'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Autor Wątek: Xbox360 czy PS3???  (Przeczytany 46782 razy)

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 23, 2007, 06:51:36 pm »
Cytat: "Ana"

kulturka pierwsza klasa, ciekawe co na to moderatorzy

mam nadzieje ze cie stąd wypierdolą bo nie tylko ze mną masz juz na pieńku. teraz chcesz wracać do tematu? to ty zaczęłaś ten cały syf
samurai shodown 4 ever

Offline Sicku

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 201
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 23, 2007, 07:05:39 pm »
Ana : dzieki za rzucenie tu info. Sam byłem ciekawy jak nadal Xbox360 radzi sobie w konkurencji z Ps3.

Bodzio

  • Gość
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 23, 2007, 07:19:10 pm »
Jeszcze troche a zamkne oba tematy. Bluzgajcie sie na priv jak chcecie a nie tutaj.

Offline Ana

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 23, 2007, 07:30:05 pm »
Cytat: "Bodzio"
Jeszcze troche a zamkne oba tematy. Bluzgajcie sie na priv jak chcecie a nie tutaj.

Offtopujac, mysle ze zamykanie tematów nie ma najmniejszego sensu, bo to tylko uciecie dyskusji a nie jej rozwiazanie. Wrócmy do tematu lepiej poprzez wykasowanie paru postów.



Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 23, 2007, 07:42:05 pm »
ja proponuje cie zabanować
samurai shodown 4 ever

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 23, 2007, 08:29:09 pm »
Ja jestem za tym aby zakończyć tą żałosną dyskusje i powrócić do tematu nikogo jeszcze nie banując:wink:

Obecnie po upływie półroku od europejskiej premiery PS3 na czele stoi jednak X-box. Gdybym miał wybierać na tą chwile to bym wybrał właśnie go, ale dlatego że mam PS2 to jestem przyzwyczajony do tego pada. Pozatym na PS3 zaczną wychodzić owiele leprze tytuły niż na X-Boxa 360 np. MGS4 :twisted: Rzeczywiście PS3 jest dużo droższe ale są zapowiedzi że spadnie conajmniej do 1700 zł. Kase na niego już mam ale czekam na tą chwile 8)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 23, 2007, 08:33:36 pm »
Przyznaje racje przedmówcy :)
Na dzień dzisiejszy wybrałbym X360 - tańszy i równie dobrze zaawansowany. No i raczej w 100% nowy MK też sie na niego pojawi :)

Offline $nake

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 289
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 23, 2007, 09:29:30 pm »
Cytuj
ssij suko


Dokladnie ta twoje glupia madrosc mnie drazni.
Za kogo ty sie niby uwazasz?

_______________________________________ _____

X-szajs nie ma nic do powiedzenia w konfrontacjii z PS3.
Cena? nazekaja na nia tylko ci ktorych na ta konsole nie stac.
W Polsce jeszcze dlugo tak bedzie ze wykladnikiem tego co ludzie kupuja jest cena. Ale niestety u nas drozsze znaczy lepsze.
Ja nie dam sobie nic wmowic bo czekam na exclusive Sony -
METAL GEAR SOLID 4. Gre ktora pokaze na co stac PlayStation...
_____ONLY SNAKE IS TRUE HERO______

MK CENTER

METAL GEAR SOLID FanAtic

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 06, 2007, 11:31:07 pm »
Zapraszam do oglądania wyczesanej gry na PS3 : Heavenly Sword

Polecam jeszcze oglądnąć zdjęcia z tych dwoch produkcji przeznaczonych dla PS3: GT5 oraz Uncharted

No i PS3 czy X-Box lepszy ?  :D

I zapomniałem jeszcze dodać tego linka: Ratchet&Clank

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 07, 2007, 10:40:31 am »
Wiadomo że PS3 pod względem grafy nie ma sobie równych :wink: Już po obejżeniu postaci w Heavenly Sword widać że gry na X-box 360 są bliższe wykonaniem PS2 niż PS3  :lol:  :lol: Ta gra zapowiada sie hitem :wink: No i nowy Ratchet&Clank. Proponuje jeszcze obejżeć filmiki Burnouta z wersji PS3 oraz MGS4 :wink: I powinno być już wszystko jasne 8) Kto wygrał ten pojedynek!

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 23, 2007, 08:48:58 am »
Ja tam problemów nie mam z wyborem jako szczęsliwy posiadacz PS3. Oczywiscie nie wspominajac juz o grafice w grach która (oprócz Carbona) prezentuje sie świetnie. Z PS3 mozesz zrobic tez sobie komputer i tam sobie rózne zeczy instalowac na "new" kompa :P. Prócz tego masz też wiele promocji a czasami dsotajesz gratisy.
No i co najważniejsze to darmowy net. A nie jak w przypadku 360 200 zł rocznie :P

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 23, 2007, 09:14:29 am »
Cytat: "Kitana,Sindel,Tomek"
Ja tam problemów nie mam z wyborem jako szczęsliwy posiadacz PS3. Oczywiscie nie wspominajac juz o grafice w grach która (oprócz Carbona) prezentuje sie świetnie. Z PS3 mozesz zrobic tez sobie komputer i tam sobie rózne zeczy instalowac na "new" kompa :P. Prócz tego masz też wiele promocji a czasami dsotajesz gratisy.
No i co najważniejsze to darmowy net. A nie jak w przypadku 360 200 zł rocznie :P

Ale mnie wkurzyłeś  :lol:  :lol: Ja mego PS3 otrzymam dopiero w następnym tygodniu ( taki sprzedawca )  :cry: A w Armageddon nie grałem już 3 tygodnie ( forma ucieka ) :roll: Ale odrazu jak dojdzie to ostry trening  8)

Offline LK-9T9

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 229
  • UMK3 4 life!
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/watch?v=HXunV12w2dg
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 25, 2007, 04:05:48 pm »
ja patrze na te konsole tylko przez pryzmat mortal kombat, inne gry slabo mnie interesuja. jako fan 2D zdecydowanie jestem za Xboxem360. pykanie online w UMK3 to jest to!

I <3 UMK3

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 25, 2007, 04:18:28 pm »
Ja tam wole MK2 na PS3  :roll:

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Re: Xbox360 czy PS3???
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 27, 2007, 01:55:54 pm »
Ja wybrałem X-360. Jestem jego szczęśliwym posiadaczem od około miesiąca :). Jak narazie wiadomo słabo - nie da się przerobić (nie to co z PS2 :D) i trzeba grać na oryginałach, a te są drogie. Staram się kupować jedną grę co jakiś czas :). Narazie posiadam tylko Guitar Hero II (polecam każdemu :D, ta gra wymiata zarówno na X360, PS2, PS3 i PC) i Forza Motorsport 2.
O samej konsolce cóż mogę powiedzieć. Przede wszystkim Billy zaopatrzył X360 w dostęp do internetu, dzięki czemu możliwe jest ściąganie gierek (jest między innymi Sensible World Of Soccer, Ultimate MK3, Contra itd.). W przeciwieństwie do PS3, gdzie głównie udostępniane są gry wydane wczesniej na PSX lub porty z PSP (Tekken: DR).
Nie wiem właściwie co można jeszcze napisać :). Konsolkę można kupić już za 1000 zł w przeciwieństwie do bardzo wysokiej ceny PS3.
Jak macie jakieś pytania to pytajcie :)

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
149 Odpowiedzi
33080 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Styczeń 08, 2015, 10:26:51 am
wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe
Strona PS3 Trofea

Zaczęty przez davidkoz « 1 2 » Inne

28 Odpowiedzi
6863 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 15, 2010, 11:14:12 am
wysłana przez Piekielny Scorpion
8 Odpowiedzi
8908 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 23, 2011, 03:22:37 pm
wysłana przez Mateuka
5 Odpowiedzi
2828 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 09, 2015, 07:36:16 pm
wysłana przez Luna
7 Odpowiedzi
2778 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 03, 2015, 03:20:27 pm
wysłana przez karzel