'

Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 368379 razy)

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 99
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3045 dnia: Wrzesień 05, 2016, 11:41:19 pm »
Wie może ktoś, kiedy mają wydać ten dodatek na PC?

Parę dni temu widziałem, że grali ludzie na necie w "MKX online beta". Dzisiaj zauważyłem, że do osiągnięć dodali nowe zadania, związane z Kombat Pack 2. Wydaje się jakby to miało nastąpić już tuż, tuż. 

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3046 dnia: Wrzesień 06, 2016, 04:07:36 pm »
Wie może ktoś, kiedy mają wydać ten dodatek na PC?

4 października :)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 498
    • Zobacz profil
    • JaME
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3047 dnia: Wrzesień 22, 2016, 01:17:18 pm »
Refleksja mnie naszła odnośnie MKX. Grałem w ten tytuł jak dziki, gdy tylko się pojawił i potem stopniowo mi odeszło parcie. Zadałem sobie pytanie "dlaczego?". Po krótkiej analizie odpowiedź jest w sumie prosta. Nie dlatego, że gra jest kiepska, nie ma klimatu, czy brak by było online chętnych do gry. Po prostu NRS gdzieś po drodze zapomniało co to znaczy naprawianie tytułu i przede wszystkim balansu postaci. Pododawali nowe twarze i obecnie skręca mnie jak mam walczyć na Aliena z dosłownie "obcym" hitboxem gdzie nie wiadomo co i jak blokować. Kurwa...irytuje się, bo jestem starym wyjadaczem mordoklepek, który zęby zjadł na MK2, serii King of Fighters i starych Street Fighterach. Tymczasem MKX jakkolwiek by im fajnie nie wyszło, tak robi skuteczne FATALITY moim chęciom do gry. Ponoć coś tam dzwonią o jakiś hotfixach, żeby to i owo miało ręce i nogi, ale obadamy co przyszłość przyniesie. Obecnie w MKX za żadne skarby nie chciał bym grać turniejowo, bo bym z nerwów przestał chodzić do fryzjera. Dawno mnie tu nie było, a jak jestem to oczywiście narzekam. YEAH!

Offline SynDmx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3048 dnia: Październik 05, 2016, 06:42:57 pm »
Jak tam PC-towcy wrażenia z MKXL? :) Dzisiaj wszystko odpaliłem i mam skórkę którą chciałem he he :D
Na razie kilka rund za mną, ale już zauważyłem różnicę w rozgrywce, np. u Scorpiona łatwiej wykonać kombos z teleportem - szybciej reaguje :)
Filmik dla zainteresowanych:
https://www.youtube.com/watch?v=X_wD1Uwi-tE

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 99
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3049 dnia: Październik 08, 2016, 09:28:32 am »
Zagrałem wczoraj w tygodniową wieżę i miałem możliwość wypróbowania nowych wojowników. Bo Rai Cho zaplusował. Ten z Teksańskiej masakry, aż się zdziwiłem, też. Żałuję, że nie zrobili z niego pełnoprawnego mortalowego wojownika. Triborg ewidentnie najlepszy. Może nawet spośród wszystkich wojowników. To jest chyba jedyny słuszny kierunek, jak powinny wyglądać wariacje postaci. Obcy mnie zawiódł. W sumie nie wiem czemu, ale miałem względem niego jakieś nadzieje. Może przez to, że wychodzi z takatianina. Ot, takie moje wrażenia :) 

Offline SynDmx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3050 dnia: Październik 08, 2016, 09:18:01 pm »
Smoke i Sector bardzo fajnie zrobieni. Dobrze że dodali tez brutality z chwytu, wynik wieży tradycyjnej od razu poszedł w górę :D (1895346)

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 622
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3051 dnia: Październik 08, 2016, 11:10:33 pm »
O a miało nie być na PC. Jednak zrobili :).

Offline stefano

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3052 dnia: Maj 19, 2018, 05:25:17 pm »
Witam, mam pytanie odnośnie rozgrywki. Co zrobić żeby zawodnik po upadku leżał trochę dłużej, a nie podnosił się od razu?

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 242
  • Płeć: Mężczyzna
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Koraon
  • PSN ID: Koraon
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3053 dnia: Maj 20, 2018, 12:50:24 pm »
Witam, mam pytanie odnośnie rozgrywki. Co zrobić żeby zawodnik po upadku leżał trochę dłużej, a nie podnosił się od razu?

Przytrzymać klawisz odpowiedzialny za kucanie.

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
65 Odpowiedzi
36928 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 09, 2014, 10:21:03 am
wysłana przez ender
166 Odpowiedzi
52214 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwiecień 27, 2008, 11:57:15 am
wysłana przez Midey
3915 Odpowiedzi
517935 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 13, 2015, 03:28:59 pm
wysłana przez Raven821
0 Odpowiedzi
2973 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 09, 2011, 08:34:26 pm
wysłana przez Bodzio
0 Odpowiedzi
2289 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 02, 2014, 06:55:17 pm
wysłana przez johnx