Autor Wątek: Mortal Kombat 9 Online!  (Przeczytany 5106 razy)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Mortal Kombat 9 Online!
« dnia: Styczeń 09, 2010, 10:29:48 pm »
Na stronie Mortal Kombat Universe został zamieszczony przez jednego z użytkowników screenshot pokazujący, jak Ed Boon gra w Mortal Kombat 9 na PS3.

Z pewnością ekipa Eda Boona testuje, jak gra sprawuje się online. Niestety nie wiemy na ile gra jest ukończona i miejmy nadzieję, że jest to pierwszy krok do świeżych informacji, których tak wyczekujemy.

Możemy zauważyć także, że znajdują się zdobyte cztery trofea, ale jak poinformował później owy serwis, znajdowały się one tam już wcześniej. Pochodzą z MKvsDC Universe.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2010, 10:38:09 pm wysłana przez davidkoz »

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2010, 10:38:58 pm »
Testują zapewne ten "najlepszy online w fighterach EVER":D

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2010, 10:46:24 pm »
no z całą pewnością testują grę online, bo nie byłoby potrzeby grać w nią przy włączonej usłudze online, no ale z drugiej strony, może chcieli zamieszać i poruszyć społeczność MK, że coś się dzieje.

No nic, ciesze się, że coś się pojawiło, niby nic, a coś i czekamy, czekamy na jakiekolwiek informacje.  Jak testują to niech coś o tym już nam powiedzą jak pokazali to na światło dzienne.

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2010, 10:52:42 pm »
a tu info:

"We've got it. we have tested it...we FAILED":p

A tak na poważnie, jeśli wypali system I BALANS to powitam nowego mortala ze szczerym usmiechem na twarzy:D

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2010, 11:11:58 am »
U mnie będzie to raczej mina podobna do tej z twojego avatara :P

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2010, 06:32:39 pm »
Pozwoliłem sobie napisać poniższy tekst zainspirowany rozmową z jednym z użytkowników tego forum. Zapraszam do lekturki.

Online marzeń w fighterze.

Tyle było słodkich słów o rewolucji trybu online w MK9, więc ja postanowiłem przedstawić swoją wizję, taką jaka wg mnie była by rewolucyjna <pamiętajcie, mówimy o grze – mordobiciu>.
Pominę kwestie dobrego połączenia, braku lagów, gry ogólno globalnej pozbawionej ograniczenia stref…w tym temacie wszystko pokazały już takie tytuły jak Street Fighter 4 czy BlazBlue. Powiem tylko krótko, po cholerę próbować budować silnik, skoro chłopaki od emulacji  arcade na PC zrobili na tyle miazdżącą robotę, iż wielki Capcom wykupił licencję.
Przyjmijmy, że w ramach tej „rewolucji” dostaniemy powyższe. Ja jednak pokuszę się o kilka „gdybań”, które to wg mnie faktycznie mogły by być rewolucyjne jeśli chodzi o fightery, mimo że poniekąd zapożyczone z kilku produkcji – ja zbiorę je do kupy i dodam cos od siebie.

1)System rang – spotykane już praktycznie wszędzie, jednak ja bym tutaj dodał kilka opcji:
•   Po pierwsze rangi w dół za dissconnecty, za dużo po sieci krąży idiotów którzy przegrywając rozłączają się i wtedy dobija się to nie tylko na nich ale i na nas. Przydał by się zatem wskaźnik nie tylko lv/walk/punktów/jakość połączenia, ale i częstości dissconnect. To już było w BlazBlue ale zebrać do kupy i wstawić w MK – sprawa pierwszorzędna.
•   Włączenie filtra graczy online po statystykach, ZWŁASZCZA tych którzy się notorycznie rozłączają przydało by się banować na wyzywanie nas na pojedynek.
•   Rangi określają poziom dostępu do trybu tournament – o tym za moment.

2)Tournament – spodobało mi się to rozwiązanie w Street Fighter 4. Możesz systematycznie podnosić swoją rangę biorąc udział w turniejach. Działa to na zasadzie takiej, że jest powiedzmy 8 graczy do jednego tournamentu. Wygrany otrzymuje promocję rangi i może grać w tournamencie wyższego poziomu. Wiadomo – trzeba wygrać te walki pod rząd aby awansować. Tutaj nie ma miejsca na walki „ustawiane”, pełna losowość, ktoś się zgłosi do takiego turnieju, jest przydzielany losowo do któregoś z losowo ustawianymi 7 innymi zawodnikami. O ile w trybie walk gdzie można wysyłać zaproszenia – łatwo jest oszukać i nabić rangę na koledze o 100 lv wyższym – tak w takich zawodach nie ma takowej opcji. Skazani jesteśmy na skill. Podczas gdy normalne pojedynki 1 na 1 dawały by nam EXP i LV, tak turnieje podnosiły by nam rangi osobnego rodzaju, tutaj właśnie widać by było sill.

3)System gildii – miał pojawić się w King of Fighters XII, wyszło bardzo średnio lub wcale. Generalnie pomysł sam w sobie jest genialny. Moja jego wizja:
•   Na gildię przypada powiedzmy do 30 zawodników (ograniczenie musi być aby było sprawiedliwie)
•   Każdy gracz ma wewnętrznie gildyjną pozycję ustawianą na podstawie walk z kolegami z gildii, największy rangą decyduje czy gildia podejmuje ewentualne wyzwania ze strony przeciwników, jest ogólnie rzecz biorąc decydentem gildyjnym. Wiadomo – taka osoba może się zmieniać jeśli jej poziom spadnie i inny członek gildii zdobędzie więcej pkt. Teoretycznie więc nawet Kober był by w stanie rządzić choć raz:p
•   Emblem gildyjny widoczny na karcie zawodnika, opracowany w grze w edytorze i wysyany na serwer tak, aby każdy gracz online go widział.
•   Generalna tabela z rangami gildii, tak by można było powalczyć światowo z innymi gildiami. Wyobraźcie sobie gildię Forum MK Center:)
•   Nie chodzi mi tutaj o żadne dodatkowe profity poza samym pokazaniem, że Polacy grać potrafią.
•   Walki gildyjne na zasadzie powiedzmy x vs x zawodników, np. 5 na 5. Wyżej wymieniony gildyjny boss decydent miał by tutaj decydować o kolejności wystawiania zawodników, tak samo druga strona. Na tej podstawie tworzyły by się match-up’y. Wygrana gildia dostaje punkciki, przegrana traci.
•   Omijamy tutaj czysto RPGowe podejście typu wojny gildii i alianse, tutaj by chodziło jedynie o potęgę na scenie światowej.

4)System walk poza rangowych, invite, losowych, obsługa headseta – standardy. Mnie osobiście np. przypadł do gustu jeszcze patent z Street Fightera 4 gdzie to można było włączyć opcję podłączania się graczy w trybie arcade. Działało to na tej zasadzie, że grając sobie w trybie arcade, ciągle byłeś widoczny jako dostępny online, jeśli ktoś się dosiadał – pojawiało się standardowe info „Here Comes a Challanger”.

Pomijam ogólnie możliwość customizacji postaci, mam szczerą nadzieję, że takowa się nie pojawi w Mortal Kombat NIGDY. Gdy widzę online w tekkenie postacie z gównami na głowach, różowe i cholera wie jakie jeszcze…to nie jest cool. Tyle w temacie.

Cały ten tekst jest tylko luźnym gdybaniem co by mi się podobało, czego bym chciał…tylko i wyłącznie od trybu online. Tematy jak gameplay, budowa trybu single itd. To osobna bajka i zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Dla mnie podstawą oceny gry będzie wypadkowa online, systemu i balansu.
Dzięki za przeczytanie:)

Offline Mati

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 10, 2010, 01:11:16 am »
Nom powiem ze ten pomysl z gildiami mi sie bardzo podoba ... Jaka by byla najlepsza gildia ? Polska ;d Bysmy pokazali tym leszczom z innych krajow jak Polacy graja w Mortal Kombat ehh  8) Gratki dla ciebie Moon

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 11, 2010, 02:59:50 pm »
http://www.gametrailers.com/video/upgrades-interview-ufc-undisputed/61794

Gdzieś około 5:20. Ci ludzie chyba czytają moje myśli. TAK POWINIEN wyglądać online jak ten pan to tłumaczy.

Przy okazji dodam, że ten koleś w przeciwieństwie do Boona wody w usta nie nabierze.

Offline Adept

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 11, 2010, 03:36:12 pm »
UFC nie było bez wad. Jak siada jeden cios to powtarzasz go i powtarzasz i oglądasz tą samą sekwencje odruchów przez 5 sekund co czyni już Mortal Kombat Vs Dc Universe bardziej zjadliwe do oglądania. Po drugie wiele firm tak samo patrzy na fora Internetowe sugerując się opiniami graczy. Jak chociażby StarCraft które wycofały Thora z gry ponieważ zdaniem fanów byłaby to za potężna jednostka Terran (Nie mówiąc już o ciągłych modyfikacjach zdolności jednostek. Temu odjąć, temu dodać, bla bla bla). To po prostu Ed Boon jest ciulem i nie patrzy na opinie, lub  po prostu nie umie robić gier 3d o czym przekonał się Moon grając w Mk vs Dc.

A co do Gildii to w latach 1998 - 2003 Gildie o mało co nie doprowadziły do całkowitego rozłamu Internetowych rozgrywek.

"A poza tym dojebać 6-0 Kungowi... On się rzeczywiście nie nadaje przeciwko tej głupiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszczącej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Moon

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 Online!
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 11, 2010, 04:38:09 pm »
Adept ale tutaj mowa o online i tylko online i TYLKO w fighterach. I system gildi jest bardzo dobrym pomysłem.

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
44 Odpowiedzi
10049 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 08, 2009, 12:37:22 am
wysłana przez Martins
6 Odpowiedzi
3836 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 24, 2010, 12:58:37 pm
wysłana przez Cobra
1 Odpowiedzi
1984 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 01, 2011, 10:48:45 am
wysłana przez bronku_sub_zero
4 Odpowiedzi
2325 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 01, 2011, 10:25:41 am
wysłana przez Kitana,Sindel,Tomek
0 Odpowiedzi
1579 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 12, 2011, 06:33:57 pm
wysłana przez caradolph