Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Autor Wątek: problem z mkm:sz  (Przeczytany 1303 razy)

Offline dumny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
problem z mkm:sz
« dnia: Lipiec 24, 2006, 10:52:46 am »
mam problem mam ta gre na n 64 emulator muphen zdobylem znaki żywiołów i pisze game over dlaczego

Offline +Ermac+

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://www.sfd.pl/
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2006, 11:05:40 am »
Niestety nie umiem Ci pomóc ,ale mam inny problem może wy wiecie co zrobić kiedy się pokona Fujina ...on po tem robi takie wielkie tornado że nie umiem go zatrzymać i przejść dalej .
lt;<Trening kreatyna , Gainer , metka>>
zapraszam na strone http://www.sfd.pl/

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2006, 09:17:50 am »
Kiedy Fujin robi z siebie wielkie tornado to musisz biec w prawo non stop tylko musisz wyczuć moment bo jeśli za wcześnie to zrobisz to spadniesz w przepaść a jeśli za późno to on Cię wciągnie. To jedyny sposób.

Offline +Ermac+

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://www.sfd.pl/
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2006, 11:25:12 am »
A ktoś wie jak się wpisuje kody .
lt;<Trening kreatyna , Gainer , metka>>
zapraszam na strone http://www.sfd.pl/

Offline Chameleon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
    • http://www.google.pl
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2006, 02:13:11 pm »
Ja już trochę nie pamiętam tej gry ale pamiętam że trzeba jakoś skoczyć że sub-zero się trzyma lewej krawędzi ale tak poziomo że fujin go nie wciągnie. Sorry, nie pamiętam za bardzo jak to się robiło ale sub-zero musiał się tzrymać krawędzi poziomo, a co do odpowiedzi w temacie to może to specjalnie pisze pod koniec game-over jak sie przejdzie csłą grę.