Aktualności: Nowy adres forum: http://mk.honmaru.pl

Autor Wątek: MKT (nintendo 64)-Pomoc  (Przeczytany 2411 razy)

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
MKT (nintendo 64)-Pomoc
« dnia: Czerwiec 14, 2007, 08:25:21 pm »
Mam kilka pytan dotyczacych mkt na nintendo 64 ale niestety na zadnych z polski stron nie moglem znalesc odpowiedzi ,wiec postanwoilem sie zglosic o pomco tutaj :D .Okej do rzeczy:
1.Jak mozna odblokowac bossow w mkt na n64 ,poniewaz nie sa odrazu dostepni (wiem ,ze mozna ich odblokowac bo przed walka ukazal mi sie Motaro z podpowiedzia zebym szukal go w Westland)
2.Moje kolejen pytanie dotyczy fatala o ,ktorym istnieniu jeszcze nie dawno nie widedzialem.Jest to fatal najprawdopodbniej Scorpiona a wyglada on tak ,ze na mapie pojawia sie w chuj Scorpow i cos tam dalej sie dzieje(dowiedzialem sie o nim dzieki temu filmikowi ,ktory ukazjue wszystkie fatale z mk do szostej czesci http://www.youtube.com/watch?v=XAZ1DEO1WtM i cos tam kiedys o nim slyszalme).Niestey niewiem
czy ten fatal jest w mkt na n64 ,czy w zwyklym ,czy na jakies innej platwormnie prosze o POMOC.
3.Jak mozna odblokowac Smokea w mkt na n64 ,poniewaz on tez nie jest odrazu dostepny.
Jezeli na forum juz byla mowa o tych problemach bardzo przepraszam


Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2007, 11:43:36 pm »
znam tylko odpowiedz na jedno pytanie, co do tego fatala scorpionem to dokładnie taki sam był na umk3 na sedze mega drive. być  może ten fragment pochodzi właśnie z tej wersji
samurai shodown 4 ever

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Płeć: Mężczyzna
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Polska
MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2007, 12:00:56 am »
Z tego co wiem nie można odblokować bossów w MKT na tablicy, ale można nimi zagrać". Fatality o których mowisz nazywają się "Scorpion Pack" Wyskakuje ich kilku i masakróją przeciwnika:D  Z tego co wiem są jedynie w UMk3, Obojetnie na jaka konwersje posiadam Sege Saturn, PS2 (Arcade) i MegaDrive i fatal jest ten sam :wink:
Proszę o Secreeeeeeeeeettttttttttttttttttt

Stage Select
On the Character Select Screen, highlight Sonya then press Up + Start. If done correctly the screen will shake. Select your character, then select the stage in which you wish to fight.

Play as Human Smoke
Select the robotic version of Smoke, then press and hold Back + HP + HK + Run + Block until the match starts.

Play as Khameleon
Whilst the story is scrolling during attract mode, press Right C, Up C, A, B, Down C, Up C, Right C. If entered correctly you will hear Shao Kahn say 'Khameleon'. You can now access her via the Character Select Screen.

Play as Shao Kahn
After entering the Stage Select code, select a character then choose The Pit III. Next, press and hold Down + HP + LP until the match starts. If done correctly your character should morph into Shao Kahn.

Play as Motaro
After entering the Stage Select code, select a character then choose Jade's Desert. Next, press and hold Back + HK + LK until the match starts. If done correctly your character should morph into Motaro.

Secret Menus
Whilst the story is scrolling during attract mode, press Block, HK, LK, Run, LP, HP, HP, HP, LP, LP. A voice will confirm if you have entered the code correctly. Now, enter the Options menu where you will have access to blue and red question mark icons.

Hidden Game One
This only works in 2 Player mode. Play 50 matches to gain access to a hidden game.

Hidden Game Two
This only works in 2 Player mode. Play 100 matches to gain access to a hidden game.

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 15, 2007, 12:07:24 am »
ja na MAME'ie widzialem inną wersję
samurai shodown 4 ever

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 15, 2007, 09:00:34 am »
Maniak wielkie dzieki  :D


Offline Diacon82

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2009, 08:59:49 am »
Kurde...czemu na N64 jest taka lipa wersja MKT  ???
Do tej pory w mej szafie leży owa konsolka,z ową grą ... ale właśnie zniechęciła mnie tym,że nie ma na planszy wyboru zawodników wszystkich postaci z MK.
A wersja na PS miał !!!
To nie fair  >:(

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 621
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: MKT (nintendo 64)-Pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2009, 09:33:46 am »
Jest 1 postać ukryta - khameleon, której nie ma w innych wersjach (PC. PSX).

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
1921 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 13, 2010, 08:45:15 pm
wysłana przez Adept
0 Odpowiedzi
1120 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 18, 2011, 06:26:30 pm
wysłana przez szydera
11 Odpowiedzi
2507 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 21, 2011, 11:12:56 am
wysłana przez Mateuka
MKT download

Zaczęty przez Suchy Klasyka MK

1 Odpowiedzi
1789 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 27, 2011, 09:23:22 pm
wysłana przez Adept
1 Odpowiedzi
1567 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudzień 03, 2013, 01:06:23 am
wysłana przez johnx