Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - sla

Strony: [1] 2
1
Turnieje i zloty / Łobez Arena - 04-06.10.2013
« dnia: Sierpnia 22, 2013, 12:51:29 pm »
Równolegle do turnieju w Łodzi odbędzie się jeszcze jeden event w zachodniopomorskim w miejscowości Łobez. Może kogoś to zainteresuje:

STRONA TURNIEJU

FACEBOOK

2
Jak co roku w Łodzi odbędzie się festiwal komiksów i gier w Łodzi. Dobrzy ludzie przyłożyli się i po raz kolejny odbędzie się tam turniej MK9. Więcej szczegółów na backdash.pl:

SZCZEGÓŁY

3
Mileena / Specjalne właściwości uppercut Mileeny - video
« dnia: Lutego 26, 2013, 11:31:37 am »
Jeden z najwybitniejszych graczy MK9, który rozkłada ostatniego mortala na czynniki pierwsze zamieścił dość ciekawy filmik, na którym omawia "specjalne" właściwości uppercuta Mileeny:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IzVw4s5Vfyk[/youtube]

Myk polega na różnicy pomiędzy animacją/zachowaniem Mileeny przy wykonywaniu instant uppercuta, czyli uppercuta ze stania a wykonaniem uppercuta z przykucnięcia (d+2). Sztuczka polega na tym, że przy tej drugiej opcji, po uppercutcie Mileena "wraca" na chwilę w kucki, jeśli w tym czasie przytrzymamy "d" (dół) wróci do stania, ale zachowując właściwości kucnięcia. Innymi słowy, jeśli przeciwnik zdecyduje się na wake-up attack, który uderza wysoko high, to nas zwyczajnie nie trafi, jedynie co najwyżej przesunie po planszy.

4
Mortal Kombat (2011) / The Mortal Kombat: AVENGERS
« dnia: Lutego 20, 2013, 08:44:36 am »
Jak się chce to wszystko można - poniżej bardzo ciekawy mod autorstwa Tetzrepa w reżyserii i wykonaniu Tony-T (Australia):

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sbpbGdvScDs[/youtube]

Zachęcam do obejrzenia całości - naprawdę warto.

5
Filmy / Mortal Kombat Legacy Season 2
« dnia: Lutego 18, 2013, 07:26:14 am »
No i pojawił się świeżutki trailer do długo zapowiadanego sezonu drugiego Mortal Kombat Legacy:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5l3jrR5XMSU[/youtube]

Będzie iście nieziemsko :D

6
Scorpion / Vortexy, Voidy i inne - Scorpion na filmie
« dnia: Lutego 04, 2013, 08:42:59 pm »
Bardzo praktyczny stuff i wbrew pozorom do wyuczenia:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0h2a4RC5Xus[/youtube]

7
Quan Chi / Poradnik Quana - kombosy i kilka podstawy
« dnia: Lutego 02, 2013, 12:52:38 pm »
QUAN CHI

Oznaczenia:

u - góra
d - dół
b - tył
f - przód

PS3:
1 - []
2 - /\
3 - X
4 - O

X360:
1 - X
2 - Y
3 - A
4 - B

jip - uf+1_2
dash - ff
uppercut - d+2

Specjale:
telestomp: db3
skull: db2
trance: bf3
rune: db1 (c) / df1 (m) / dbf1 (f)
boost: db4

KOMBOSY

* MIDSCREEN [dmg/dmg z jip na początku]

 1: jik~telestomp                             [13%]
 2: 11~telestomp                            [12%/15%]
 3: f12~trance, 11~telestomp_rune(c)_skull   [18%/22%]

 4: u3~trance, 11~telestomp_rune(c)_skull      [16%]
 5: u3~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [18%]
 6: u3~trance, jip, b31+2, dash, uppercut      [24%]
 7: u3~trance, jip, b21, dash, b21, dash, uppercut   [29%]

 8: b11~trance, 11~telestomp_rune(c)_skull         [21%/25%]
 9: b11~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull [24%/27%]

10: b31+2, dash, 212~trance                                          [20%/23%]
11: b31+2, dash, 212~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull      [29%/32%]
12: b31+2, dash, 212~trance, jip, 21~telestomp_rune(c)_skull      [30%/33%]
13: b31+2, dash, b21, dash, b11~trance, jip, b31+2, dash, uppercut    [36%/41%]

14: 21~EX rune, b31+2, dash, 212~trance, 11~telestomp         
15: 21~EX rune, b31+2, dash, 212~trance, jip, 11~telestomp
16: 21~EX rune, b31+2, dash, 212~trance, jip, 11~telestomp, 21~EX rune

19: f12~trance, b21, dash, b21, dash, uppercut            [32%/35%]
20: 112~trance, b21, dash, b21, dash, Uppercut            [32%/35%]
21: 112~trance, jip, b21, dash, b21, dash, uppercut         [35%/38%]
22: b11~trance, b21, dash, b21, dash, uppercut            [33%/36%]
23: b11~trance, jip, b21, dash, b21, dash, uppercut         [35%/38%]
24: b21, dash, b21, dash, b11~trance, jip, b31+2, dash, uppercut   [37%/43%]
25: b21, trance, jip, b21, dash, b21, dash, uppercut         [38%/41%]
26: b21, trance, jip, b21, dash, b21, dash, 112~rune(f)         [41%/44%]


* CORNER

1: b21, b21, b21, uppercut                         [33%/36%]
2: b21, b21, b11~trance, b31+2, uppercut           [38%/41%]
3: b21, b21, b21, b11~trance, b31+2, uppercut   [43%/?46%?]


* ANTI-AIR

1: njp, dash, 212~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull              [25%]
2: njp, dash, b21, dash, 11~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [28%]
3: njp, dash, b21, dash, 11~trance, jip, b31+2, dash, uppercut      [33%]
4: njp, dash, b21, dash, b11~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [31%]
5: njp, dash, b21, dash, b11~trance, jip, b31+2, dash, uppercut      [35%]

6: d1~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [18%]
7: d1~trance, jip, b31+2, dash, uppercut      [23%]
8: d1~trance, jip, b21, dash, b21, dash, uppercut   [31%]

 9: 1, dash, 112~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [23%]
10: 1, dash, 112~trance, jip, b31+2, dash, uppercut      [27%]

11: b1~trance, jip, 11~telestomp_rune(c)_skull   [18%]
12: b1~trance, jip, b31+2, dash, uppercut   [24%]
13: b1~trance, jip, b21, dash, b21, uppercut   [30%]


STRATEGIA I TAKTYKA

Quan Chi to postać, która jest niezwykle groźna, gdy ma pasek z uwagi na nieblokowalny EX rune. Mixupy z b31+2~EX rune/trance, 212~EX rune, czy f12 mogą działać jako mindfucki. Wykańczanie kombosów telestompem, rune (również EX) oraz skullem (również EX) zostawia stojącego przeciwnika wyłączając wakeupy. Quan dysponuje również bardzo szybkim uppercutem, który działa jako AA i wykończenie w kombinacjach. Należy pamiętać, że Quan Chi nie jest szybką postacią i cierpliwość to oprócz budowania i wykorzystania paska, główny klucz do sukcesu. Przy czym nie wolno pozwolić dać się zrushować i zamknąć w kornerze.


* SPECJALE

Telestomp (Skydrop)
Każde kombo można linkować w telestomp. Co ważne, nie knockdownuje przeciwnika przez co wyłącza wakeupy i stanowi setup dla Rune Trap (21~EX rune). Nie ma sensu marnować paska na EX, chyba że zabije przeciwnika. W trakcie wykonywania można trzymać przód lub tył, dzięki czemu wylądujemy przed lub za przeciwnikiem i możemy rozpocząć pressing - szczególnie użyteczne przeciwko początkującym graczom; telestomp z przesunięciem idealnie współgra z kombinacjami zaczynającymi się od b312 - uwaga na doświadczonych graczy, bo mogą natychmiast przejść do kontry. Nie używać przy wymianie z przeciwnikami, którzy mają szybkie recovery na swoich projectilach.

Trance (EX)
Ma zasięg na ok. 3/4 ekranu. Można linkować w kombinacjach. Przy wymianie projectilami zawsze wchodzi i daje przewagę. Wersja EX zjada pasek przeciwnikowi. Najlepsze narzędzie do budowania paska - 12 trance'ów nabija 1 pasek.

Rune (EX)
EX Rune jest nieblokowalne i łapie w powietrzu. Można linkować w stringach, co jest skuteczne zwłaszcza na blokującego przeciwnik. Nie knockdownuje przeciwnika przez co wyłącza wakeupy. Warto również próbować krótki string 212~EX rune (Rune Trap) po ogłuszeniu przeciwnika telestompem.

Skull (EX)
Można linkować w stringach. Nie knockdownuje przeciwnika przez co wyłącza wakeupy. Wersja EX ogłusza przeciwnika na wystarczająco długi czas, aby zrobić cross jump i rozpocząć kolejną kombinację,
np.: b31+2, dash, 212~trance, jip, 21~EX skull, jip, 212~EX rune, dash, 212~EX rune

Boost (EX)
Wersja podstawowa losowo daje boosta na zdrowie lub na damage. Damage zwiększa obrażenia o ok. 50%. Niestety losowy charakter przyznawania premii sprawia, że boost jest mało użyteczny. Wersja EX daje premię zarówno na zdrowie jak i obrażenia, jednak w praktyce szkoda marnować na to pasek.

BUDOWANIE PASKA

Quan staje się neizwykle groźny, jak ma pasek. Kluczem do sukcesu zatem jest nauczyć się jak ten pasek szybko ładować. Pasek ładujemy specjalami oraz gdy przeciwnik blokuje nasze ciosy. Poniżej metody skutecznego budowania paska dla Quana:

1.Najlepszym specjalem Quana do budowania paska jest trance, gdyż potrzeba dokładnie 12 trace'ów aby naładować jeden pasek. W przypadku pozostałych specjali ta liczba jest 2,5 raza większa (telestomp, skull - potrzeba ok. 27 razy wykonać, aby nabić 1 pasek).

2. Kiedy złapiemy przeciwnika trance'em, można zrezygnować z jip przed pociągnięciem kombinacji dalej. Dzięki temu mamy czas, aby wykonać 2 dodatkowe trance zanim przejdziemy do wykończenia kombinacji lub robimy rune(c) przed przeciwnikiem i rune(f) za przeciwnikiem i przechodzimy do wykonczenia kombo.

3. Rune trapy również sprawdzają się do nabijania paska. Kiedy kończymy kombinację 11~telestomp, to mamy setup do pułapki runowej (212~EX rune(c)). W praktyce po telestompie przeciwnik będzie odrazu blokował, co automatycznie spowoduje, że 212 zbierze na bloku co podbuduje nam pasek. Jeśli zastąpimy EX rune, zwykłym rune, zyskamy jeszcze odrobinę paska.


MIX-UPY

b31+2
Bardzo dobry low starter, który zaskoczy przeciwnika. Bezpieczny na bloku. Można zlinkować z EX rune.

212~EX rune (Rune Trap)
Szybki string, który można zastosować po telestompie.

f121+2
Bardzo dobry string na blokującego przeciwnika. Drugi cios rozbija blok i pozwala na zlinkowanie z trancem, co otwiera drogę do różnych kombinacji. Również sprawdza się jako kombo ender.

b21
Użyteczny kombo starter, który można linkować z trance'em. Sprawdza się również w środku kombinacji. Buduje najpotężniejsze juggle.

b11
String użyteczny w środku kombinacji, zarówno midscreen (łączenie z b21) jak i AA. Linkować z trance'em.

21u3 i u3
Można stosować w mix-upach, ale należy mieć na uwadze, że zablokowane u3 jest bardzo karalne (zarówno samo jak i w stringu); u3 jest overheadem (trafia na medium, co w połączeniu z możliwością linkowania z trancem skutecznie działa na blokującego nisko przeciwnika. 21u3 nie można linkować z trancem.

WYMIANA JIP
Używać f1~trance (f12~trance prowadzi do podobnych obrażeń, a jest trudniejszy w wykonaniu).


ANTI-AIR i ANTI-CROSS UP
Używać d1~trance lub uppercut oray kombinacje opisane wyżej.


RUNE TRAP

Używając jako ender w kombosach 11~telestomp otrzymujemy możliwość natychmiastowego zastosowania tzw. pułapki runowej (Rune Trap), czyli 212~EX rune zaraz po telestompie (bez dasha). Przeciwnik zbiera obrażenia na bloku i pełne obrażenia od Ex rune. Można pójść krok dalej, i po EX rune wejść dashem i zrobić jeszcze raz 212~EX rune (jak mamy jeszcze jeden pasek) lub 212~rune (bez paska). W połaczeniu z pełnymi kombinacjami sumarycznie zadajemy ok. 60% obrażeń przeciwnikowi (licząc kombo + pułapki runowe).


THE MAYO TRAP

Specjalny setup Rune Trap opracowany przez Under_the_Mayo, użytkownika TYM, który rozłożył Quana na czynniki pierwsze. Warunki do spełnienia, aby zastosować THE MAYO TRAP:
- trzy pełne paski,
- przeciwnik nie może mieć nie więcej jak 2 naładowane paski,
- zaczynamy kombo od 112,
- umiejętność budowania paska.

Spełniając powyższe warunki możemy zastosować The Mayo Trap:

jip, 112~EX trance, trance, trance, 11~telestomp, 212~EX rune, dash, 212~EX rune, dash, 212~EX rune

8
Cyber Sub-Zero / Filmki CSZ
« dnia: Lutego 02, 2013, 11:49:20 am »
Na dobry początek prezentacja ostatnich dokonań Checka:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jgJdQxlKJrQ[/youtube]

9
Kung Lao / Kung Lao w akcji - video prezentacja
« dnia: Stycznia 30, 2013, 08:01:32 am »
Bynajmniej nie ja jestem autorem, poniższe cuda wyprawia DoctrineDark, jeden z najlepszych operatorów Kung Lao na świecie:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I3M7uwqISFU[/youtube]

10
Klasyka MK / MK 1 - combo faq
« dnia: Stycznia 29, 2013, 12:36:27 pm »
Co prawda Annihilation Cup już trwa i turniej MK1 zbliża się ku końcowi, ale może na kolejną edycję poniższy link okaże się użyteczny:

PORADNIK MK1 - KOMBOSY

11
Poboczne gry MK / Mortal Kombat: Special Forces
« dnia: Stycznia 29, 2013, 09:09:02 am »
Co prawda jest to bardzo leciwa gra i chyba najgorsza z uniwersum MK, niemniej jednak zasługuje na swój własny temat.

Wczoraj po raz pierwszy (!) ujrzałem to coś na własne oczy. Nie miałem zbyt wiele czasu, żeby pograć (5-10 min), ale to mi wystarczyło żeby mnie skutecznie zniechęcić. Takiego kaszana już dawno nie widziałem. Nie wiem w ogóle czy jest sens tracić na to czas.

12
Klasyka MK / Jak ćwiczyć w klasyczne mortale (MAME)?
« dnia: Stycznia 21, 2013, 03:26:29 pm »
No właśnie, w jaki sposób można ćwiczyć w klasyczne mortale? Jak wiadomo, nie ma tam trybu practice, zatem jedyną i ostateczną metodą jest włączenie 2 playera?

13
Turnieje i zloty / Poznań Game Arena 2012 [26-28.10.2012]
« dnia: Października 10, 2012, 10:39:38 am »
W tym roku do kalendarza growych imprez wraca Poznań Game Arena, a wraz z nią pojawiła się szansa na zorganizowanie turniejów, w tym nasze ukochane MK.

Niemniej jednak aby stało się to faktem, potrzebne są nasze głosy w specjalnej ankiecie przygotowanej na fejsbuku. Kto ma konto, niech głosuje, kto nie ma, niech zakłada i również głosuje:

TURNIEJ MK9 NA PGA 2012


14
Turnieje i zloty / [UK] Insomnia 46 - 24-27.08.2012
« dnia: Sierpnia 27, 2012, 01:30:45 pm »
Nie wiem, czy wiecie, ale od 24-27.08 odbywa się w UK festiwal INSOMNIA. Co więcej, mieliśmy tam polski akcent (i to jaki!). Mianowicie we wczorajszym turnieju Mortal Kombat startowało trzech Polaków: Marcin Kos (Kosu), Damian Być (Shadow) i Adam Makiah (Moonspell). I najważniejsza informacja - Moonspell grając przede wszystkim Kabalem wygrał cały turniej, pokonując w wielkim finale Mustarda (czołowy gracz UK grający Cyraxem) w drugim secie (2:3, 3:2).

Rozgrywki były zorganizowane na zasadzie Double Elimination, czyli drabinka wygranych i drabinka przegranych. Grano do 2 wygranych walk (best of 3), finał był rozgrywany do 3 wygranych (best of 5).

Tutaj są linki:

Strona z nagrodami:
http://iseries.multiplay.co.uk/i46/tournaments/event/fighting-games

Stream z turnieju:
http://pl.twitch.tv/unequalledmedia/b/330032788 (1:21,58 - rozpiska bracketów)

15
Turnieje i zloty / [MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.3 [PS3]
« dnia: Sierpnia 17, 2012, 09:28:19 am »


Zapraszam do udziału w 3. edycji turnieju Mortal Kombat 9 na Honmaru.

1. Informacje ogólne

1.1 Turniej rozgrywamy na PS3.
1.2 Obowiązuje Uniwersalny regulamin turniejów na Honmaru.
1.3 Turniej rozgrywamy w systemie grupowym i Double Elimination.
1.4 Gramy do 5 wygranych pojedynków.
1.5 Liczba rund dla każdego pojedynku jest standardowa, tj. walczymy do 2 wygranych rund.
1.6 Gracze umawiają się między sobą we własnym zakresie (forum, gg, psn itp.). W przypadku braku kontaktu i niemożności przeprowadzenia pojedynku należy o tym poinformować organizatorów. Jeśli taka osoba nie rozegra pojedynku to przegra walkowerem.
1.7 Pojedynki rozgrywamy poprzez opcję Private Match.
1.8 Stronę turnieju oglądamy TUTAJ.
1.9 Wyniki wpisujemy zarówno na Forum w tym temacie jak i w Systemie turniejowym.


2. Zapisy

2.1 Aby wziąć udział w turnieju należy być zarejestrowanym użytkownikiem serwisu Honmaru.
2.2 Zapisy odbywają się TUTAJ (trzeba wcześniej się zarejestrować na forum).
2.3 Informacje o rozstawieniu grup pojawią się dzień po zakończeniu zapisów.


3. Kombat Kodes

3.1 Kombat Kodes są dopuszczone jeśli obydwie strony wyrażą na to zgodę.
3.2 Dozwolone Kombat Kodes to Explosive Kombat (P1: 2-2-7; P2: 2-2-7), No Blood (P1: 9-0-0; P2: 9-0-0), Klassic Music (P1: 1-0-1; P2: 1-0-1).


4. Areny

4.1 Arena Kratosa jest zabroniona.
4.2 Areny The Street i Desert mogą być wybrane tylko za obopólną zgodą grających.


5. Postacie i stroje

5.1 Kratos jest zbanowany.
5.2 Wszystkie postacie i stroje DLC są dopuszczone.


6. Wszelkie pozostałe kwestie wyżej niewymienione reguluje Uniwersalny regulamin turniejów na Honmaru.


Zapisy trwają do 31.08.2012 (włącznie). Rozgrywki starują 01.09.2012.

W przypadku pytań lub wątpliwości, piszcie.

Strony: [1] 2