1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL
« dnia: Marca 15, 2016, 02:01:12 pm »jakiś tam pierdół
jakichś
jakiś 2 strojów cosplay
jakichś
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
jakiś tam pierdół
jakiś 2 strojów cosplay
W obozie dla uchodźców podobno postać wpada pod ostrzał agentów sił specjalnych, którzy strzelają w tle do armii Tarkatan, a w The Kove wielki Kraken zabija wykończonego przeciwnika
A moze uzupelniliby roster jedyna brakujaca postacia z jedynkisą wszystkie grywalne postaci z jedynki, nie wiem nawet czy nie z dwójki (poza shang tsungiem) ;]
Półtorej miesiąca (...)Recenzentów nie obowiązuje rozróżnianie płci? Tak kardynalne błędy na samym początku sprawiają, że nie chce się czytać dalej, a chyba nie o to chodzi w pisaniu recenzji... Masz półtora serca i półtorej ręki, a nie półtorej serca i półtora ręki
Ogólnie Twoja wiadomość nie wnosi nic do tematu i nadaje się jedynie do kasacji. Zwykłe przypierdalanie się dla idei. Trzeba było doczytać do końca. Więc jak to zwykle się pisze do takich ludzi, którzy nic nie wnoszą na forum - GTFO.CytujTyle słowem podsumowania, które nijak nie może stać się recenzją. Ot zbiór moich tęgich rozmyślań i uwag, które przepadną w odmętach tego forum jak wszystko inne.
Półtorej miesiąca (...)Recenzentów nie obowiązuje rozróżnianie płci? Tak kardynalne błędy na samym początku sprawiają, że nie chce się czytać dalej, a chyba nie o to chodzi w pisaniu recenzji... Masz półtora serca i półtorej ręki, a nie półtorej serca i półtora ręki
Do przeczytania tutaj. Brak spoilerów. Tak, ostatnie zdanie w opisie krypty i kolekcji jest też o mnie.
Naprawdę trudno nie dostać raka czytając niektóre recenzje czy wypowiedzi graczy, w których to oskarża się twórców o "skok na kasę" kiedy zapowiedzieli Tanyę jako postać odblokowywaną poprzez zakup DLC. Nie mają wariacji, nie mają zestawu ciosów specjalnych, nie mają gotowych biografii i zakończeń. Nie mają NICZEGO co pozowoliłoby na umieszczenie ich w grze.
Rain, Baraka i Sindel to postaci, które wcale jak dotąd nie zostały potwierdzone jako DLC, więc nie rozumiem w ogóle po co o nich na tę chwilę dyskutować.
Poza tym moim zdaniem to postać jest dodatkiem nie na kilka godzin, ale na kilkadziesiąt godzin grania. Jeśli będziesz kosił taką postacią po kilku godzinach w practice to szczerze gratuluję skilla. Postać można opanowywać przez dziesiątki godzin, a i tak znowu pojawi się technika, której dotąd nie znaliśmy.
Co do tego co jesteś pewien - no ja bym właśnie raczej nie był. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale MKX to bijatyka, którą starają się dopasować pod turnieje. Słabo im to wychodzi póki co, ale na pewno zanim wypuszczą kolejną postać to będą starali się jak najlepiej ją zbalansować. Więc raczej nie powiedziałbym, że jest to tylko dopracowywanie wyglądu. Poza tym kiedy to zrobili to ich sprawa - jeśli tylko tej postaci nie mam w tej chwili na HDD to DLC jest w tym przypadku jak najbardziej fair.
Za to moim zdaniem nie jest ok, jeśli ktoś uznaje sam model postaci z podstawowymi animacjami za pełnoprawną postać (a takich idiotyzmów naczytałem się sporo w recenzjach na portalach, na których uznają że system walki zmienił się tylko trochę względem MK9 ). Jeśli mi udowodnisz, że Tanya, Rain, Sindel i inni, którzy pojawili się tylko w story już w dniu premiery mieli po 3 wariacje, wszystkie ciosy specjalne, zaprogramowane combosy, stroje alternatywne i gotowe biografie - i będą takie same jak te, które odblokujemy Kombat Packiem - oraz wszystko to było w zawartości którą już mam na dysku to cofam wszystko co napisałem. W innym przypadku podtrzymuję, że to co piszesz jest w ogóle nie na miejscu.mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.
Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.
Kombat Pack, który da mi 4 postacie i masę skórek kupiłem za 50zł - nawet pisałem o tym w temacie z ofertami. Za grę w pre-orderze zapłaciłem 150zł, więc za DLC zapłaciłem 1/3 ceny gry. Czy jest to w porządku? Skoro chcę to kupić i mieć i jeśli NS było mnie w stanie przekonać do zakupu to tak, jest to w porządku. Inna sprawa, że nie w porządku będzie to co stanie się po pojawieniu tych postaci i ludzie będą mogli nimi grać online z osobami, które tego DLC nie kupiły - ale nie wiem czy ktokolwiek o tym pisał. Przecież wystarczy wymasterować takiego Predatora i przez kilka dni ludzie nie będą mieli pojęcia jak na niego grać, bo nie będą mieli w grze dostępu do jego frame daty i w ogóle nie będą znali jego ciosów czy combosów - a co za tym idzie, na początku trudno będzie się połapać jak się przed nim bronić. Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu.
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.
Użytkowniku Nazwa Użytkownika, skąd wiesz, że włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy?Bo sterowanie postaciami w grze masz gotowe - każda postać korzysta z tego samego fragmentu kodu, żeby nie dublować funkcji, które robią to samo. Tak się pisze każdy dowolny program, więc wystarczy po prostu przestawić dla postaci opcję sterowanie_przez_uzytkownika z "off" na "on" (lub patrząc od drugiej strony - tak naprawdę w całej grze kierujesz jedną postacią z różnym zestawem ciosów / wyglądów). Ten dzień pracy to na podpięcie kombinacji do wykonywania ciosów, niech nawet będą dwa dni, bo ktoś przecież jeszcze musi wymyślić te "tył tył iks" albo skopiować z poprzedniej części