Autor Wątek: Postać dla laika  (Przeczytany 12161 razy)

Offline Thouros

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Thouros
  • PSN ID: Thouros
Postać dla laika
« dnia: Kwietnia 03, 2012, 12:47:35 pm »
Witam zaczołem grać w nowego mortala, no i w sumie jestem w tym gatunku laikiem, kiedyś grałem w pierwsze części, mam pytanie kogo proponujecie na pierwszą postać, zawsze lubiłem sub-zero i smok'a, i jaka jest dobra postać przeciw scorpionowi ? :)

Offline patrykh3nie

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
  • gg 5452805
    • Zobacz profil
  • PSN ID: heniek57
Odp: Postać dla laika
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 03, 2012, 12:58:18 pm »
sub-zero jest tylko dla k0gzow. Generalnie to każda postać pewnie będzie dobra na scorpiona, o ile potrafi się nią grać. Wybierz taką, która Ci sie po prostu najbardziej podoba i ćwicz, a skill przyjdzie z czasem!

Offline sla

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 365
    • Zobacz profil
  • PSN ID: king-sla
Odp: Postać dla laika
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 03, 2012, 01:28:56 pm »
Dokładnie tak jak patryk pisze :) Pograj trochę - przejdź sobie Story Mode, czaśnij drabinkę wszystkimi postaciami i zobaczysz kto ci najbardziej leży. Aby być naprawdę dobrym, to musisz później skupić się na jednej postaci i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ogrywając się na inne postacie.

Offline joleke22

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: joleke22
Odp: Postać dla laika
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 03, 2012, 02:26:32 pm »
Racja nikt ci nie może wybrać postać sam musisz to zrobić :) uwierz mi ze scorpion nie jest tak trudno pokonać no chyba ze grasz z Slipsem :D

Offline Thouros

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Thouros
  • PSN ID: Thouros
Odp: Postać dla laika
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 03, 2012, 04:18:49 pm »
ok dzięki dzięki, na razie się wczuwam w sub-zero i smoke.

Offline joleke22

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil