Autor Wątek: ARMAGEDDON NA konsoli Wii  (Przeczytany 11308 razy)

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« dnia: Styczeń 11, 2007, 05:10:28 pm »
Jak myslicie, jakie bedzie rozwiazanie gry na padzie, na konsolce Wii??

Mi sie wydaje ze prawdopodobnie bedzie wykorzystowal pad od game Cube, ale to troche malo fajne by byo,  :lol:

PS: a i spodziewam sie czegos nowego, np: wczesniejszych aren z MKDA i MKD. I tej tej babeczki co byla w MKT na konsoli N64 - KHAMELEON!!

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
Re: ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2007, 07:18:23 pm »
Cytat: "Maniak"
Jak myslicie, jakie bedzie rozwiazanie gry na padzie, na konsolce Wii??

Mi sie wydaje ze prawdopodobnie bedzie wykorzystowal pad od game Cube,


a pad od game cuba podchodzi w ogóle do wii? z całym szacunkiem trochę głupawy post (przynajmniej ta część dotycząca pada). czy to ważne jaki będzie ukłąd guzików? kogo to interesuje?
samurai shodown 4 ever

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2007, 09:46:20 pm »
Np mnie interesuje, A wiadomo ze konsola Wii to nie ma standardowego rozwiazania z padami, a z drogiej strony to chcialem troche rezkrecin forum bo ostatnio to cicho, tutaj!!

A Pady od gacka pasuja, gry tez, co jeszcze mozna tez sobie zagrac w MKM SZ, albo w MKT na konsolce Wii dzieki emulacji.!! Teraz juz bardziej ciekawy temat :!:

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2007, 09:47:24 pm »
Mi sie wydaje że nie bedzie podchodził do wii, albo sie myle. Oby nie spieprzyli grafiki ani aren. No i by mogły być leprze zakończenia. Dużo sie spodziwam od MKA na Wii, ale trzeba poczekać jeszcze jakiś czas.
_________FURY MK__________

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 12, 2007, 03:39:47 pm »
pytalem kogo interesuje ustawienie guzików a nie sam armageddon na Wii. ale nie oszukujmy sie; czy ktokolwiek kupiłby Wii dla mk:a (poza maniakiem :lol:  :lol: ) jezeli ma juz wersje na xbx, ps2? dla tych kilku smaczków? (jeżeli wogóle będą). wg mnie nie ma sensu
samurai shodown 4 ever

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 12, 2007, 06:23:50 pm »
Mi chodzi o sam fakt armageddona na Wii. Ja tylko licze że bedzie lepiej. Że ten mortal okaże sie dużo leprzy niż na X-boxa i na PS2. Podniesie range tej grze  :)
________FURY MK_________

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 12, 2007, 09:59:28 pm »
Tez wlasnie tak mysle, ze MKA bedzie owiele lepszy, spodziewam sie ze poprawia te zeczy na ktore nazekali fani. A co do Pada, to tez jestem ciekawy, bo jak wiemy na Wii nie ma Padow tylko pilot ktorym wymachujemy!! Wiec tylko czekac na nowinki, A gra ma się pokazać w Marcu.[/url]

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 13, 2007, 02:02:31 am »
maniak chyba musze zwrócic ci honor. słyszałem o pilocie ale padów wogóle nie ma? to jak sie gra w jakis fpp w ktorym potrzebne są 2 gałki?
samurai shodown 4 ever

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 13, 2007, 08:11:46 am »
Cytat: "papa_snejk"
maniak chyba musze zwrócic ci honor. słyszałem o pilocie ale padów wogóle nie ma? to jak sie gra w jakis fpp w ktorym potrzebne są 2 gałki?


Widzisz i dlatego jestem ciekaw, bo ta konsola nie posiada Padów, tylko tego pilota, (na pilocie znajduje sie dodatkowo kierunki oraz dwa przyciski A, B, ale to jest stanowczo zamalo zeby grac na tym jak na padzie. Jeszcze nie mialem okazji tego wyprubowac w robocie bo naklad sie wyczerpal dwa dni po premierze, ale niebawem sie dowiem jak np: gra się w Carrbona na Wii. Wiem ze sa juz specialne podstawki do gier, np: do gry samochodowej mamy przystawke w stylu kierownicy ktora montujemy do pilota. I wiem ze na 100% mozna podpiac pada od Game Cube. A dlatego ze konsola Wii obsluguje tez gry z GameCube!!

A co do Mortala ta ciekawe jak rozwiaza ten problem, albo bedziemy wymachiwac rekami i nogami, albo dadza nam pada!! I I sadze ze cos dodadza tak jak to mialo miejsce w MK Deception na Game Cube (dodali Goro i Szarego Krana)

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 17, 2007, 06:21:19 pm »
Premiera MK Armageddon na konsole Wii została przeniesiona na Kwiecien 2007r i ma zawierać nowe tryby gry- jakie tego jeszcze nie wiadomo.

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 17, 2007, 06:40:08 pm »
Ciekawe jakie to będą tryby. Może powrócą puzzle i szachy. Mi sie jednak wydaje że będą to zupełnie nowe. Oby tylko podniosły poziom grze.
__________FURY MK___________

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 17, 2007, 06:44:23 pm »
z trybów to mogliby rozbudować tryb "practice" - dodać ustawienia dla komputerowego przeciwnika: zmianę trybu (statyczny, ruchomy, bijący się, etc), poziom trudności, typy zachowania (blocker, juggler, weapon, etc), jak w Soul Calibur i innych. Byłoby można ponaparzać się długo i namiętnie z komputerowym przeciwnikiem bez przerywania rundami itp. :)

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2007, 04:40:52 pm »
Woo hoo!!!

Po obejrzeniu filmiku, na którym Ed Boon prezentuje kontrolowanie zawodników przy pomocy kontrolera "nunchaku" od Wii, jestem zachwycony tym rozwiązaniem i uważam, że zdobędzie ono o wiele więcej zwolenników niż nudne :twisted:  klikanie na joypadzie :)
Szkoda, że nie będzie trybu online, ale za to Wii dostanie tryb endurance, który w dużym stopniu powinien rekompensować tę stratę

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2007, 05:39:54 pm »
Dla mnie film nie zrobil zadnego wrazenia, Oczekuje czegos nowego, bo na razie to wszystjko jest stare, bylo pewne ze takie rozwiazanie bedzie na wii a tryb endurance nie jest taki The best!! Prosze o cos zupelnire nowego, cos ze spowoduje zebym kopil ta konsole dla tego MORTALA!!!

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
ARMAGEDDON NA konsoli Wii
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 25, 2007, 05:21:56 pm »
Racja filmik przedstawia tylko że bedzie tryb endurance i nowy sposób gry. Filmik mi sie podobał, fajne bedzie to sterowanie. Ale nie zapowiada sie nic bardziej ciekawego. Dużej różnicy chyba nie bedzie między obecnej wersji a tej na Wii.
_____________FURY MK________________

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
11 Odpowiedzi
4455 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 01, 2010, 07:21:52 pm
wysłana przez filipq007
0 Odpowiedzi
2794 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudzień 26, 2009, 02:45:36 pm
wysłana przez Kitana,Sindel,Tomek
2 Odpowiedzi
2256 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 14, 2010, 12:53:02 pm
wysłana przez Kano
3 Odpowiedzi
2205 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 25, 2011, 05:50:11 pm
wysłana przez Kitana,Sindel,Tomek
7 Odpowiedzi
1556 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 21, 2012, 09:33:59 pm
wysłana przez johnx