Autor Wątek: Garść nowości z E3!  (Przeczytany 33913 razy)

Offline DanloS

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 18, 2010, 01:22:39 pm »
EXTRA  :) podoba mi sie :D :D :D

-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 18, 2010, 01:35:06 pm »
No to jedziemy:
- gra jest w odróżnieniu od poprzednich odsłon BARDZO dynamiczna
- pojawiaja się dashe które zastępują przycisk RUN
- X-Ray moves są tak jak myślałem, czyms na kształt Ultra Combos ze Stree Fightera i po prostu zabierają potężną dawkę krechy
- system tagowania jest git i ogólnie nawet przy wykorzystaniu 2 postaci juggle nie trwają jakoś niemiłosiernie długo dzięki (o dziwo) dość dobrej grawitacji
- niektóre ruchy zostały z poprzednich odsłon, natomiast w żadnym wypadku nie wyglada to tak sztucznie, zwłaszcza biorąc pod uwagę dynamikę walki
- graficznie gra zamiata, myślę nawet, że SF4 musi się w tym względzie schować (biorąc pod uwagę fakt że postacie maja jeszcze wnętrza), dodatkowo sama animacja postaci gdy się nei ruszają to czysty masterpiece, zwróćcie uwagę gdy stojąc Sub-Zero nawet rozluźnia i zaciska pięść
- same areny z tego co widzę są nie dość że klimatyczne i posępne, to jeszcze bogate w detale
- w momencie rozpoczęcia walki gracz ma napełniony 1 poziom paska - można walnąć lepszego speciala ale na X-Ray move trzeba "nazbierać"

Ogólnie nie można sie oprzeć wrażeniu, że to co zaprezentowali to areny i postacie w wersji finalnej, jesli tam można jeszcze coś poprawić, to ja sobie tego nie wyobrażam.

PS. Kozacko wygladają poobijane mordy, i teraz to są NAPRAWDĘ poobijane mordy.

EDIT:
Bardzo podoba mi sie jeszcze oddanie charakteru wojowników - taki Jasiu Klatka to typowy kozaczek (fajnie będzie się mu flaki wyrywać), z kolei Sector to po prostu maszyna do zabijania.
Warto też zwrócić na bardzo nie typowy w mordobiciach 2D układ kamery. W momencie wejścia w róg kamera pokazuje akcję jakby z lekkiego ukosu, co wzmacnia głębię obrazu. Zakładam, że w 3D które dostanie wersja na PS3 ten efekt będzie jeszcze lepszy.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2010, 01:59:26 pm wysłana przez -Luna- »

Offline Mati

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 18, 2010, 03:09:23 pm »
Dobry pomysl z tym paskiem energi, ze jak go wykorzystujesz lamiesz kosci fajnie to jest pokazane. Mysle ze za malo krwi bylo w wykonaniu fatality przez Kung Lao na Johny Cage, jak kroi go ta czapka mysle ze powinno sie wiecej krwi lac, mysle ze nawet na ekran. Wiecej combosow takich ze wykonuje sie na przeciwniku wiecej ciosow naraz, ale nie zabierajac tak duzo hp. Tak aby wszystko sie zgadzalo. Znamy MK z wykonaniu 3 ciosow i koles upada, mysle ze powinni zrobic do niektorych tak ze sie wykonuje ciosy jak w Dragon Ball. Tylko nie tak samo bo wiadomo ze postacie MK nie sa postaciami z Dragon Balla, ale ogolnie wiecej kombosow wiecej naraz ciosow jakis kop uderzenie potem znowu cos innego, zeby to mialo jakams dynamike, i zeby wrywalo w fotel. Nie zrobia chyba zadnych sztuk walki to by mogli sie pokwalic wyobraznia ;d

-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 18, 2010, 03:23:49 pm »
Mysle ze za malo krwi bylo w wykonaniu fatality przez Kung Lao na Johny Cage, jak kroi go ta czapka mysle ze powinno sie wiecej krwi lac, mysle ze nawet na ekran.
To mabyć gra brutalna a nie groteska.

Wiecej combosow takich ze wykonuje sie na przeciwniku wiecej ciosow naraz, ale nie zabierajac tak duzo hp.
Jasne, przecież można to skopiować z Tekkena, tam juggle są idealne!

Tak aby wszystko sie zgadzalo.
"Zlikwidować wszystko i nie będzie niczego" <----prawie to samo znaczenie

Znamy MK z wykonaniu 3 ciosow i koles upada, mysle ze powinni zrobic do niektorych tak ze sie wykonuje ciosy jak w Dragon Ball.
Google ----> Mugen

Tylko nie tak samo bo wiadomo ze postacie MK nie sa postaciami z Dragon Balla...
To zdecyduj się w końcuO_o

...ale ogolnie wiecej kombosow wiecej naraz ciosow jakis kop uderzenie potem znowu cos innego, zeby to mialo jakams dynamike, i zeby wrywalo w fotel.
A co masz na tym filmiku z gameplayu O_o??

Nie zrobia chyba zadnych sztuk walki to by mogli sie pokwalic wyobraznia ;d
Eeeee.... sentence unreleated?

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 18, 2010, 04:10:26 pm »
Luna, ja już z Matim nawet nie wdaję się w dyskusję. Po prostu nie rozumiem o czym on pisze.

Adept@odnośnie ninja, samuraja to był sarkazm ,a nie pytanie:P Nabijałem się ,że już bliżej jemu do smuraja niż do ninja. Źle zrozumiałeś to co napisałem, a ten link co wysłałeś dobitnie wskazuje, że obecnym ninjasom z MK jest bardzo daleko do wyglądu ninja. to samurajowie przywdziewali piękne zbroje, chełmy. i może się to tobie i innym nie podobać ,ale ten concept, co mam na avatarze to jest klasyczny strój ninja jak w MKI .Może w MKII   dobre były ich stroje jednak maski już są fantastyką:P Pozdro

Rzeczywiście, nie zrozumiałem. Myślałem, że naprawdę pytasz się o to kim jest Scorpion. Mea culpa. A swoją drogą Scorpion z Twojego avatara za grosz mi osobiście nie przypomina tego z MKI lub MKII, więc nie wiem dlaczego uważasz, że to strój klasyczny. Widać przecież, że to koncept art zerżnięty z innych bijatyk. Ale jeden lubi, drugi nie. Nie ma co męczyć tego tematu.

1] Skoro Raiden mógł cofnąć się w czasie lub wysłać wiadomość o wygranej Shao Kahna to dlaczego Shao nie będzie mógł zrobić tego samego w razie gdyby Raidenowi się udało.

Zgadzam się. Jednak zauważ, że Rayden mógł mieć ku temu stosowne warunki, których brak będzie Shao Kahnowi. Czynnik losowy. Swoją drogą ciekawe co stary Shao Kahn powiedziałby młodemu? "Bow to me!"   8)

2] Dlaczego cofnięcie w czasie jest możliwe do czasów MKI a nie np. gdy Shao był młody i podobnie jak w Terminatorach kasacji jego lub jego matki?

Bo tutaj raczej chodzi o prawdopodobieństwo zdarzeń. Jeżeli Rayden miał tylko chwilę na przekazanie wiadomości, to oczywiste jest, że wybierze okres, gdy zaczyna się I Turniej Mortal Kombat. Dlaczego tak? Zbyt dużo by było tłumaczenia Raydenowi, który nie walczył w Mortal Kombat. Po prostu. A tak to Rayden z przyszłości się teleportuje i wyjawia, że ten turniej jak i następne przyniosą zgubę wszystkim, mimo iż wojownicy Ziemscy w nich wygrywali. W ten sposób młody Rayden wie, że nie tędy droga i organizuje inną taktykę działania, aby nie popełnić błędu swojego własnego JA.

3] Mowa o 'młodszym' i 'starszym' Raidenie to jakieś totalne nieporozumienie.... W wypadku boga można mówić o jednostce z czasów MKI bądź z czasów Armageddonu. Chociaż w tym wypadku to chyba wina jakiegoś naszego posta w którym ktoś użył tym słów bo nie pamiętam ich z materiałów promocyjnych.....

Dlaczego nieporozumienie? Mało to było historii, które ujawniały taki scenariusz? Cofasz się w czasie by ostrzec samego siebie przed czymś. Filmów? Z dziesięć.

Po Armageddonie zaistniała jedyna okazja by odbyć lub wysłać wiadomość w czasie i Raiden z niej skorzystał jednak brama umożliwiła tylko podróż do okresu MKI i zaraz została zamknięta [przy okazji, czy było sprecyzowane jak to się odbyło? Czy to Raiden przeniósł sie w czasie czy tylko wysłał sobie wiadomość w przeszłość]. Tyle...

Widzisz, taka sama historia Twoja jak i Boona. Obie logiczne z mojej strony i mam nadzieję, że po części teraz z Twojej również po wyjaśnieniu dlaczego MKI, a nie wcześniej lub w czas młodości Shao. Po prostu turniej MKI to idealny czas. Wszystko się zaczyna, więc wszystko można zmienić...

Cytuj
http://www.youtube.com/watch?v=izVZsnCiaWk

Dopiero teraz obejrzałem ten filmik. Nie wiem jak Wy, ale nieco zapał mi opadł. No bez jaj. Przecież to nie jest nic innego jak Mortal Kombat Vs. Dc Universe przeniesione w 2d. Wszystko praktycznie to samo. Nie wymyślili niczego nowego. Zerżnęli system z poprzedniej gry, zmienili troszkę kod, dodali plansze, wygląd wojowników i vuala: Mortal Kombat 9. Nic tu ze starych Mortali 2d ruchów, nic z ciosów, toż to poprzedni Mortal w nowej odsłonie. Luna, pisałeś że ten motyw może się sprawdzić w 2d, teraz za bardzo tego nie widzę. Dla mnie 100 % kopii dennych ciosów i kombinacji z MKvsDc. No bo weź, zrobili MKvsDc niedokończoną, bo z kasą było krucho i nagle na tym samym silniku robią nowego MK i nagle wszystko super i duper? Mileena - Catwoman etc. Przecież to widać.


-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 18, 2010, 04:32:49 pm »
Ale ty mówisz o samych pojedynczych ruchach. Natomiast wierz mi, ta gra nie wygląda/nie chodzi jak MKvsDC. Jest o wiele więcej dynamiki i widać że nie ma tak tempego programowania. Będzie dobrze Adepcie;) Niektóre elementy zostały z DC ale to całkowicie inna gra.

Offline Mati

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 18, 2010, 04:55:56 pm »
Heh srry Luna slabo widze ta dynamike, chyba ze ekipa z MK nie umia grac. znowu 2 ciosy i upadek, wqrwia mnie to chce bardziej realnej nawalanki, cios szybkie oddanie i takie cos.

-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 18, 2010, 05:00:53 pm »
Przecież tam są ciosy szybkie. Jeśli nie zauważasz tego to polecam ściągnąć to wideo w HD, jeśli to nei pomoże...cóż, chyba nie widziszXD Ja po tych filmikach mam jeszcze tylko jedną obawę, czy aby na pewno sterowanie będzie na powrót intuicyjne a nie tak skopane jak w zeszłych MK.

Offline Mati

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 18, 2010, 05:30:57 pm »
intuicyjne czyli jakie ?

-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 18, 2010, 05:32:56 pm »
Czyli takie, że nie musisz znać kombinacji aby COŚ COKOLWIEK zagrać, takie przy którym naciśnięcie przycisku X spowoduje cios a nie 5 sekundową animację która prowadzi do ciosu np.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:03:27 pm »
Nowa prezentacja MK9 jest miażdżąca! To co się dzieje na ekranie powaliło mnie!

Po pierwsze i najważniejsze klimat postaci. Teraz czuć postać jaką gramy, ich ciężkość w przypadku Scrpiona, moc przy Sektorze, czy zwinność przy Reptilu. Graficznie gra się bardzo dobrze prezentuje, detaliki można ujrzeć wszędzie, a krew leje się strumieniami, STRUMIENIAMI przy chwytach, uderzeniach czy fatalach, które w tej części są mocne jak diabli.

Boże! Piękne czasy nastały, zacieram rączki i czekam na Sindel, Sonyę oraz Ermaca ;)

Od dziś gram Johnny Cage, więc Cobra mam nadzieję, że kombinowanie Reptilem w parze z Johnym spowoduje, że będziemy niezastąpieni.

Offline Piekielny Scorpion

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 505
  • Ninja piekieł
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:08:22 pm »
Ja to mam tylko nadzieje żeby znowu nie było żadnych kombo challenge

-Luna-

  • Gość
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:30:58 pm »
Właśnie oby były:D Upodlenia Cobry nigdy za wiele:D

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 18, 2010, 11:49:46 pm »
Zgadzam się z Adeptem, jakbym tę grę już gdzieś widział....
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2010, 11:52:12 pm wysłana przez Martins »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Garść nowości z E3!
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 18, 2010, 11:56:03 pm »
Oblukałem walki i na początku też wydawało mi się że jest mało konkretnych kombosów, ale to pewnie wina tych łbów co grali..... Zresztą takie komba jak w 2D już nie powrócą. Pewnie można być jakieś minusy wyszperać w grefie lub gameplayu ale nie widziłem ich za pierwszym razem więc olewam szukanie na siłę.... Jak mi sie coś nasunie przy kolejnym oglądaniu to napiszę....
Duże wrażenie zrobił na mnie X-Ray. Przy niektórych zbliżeniach powala. Świetnie wyglądają wnętrza Sektora i Reptile'a.
Nie wiem czy to wina filmu czy tak po prostu jest ale wydaje mi się, że projectile Repa i Sektora są wolniejsze od fireballi Johnny'ego czy strzał Nightwolfa.Chociaż niespecjalnie mi to przeszkadza....
To co mi się nie podoba to wizerunki wojowników ukazane podczas ładowania się walki. Scorpion i Sub-Zero jeszcze są ok, Sektor i Repile już ciut słabiej ale ostatnie Tag Teamy to wstyd.... Fuj!
Jeszcze na początku odrzuciło mnie to jak Sub-Zero wyrasta z pod ziemi. Potem zobaczyłem, że większość postaci teleportuje sie na areny to już niech im będzie. Wybaczam......

Co do Twoich odpowiedzi na zagadnienia podróży w czasie Adept to....
1] Jeśli chodzi o dwa pierwsze cytaty to jest oczywiście możliwość w miarę logicznego wytłumaczenie podobnego do mojej wersji "że coś tam się tak a tak ułożyło i tylko coś takiego a nie innego było wtedy możliwe.... bla bla bla  :P ". Jak się kupuje motyw podróży w czasie to trzeba się liczyć z rewolucyjnymi, kontrowersyjnymi i zazwyczaj naciąganymi tłumaczeniami. "Ale nic to". Póki co mają czystą kartkę z tą fabułą i wolną rękę. Zacznę psioczyć jak naprawdę skopią sprawę.....
2]  Adept, czytanie ze zrozumieniem leży coś ostatnio u Ciebie  ;) Jak pisałem o 'starym' i 'młodszym' Raidenie to chodziło mi o niezbyt odpowiedni dobór słów. Czepiam się tego, że w przypadku istoty boskiej niewłaściwie jest używać w stosunku do niej określeń młody, stary. Jest bogiem więc się nie starzeje. Lepiej byłoby mówić o Raidenie z czasów MKI lub np. Raidenie z czasów MKDA. I chociaż w mitologii MK bogowie mieli swój początek to jest jednak wyraźny podział między tymi którzy są naprawdę "starsi" typu Elder od reszty..... Oj, już dobra, dobra.... tak, wiem.... czepiam się bzdur..... Zrobiłem z pizdy studnię.......  ;)
3] W ostatnim cytacie to są moje spekulacje na temat pomysłów Boona na tą wersję historii a nie moja wersja..... Moja wersja jest zbyt genialna by ją objawiać na forum...  :)