Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Autor Wątek: MK Project (RULEZ)  (Przeczytany 15488 razy)

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« dnia: Luty 18, 2006, 10:14:48 pm »
Zapewne pojawił się ten temat już na łamach forum jednak chce go zacząć. Z tego powodu iż strona oficjalna ruszyła, gra choć nie dokończona wymiata, a na forum dzieje się dużo.
O stronie:

Choć tylko News i odnośnik do forum , to tam sąopisy aktualizacji, screeny , filmiki z gry i download.

Forum:

Choć po angielsku wiele się można dowiedzieć :D.
Nie będe się zagłębiał w tematy ale zajrzyjcie do tego  o bugach

Sama Gra:

RESPEKT DLA GRUPY MK TEAM

Choć jak mówiłem gra nie dokończona ale wymienie wszystkie aspekty:

+ Coś w stylu Trilogy wiele postaci + Kahn,Goro,Kintaro
+ Są fatale i będą HARA KIRI (już w tej wersji ma je STRIKER(trzeba to zobaczyć))
+Są lokacje z Mk1,Mk2,Mk3,MK4!!!!,MK-MSB,MKDA,MKD(Zrobili w dobrym miejscu screena czy jakoś tak i voila trzeba to zobaczyć)
+ Są nowe fatale np. Classic Sub Zero Wyrywa łeb z krego i go wykopuje.
+ Pit 2 jak i nowe miejscówki mają nowe Stage (choć nie ma wszystkich)
+ Są przerobione nie które areny + przejscia do nich
+ Z faktu że to na mugenie można grać teamy 2 vs 2 w to trzeba zagrać
o boże najlepszy aspekt tej gry!!! (Gram w to 4 dni z rzędu i nie przestaje a to z kompem)
+Mamy Trening w grze
+ Jest też ENDURANCE także 2 vs 2 (dla tych którzy nie wiedzą, przy każdej następnej walce macie tyle samo życia co w poprzedniej)
+ Fajne zakończenie
+ Muza z Mk1,Mk2,Mk3,MkDA,MkD
+ ZSystem z mugena pozwala nawet na 100% komba
+Są nowe specjalne ruchy np. Scorp może teraz używać linki w powietrzu WYCZEP (fajnie to wyglada)!
+ Są lekko pozmienianie u nie ktrórych stroje (a ikony przy wybieraniu postaci miodzio)
+Na pewno coś jeszcze ale nie pamiętam


- Można natrafić na bugi
- Kombosy przeważnie wyglądają tak Hk,Hk,Hp,hp,hp,hp,hp
- Nie którzy nie mają fatali, albo maja tylo czesc, albo tylko animality.
- Nie można grać dokładnie tak samo jak w normalnym mk (np. SmokeRobot: jeśli kopniesz z wyskoku i zaraz weżmiesz teleport kick to on nie "wejdzie")
- Jak wcisniesz S i D lub X i C  lub X i S (zależy) naraz to zabiera życie obu albo jednej drużynie (przeszkadza to jeśli ktoś gra na ustawieniach strzałki i asdzxc)

Tak naprawde można jeszcze wiele błedów znaleść ale to są tak naprawde te które denerwują jednak większość (może i wszystkie) są z tego powodu że to jeszcze beta i dopracowują to. Jednak powiem szczerze można grać bez problemu trzeba chwilke poczwiczyć :P.
Polecam Gorąco

Linki:
Strona Główna: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/
Download Gry http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.zip
Forum: http://www.mugenguild.com/forumx/index.php?board=44.0
Ciosy: http://www.mkmugen.org/moveslist.txt
Filmiki: Golden ( Stage na planszy Golden): http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/golden.avi
100% combo scorpiona : http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/mkp_beta_1_0_-_scorpion1.wmv  
Nie wiem czy to nie dało się tego zrobić przez błąd bo to jest filmik z beta 2.o (teraz jest 4.0) ale zobaczcie o ile łatwiej teraz nabija się hits do comba.

Screeny:
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_05.jpg
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_06.gif

Zagrajcie, sprwdzcie, oceniajcie i komentujcie. Zobaczcie co ta gra ma do zaoferowania. Ja jak będe mógł będe dawał nowe info itd. jak będe miał czas.

P.S. Sory za ten Bałagan!
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Re: MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2006, 08:21:54 am »
Gra rzeczywiście świetna, ale nie wiedzieć czemu w grze wogóle (poza strzałkami) nie czyta żadnych innych klawiszy (np. tych odpowiedzialnych za ciosy).

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 19, 2006, 11:50:13 am »
Ponieważ tej że nocy dowiedziałem się wielu rzeczy to tworze nowy temat z FAQ do MKP tutaj będe dawał newsy, aktułalności, filmiki i tak dalej a do FaQ będą ciosy, jak coś stworzyć zmienić, częste problemy jak i zmiany jakie nastąpiły w nowych wersjach.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Mak's

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2006, 08:01:44 am »
Sorry, wiem o jaka gre chodzi, ale zbytnio w temacie nie jestem, bo nie wiem jakie ona ma wymagania. Smoke , - licze ze to wiesz. Narazie - 3ym sie. :roll:

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2006, 04:18:47 pm »
Wymagania kompa??

Takie jak Mugen (myśle) musze to sprawdzić dokładnie w każdym razie myśle że takie powinny wystarczyć:

Proc: 400-500MHZ
Ram:32,64
Karta Graf:Zgodna z direct x`ami
Karta Dzwięk.:Musisz ją mieć :P
Windows: 98,2000,XP (i tak dalej tylko nie wiem co z 95 testowalem na 98 i ok ale 95 to nie wiem)

Moge się mylić (Najlepiej będzie jak ściągniecie i zagracie)

Jak będe miał dokładne wyniki to umieszcze tu w FAQ

"Sorry" Słuchaj nie ma co przepraszać :P
Wiesz ja napisałem ten temat dla wszystkich tych którzy znają MKP i dla tych którzy "pierwsze słysze".
Więc to że zna grę to tylko plus, lecz nie ma co się denerwować :D.
P.S. Jak byś nie zauważył w ksywie mam duże K (SmoKe), to tylko tak na przyszłość.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 10, 2006, 07:47:45 am »
Posucha w tym temacie, niestety nie zauważyłem aktywności na stronie MKP. Fakt że twórcy ciągle pracują i nie zawsze mają czas coś zmieniać.

Post wcześniej dałem wymagania co do MKP, jestem już pewien że można na takich grać.

FAQ uzupełnione.


FAQ - http://h.smoke.fm.interia.pl/mkpfaq.bySmoKe.txt

P.S.
Osoba chętna która chciała by mi pomóc, w przerzuceniu do html odsyłam na gg.
Wtedy by wyglądało by to sensownie, było by menu i mógłbym wrzucić screeny.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Mkzm

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 10, 2006, 05:59:32 pm »
to sie troche nudne zaczyna robic ciagle jakies nowe mugenowe mortale. Ale gra calkiem fajna :D
Na co mi podpis...

Offline bongo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
    • http://www.alternatywa4.com
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 15, 2006, 10:55:37 pm »
Wszystko łądnie pieknie tylko mam jeden problem rozpakowuję gre ( MamWindowsa XP) i gdy chce ją uruchomic to wyskauje błąd ... gra uruchamia się gdy ustawie jej zgodność z wnidowsem 98 ale twedy haczy i dźwięk też nie jest najwzyższych lotów .. też haczy ... pomóżcie ..
--- There is no knowledge that is not power ----

Offline @Scorpion@

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2006, 11:44:03 am »
Girka zajebioza czekam na kolejne versje szkoda tylko ze nie mozna grac 2P Team i Fatale ciezko wchodza (ale wchodza)
Edit: Ciekawe czy na silniku MK4 moznaby było tak sie bawić jak w mugenie?
Edit2:Co jest z tym Font End nie chce się rozpakować pomóż SMoke`u
et Over Here !!!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 08, 2006, 12:22:46 pm »
Dziwne jeszcze się z takim problemem się nie spotkałem.
U mojego brata (XP) wypakowało się bez problemów i działa wszystko ok.
Nie wiem może nie macie serwis packów czy coœ w tym stylu.
Podajcie mi specyfikacje kompa swojego.

Po za tym poszukam na forach czy ktoœ miał taki problem.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 29, 2006, 11:18:27 am »
Coś się nie doczekałem, jednak myślę że może masz uszkodzony plik??
Ściągnij jeszcze raz.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project 4.1
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 21, 2006, 02:12:25 pm »
Wreście coś się ruszyło!!!!
Do ściągnięcia jest MK Project 4.1.
Niestety opis na stronie jest Hiszpańsku??
W każdym razie macie tutaj select screen: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Pierwsze co sie rzuca w oczy, to poprzestawiane postacie (znaczy w innych miejscach są ułożeni),
Ermac ma nową ikone.
Doszła też postać z "przerobioną" ikoną Robot Smoke`a.
Zauważyłem że twórcy dodatkowo wrzucili Human Smoke`a
Widze że znikneła ikona smoka, co znaczy żę wrzucili jeszcze jedną postać.
Ikon było 4 teraz jest 1 (środkowa).
Porównajcie sobie te 2 screeny:
MKP - 4.0 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_frontend/mkpfe2.jpg
MKP - 4.1 -http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Więcej wam nie powiem bo sam dopiero zasysam.
Napiszę więcej jak sam ro obczaje.
MK Project 4.1 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.1.zip
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 21, 2006, 03:09:43 pm »
AAAAA!
Sorry że nie edytuje, ale nie chce robić wielgachnego posta.
Po 15 - 20 min spędzonych z MKP 4.1 mam garść faktów.
Ta Postać z przerobioną ikonką Smoke`a, to robot Hydro.
Dokładnie to jest robot Smoke z przemalowanym strojem na niebiesko.
Jednak nie kończy się tutaj oryginalność.
Nie uwieżycie kogo ten Robot ma moce. Sub - Zero.
Hydro potrafi tak jak sub zero:

Zamrozić, stworzyć klona i tyle.
Do dadatkowo ma moc której nie potrafie nazwać.
Przemienia się w płynne coś i "prześlizguje" się za plecy ofiary.
Taki teleport.
Dodatkowo jak szybko wciśniemy hp to przy powracaniu do normalnej formy, zarzuca uppercuta.
Twórcy się tutaj popisali tak jak w przypadku Scorpiona, Hydro może zrobić Ice Clone`a w powietrzu!!!

Hydro ma jedno fatality, harakiri, mercy jak wszyscy i wykończenie o nazwie "ultra".
Tego ultra jeszcze nie uruchomiłem, jednak pracuje nad tym.

Co do fatala Hydro to jedno z najciekawszych jakie widziałem.
Odpalasz je z końca areny.
Hydro "otwiera" przełącznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), wypowiada jakieś tam "pierdu pierdu", pojawia się Cyrax i wyrzuca granat.
Ofiara leci do góry, w tym czasie wylatuje sektor z teleport uppercut`em. Ofiara leci znowu w góre, pojawia się Smoke (Robot) zarzuca soczystego kopa z obrotu, przyczy ofiara leci do Hydro.
Który zamienia swoje ręce w nożyce i rozcina wroga na 3 części

Hara Kiri - To jedno z głupich wykończeń z powodu "wolnej animacji".
Hydro "otwiera" przełącznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), po czym odpada mu głowa i tułw.

Grając chwile zauważyłem nowe areny.
Tak po za tym nie będę pisać wszystkiego gdyż jeszcze nie moge.
Pełną recenzje, ciosy, zmiany itd. umieszcze w faq.
Moge jeszcze powiedzieć że nawiązałem współprace z Cyrax`em.
Co zaowocuje Faq w wersji HTML i screenami.

Sorry za błędy...
Pisałem na szybciora.
rzestałem się interesować MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie grą na 15 min. W części 2d nie potrafie grać bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieniło coś w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline @Scorpion@

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 23, 2006, 11:01:34 am »
No wreszcie moge z bratem rozpiepszac innych ale znowu tylko 2P moze uruchomic team 2P (przynajmniej u mnie)
ZAJEBiOZA
et Over Here !!!

Offline signap

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 12, 2006, 10:00:05 am »
super gierka ;) czekam na MKP 5 :)

ps. ma ktos aktualny move list bo np te animality z movelsit.txt niedzialaja :/
url=http://en.prizee.com/?refer=Signap][/url]