Autor Wątek: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy  (Przeczytany 51365 razy)

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 03, 2008, 12:05:11 am »
idziesz do the portal i jak spadniesz z tej drabinki to po lewej jest taki portal wskakujesz do niego.idziesz w górę i w prawo
 i wykożystyjesz odbijanie od ścian
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2008, 10:38:51 am wysłana przez wawdo »

Offline Hanzo Hasashi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 192
  • No Pain, No Game !
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 11, 2009, 11:25:35 pm »
Odkopuje temat.Właśnie wciągnął mnie MK:SM.
Coś pięknego i czuć klimat mortala.
Polecam każdemu fanowi i kombatantowi przejść tą gre!

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpnia 24, 2009, 09:28:54 pm »
Nie mam z kim w to grać a słyszałem że jak się przechodzi samemu to nie wszystkie dodatki odkryjesz.

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpnia 25, 2009, 12:53:51 pm »
Tak nie odkryjesz wszystkich dodatków, ponieważ w grze są często obok siebie dwa tak jakby płyty metalowe. Jak na nie wejdziesz z kumplem/koleżanką to odkryjesz jakiś sekret w menu często to koncepter art'sy.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 25, 2009, 10:29:55 pm »
Samemu można dostać się do tych miejsc..... Wystarczy mieć 2 pady. Problem stanowi to że niektóre ikonki są położone w takich miejscach że praktycznie nie da sie ich zdobyc bez trybu Ko-Op... No chyba że ktoś umie świetnie grać na dwóch padach w pojedynkę..... ;)

Offline Powhart

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #95 dnia: Września 17, 2009, 03:19:42 pm »
a ja mam jeszcze takie zapytanie - czy ktoś wie, jak wypełnić story mode takimi postaciami jak Baraka, Kittana, czy Reptile ?? odsyłam do filmiku:
newbielink:http://www.youtube.com/watch?v=vZnwCz45gwo [nonactive]
coś słyszałem że do tego trzeba jakieś specjalne gadżety , coś tam pościągać itp, itd - za jaką kolwiek pomoc podziękował :)

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #96 dnia: Września 17, 2009, 03:59:01 pm »
Lol, a to rzeczywiście nowość ;D

Cóż mi się to nie zdarzyło nigdy żeby było możliwe zagranie Kitaną w Story Mode.... A przeszłem grę na wszystkie sposoby, możesz mi wierzyć :)

Jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy to to że w wersji NSTC jest możliwość grania Kitaną i tymi wojownikami co ich wymieniłeś.

Jak ja grałem u siebie to było tak:
- Story Mode/Co-po Liu Kang, Kung Lao, Scorpion, Sub-Zero. Lecz niestety ze Scorpion'em i Sub Zero to tylko zamieniają się postacie "ciuchami" gra się tak samo jak głównymi bohaterami.

- Arcade Liu Kang, Kung Lao, Scorpion, Sub Zero, Kitana, Baraka, Reptile. Nie przypominam sobie jeszcze kogoś...

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #97 dnia: Września 18, 2009, 02:32:31 pm »
- Arcade Liu Kang, Kung Lao, Scorpion, Sub Zero, Kitana, Baraka, Reptile. Nie przypominam sobie jeszcze kogoś...
Jeszcze Cage o ile mnie pamięć nie myli.....
W Arcade można jeszcze zagrać Noob Saibotem gdy dwoje graczy wybierze Suba, wtedy jeden będzie jego bratem....
Na jutijubie jest pełno filmików jak można łazić w normalnym trybie innymi postaciami nawet niedostępnymi w Versus..... Ogólnie nie czułem nigdy potrzeby sprawdzać jak to zrobić bo wygląda to strasznie badziewnie.....

Offline Dragon7422

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 245
  • I'm immortal...
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #98 dnia: Września 18, 2009, 05:10:53 pm »
Jeszcze Cage o ile mnie pamięć nie myli.....

Tak masz rację, jakoś mi się o nim zapomniało, pamiętam że aby go odblokować trzeba było znaleźć znaczek Ying Yang w świątyni Shaolin (2 etap) Po wyjściu z niej po prawej był znaczek jak się do niego weszło to odblokowywany zostaje Johny Cage. Ale być może dla tego o nim za pomniałem że po prostu nie lubię za bardzo tej postaci ;)

robaczek

  • Gość
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #99 dnia: Listopada 11, 2009, 04:22:55 pm »
Tak czytam sobie i czytam i mam kilka pytań, a wydaje mi się, że "kolektyw" szybciej sobie z tym poradzi.

1. Gdzie znajdę te napisy, o których mówił SlaveMe, np. "Sheeva, Sheeva, Sheeva!"? Bo mnie ani razu nie zdarzyło się na nie natknąć? Na jakich planszach one są? A może muszą mnie zabić, żeby się one pojawiły? Mnie w zasie ładowania plansz pojawiają się tylko podpowiedzi typu: "podczas rzutu przesuń analog w stronę, w którą chcesz, by spadł twój przeciwnik".

2. Czy da się nakarmić drzewo koło Human Smoke'a? A jeśli tak, to jak to zrobić?

3. W Wu Shi Academy zaraz w pierwszej planszy świątyni (tam, gdzie znajduje się sekret dla dwóch graczy), na mapie widać dodatkowe przejście, w które nijak nie da się wejść (nawet kamera ustawia się tak, że go nie widać). Czy to podpucha, czy coś da się z tym zrobić?

4. Kiedy w Foundry pojawia się Orochi Hellbeast? Bo raz jak wchodzę, to jest, a raz jej nie ma...



A teraz kilka rzeczy, które udało mi się zaobserwować, a o których nikt nie napisał.

1. Przeciwnicy nie są w stanie blokować, gdy nasz bohater trzyma broń;
2. Jeśli przed walką z Shangiem, Kintaro i Kahnem wpierw pokonamy Kano, na arenie będzie na nas czekało dodatkowa, zielona kula z życiem;

Offline Mat

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #100 dnia: Listopada 11, 2009, 07:22:50 pm »
1. Przeciwnicy nie są w stanie blokować, gdy nasz bohater trzyma broń;
2. Jeśli przed walką z Shangiem, Kintaro i Kahnem wpierw pokonamy Kano, na arenie będzie na nas czekało dodatkowa, zielona kula z życiem;

Bez urazy, ale zbyt odkrywcze to to nie jest :P
Ja też zaobserwowałem, czy wręcz "odkryłem" kilka ciekawych rzeczy:

- na planszy portal, w miejscu, w którym wdrapujemy się na szczyt, by dostac się do areny Soul Tomb (chyba dobrze napisałem?) atakują nas zielone czaszki - da się je zranić. Trzeba tylko wystrzelić w ich kierunku fireballem. Niestety nigdy nie udało mi się 'zabić' żadnej czachy. A dodam jeszcze, że nie jest to żaden błąd, gdyż każdy czerep jest po zadanym ciosie opisany i pojawia się u niego pasek z życiami. Poza tym czachy pojawiają się też na wspomnianej arenie Tomb i także można je tam zranić;

- na arenie Living Forest również dokonałem dość zadziwiającego odkrycia... ; ) Otóż można też zranić drzewa (te które mogą nas schwytać) : aby tego dokonać, trzeba tak biegać obok jednego z nich, żeby zamiast nas, schwytało jednego z umarlaków. Wtem podlatujemy Kung Lao i wykonujemy tzw. tornado - ta najdłuższą wersję. Wtedy drzewsko powinno oberwać. Można tez spróbować w dwóch graczy. Powinno być łatwiej. Uwaga! To nie zawsze zadziała. Próbować do skutku, atakując bardzo blisko i intensywnie. I u mnie tez nie jest to żaden błąd, gdyż życia są opisane jako living tree, czy coś w tym rodzaju.

Mam tylko jedną prośbę do tych, co zechcą wypróbować to, o czym napisałem powyżej. Prosze, żeby dac znać, czy komuś się udało chociażby. Czy wyszło.
Na razie tyle...

Robaczek.

Re. 1:
Otóż nie jestem pewien na 100%, ale raczej na pewno podczas kontynuacji, kiedy zabije nas jeden z trzech ostatnich bossów w grze (bądź którykolwiek z nich).

PS. W ogóle w grze pojawia się mnóstwo innych ciekawych napisów czy pytań, w momencie kiedy nas zabiją, podczas wyboru kontynuacji. Np. było coś o Sektorze, albo nawet o Strykerze! - o którymś z nich było pytanie, gdzie ta postać może się znajdować: Where is Stryker?, czy coś w tym stylu. Nie pamietam dokładnie. Ale szczerze wątpie, żeby któraś z tych postaci była gdzieś w grze.

Re. 2:
Chyba nie, ale jak podejdziesz bardzo blisko (nie jestem pewien, czy nie da się tego wyk. tylko Kungiem Lao) i podskoczysz, a następnie wcisniesz jakiś konkretny przycisk (raczej któreś z kopnięć) drzewo się odezwie ;P To tylko taka ciekawostka.
Spróbuj i daj znać czy ci sie udało.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #101 dnia: Listopada 13, 2009, 12:01:12 am »
Kurde, ja tak dawno w to grałem ze nic nie pamiętam. Ale jak tak myślę o tym kopaniu dup drzewom to coś mi sie tam przypomina że była taka możliwość.... Przynajmniej wiem że ja to zrobiłem albo któryś z kumpli u mnie jak graliśmy... Chyba....

A o te napisy to jest właśnie tak że po tym jak kopniesz w kalendarz to się pojawiają podczas loadingów.... Wcześniej myślałem że to są te napisy co sie pojawiają podczas ładowania kolejnych lokacji, ale tam są tylko teksty typu "Jeśli chcesz sie dostać wyżej to skacz..." i inne nie potrzebne nikomu gówniane podpowiedzi......

Offline Mat

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 03, 2009, 10:59:27 pm »
Kurde, ja tak dawno w to grałem ze nic nie pamiętam. Ale jak tak myślę o tym kopaniu dup drzewom to coś mi sie tam przypomina że była taka możliwość.... Przynajmniej wiem że ja to zrobiłem albo któryś z kumpli u mnie jak graliśmy... Chyba....

A o te napisy to jest właśnie tak że po tym jak kopniesz w kalendarz to się pojawiają podczas loadingów.... Wcześniej myślałem że to są te napisy co sie pojawiają podczas ładowania kolejnych lokacji, ale tam są tylko teksty typu "Jeśli chcesz sie dostać wyżej to skacz..." i inne nie potrzebne nikomu gówniane podpowiedzi......


I co? Tylko jeden odpisał? Nikt wiecej się nie wypowie odnośnie tego o czym napisałem powyżej?... Tylko @Slave, który cos tam sobie przypomniał, ale sam nawet nie jest pewny czy rzeczywiście w grze jest taka możliwość (kopać dupska drzewom)?
Przecież prosiłem żeby ktokolwiek dał znać, jeśli któraś z tych rzeczy mu wyjdzie. Nikt nawet nie próbował?? Nie wierze...

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 03, 2009, 11:02:10 pm »
Najwyraźniej nikt nie zna odpowiedzi :) Ja z chęcią bym pomógł jakieś 4 lata temu, gdy przechodziłem grę, bo rozbiłem ją na 100% i teraz nawet nie pamiętam jak się obchodziło gardę Guardianów :) hihi.

Napiszę na MK Center chyba poradnik jakiś, bo widzę, że coraz to więcej ludzi się pyta o MK SM.

Offline Mat

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
Odp: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 03, 2009, 11:26:49 pm »
Najwyraźniej nikt nie zna odpowiedzi :)

I mam nadzieje, że nikt nie próbował. W przeciwnym razie bym się obraził (:P)
Chodzi o to, że czasem dwoisz sie i troisz, a nikomu nie chce sie nawet odpisać - i to jest wqurwiające. Ale byc może rzeczywiście nikt tego nie obadał jeszcze... ::)


Na kamidogu.com jest naprawdę dobry opis przejścia gry. Level po levelu, secret za secretem. :)