Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Inne / Odp: Wiedźmin III - Dziki Gon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ufjr34w dnia Lutego 20, 2024, 06:24:55 pm »
ile trzeba zapłacić za tą grę?

Dentysta Dąbrowa Górnicza
2
Mortal Kombat 1 (2023) / Problem z wbiciem Trofeum "Królobójca"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kubusg22 dnia Października 18, 2023, 08:27:26 pm »
Witam wszystkich  :) Poszukuję chętnych do wspólnego wbicia trofeum Królobójca . Gram na PS5
3
Nowości / PRZENIESIONY: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dumian dnia Września 27, 2023, 02:39:17 pm »
4
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gor0 dnia Sierpnia 22, 2023, 10:48:42 pm »
Shao i Sindel.

Shokan pewnie będzie musiał poczekać na jakiś Kombat Pack, jeśli w ogóle
5
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Sierpnia 19, 2023, 01:31:31 pm »
kurde, przez to, że sobie piszę na TYM, to jakoś nie chce mi się potem drugi raz pisać tego samego po polsku tutaj. Odnośnie odczuć, opinii o trailerach, o tym jak się cieszę jak ten Mortal zaczyna wyglądać, co mi się podoba i co mi się nie podoba, ale anyway.

Chwilkę o becie tylko:

- Graficznie ta gierka wygląda obłędnie. Przejaskrawienie i nasycenie kolorami nie przeszkadza, a animacje postaci i (szczególnie) aren zasługują na osobny bowdown
- Mechanicznie, przynajmniej dla mnie, jest ciut trudniej niż w MK11 i ta gra jest zdecydowanie bardziej combo-heavy, więc będzie nagradzała ludzi, którzy combosy ogarniają. Przykładowo jak Sub Zero Cię złapie na 3 paskach, to możesz iść sobie zrobić herbatkę (zostaje jeszcze breaker, ale jest dość "drogi" w użyciu)
- Air Combat to świetny dodatek, podoba mi się i będę zdecydowanie często z tego korzystał, jak tylko zacznę ogarniać launchery i trochę bardziej dobiorę się do practice mode
- właśnie, practice mode... a raczej jego brak - no to boli najbardziej, ale to beta, było wiadomo, że tego nie będzie
- online gra się przyjemnie, widać, że ludzie też chuja ogarniają, więc wygląda to wszystko bardziej jak zmagania paraolimpijczyków niż high level walki, ale no tego też można było się spodziewać
- najprzyjemniej gra mi się - o dziwo - Li Mei. Jej animacje też są IMO najpiękniejsze i chyba nieoczekiwanie stała się moją faworytką :)
- Johnny i Kenshi chyba wymagają trochę więcej ogarnięcia, co przy limited czasie/braku practice, raczej w becie się nie wydarzy. Nie wiem jak Sonic Fox może sobie ot tak wbić do gierki i robić combosy za pół HP. Albo dostał już wcześniej dostęp i tera struga wariata, albo po prostu jest nadczłowiekiem (obie opcje są prawdopodobne)
- bawią mnie jeszcze glitche, typu "urwałem komuś łeb przy brutality i ten łeb odpadł, ale jednocześnie nadal sobie jest na szyi xD" ale to naprawią pewnie. Tak samo jak raz udało mi się "wniknąć" w sekcję kameo i nie mogłem bić typa, bo był obok mnie i moje ciosy lądowały w powietrzu. Animacje throwów też się jeszcze bugują. Wszystko do poprawy i pewnie na premierę już będzie miodzio.
- Amp na R2 zamiast na R1 sprawia, że randomowo sobie przyzywam kameosy zamiast wzmacniać ciosy xD
- Kameos - powiem tak. Gdyby ich nie było wcale, to pewnie bym tego jakoś nie odczuł. Często w ferworze walki zapominam, że mogę go w ogóle użyc (chyba, że właśnie przypadkowo wbije mi na ekran jak chcę ampować cios i moja pamięć mięśniowa sobie wykmini, że jestem w MK11)
- Ogólnie na plus, czuję, że ta gierka będzie sporym sukcesem i że sprawi sporo funu, ale też wkurwienia przy grach online
- Fatal blowy jest teraz tak łatwo zablokować (jak ktoś nie umie ich porządnie puścić, a większość ludzi - w tym ja - jeszcze nie umie), że chuj. Weźcie to wyjebcie z tej gry najlepiej xD
6
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ninja-Spectre dnia Sierpnia 10, 2023, 07:34:57 pm »
Reptile miłe zaskoczenie na plus, jako pierwszy z ninja. Taki strój klasyczny, i te zmienianie się w jaszczura.
7
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Regis89 dnia Sierpnia 10, 2023, 06:54:35 pm »
Reptile podobnie. To juz mnie urzekło na wstępie tej grze, że dają wątki fabularne bardzo pomijanym do tej pory postaciom.

Mnie zastanawia kto tu będzie głównym antagonista, tym bardziej patrząc na to jaka Liu Kang srogą drużynę zebrał do tej pory
8
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gor0 dnia Sierpnia 08, 2023, 05:19:29 pm »
Baraka to aktualnie mój ulubiony reinvention. Zawsze był fajnym dodatkiem, ale pomimo bycia przywódcą całej rasy i generałem wielu podbojów, ciężko było mu uniknąć łatki henchmana i potwora do bicia. W 1 ma dużo ciekawsze backstory jako mimowolny przywódca chorych wyrzutków, któremu nie zostało już nic do stracenia. I brzmi to bardziej sympatycznie, i zdaje się być bardziej charyzmatyczny.

9
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Regis89 dnia Sierpnia 07, 2023, 12:44:30 pm »
Jakieś 18 na 24 sloty zapełnione. Ciekawe co jeszcze szykują.

Z przecieków wynika, że pewniakiem jest Reiko, Sindel, Shao Khan i Nitara

Natomiast ostatnia dwójka jest niepewna, bo w jednym z przecieków wyszło, że dwiema ostatnimi postaciami zapełniającymi roster ma być Sonya i Kano, a w innym sugerowano, że Kano będzie w KP 2
10
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gor0 dnia Sierpnia 07, 2023, 01:55:26 am »
Jakieś 18 na 24 sloty zapełnione. Ciekawe co jeszcze szykują.
Strony: [1] 2 3 ... 10