Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Brzeszczot

Strony: [1]
1
Pomoc / Klawiatura, kontrolki
« dnia: Marca 20, 2010, 07:19:14 pm »
Ogólnie można by pogadać o tym jakie stosujecie kontrolki grając na klawiaturze i czy macie jakieś problemy.

Czy gra ktoś z was na klawiaturze w Mortale? A miewacie problem "zablokowanej klawiatury"? Tzn. przy wciskaniu pewnej liczby klawiszy naraz nie da się nic zrobić. Najczęściej się to zdarza, gdy gramy z kumplami na jednym kompie. Wszystko to w mortalach 2D, z innymi nie miałem do czynienia.
Przy blokowaniu się klawiatury ma znaczenie nie tylko ilość wciśniętych klawiszy, ale też jak są rozstawione te klawisze. Na numerycznej gra się bez problemów, ale np. przy moich standardowych kontrolkach

Chodzenie (góra, lewo, dół, prawo)
     |w|
|a| |s| |d|
    
Ręce po lewej, nogi po prawej, górne wyżej (dolne niżej), blok wyżej (bieg niżej)
|t| |y| |u|
|g| |h| |j|

...No  i na takich kontrolkach nie mogłem robić wślizgu. Póki co poradziłem sobie z przestawieniem kontrolek na
poruszanie się tak jak wcześniej,
nogi, bieg i dolna ręka odpowiednio do poprzednich ustawień, tyle że górną rękę przesunąłem na miejsce bloku, a blok ustawiłem na spację.
     |w|                     |i| |o|
|a| |s| |d|           |j| |k| |l|

            |spacja|

Teraz mogę wykonywać wślizgu zarówno z lewej jak i z prawej strony. Wygodniej wystukuje się kombosy rękami, zwłaszcza ten na przemian u nowego Kung Lao . Trochę gorzej u Jaxa i Liu Kanga w kombosie z blokiem, ale da się przeżyć.

W każdym razie załatwiłem problem wślizgów przestawieniem kontrolek, ale zastanawiam się czy są może po prostu jakieś lepsze klawiatury. Mieliście problem blokowania?

Jeszcze jedno. Kumpel odkrył takiego buga, że wystarczy naparzać na przemian w górną i dolną rękę i kombosy wykonują się same, o ile zawierają one takie uderzenia, np. Rainem. Jeżeli kombosy wymagają przytrzymania którejś ze strzałek, to wystarczy zacząć ją trzymać po pierwszym uderzeniu (zawsze HP) i już możemy robić kombosy, nie znając ich. :-\

2
Inne / Odp: Oceń Avatar Poprzednika
« dnia: Marca 10, 2010, 11:03:58 pm »
Wszystkie kolory tęczy. W końcu Kameleon. Ale chyba trochę zbyt cukierkowo to wygląda. :)

3
Inne / Odp: Religia
« dnia: Marca 02, 2010, 11:22:47 am »
Witam zakładam ten temat bo jeszcze takiego nie widziałem jeśli obraża to kogoś to sorry co uważacie na temat dzisiejszej Religi  na świecie ja uważam że może kiedyś niosła jakieś przesłanie i wiarę ale dziś głównie służy do nabijania kasy lub do świętych wojen znanych u arabów gdzie są ludzie na tyle fanatyczni że są gotowi zabić siebie i wielu innych ludzi by spotkać się ze swoim bogiem więc ja myślę że dziś religia służy tylko do kontrolowania ludzi i ich kapitału
Czemu tak sądzisz? I czy to się odnosi do wszystkich religii?

4
Klasyka MK / Odp: Ulubiona postać z MK Trilogy ?
« dnia: Lutego 28, 2010, 03:14:18 pm »
Ostatnio doceniłem Night Wolfa, bo ma dosyć uniwersalny zestaw ciosów, a przy tym jego "standardowe" komba nie są zbyt silne.
Spośród ninjów wyróżnia się również Rain, jego ciosy nie są kopią ciosów innych zawodników.
Poza tym, to gram prawie każdym, bo nie znoszę monotonii. Nie przepadam raczej za starym Jaxem ze względu na łatwe kombosy, nie podoba mi się wizualnie Jade, unikam Human Smoke'a, bo kumpel nim cały czas grał i mi się przejadł a tak w ogóle to podróba Scorpiona. :P

5
Kosz / Socjonika (typologia osobowości)
« dnia: Lutego 26, 2010, 09:02:39 pm »
Socjonika to teoria  (ale nie naukowa) dotycząca przetwarzania informacji przez ludzi. Zajmuje się tym jak te informacje są przetwarzane i jak to przetwarzanie wpływa na ludzkie zachowanie i relacje między ludźmi.
Jeśli zastanawiało was kiedyś dlaczego z jedynymi ludźmi się łatwiej dogadujecie a z innymi gorzej lub dlaczego coś, co dla was jest wadą dla innych jest zaletą, to socjonika podsuwa ciekawe spojrzenie na te kwestie.

Są dwie polskie strony o tej tematyce:
socjonika.pl (wraz z forum)
socioniko.net/pl

Gdyby kogoś to zainteresowało, to uczynię kilka wstępnych uwag. Socjonika nie jest tak właściwie typologią osobowości, bo nie dzieli ludzi ze względu na cechy osobowości, a sposób przetwarzania informacji. Dlatego niewskazane jest przy typowaniu siebie czy innych sugerowanie się opisami typów (socjotypów), bo zawierają one opisy zachować stereotypowego przedstawiciela - czyli opis tego jaki na ogół może, ale nie musi być.

Mogę właściwie tak pobieżnie opisać na czym to polega.

Podzielono informacje wg 3 dychotomi z czego powstał kompletny podział informacji na osiem rodzajów - kompletny, tzn. taki że dowolna informacja pasuje do którejś z tych ośmiu kategorii.

Zakłada się, że człowiek obsługuje wszystkie z tych kategorii informacji, ale każdy rodzaj inaczej. Sposób tej "obsługi" opisują funkcje. Z pewnych względów niektóre rodzaje informacji (czy raczej spojrzenia z ich perspektywy) się ze sobą gryzą, stąd nieporozumienia między ludźmi, u których dane spojrzenie jest dominujące. Gdyby ktoś chciał rozpiszę się szczegółowiej.

6
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat II
« dnia: Lutego 23, 2010, 07:55:37 pm »
Moon napisał, że nie błędy wykorzystywane były wtedy w grze, czyli odbijanie pocisków wroga naciskając LK będąc schylonym (Co jest uznawane za "glitch", czyli błąd który gracze używają by zyskać przewagę), tylko umiejętności gracza przyczyniły się do wygranej.
Dzięki. Nie wiedziałem o takim błędzie i że tak to się właśnie na nie mówi. Przy okazji nie wiedziałem też, że da się w MK2 grać przez sieć. Pewnie potrzebna jest jakaś specjalna wersja?

7
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat II
« dnia: Lutego 23, 2010, 09:19:02 am »
I to nie tam że glitche wykorzystywał typu schulenie się pod pociskiem dolnym Liu
Że co?!

8
Inne / Odp: KOVERY - Z Kału w Perłę acz nie nie zawsze.....
« dnia: Lutego 14, 2010, 12:00:18 pm »
Np.
Natchez Burnin'
Oryginał w wykonaniu Howlin' Wolfa (prawie jak Nightwolf ;)) czarnoskórego rolnika i bluesmana - blues chicagowski, końcówka lat 50.

Cover brytyjskiej grupy rockowej The Groundhogs w konwencji blues rockowej - 1969 r.

9
Klasyka MK / Odp: Mity i śmieszne historie o MK
« dnia: Lutego 08, 2010, 05:55:44 pm »
Kolega raz twierdził, że grając na jednym kompie jak jedna osoba zniknie Reptilem, to będzie go widzieć, a przeciwnik nie. ;D
Ale to się chyba tylko tak zamotał na chwilę.

10
Kosz / Ciekawe zrzuty ekranu
« dnia: Lutego 08, 2010, 12:11:52 pm »
Temat służący do dzielenia się swoimi screenami z dowolnych części Mortala.

Screeny z naszych lokalnych walek z MK Trilogy, powstałe celowo lub przypadkiem:
"Śmierdzący Rain"
Geneza Smoke'a, czyli o tym jak pewnego razu Johny'emu C. coś z d... wypadło
Komik
Pozycja 1
Pozycja 2
Lodowy potwór


11
Klasyka MK / Odp: Stare MK - ktoś gra???
« dnia: Lutego 08, 2010, 11:42:24 am »
Witam, to mój pierwszy post.
Oczywiście, że ktoś gra. W mojej mieścinie 20 tys. będzie jakieś 6 osób co najmniej, z czego trzej to zapaleńcy, którzy raz w tygodniu nawalają się w MK Trilogy. :D

Miałem do czynienia z MK od 1 do 3 i MK Trilogy. Najbardziej lubię część pierwszą i Trilogy, ale każda ma dla nie swoje zalety. Za to te z grafiką 3D mnie nie interesują.

Strony: [1]