Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Autor Wątek: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata  (Przeczytany 3249 razy)

shokan master

  • Gość
glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« dnia: Grudzień 21, 2008, 12:41:41 pm »
wczoraj grałem w mka i dostałem niemiłosiernego glitcha. otóż grałem na arcade fujinem i doszedłem do blaze'a, a tu bach walczę z ...       niczym nic tam nie było. to wyglądało tak jakby blaze się poszedł odlać i poddał się, bo po komendzie FIGHT!!! od razu był końcowy O.S.T. i FUJIN wins. Nigdy czegoś takiego nie widziałem, macie jakieś glitche to piszcie.

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2008, 10:15:37 pm »
a na czym grałeś? bo ja spędziłem naprawdę zdrowy kawał czasu nad każdą z wymienionych w tytule wątku części, na PS2 i PS3 (czyli w emulowanym środowisku PS2) i jedyne poważniejsze glitche, jakie mi się przypominają, to w Konqueście w MKD czasem Chudzinko, jak gdzieś wlazł, to nie mógł wyleźć.

Offline ildjarn

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 24, 2008, 02:52:49 pm »
A propos glitchy - na youtube widziałem zaglithowane DECEPTION z udziałem np. Frost, Nitary, Shang Tsunga i innych postaci z MKDA a także kolesiem oznaczonym jako Monster. Wywołują one glitche w ten sposób, iż nie dają się rozczłonkować podczas normalnych fatality, a ich modele znikają w starciu z death trap. Ale moje pytanie jest następujące - jak je uaktywnić? Czy trzeba zaimplementować jakiś hack? Czy da się to zrobić w konwersji DECEPTION na PS2?

http://pl.youtube.com/watch?v=uYRZHE-bcmM
http://pl.youtube.com/watch?v=ZCGZPhZfhR4

shokan master

  • Gość
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2009, 06:50:56 pm »
nie da się nimi grać one po prostu tam są choć w chess kombat można nimi grać... jakoś

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2009, 09:04:20 pm »
nie ma innego sposobu jak action replay ale juz mówie ze mozna podmienic tylko dwie postacie ;) na jedna ze "starych"

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2009, 02:12:21 pm »
Pamiętam, że był specjalny trainer na XBOX'a i dało się grać tymi postaciami (sam testowałem). Gra zawieszała się kiedy próbowałeś zrobić Fatality :).

Na PS2 z tego co wiem nie da się odblokować tych postaci :(

Offline rageclaw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2009, 02:29:35 pm »
Miałem mka taki glitch. otóż na battle arena gdy grałem nOObem na arcade i walczyłem z motaro, wrzuciłem go do lawy i nagle kiedy rozległo się nOOb wins motaro zaszedłmnie szarżą od tyłu

Offline Adept

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 15, 2009, 02:42:58 pm »
Bo to był jego zły brat bliźniak... Przecież to takie oczywiste  ;)

"A poza tym dojebać 6-0 Kungowi... On się rzeczywiście nie nadaje przeciwko tej głupiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszczącej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline rageclaw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 15, 2009, 03:25:00 pm »
fajnie by było gdyby mi tak brc wyskoczył i by mi rzygnął

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
49 Odpowiedzi
9097 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 01, 2010, 02:45:16 am
wysłana przez johnx
25 Odpowiedzi
7734 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 10, 2011, 08:30:27 pm
wysłana przez Grodek118