Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Ankieta

Chciałbyś turniej po necie?

Tak
23 (100%)
Nie
0 (0%)
Po co?? Przecież lepiej z kompem..
0 (0%)
Nie gram w MK :(
0 (0%)

Głosów w sumie: 23

Głosowanie skończone: Styczeń 01, 2006, 01:49:22 pm

Autor Wątek: Po necie??  (Przeczytany 2625 razy)

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
Po necie??
« dnia: Styczeń 01, 2006, 01:47:53 pm »
Ponieważ jak wiecie lub nie, na mame da się grać po necie w mk,mk2,mk3,umk3.
Wiec porponuje zrobic jakos za 2 tygodnie turniej lub chociaz spotkanie (ustwimy sie przez gg)
i będziemy grać w: Mk, mk2 , umk3.
Potrzeba tylko pomocy jak wiadomo można grać tylko 1 vs 1 więc potrzeba by bylo z 2 -3 osoby na gre które by serwa stawiały.
Znaczy żeby inni mogli się podpiąć i grać.
Czekam na wasze propozycje.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Sicku

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 201
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2006, 04:57:22 pm »
Tez o tym myślałem ostatnimi czasy bo tak sie składa ze zmieniłem niedawno sobie łącze specjalnie aby moc grac po necie. Choc nie naleze do najlepszych to byłbym chętny z kims pograc. Co do tego turnieju to... pamietam ze na starym forum była proba jego stworzenia...ale chyba nie doszło to do skutku... :wink: ale jestem za :wink:

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2006, 11:46:06 am »
Mysle że najperw przez pierwsze dni spotykać się o umuwionej godzinie żebyh sie zapozna, jak kto gra itd. a jak sie juz zgramy to dopiero turnieja zrobic.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:53:39 pm »
Inaczej... ja w od 16 (poniedzialek) powinienem być w południe lub wieczorem (pewnie o 20:00). Podam wam ip itd. i po prostu kto będzie chciał to wejdzie... a jak się zbierze dużo osób to najwyżej wtedy ustalimy co do turnieju.
Jednak zaznaczam także piszcie na ten temat nie ukrywajcie się.
Jeśli nie pasuje wam termin albo godzina to zmienimy.
Bo np. ja bym mógł codziennie ale tylko wieczorami, ale ktoś inny może tylko w południe albo może ciągle tylko że w weekendy.
Piszcie jak komu pasuje według tych kryteriów:

Godz:

10:00
12:00
14:00
16:00
18:00
20:00

Dni:

Powszednie,
Weekend,
Zawsze,
Tylko w konkretne dni (napisz który)

Ja w prawie zawsze :D, godzina 20:00
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Sicku

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 201
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 07, 2006, 08:24:17 pm »
Od 16 dopiero  :?: wejdz na to gg to pykniemy sobie w Umk3  :wink:

Edit: a jakiego emu uzywasz? masz może mamemore?

Offline GambiT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • http://www.tainted.prv.pl
Po necie??
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2006, 04:22:56 pm »
Ja bym chetnie zagral, najchetniej w Mortal Kombat Trilogy, ale nie wiem jak przez neta :(
Choose your destiny - Flawless Victory!"

Offline Krtecik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Re: Po necie??
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 12, 2006, 02:53:54 am »
Cytat: "SmoKe"
Ponieważ jak wiecie lub nie, na mame da się grać po necie w mk,mk2,mk3,umk3.


Witam wszystkich:)
na jakiś czas "odwiesilem na kołek" ogólnie pojęte MK... dość długi czas;/... ostatnio dorwalem stałe łącze...w miedzyczasie przypomniałem sobie ile to miłych chwil (czytaj godzin=>dni=>tygodni:D) spędziło się przed MK, więc pomyslałem sobie: moze wyszły jakieś wersje z opcją gry przez neta... wchodzę=>czytam=> i mało się nie posiadam z radości!!

chcę grać choćby dziś, tylko poinstruujcie mnie proszę, co mam mieć - jakie oprogramowanie i skad moge to sciagnac:)

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 16, 2006, 09:12:48 pm »
Sorry za nie bycie ostatniego czasu ale nie mialem kiedy usiąść, widze że jednak trudno by było z turniejem coś ustalić. Myśle że jednak ten topic się przyda:
http://mortalkombat.gry-online.pl/forum/viewtopic.php?p=2263#2263
Tam zamieszczamy ogłoszenia (namiary) co by sobie pograć.
Ja gg mam w opisie i już jakiś spoko koleś chciał grać ale nie mam teraz gg więc nie wymienie.

Pozdro for all!!
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Chameleon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
    • http://www.google.pl
Po necie??
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 17, 2006, 02:29:00 pm »
ŻE CO!?!?!? JAKA ŚCIEMA!!! W MORTAL KOMBAT NA MAME NIE DA SIĘ GRAĆ PO NECIE NA ŻADNYM EMULATORZE I WOGÓLE!!!!! NAJWYŻEJ JAK SIĘ DA TO POWIEDZ MI JAK TO ZROBIĆ!!!!!!!

Offline eXtreme

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 17, 2006, 05:32:46 pm »
Oczywiście, że się da. Jak odpalisz MAME to klikasz na np. Ultimate Mortal Kombat 3 prawym i wybierasz play network game, następnie ładujesz się na jakiś serwer i tyle, prosta sprawa :)

Offline lob

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Po necie??
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 18, 2006, 01:06:09 am »
tylko trzeba pamiętać że na zwyklem mame to niezadziała trzeba ściągnąć wersje mame32k
ttp://www.mortalkombatonline.com/content/games/mk2/baraka/end2.gif

Offline Chameleon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
    • http://www.google.pl
Po necie??
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 20, 2006, 04:00:36 pm »
Aha, no to teraz wiem, OK