Aktualności: Nowy adres forum: http://mk.honmaru.pl

Autor Wątek: FILM AMATORSKI  (Przeczytany 14626 razy)

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« dnia: Styczeń 05, 2008, 12:38:09 pm »
Witam:)
Widziałem parę parodii mortal kombat itd. znudziło już mnie oglądanie takiego tandetnego i nieambitnego shitu.
Tak się składa że mam ekipę filmową składającą się ze specjalistów w sztukach walki-głównie Muay-Thai i combat.
Planujemy i zbieramy pieniądze od paru lat, mamy wiele pomysłów i chcemy je niedługo zrealizować otwierając też stronę internetową.

Chcemy nakręcić krótki klip Mortal Kombat.
Konkretnie chodzi o Mileenę rozwalającą żołnierzy z jednostki specjalnej itd.
Będzie porządna i TWARDA choreografia z szubko lecącymi chmurami w tle i mroczny filtr który da zabójczy i zimny klimat.
Mileena będzie sexy jak nigdy, aktorka bierze prywatne lekcje posługiwania się sai.

Jeśli macie jakieś pomysły na walki, postacie itd to walcie śmiało , napiszcie  co chcecie zobaczyć.
Może znacie jakieś miejsca gdzie można nakręcić walki itd. szukam strumyku z wodą po kostki lub pół łydki itd.

Biorę się powoli za tworzenie kostiumu Scorpiona z gry MK 2 i za kostium UNMASKED SUB-ZERO więc też będzie klip:)
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2008, 01:15:33 pm »
No to jedziemy.
Chciałbym zobaczyć w filmie przynajmniej jedną bestję tj. Goro, Kintaro itp. Przydały by się jakieś fatalitki no i fajne odgłosy tego wszystkiego i muzyczka.
MKMANIAK

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2008, 01:18:34 pm »
Powiem tak:)
Dźwięk i muzyka będzie PRO, fatale też damy (nadal myślę jakie i jak) ale na SHOKAN`ów nie ma co liczyć, nie chcemy bawić się w skomplikowane modele 3D bo wyjdą nienaturalnie itd.
Myślałem intensywnie nad Baraką:)
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2008, 01:22:26 pm »
Och szkoda. No, ale jak myślisz nad Baraką to chyba wystarczy, bo lubię go.
Noo, a scenarjusz już jakowyś posiadacie?
MKMANIAK

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2008, 01:41:17 pm »
To co chcemy zrobić to pokazać Mileenę rozbijającą oddziały specjalne.
Nie pisałem scenariusza bo jest prosty, tym bardziej ze nadal zastanawiamy się nad areną, wolę zamkniętą przestrzeń bo posiadam wytwornicę mgły i można zrobić niezły mayhem:)
Myślałem nad szkieletami zawieszonymi na ścianach, łańcuchy itd.
Ale szkielety są DROGIE:( za drogie na taki klipek.
A szkoda bo można by je pomalować i zawiesić na nich kawałki "pseudo" skóry i ubrań.

Wszystko zależy od miejsca, może rozwiniemy pomysł i damy jaeszcze jakieś postacie i zrobimy coś jak trailer.
Zobaczymy, w tej chwili potrzeba pomysłów od innych by ruszyć z tematem.

Co do Mileeny to będzie to kostium podobny do tego z gry MK2, może go ciut zmienimy:)
Jak tylko będą jakieś progresy w temacie to od razu podsyłam zdjęcia.

Czekam na odpowiedź od charakteryzatorki czy jest możliwość zrobienia Baraki, odlewy z pianki lub latexu itd. może da radę:) było by fajnie nie?:)
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 05, 2008, 01:50:15 pm »
No peewnie. Szkoda, że to tylko atak Mileeny, ale też coś, ale to i tak dużo no i profesjonalnie.
ps. Wydaje mi się, że ty się orjętujesz w filmach i znasz się na tej dziedzinie. Noo, a w tej ekipie to kim ty jesteś?
MKMANIAK

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2008, 02:09:04 pm »
Wierz mi:
MILEENA ROZWALAJĄCA KOLESI Z ODDZIAŁÓW SPECJALNYCH NAPAKOWANYCH WYPOSAŻENIEM TO WCALE NIE TAK MAŁO!
A nawet za dużo jak na produkcje w naszym kraju.
Nienawidzę parodii itd. jak dla mnie to biorą się za nie ludzie bez talentu.

Założyłem tą grupę:)
Trenuję od 11 roku życia (mam 24 lata), wychowałem się na Mortal Kombat.
Nie przepadam za MK w 3D i porąbanymi postaciami typu Jarek,Bo Rai Cho i inne duperele za bronią w MK.
Nie można się zintegrować z tym czymś, a jeśli ktoś nimi gra to tylko dla tego bo ma gra się nimi łatwo.

Prawdziwy power Mortal Kombat polegał na tym że był to turniej, jak przegrasz to zostajesz zmasakrowany i nic na to nie poradzisz.
Proste i brutalne zasady, spiskowanie i wspaniałe postacie (mówię o pierwszych dwuch MK).
Jak dla mnie MIDWAY się wypalił a Ed Boon już dawno stracił pomysły.
Liczę na najnowszą grę która jest już robiona- ale pewnie się zawiodę:(
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2008, 02:20:24 pm »
Witam na forum :)

Po pierwsze chciałbym sie dowiedzieć czy tworzysz ten film komputerowo (animacja) czy normalny z żywymi aktorami. Co do parodii to się zgadzam chociaż niektóre są fajne  :lol:.
Cóż mogę powiedzieć, życze powodzenia i mam nadzieje że ci sie uda.

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2008, 02:35:05 pm »
Film fabularny-dziękuję za powitanie:)
Postaramy się!
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 05, 2008, 03:02:28 pm »
No widze ,ze ktos w koncu postanowli rozruszac polska scene mk :D ,mam nadzieje ,ze swoim klipem pokazesz ,ze Polak takze potrafi cos zrobic i zycze wam powodzenia.

PS:Mam prozbe skoro juz pracujesz nad strojem Scorpiona to wez go umiesc w tym filmie  :wink:


Offline Rell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 05, 2008, 07:29:42 pm »
Bardzo fajne ze starasz sie zrobic poważny filmik o mk ;)
A teraz co mi sie podoba a co nie ;P
- wywalcie milenne
- dajcie Suba atakujacego oddziały specjalne uzywajac przy tym  "zimnych" specjałow
- umnei w okolicy jest fajna piaskownia, idealna do walki ;)
- powodzenia! 8)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 05, 2008, 08:29:58 pm »
Cytat: "Rell"
Bardzo fajne ze starasz sie zrobic poważny filmik o mk ;)
A teraz co mi sie podoba a co nie ;P
- wywalcie milenne
- dajcie Suba atakujacego oddziały specjalne uzywajac przy tym  "zimnych" specjałow
- umnei w okolicy jest fajna piaskownia, idealna do walki ;)
- powodzenia! 8)


Z tą Mileeną to raczej odpada. Przecież mówił że ma znajomą która posługuje się Sai :).

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 05, 2008, 09:31:46 pm »
Rell bo sie zezloszcze a jak jestem zla to lepiej chowac sie pod lozko :evil:

Faza Mileena bedzie *^* wreszcie ktos o niej pomyslal a nie ciagle sub,scorp, kitana liu johnny i inne duperele jestem za!!

Offline OMENGOUKI

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 06, 2008, 11:57:32 am »
Będzie Mileena, jej kostium jest łatwy i PRZYCIĄGA OKO:)
W tym klipie nie ma dennych sztucznych dialogów i kolesi latających z widłami przy wychodku- to jest videoclip i musi być świetnie z wizualizowany.

SUB-ZERO odpada w tym klipie bo nawet gdy bym chciał to i tak nie nadążę zrobić kostiumu i już- to nie jest taki łatwe, chodzi tu o odlewy i rzeźbienie maski.
TRZEBA BYĆ MANIAKIEM W DANEJ DZIEDZINIE ŻE BY COŚ OSIĄGNĄĆ

Offline Kubikiri

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
FILM AMATORSKI
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 06, 2008, 12:08:23 pm »
Z tego co wiem ktoś się już kiedyś zajmował amatorskimi filmami MK i nawet fajnie to wyszło.

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Film - nie. Serial - tak! Mortal Kombat Legacy

Zaczęty przez robaczek « 1 2 ... 16 17 » Filmy

244 Odpowiedzi
32029 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 19, 2013, 04:18:39 pm
wysłana przez Sim
0 Odpowiedzi
2022 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 29, 2011, 12:51:18 am
wysłana przez Dumian
26 Odpowiedzi
7900 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 08, 2012, 10:37:15 am
wysłana przez sla
0 Odpowiedzi
1288 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 21, 2012, 10:35:33 am
wysłana przez laracroft
16 Odpowiedzi
4168 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 29, 2015, 09:46:55 pm
wysłana przez Morgotheron