Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Immortal

Strony: [1] 2
1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 18, 2015, 12:26:46 am »
Pomijając aspekt, że te wariacje akurat są relatywnie słabe, to świadczy o jeszcze jednej "rzeczy". ;)

2
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 17, 2015, 01:21:55 am »
Mówi tylko tyle, że osiągnięcie idealnego balansu w dzisiejszych bijatykach jest w zasadzie niemożliwe ze względu na rozbudowany i często bardzo różny system walki poszczególnych postaci.

Patchy balansujących do SF4 (licząc odmiany gry) wyszło w sumie 10, a ostatni 22 kwietnia tego roku, ponad 6 lat po premierze oryginalnej wersji na konsolach. Killer Instinct nadal jest patchowany (czyli już 2 lata). Normalna praktyka w bijatykach turniejowych. MK też będzie patchowane do minimum połowy przyszłego roku.

I nie ma problemu, naturalnie możesz się nie interesować sceną turniejową MK, tyle tylko, że piszesz o balansie postaci.... o którym nie masz bladego pojęcia.
I jeszcze mi powiedz, że niedziałająca bariera Sub-Zero, lub cienki Torr solo, to jest dobry balans:D

Jak czytam takie wiadomości to nie wiem czy mam się śmiać czy.... nadal śmiać.

Brawo, podałeś mi dwie kiepskie wariacje postaci z blisko 90 dostępnych w grze, aby podeprzeć swoją teorie o słabym balansie.

Tych jest znacznie więcej, jeśli tak chcesz patrzeć, wynika to z prostego faktu, że jest ich taka a nie inna liczba i jeszcze zapewne wiele patchy przed nami, a ostatecznie można bezpiecznie założyć, że i tak pewne wariacje będą wyraźnie słabsze od innych. To wynika też z faktu, że pewne archetypy się zwyczajnie wykluczają i nie sposób tego uniknąć przy takiej różnorodności jaką znajdziesz w MK X.

Balans MK X jest okej, jak na 6 miesięcy po premierze. Lata świetlne przed tym z czym nas zostawiano po ostatniej łatce do MK 9.

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 12, 2015, 04:35:29 pm »
Mówi tylko tyle, że osiągnięcie idealnego balansu w dzisiejszych bijatykach jest w zasadzie niemożliwe ze względu na rozbudowany i często bardzo różny system walki poszczególnych postaci.

Patchy balansujących do SF4 (licząc odmiany gry) wyszło w sumie 10, a ostatni 22 kwietnia tego roku, ponad 6 lat po premierze oryginalnej wersji na konsolach. Killer Instinct nadal jest patchowany (czyli już 2 lata). Normalna praktyka w bijatykach turniejowych. MK też będzie patchowane do minimum połowy przyszłego roku.

I nie ma problemu, naturalnie możesz się nie interesować sceną turniejową MK, tyle tylko, że piszesz o balansie postaci.... o którym nie masz bladego pojęcia.

4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 12, 2015, 09:36:32 am »
Większość z Was w ogóle nie gra "kompetytywnie" lub ocenia balans i stan gry na podstawie zabawy online lub jeszcze lepiej z CPU.................................. Ratunku.

To nie ma nic wspólnego z "zawodową sceną" gry.

MK X jest o wiele lepiej zbalansowane od MK 9, a na dodatek patche balansujące nadal są wydawane i jeszcze przez jakiś czas będą.

A scena MK ma się najlepiej od czasów powstania tej serii. EVO w tym roku miało ponad 1000 graczy, inne turnieje w USA po 200 - 500 to największe liczby w historii spokojnie konkurujące z SF. Nagrody są liczone w dziesiątkach tysięcy dolarów. W Europie jest bieda, od zawsze była i jeszcze długo będzie (z wyłączeniem UK) w porównaniu. Nie zmienia to jednak faktu, że scena "zawodowa" MK się wyśmienicie.

5
Inne / Odp: OFFTOP ver. 2.0
« dnia: Maja 27, 2015, 05:19:34 pm »

poza tym zamiast ciągnąć dyskusję nie na temat, wystarczyło mnie zgłosić do moderacji - dostałbym bana i zamknął mordę, a tak mamy przepychankę

Słuszna uwaga, dzięki.

6
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 27, 2015, 04:22:31 pm »
Możliwe, że online na PC jest rozwiązany inaczej. Może łączy cię jakoś bezpośrednio z graczem i jest gitara. Na PS4 masz albo rwące animacje, albo input lag dochodzący nawet do dwóch sekund i po prostu byle gównianego juggla nie jesteś w stanie skleić. Co gorsza - przy takim lagowaniu nawet nie wszystkie guziki konsola łapie i zdarzy się, że dusisz "x" a twoja pacynka stoi w miejscu.

Torr może i jest mid-tierem, ale jak długo gram online to nie widziałem NIKOGO kto by tą postacią grał. Wersja "Lackey" jest IMO upośledzona do granic możliwości. Nie potrafię grać ani Takedą, ani Kenshim, a jestem w stanie wygrać nimi mecze. Torr z kolei nie ma szans, choć piłowałem go grube godziny na treningu. Wystarczy mnie zaspamować. No bo jaki ja mam zestaw ciosów na Sub-Zero czy Scorpa np? Ani nie ma niczego z armorem, żeby się przebić przez pociski, ani nie jest szybki na tyle by podlecieć. Nawet jak dojdę, to zatrzymuje mnie lodowa osłona i jazda od początku. Niby jest szarża z armorem na początku animacji, ale bezsensownie Torr przy jej wykonywaniu krzyczy na początku. Jest dramat i kto ze mną grał to widział moją frustrację:(

Liu? back kick back kick + rowerek = voala! internetowe połączenie z lagami jak skurwysyn nie pozwala zareagować. Kolejna sprawa, że wake-up w MKX to tak naprawdę żaden wake up. W każdej innej grze takie zagranie ma priorytet bo służy uniemożliwieniu oponentowi ciągłego ataku. Tymczasem w MK możesz sobie darować, bo byle cios jest ci w stanie przebić ten wspaniały wake-up.

Pierwszy zasadniczy błąd to ocenianie balansu gry na podstawie online. To zupełnie wypacza realia.

Torr jest upper mid-tierem. I ma wiele bardzo dobrych opcji. Nikt nim prawie nie gra, bo armia casuali, która siedzi online, woli wciskać trzy przyciski na krzyż Scorpionem robiąc tele w kółko i jego klasyczny vortex. Wbrew pozorom jego wariant Inferno, o którym piszesz jest taki sobie. Wszystkie opcje zonowania w tej wariacji są - na bloku, a demon z ziemi ma tyle recovery frames, że kawę sobie zrobisz po zablokowaniu, wypijesz, wrócisz i jeszcze dasz radę karę mu zasadzić. Dużo lepsza jest wariacja Hellfire, która nie dość, że ma vortex to jeszcze reset za pomocą "pochodni".

Kenshi, który jest moją postacią to niski choć to paradoksalnie brzmi - low tier. Ma kompletnie z dupy normale (powolne), w najlepszym wariancie (balanced) zero mix-upów, a opcje zonowania są mocno minus na bloku. Wygrywasz nim online, bo ludzie mają w dupie frame - date przez co wydaje im się, że Kenshi może każdego zaspamować zonowaniem, co jest kompletną bzdurą.

Ogólny konsensus jeśli chodzi o Torra jest taki, że najlepszą wariacją jest Vicious. Jeżeli tylko utrzymujesz odpowiedni dystans (do 3/4 ekranu) nie ma opcji aby Cie ktoś przezonował z uwagi na prosty fakt, że Ferra zjada wszystkie pociski po drodze. Jego NJP jest wręcz kosmiczny, ma zasięg ponad połowy ekranu i każdy trafiony prowadzi w proste combo 29-34%. Większość opcji pressingu Torra jest bezpieczna na bloku (mały minus), ma też całkiem sensowne mix-upy.

Minusem jest oczywiście fakt, że tempo jego biegu przypomina żółwia oraz tracenie wielu opcji w momencie trafienia czyli kiedy Ferra spada z jego pleców. Nie zmienia to jednak faktu, że Ferra / Torr to całościowo solidna postać. Polecam Ci śledzenie Grr jednego z najlepszych graczy tą postacią na świecie. I wariant Lackey nie jest tak upośledzony jak myślisz (patrz niżej), nadaje się idealnie na konkretne MU.

Ogólnie nie bierz online do siebie. Offline i online to zupełnie inne światy, chyba, że grasz z kimś do kogo masz opóźnienia poniżej 50 ms (a idealnie poniżej 32 ms, a więc 2 klatek), bowiem wtedy te dwa warianty zapewniają podobne warunki gry. Co do wersji PC jest równie słaba pod tym względem co i konsolowa. Może nawet gorsza, bo jest jakieś 2 patche do tyłu względem niej. Ogólnie jak myślisz o nieco bardziej wyczynowej zabawie to skieruj swoją uwagę na amerykański TYM lub na polski (autopromocja). 

Przykładowe walki, które powinieneś zobaczyć:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0DZYokrV8_o[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eNrXerehLTY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PFfoQXViruw[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q3Ho33_bgDs[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aAYBupne88Q[/youtube]

Półtorej miesiąca (...)
Recenzentów nie obowiązuje rozróżnianie płci? Tak kardynalne błędy na samym początku sprawiają, że nie chce się czytać dalej, a chyba nie o to chodzi w pisaniu recenzji... Masz półtora serca i półtorej ręki, a nie półtorej serca i półtora ręki

Ogólnie Twoja wiadomość nie wnosi nic do tematu i nadaje się jedynie do kasacji. Zwykłe przypierdalanie się dla idei. Trzeba było doczytać do końca. Więc jak to zwykle się pisze do takich ludzi, którzy nic nie wnoszą na forum - GTFO.

Cytuj
Tyle słowem podsumowania, które nijak nie może stać się recenzją. Ot zbiór moich tęgich rozmyślań i uwag, które przepadną w odmętach tego forum jak wszystko inne.

7
Mortal Kombat (2011) / Odp: Cyrax (CYBER) vs Cyrax (HUMAN)
« dnia: Września 02, 2013, 09:06:22 pm »
Wszystkie normale mają taką samą frame date z wyjątkiem b3, który jest -7 na bloku dla human i -11 dla robo.
Bomby tego pierwszego mają nieco wolniejszy startup ale też rzuca je minimalnie dalej i mają też większy hitbox.

Odwrotnie jest z siatką humana ma nieco wolniejszy startup niż cyber. Teleport ludzkiego nie ma żadnych klatek niewrażliwości na starcie, ale 22 na recovery więc praktycznie po zmianie strony nie można go trafić (cyber jest -8 klatek i można go trafić szybkim 1 lub specjalem typu SC u Kenshiego). Ostrze humana jest wolniejsze na starcie, ciężko combo pociągnąć z niego (tak jak to się robi u robo). Oczywiście te wszystkie zmiany wpływają na samą taktykę gry. Human nie może cisnąć w cornerze bombami, bo rzuca je za daleko. Dodatkowo resety humanem można zrobić ale z uwagi na różnice timing jest nieco inny i całościowo jego comba są minimalnie słabsze.

Mógłbym się tutaj rozpisać, ale czasu nie mam za bardzo. W skrócie cyber Cyrax jest uznawany za lepszego i jest minimalnie wyżej na tier listach.

8
Pomoc / Odp: Mortal Kombat 9 - problem w rozrywce Online - PC
« dnia: Września 01, 2013, 06:00:43 pm »
Z AA czy też rozdzielczością to już dość losowa sprawa ja od samego początku mam wszystko wymaksowane i problemów brak.

Co do Twojego "nowego" problemu, to niestety powszechna przypadłość wynikająca z kilku czynników, na które w zasadzie nic poradzić nie możesz.

9
Pomoc / Odp: Mortal Kombat 9 - problem w rozrywce Online - PC
« dnia: Września 01, 2013, 02:43:42 pm »
Wejdź w ustawienia Steam, ustaw sobie region pobierania - Hamburg i będziesz miał to samo co kolega. :)

10
Mortal Kombat (2011) / Odp: Problem z Mortal Kombat
« dnia: Sierpnia 31, 2013, 02:11:12 am »
Nie wiem w czym nam screeny z liczbą fpsów mogą pomóc. Mi się wydaje, że jeśli przypisałeś 1024MB pamięci tej zintegrowanej grafice, możesz mieć problem. Zrób wszystko jak na tym f

Zależnie od tego ile będzie miał można rozważyć kilka możliwości. Dwa ten temat był już wałkowany na forum MK (Steam). Trzy taka luźna myśl, bo nie mam pewności, że w tym konkretnym modelu laptopa tak się da - wyłącz integre w Biosie, zostaw tylko tego Geforce'a i sprawdź.

11
Mortal Kombat (2011) / Odp: Problem z Mortal Kombat
« dnia: Sierpnia 30, 2013, 11:26:30 pm »
No tak tylko na nim nie widać ile masz klatek na sekundę (dodatkowo nagrywanie w tle zapewne jeszcze obniża ich ilość). Fraps ma wbudowaną opcję zrzutów ekranu, podobnie jak Steam. Jak pierwsza Ci wywala MK to spróbuj drugą.

12
Mortal Kombat (2011) / Odp: Problem z Mortal Kombat
« dnia: Sierpnia 30, 2013, 08:37:25 pm »
??? Niemożliwe, abyś miał zaledwie 20 fps. Zrób screenshota i wrzuć tutaj.

13
Mortal Kombat (2011) / Odp: Problem z Mortal Kombat
« dnia: Sierpnia 30, 2013, 04:15:43 pm »
Weź ściągnij frapsa, włącz trening wybierz teren walki "Graveyard" i napisz jaki fps Ci pokazuje (przy wszystkim ustawionym w video na minimum).

14
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition PC
« dnia: Sierpnia 25, 2013, 12:12:08 pm »
W zależności kogo zapytasz, odpowiedzi będą zapewne sprzeczne. Generalnie jest jedno i drugie. Znajdzie się coś dla każdego.

15
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 16, 2013, 09:30:04 pm »
Wciąż nie mogę sobie poradzić z wyjściem z bloku. Ktoś mnie atakuje, YEB! biorę blok i nie wiem jak sensownie z niego wyjść ;/

He? Czy Ty aby na pewno grasz Kenshim?

Trudno uwierzyć, że masz nim problemy na bloku. Opcji masz kilka, do wyboru:

1. SC przebija większość starterów (8 klatek) i chwyta każdą lukę w combie.
2. Wszystkie specjale Kenshiego mają pełny armor w wersji EX, idealne na wyjście z pressingu.
3. Cross-upy ubija się D,3 obniżasz hitbox na tyle, że prawie nic Cię nie chwyta. 100% pewność daje EX RK, wymaga jednak dobrego wyczucia.

Żaden normalny przeciwnik nie wybierze Cage'a, Jaxa, Sonya'i (w jej przypadku należy uważać na EX cartwheel) czy innej bazującej na "get in" postaci, to jest czyste samobójstwo (dla przykładu MU z Cagem to 8-2). Nic nie mogą zrobić. Ty się tylko cofasz i odbijasz jakiekolwiek próby dostania się na bliską odległość, żadna z tych postaci nie ma sensownych opcji na dostanie się w pobliże Kenshiego.

Strony: [1] 2