'

Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Autor Wątek: Render Jade z Shaolin Monks  (Przeczytany 16928 razy)

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://www.mkisland.yoyo.pl/
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 24, 2005, 05:41:05 pm »
Cytat: "Sim"
Cytat: "Jarzyk"
Cytat: "Mkzm"
Cycki nawet fajne  :)


...a temu tylko dupy w głowie!  8)


"... i w dupach się poprzewracało. Tak?!" He, he. Nie ma to jak "KingSize" :wink:


hehe  :lol:

Umiałby ktoś zrobić Mileenę (taką jak z SM) wykozystując render Kitany?
.::MATEORIA::MK Island::..

Jarzyk wrócił!

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 24, 2005, 06:56:36 pm »
A po co robić jak są :)



Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://www.mkisland.yoyo.pl/
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 24, 2005, 07:41:47 pm »
THX Malvado! Gdzie to znalałeś?
.::MATEORIA::MK Island::..

Jarzyk wrócił!

Offline Rell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 24, 2005, 08:05:57 pm »
Gdyby nie te zęby ,była by całkiem fajna 8)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 24, 2005, 08:37:16 pm »
http://www.freewebs.com/esskombat/

Koleś ma bzika na punkcie Mileeny :)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 24, 2005, 10:01:12 pm »
lol zajebista Mileena:D: Mój ulubiony Render. Chciałbym żeby z MIdawy zrobili render Mileeny bez tej husty ( zeby zęby było widać )

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://www.mkisland.yoyo.pl/
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 25, 2005, 07:55:38 pm »
Cytat: "davidkoz"
lol zajebista Mileena:D: Mój ulubiony Render. Chciałbym żeby z MIdawy zrobili render Mileeny bez tej husty ( zeby zęby było widać )


Jak się dobrze przyjrzysz renderowi większemu, to zauważysz, że są jej zęby.  :wink:
.::MATEORIA::MK Island::..

Jarzyk wrócił!

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 26, 2005, 08:31:35 pm »
może ktoś zrobić render sindel?

Offline P-Chan

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
    • http://www.valhallahall.prv.pl
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 27, 2005, 12:40:51 am »
Nie wiem, was podniecają wirtualne dziewczyny?! :lol:
I wtedy ujżałem Jezusa, czarnego jak przestrzeń międzygwiezdna" Św. Mateusz

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://www.mkisland.yoyo.pl/
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 27, 2005, 08:05:59 am »
Cytat: "P-Chan"
Nie wiem, was podniecają wirtualne dziewczyny?! :lol:


Nie wiem, dlaczego cie takie nie podniecają. :lol:

Cytat: "Kitana,Sindel,Tomek"
może ktoś zrobić render sindel?


Hm......   Trudno będzie.....  :roll:
.::MATEORIA::MK Island::..

Jarzyk wrócił!

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 19, 2006, 08:04:30 am »
Ooooo nareszcie render Mileeny... a potrafi ktos zrobic render Li Mei??

Offline Marcin

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 07, 2007, 04:52:37 pm »
He He patrzcie co ja znalazłem
ie ma nikogo kto pamiętli by czasy spokoju i harmoni...Modle się do przodków bla bla bla..
.
NOOB SAIBOT RZĄDZI!!!!!!

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 07, 2007, 09:05:59 pm »
Fajny render z postaciami. Mi sie tylko nie podoba że milena, kitana, jade praktycznie tak samo wyglądają :?
_______FURY MK________

Offline Marcin

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 08, 2007, 01:45:55 pm »
no nawet tyłki, buty i oczka identyczne :D
ie ma nikogo kto pamiętli by czasy spokoju i harmoni...Modle się do przodków bla bla bla..
.
NOOB SAIBOT RZĄDZI!!!!!!

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Render Jade z Shaolin Monks
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 08, 2007, 06:50:01 pm »
Bo tego samego krawca mają :P i sprawa jasna.

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
65 Odpowiedzi
38276 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 09, 2014, 10:21:03 am
wysłana przez ender
105 Odpowiedzi
34415 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 14, 2010, 01:53:42 pm
wysłana przez martini
23 Odpowiedzi
8439 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Styczeń 27, 2010, 03:09:17 pm
wysłana przez davidkoz
Postacie: Jade

Zaczęty przez Gizmo94pl Jade

13 Odpowiedzi
5425 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 03, 2011, 12:23:02 am
wysłana przez Grodek118