Autor Wątek: Własne MK  (Przeczytany 35151 razy)

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Własne MK
« dnia: Września 09, 2005, 05:31:52 pm »
Czy wie ktoś może czy da się zrobić własne MK nie wykorzystując Mugena?

Offline Spine

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #1 dnia: Września 10, 2005, 04:37:23 pm »
o jej ;P
No pewnie, że da, trzeba tylko umieć programować ;)
Gry 3D w dzisiejszych czasach już można napisać nie wychodząc z domu, hehe :P Mugen jest słaby ;) Nie masz pełnej kontroli nad tworzonym programem :)

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #2 dnia: Września 10, 2005, 08:40:18 pm »
Dzięki za słowa otuchy  :P  Ale mi chodzi serio, może jest jakiś inny program niż MUGEN ????????

Offline Blizbor81

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #3 dnia: Września 11, 2005, 12:05:37 am »
Ten cały mugen wiesza mi się już na samym starcie, nie mogę go nawet odpalić.

Offline Spine

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #4 dnia: Września 11, 2005, 12:20:18 am »
może nie do tworzenia samych nawalanek, ale jest program The Games Factory ;) Są jeszcze inne kreatory gier, np. Blender (program do grafiki 3d) może tworzyć pliki exe z grą napisaną przy jego pomocy, niezły kombajn, tylko trzeba umieć, najmniej problemów (może nie, ale fajnie brzmi :D ) i ograniczeń jest przy własnoręcznym pisaniu gier ;)
Bierzesz kompilator C++ i jedziesz :P

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #5 dnia: Września 11, 2005, 02:18:14 pm »
Ten temat napisałem dlatego w dziale Klasyk, że nie chce robić gry 3D.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #6 dnia: Września 11, 2005, 02:58:54 pm »
Możesz zrobić taką gre we Flashu, zwłaszcza w najnowszym wydaniu. Oprócz gier możesz robić filmy, prezentacje multimedialne itp.

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Własne MK
« Odpowiedź #7 dnia: Września 11, 2005, 06:57:22 pm »
Cytat: "Sim"
Możesz zrobić taką gre we Flashu, zwłaszcza w najnowszym wydaniu. Oprócz gier możesz robić filmy, prezentacje multimedialne itp.


Yeah, Flash rulz  :P !! A tak z ciekawości widzieliście to cudo Mortal Kombat vs. Street Fighter autorstwa Proxcide. Perełka normalna. Ken rządzi  :)

Offline Spine

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #8 dnia: Września 11, 2005, 07:03:47 pm »
Flash rules !?
Przecież to się kompletnie do gier nie nadaje :D Może dobra grafika, grywalność, ale co z tego jak to muli nawet na dobrym komputerze, jeśli chodzi o full screen, na którym np. Jedi Academy śmiga :) - może nie muli, tylko przycina, jak jest jakaś większa gra ;) np. Madness Interactive.
Programy w języku skryptowym nigdy nie będą takie szybkie jak kompilowane ;)

Offline Mkzm

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #9 dnia: Września 11, 2005, 08:23:58 pm »
Tak mi się wydaje ale całe Mortal Kombat było pisane w C/C++ napewno Mk4 jest w C++ pisana w kompilatorze Visual C++

Offline Spine

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #10 dnia: Września 11, 2005, 09:21:49 pm »
Visual C++ to nie kompilator, tylko środowisko ;)
I właśnie w nim jest napisane większość gier :)

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #11 dnia: Września 12, 2005, 12:37:51 am »
Ja kiedyś chciałem zrobić własnego Mortala p.t. "Mortal Kombat FanArt Edition". Grafika miała być ręcznie rysowana. Niestety skończyło się na projekcie gdyż trudno i ciężko jest takie coś zrobić sam :( ale może do tego wróce :wink:

Offline Spine

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #12 dnia: Września 12, 2005, 01:08:49 am »
Ja dawniej byłem maniakiem morala :)
Teraz, się przerzuciłem na Star Wars'a, więc piszę grę w której miałoby się walczyć na miecze świetlne :) No i jeśli chodzi o 2D, to chyba już wiem dlaczego to mniejszość (już praktycznie nie pojawiają się :) ), jak zrobisz sobię model postaci to nie musisz martwić się o przezroczystość, ruchy postaci nawet łatwiej wykonać :) Po prostu w 3D jest mniej babraniny :) Więcej o grze na mojej stronie :)

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Własne MK
« Odpowiedź #13 dnia: Września 12, 2005, 07:54:11 am »
Cytat: "Spine"
No i jeśli chodzi o 2D, to chyba już wiem dlaczego to mniejszość (już praktycznie nie pojawiają się :) ), jak zrobisz sobię model postaci to nie musisz martwić się o przezroczystość, ruchy postaci nawet łatwiej wykonać :) Po prostu w 3D jest mniej babraniny :)


Co do 3D to też trzeba się narobić jeśli efekt ma być zadowalający, ale racja jak już zrobisz model to połowe roboty masz za sobą (może nawet 2/3 :P ), pozostaje jeszcze ten model animować a jest to troche roboty jeśli animacja ma być realistyczna.
Co do 2D to po prostu animacja ręczna (w większości przypadków) jest owszem troche roboty ale taka grafika i animacja wykonana pożądnie bardzo cieszy oczy. To takie artystyczne.
Co nie znaczy, że w 3D się nie da robić 'artów', owszem da i to piękne.
Ale animacja ręczna jeszcze długo będzie istnieć a może w ogóle nie zniknie bo zanim wykona się projekt w 3D trzeba go najpierw narysować (w 2D) :D

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Własne MK
« Odpowiedź #14 dnia: Września 12, 2005, 02:59:11 pm »
Spine Cyrax w MK-Gold miał miecz świetlny. Jakby ci się go udało przekonwertować (znaczy ten miecz) do 2D to możesz dać go jako bonus  :)  :)