Wakeupy robi się bardzo prosto - jak leżysz na ziemi, wklepujesz od razu kombinację specjala, którym chcesz wstać, np. jak grasz Kung Lao i chcesz "wstać" spinem, to leżąc od razu klepiesz dół,tył+1 (na 360 1 to X) i masz wakeup attack.
Juggle to wybicie przeciwnika w powietrze i sadzenie mu kolejnych ciosów.
Np. dla Kung Lao najprostszy kombinacja z jugglem to: 1,1,2~spin, jump kick~dive kick, f+3~spin
Co w tłumaczeniu na X360 będzie: X,X,Y (od razu) dół, przód+X, góra, przód+B (przy uderzeniu przeciwnika), dół+B, (po wylądowaniu na ziemi) przód+A (i od razu), dół, przód+X
Co do odległości, to Adept ma całkowicie racje, przy czym w MK9 "Varies" pojawia się przy Stage Fatalities i do nich, przynajmniej ja, zawsze staję przy samym przeciwnikiem.
Co do innych odległości, to nie są one aż tak dokładne - np. Reptile dwa fatale ma niby na "Sweep", a każdy jeden można wykonać stojąc przy samym przeciwniku.
Przy fatalach, gdzie podają jako odległość "Jump", czyli de facto powinno wykonać się odskok od przeciwnika i tyle, tak naprawdę musisz zrobić 1 odskok, następnie PODEJŚĆ krok do przodu i klepać kombinację (!) - najlepszy przykład - Noob Saibot i jego Dół, Dół, Tył, Dół, Blok (d, d, b, blk) - jeśli nie podejdziesz krok do przodu po odskoku, to fatala nie zrobisz.
Z resztą pograsz, to się sam przekonasz.