze. Ten sam schemat ciągnięty od dziewiątki, ale co część lekko modyfikowany. I dobrze, raz, że mi to odpowiada, a dwa nie ma czegoś takiego jak w tekkenie, że jak się raz nauczyłem grać postacią, to już na niej chyba z 5 odsłon ograłem.

Bardzo mnie smuci pozostawienie fatal blow. Dla mnie byłoby to akceptowalne jedynie jako ekstremalne wykończenie kombosa na koniec walki, będące równocześnie wykończeniem postaci. Na zasadzie, przeciwnikowi zaczyna świecić się danger, robisz 25% kombo i wtedy możesz to odpalić. Na koniec widzisz truchło oponenta, który już nie wstaje. No niestety, jest jak jest. Za to już lepiej, że są to Xray-e a nie te komiksowe scenki z poprzedniczki.

Dziwi mnie powrót do trzech pasków. Moim zdaniem to podzielenie na dwa paski do ataku i dwa do obrony było dobre.

Co do postaci to ogólnie jest OK. Jedynie razi mnie tym razem Kenshi. Jak widzę jak tnie tych swoich przeciwników mieczami, to mi się to głupie wydaje. Lepiej by było jakby tylko ten jego demon używał miecza. On mógłby go sobie nosić i używać do wykończeń.

Brutality zawsze na proposie. Jak dla mnie mogłyby zupełnie wyprzeć fatale i odzyskać swą właściwą nazwę.

O historii nic właściwie nie wiemy. To, że sub i scorp są w tym samym klanie mnie nie rusza. Pewnie i tak się rozstaną. Tak jak już ktoś tu pisał, też  stawiam, że okaże się wszystko dąży do podobnego stanu jak poprzednio. Że jednak nad czasem nie można w pełni zapanować.

Dziwi mnie trochę koncepcja, że Liu jest równocześnie strażnikiem czasu i obrońcą ziemi. Jak sobie pomyślę o zakończeniu 11, to z jednej strony mam trzydziestoletniego? Liu, a z drugiej wielowiekowego czarodzieja. Sposób jaki by patrzyli na czas musiałby się różnić. Liu faktycznie spośród całych eonów koncentrowałby się jedynie na czasach jak poznał swoją dziewczynę, ale Shang mógłby wybrać zupełnie inny okres dla siebie.

Moim zdaniem gra będzie dobra. Czekam na więcej.
28
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nazwa użytkownika: dnia Czerwca 11, 2023, 10:16:31 pm »
Cytuj
będzie postać kameo, której wcześniej nie dało się "kontrolować" (w domyśle chyba "nie była grywalna", ale była obecna w którejś z poprzednich gier).

Enenra ;) dziwnym ruchem było nie pociągnięcie tej postaci dalej.
Motaro i Kintaro byli chyba grywalni w MK Trilogy.

Cytuj
Tutaj ten filmik, gdzie kaszkiet mówi o tym, że kameosy będą ZAWSZE
no to tej decyzji nie rozumiem. 2 na 2 było fajną opcją, ale jak postacie były w pełni grywalne, a to tutaj to ani 2 na 2 ani 1 na 1. Fajne jako dodatek, poza tym słabo wygląda "Scorpion wins" kiedy obok stoi Sub Zero z głową przeciwnika.

Cytuj
Jax ma najgorsze fatality z możliwych, które nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, ale jako kameo sprawdza się dość dobrze. Tylko biega trochę jak w tym friendshipie Strykera z mk3 xDDDD
To fatality jest debilne jak większość z MK3, ale tu zostało zrobione na tyle dobrze, ile się dało. Pewnie przywrócą też te z MK2, tak jak wcześniej przywrócili wszystkie jako Brutality.

Cytuj
bo design zobaczyliśmy wszędzie klasyczny na maxa, ciosy tak samo, fatality też. Przez to, że te stroje są klasyczne, to wyglądają na trochę wersję beta tych postaci. Coś nieprzystającego do obecnych standardów graficznych. To był też mój zgrzyt, który widziałem już przy gameplay trailerze.
Coś za coś - nie ma pomysłu na postać, więc albo wylatuje, albo wstawiamy taką, jaka była.
29
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Czerwca 11, 2023, 01:16:11 pm »
No dobra, obejrzałem już na tyle dużo materiału z giereczki i czuję się do niej coraz bardziej przekonany gdyż:

1) nie wygląda to tak fortnajtowo i plastikowo jak na gameplayu z SGF
2) przy głównych postaciach (a nie kameosach) nie postawili na kolorki i kulawe animacje, przez co graficznie wygląda to teraz super
3) jest mroczniej i ciekawiej jeśli chodzi o areny. Tutaj od razu nadmienię, że areny mimo swojej jaskrawości mi się podobały od początku, ale teraz np. willa Johnnego w wersji NIGHT wygląda cudownie. Tak samo dobrze wygląda ten teahouse. Dużo się tam dzieje i da się wyczuć postaranie twórców.
4) do kameosów jako takich nadal nie jestem w 100% przekonany, zwłaszcza, że poszli w absurd i lenistwo. Czyli nie dość, że damy klasyczne na maxa skiny, to jeszcze wybór fatality (Sonya, Jax) w 2023 średnio się broni. No nie wiem, ja rozumiem całe założenie, że nie może być AŻ ZA BARDZO realistycznie, ale czemu przeciągać to na maxa w drugą stronę?

Dobra, to było takie słowo wstępu, a teraz mogę chyba powoli zacząć przechodzić do mojego klasycznego opisu postaci. Skupię się na czterech, które znamy najbardziej. Mimo, że (o ile istnieją, ale pewnie tak) nie widzieliśmy jeszcze drugiego fatality. Tak samo z brutalitami, ale tam to raczej chyba wiadomo czego się spodziewać mniej więcej i raczej dupy to urywać nie będzie.

No dobra, to lecimy.

Liu Kang

Design
Damn, jak to dobrze wygląda. Bardzo flashy, bardzo dobre kolorystycznie i bardzo ciekawie dobrane z tymi jego smoczymi projectilami. Dwa główne kolory będące jego wyróżnikiem i właśnie manifestujące się w smoczych pociskach również świetnie do niego pasują. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Jest to na pewno inny Liu Kang, do którego trzeba się będzie przyzwyczaić, ale na pewno ma u mnie duży kredyt zaufania.

Gameplay
Bang, Bang, Projectile, Flying Kick, szybko, szybciej, kurwa dawaj yolo lecimy i atakujemy. Tak to trochę wygląda. Ale wygląda to też dość dobrze. Brakuje mi trochę ikonicznego rowerka (no jest w fatal blow, ale to nie to samo jednak), który jest zastąpiony tym takim jakimś tornado kickiem, ale i tak wygląda spoko. Wydaje się dobrą postacią dla newbies (czyli w sumie dla wszystkich xD). Ot trochę klasyczny, ale jednak zredefiniowany na nowe potrzeby Liu. Dobrze, że nie ma broni. IMO on nigdy nunchaku nie potrzebował do niczego.

Fatal Blow i Fataliy
Tak jak można było się spodziewać, jest to gameplayowa wersja fatala z cinematicu. Przez to może nie było tego efektu wow/zaskoczenia, ale nadal wygląda to dobrze i stawiam tego fatala jak narazie na 2 miejscu, z tego co zobaczyliśmy.
Fatal Blow jest całkiem fajny, chociaż to logo mortala to trochę xD. No ale niech będzie, nie ma przynajmniej wrażenia, że to supermove z Injustice.

Kitana

Design
Kapitalny design. Piękne kolorki, super to wygląda. Wiadomo, że nie da się zreimaginować Kitany pod kątem wizualnym aż tak bardzo no i też nie spodziewaliśmy się pewnie cudów, ale jest dobrze. Jest to piękna, royal (choć wg story może i nie do końca?) Kitana, która ma wszystko czego potrzeba do tego, żeby uznać jej design za 1) pasujący do Mortala 2) zreinterpretowanie klasyki.

Gameplay
WJAZD DUPOM confirmed. Kilka nowych ruchów wachlarzami, trochę zabawy powietrzem (i w powietrzu), jakieś pułapki/tornadka. Wydaje się dość przyjemna i płynna w ruchach. Nie wiem w sumie co więcej mogę napisać. Tak jak w MK11 była bardziej 'assasinowa', tak teraz tutaj tego nie widzę.

Fatal Blow i Fataliy
Mam jakieś takie wrażenie, że jest spoko, ale można to było zrobić zdecydowanie lepiej. Wiem, że pewnie jest ogarniczona paleta ciachania typów wachlarzami i po tych wszystkich latach pomysły mogą się kończyć/powtarzać, więc wydaje mi się, że ten Fatal jest po prostu OK, ale szczęka mi nie opadła.
Jej Fatal Blow jest dość podobny do MK11 i ma podobny vibe. Nie jestem fanem (hehehe xD) za bardzo.

Sub Zero

Design
Może się trochę narażę tutaj, ale dla mnie jest zbyt zwykły. Niby ninjowy, i wszystko powinno mi się podobać, ale no jakoś jeszcze do końca się do niego nie przekonałem. I wcale nie chodzi mi o fryz (chociaż czekam na wersję zakapturzoną). W ostatnich MK Sub-Zero był bardziej hmm bulky. Bardziej potężny niż szybki/zwinny. To Scorpion zapierdalał po mapie jak pojebany, a Sub raczej stał w miejscu i mroził. Nie wiem, może porównałbym to, że Scorp był kategorię wagową niżej niż Sub, który nie grał może w wadze ciężkiej (jak powiedzmy Jax, Kano), ale był bardziej dopakowaną postacią. Tutaj tego nie widzę. Może dlatego mam jakiś taki trochę dysonans poznawczy, a może po prostu narzekam dla samego narzekania.

Gameplay
no właśnie bardziej zwinny/szybki chyba niż ostatnio. Animacje się zgadzają, oprócz tej pierdolonej czachy z kręgosłupem xDDDD to jest totalny absurd i rozumiałbym przyzwanie młota/miecza/czegokurwakolwiek zrobionego z lodu, ale nie tego xD. No, gryzie mnie to bardzo jak to widzę jako element jego combosów. Z dobrych rzeczy za to - wraca klon, co jest niewątpliwie plusem. Fajnie wygląda to mrożenie od podłogi, może służyć do fajnego setupowania/przedłużania combosów. Poza tym to wiadomo. Mrożenie i nakurwianie. Jest spoko, a gdyby nie ta jebana czacha to byłoby nawet bardzo spoko.

Fatal Blow i Fataliy
Najgorszy fatal z dotychczas zaprezentowanych i chyba najgorszy u Sub-Zero w całej jego historii. Fatalne to jest. Nie spina się i na pewno było tysiąc lepszych pomysłów, żeby to rozwiązać. Nie wiem co jest najgorsze. Czy ten kopniak w głowę xDDD czy ten wracający dysk. No kiepskie to. Pozostaje tylko czekać, żeby drugie fatality było wybitne.
Fatal Blow całkiem fajny. Zwłaszcza jego pierwsza część. Rozbicie lodu na koniec też jest fajniejsze niż jakiś jebany wybuch.

Kenshi

Design
Nie jestem do końca przekonany co do jego revampu. Gdy zobaczyłem go w tym garniaczku na gameplay trailerze byłem jak WTF. Na szczęście klasyczny design Kenshiego pozostaje bez zarzutu. Bardzo dobry pomysł z tym duszkiem (o czym więcej w sekcji poniżej). Wygląda to bardzo dobrze estetycznie i broni się wizualnie. Jako yakuzowa redefinicja - no kurde, jeszcze mnie tym nie kupili, ale potrzebuję więcej info.

Gameplay
Super pomysł z tym Sento stance. Będzie na pewno mega dużo możliwości, żeby się tym bawić pod kątem kreowania kombosów. Jest ogólnie mniej telekinezy (co nie dziwi, bo będzie Ermac i trzeba jakoś ich rozróżnić), a więcej używania ducha miecza. Ogólnie wygląda na postać dość trudną do opanowania, ale też z dobrym zasięgiem i (o ile się nie mylę) bez projectilsów. Ciekawa szarża, która (chyba) absorbuje projectile przeciwnika i szybko skraca dystans do oponenta. No ogólnie pod tym kątem podoba mi się to co z nim zrobili. EDIT: tutaj jeszcze dopiszę, bo obejrzałem do końca video Sonic Foxa. Jak masz sento stance, to kameosy nie działają. Do tego jak trzymasz przycisk odpowiedzialny za kameosy, to duch nie atakuje. Kurde, to na pierwszy rzut oka wydaje się DOŚĆ trudne do wymasterowania, ale tym bardziej sprawia, że chciałbym już tego spróbować xD

Fatal Blow i Fataliy
Mimo kilku głosów na "MEH", mi się to jego fatailty podoba i ze wszystkich czterech zaprezentowanych jest dla mnie najlepsze. Przerażenie na twarzy oponenta, brak jakiegoś overkilla, dobre użycie archetypu/wyróżnika Kenshiego. Ciekawi mnie tylko czy początkowa animacja przeciwnika nie wyklucza nam cyborgów w main rosterze? Bo przecież jak oni otworzą swoje japy, żeby zostać spenetrowanymi przez katanę?
Fatal blow niezły, ale ten wybuch na końcu jest kompletnie niepotrzebny i za bardzo injusticowy.

---

Może jeszcze pare słów o Kameosach, ale nie wiem czy jest sens rozbijać to na poszczególne postacie i sekcje, bo design zobaczyliśmy wszędzie klasyczny na maxa, ciosy tak samo, fatality też. Przez to, że te stroje są klasyczne, to wyglądają na trochę wersję beta tych postaci. Coś nieprzystającego do obecnych standardów graficznych. To był też mój zgrzyt, który widziałem już przy gameplay trailerze.
Kano jest spoko szczególnie jak trzyma Ci łeb w dole i szczela laserkiem.
Sonya ma słabo zrobione fatality i wygląda najbardziej plastikowo ze wszystkich.
Jax ma najgorsze fatality z możliwych, które nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, ale jako kameo sprawdza się dość dobrze. Tylko biega trochę jak w tym friendshipie Strykera z mk3 xDDDD

No, i to by było na tyle na teraz.
Czekamy na dalsze info i może hajp wzrośnie mi na tyle, że zakupię PS5 i dam tej grze szansę.

Jeszcze jeden EDIT tym razem specjalnie dla pana Nazwa Użytkownika.

Tutaj ten filmik, gdzie kaszkiet mówi o tym, że kameosy będą ZAWSZE

https://www.tiktok.com/@mortalkombat/video/7242833760322948395

Damn, sporo chyba będzie się na tiktoku działo, ale tego gówno nie zamierzam instalować xD
30
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nunx dnia Czerwca 11, 2023, 11:46:28 am »
A niech bedzie nawet sam arcybiskup. Jakie to ma znaczenie dla tej nedznej produkcji?
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10