Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160365 razy)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #870 dnia: Sierpnia 17, 2019, 06:06:24 pm »
I dokładnie tak to działa. Tylko te z pucharami są dozwolone w rozgrywce rankingowej.

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #871 dnia: Sierpnia 18, 2019, 06:36:35 pm »
No tylko te dwa są do wyboru ale żaden z nich nie posiada umiejętności "wypatroszenie" Baraki. A na 100% widziałem nie raz Barakę w rank który korzystał z innego zestawu umiejętności. Czyli jakoś musi dać się edytować te warianty z pucharkiem.  :angel:

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #872 dnia: Sierpnia 20, 2019, 09:00:20 am »
To kombat league to świetny pomysł - trzeba to przyznać NRSowi, że w dobie tych ostatnich wtop, mizernej komunikacji i ogólnego performance gry, faktycznie wpadli na pomysł trybu online, który wciąga. I to wciąga na długie godziny.

Ja sam - którego zajawka na MK11 już trochę opadła (no okej, trochę też wróciła, bo Nightwolf) - rypałem w to ostatnimi wieczorami dość sporo (jak na mnie oczywiście). Ostatecznie na ten moment 27 winów i 14 porażek, ranga Champion i to się raczej nie zmieni, bo bodajże dziś się kończy sezon? Chyba całkiem nieźle jak na typa, któremu nie chce się liczyć klatek i nie umie za bardzo robić combosów.

Podoba mi się też przedstawienie tych statystyk online. W sensie, że widzisz np. przeciwko jakiemu przeciwnikowi idzie Ci dobrze, ile ciosów jakiego typu zadałeś itp. No, ogólnie to kombat league jest DOBRE. Pomijam oczywisty fakt, że Scorpionów jest nagromadzone jak na jebanej pustyni w Pakistanie i co drugi napierdala tylko linka + teleport + anti-air też linką. Ale coraz lepiej mi idzie karanie takich leszczy.

Najwięcej rypałem Nightwolfem, który okazał się bardzo przyjemny i ma ciekawy set umiejętności. Poza tym ludzie jeszcze nie do końca ogarniają wjazd z bara, więc łatwo ich nabrać na krushing blowa. Do tego reflect daje przewagę przy (niektórych!) projectilach. Zresztą na większość postaci są proste kontry :) ostatnio rozjebałem jakiegoś Scopriona, D'vorką mimo że sam nie dawałem sobie większych szans w tym pojedynku, a gościu grał naprawdę nieźle. Ale jakoś udało mi się go 'nauczyć' i ostatecznie win został po mojej stronie.

A Wam jak idzie w KL? Rypiecie jeszcze trochę?

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #873 dnia: Sierpnia 20, 2019, 10:33:53 am »
Ja się przyznam bez bicia, że mimo tych wszystkich ciemnych stron MK 11 powracam do tej gry, jak mi tylko wkurw przechodzi. Uświadamiam sobie też, że jest tak wiele niedociągnięć, nierównych szans między klasami i innych glitch'y, które z jednej strony psują balans między postaciami, a z drugiej strony dają - nam graczom - szansę na wykazanie się sprytem. Trzeba złapać byka za rogi, wykorzystać jego własną broń przeciwko niemu..Albo najczęściej samemu grać nieczysto, co nadal mocno mnie odpycha ale..jak to w życiu  :P ::)

Od początku gram jedną postacią i to się chyba nie zmieni. Chociaż zdaję sobie sprawę, że Baraka to typowy bezmózgi wariat, który goni za wrogiem, jak za kawałkiem mięsa i takich najłatwiej jest ukarać..Wiem też, że często ludzie robią taki myk, że gdy pierwszą rundę przegrywają z kretesem, to w drugiej zmieniają postać dopasowując się pod wroga (anty-klasa).
Oczywiście taki myk ma sens i jeśli chce się w rankingu zajść wysoko, to polecam. Ale jak na razie brakuje mi czasu, chęci i chyba ..naprawdę mam coś z Baraki, bo nie chce mi się uczyć innej postaci i rozwijać swoje inne umiejętności.

Może też dlatego zatrzymałem się na Wielkim Mistrzu i mam świadomość, że dalej będzie ciężko awansować ale...to akurat mnie nie zraża.
Uwielbiam rywalizację tego typu. I mam cholerną satysfakcję, gdy toczę bój z często o wiele bardziej doświadczonymi graczami, bo ja również nie liczę klatek ale powoli uczę się z doświadczenia, które ruchy wroga trzeba ukarać i jak to zrobić. Niestety jak na razie zaobserwowałem, że jeśli od początku rundy odpuścisz przeciwnikowi, pozwolisz mu nacisnąć i oddasz inicjatywę, to nawet średnio zaawansowany mix-up doprowadzi Cię do bólu głowy. Jednym słowem lepiej samemu pozwolić zgadywać wrogowi, czy zaatakujesz górą czy dołem.

I polecam wszystkim, którzy uwielbiają jakąś klasę postaci ale nie grają nią, bo jest (albo wydaje się być) "słaba". Na pewno prawdą jest, że każda nowo dodana postać będzie super OP, czyli Shang Tsung i Night Wolf są teraz naprawdę boostowani. Ale miejmy świadomość, że im więcej takich ulubionych klas, jak Scorpion będzie faworytami, tym szybciej nauczymy się grać na te klasy i z czasem okażą się one mniej grywalne. Widzę to już z własnego doświadczenia, gdy tocząc tysiące pojedynków gram pierwszy raz na Collectora (tak się to pisze?) i nie mam zielonego pojęcia o jego ruchach. Zwyczajnie nie miałem możliwości z nim sparować wcześniej. Takie postacie, którymi nikt prawie nie gra są najbardziej śmiertelne dla większości graczy. I co najważniejsze - wygrywanie tymi z pozoru "słabymi" daje podwójną satysfakcję  :blank: a przecież o to chodzi, prawda ?  :P
Bo nie ukrywajmy, nie każdy urodził się Sonic Foxem i zna każdą klasę, jak swoją własną spoconą skarpetkę  >:D :angel:

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #874 dnia: Sierpnia 20, 2019, 06:52:18 pm »
U mnie KL cos 18-14 na plus i ranga champion, chociaz ostatnio stracona sztucznie tylko dlatego, ze 5 dni nie gralem i zaczeli odejmowac mi punkty. Wiekszosc porazek ze scorpionem... juz patrzec na niego nie moge i... przeciwko Erronowi. Co ciekawe, erron to taka postac, ktora im lepiej nim ktos gra tym mi jest latwiej... najgorsi sa ci, co nic nie potrafia i napierdalaja 2 ciosami na krzyz... wiadomo jakimi😉

Niestety tez mam problem jednej postaci... Jade mam od poczatku graną i nawet jak probuje kims nowym grac to jednak intuicyjnie mam w pamieci ciosy Jade... mam nadzieje, ze Sindel to odczaruje😀

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #875 dnia: Sierpnia 21, 2019, 10:01:59 am »
ok, mamy leak
(click to show/hide)

THIS GAME WILL BE SUPPORTED LONGER THAN ANY OF OUR PREVIOUS GAMES xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spawn w marcu, piękny trolling. Czekam tylko na Sindel do jebanego listopada
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 21, 2019, 10:03:57 am wysłana przez PurpleRain »

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #876 dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:00:12 pm »
I to jest wlasnie chujnia ... pokazuje sie Sindel a daje terminatora...
A myslalem ze bedzie juz we wrzesniu... a idz pan w chuj!

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #877 dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:16:19 pm »
Ale szczerze. Powiedzcie mi co wam da kolejny DLC, który na 99% będzie zapewne bogiem wprowadzającym jeszcze większy chaos i "FUN" w już istniejącym bałaganie ? Zamiast faktycznie supportować i ulepszać to, co już istnieje to oni właśnie mydlą oczy czymś "nowym".
Nie oszukujmy się, nawet jeśli Sindel będzie zajebistym smaczkiem wprowadzającym coś ciekawego, to patrząc na obecny patch notes i to, co oni robią z tą grą jest żenujące.
Z drugiej strony gracze są sobie winni, jak widzę typów co domagają się boosta dla Shanga albo Sub Zero  :-* :-[ ::)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #878 dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:22:42 pm »
już Ci tłumaczę mój pkt widzenia, bo może nie jesteś na tym forum od początku jego istnienia ;)

Ja, jako fan uniwersum MK jako takiego, mający w chuju gameplay, za każdym razem spoglądam przychylnym okiem na JAK NAJWIĘCEJ postaci dodanych do rostera, pod warunkiem oczywiście, że pochodzą z tego świata, a nie są zjebanymi gośćmi z filmów czy innych gier.

Dziękuję za uwagę :)

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #879 dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:58:06 pm »
No cóż kolego przyznam się, że mam odmienny punkt widzenia na sprawę. Dla mnie ilość nie idzie w parze z jakością  ::)
Przykład. Jeśli wytniesz z projektu kluczową postać, która miała swój klimat i każdy fan czuł do niej sentyment tylko dla tego, że była pewnym elementem całej serii...a później nagle zajebisty ED mówi "musimy stworzyć coś nowego, aby zarobić więcej $$$$ i na bank Terminator przyciągnie każdego fana serii..", to ja się pytam jak głupim i naiwnym trzeba być, aby się tym jarać...
No ale może Terminator będzie tak samo klasykiem jak Scorpion czy Raiden....głęboko w to chcę wierzyć  >:D

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #880 dnia: Sierpnia 21, 2019, 02:27:42 pm »
nie widzę tutaj sprzeczności. W sensie, skoro już i tak dają coś nowego, to niech dają ze swojego uniwersum, a nie posiłkują się innymi światami.

I tutaj ja np. jestem w takiej pozycji, że ja nie potrzebuję 3 wariacji Nightwolfa i dawania mu kilkunastu ruchów (co wymaga kilkunastu kolejnych animacji itp itd), których i tak użyje 5% community. W to miejsce, wolałbym, żeby te ruchy (czy tam podobne, ale pewnie rozumiesz o co mi chodzi) dostał ktoś inny, kto pochodzi ze świata MK.

Dla mnie takie upychanie na siłę jak najwięcej w jedną postać, wcale nie równa się dopracowywaniu jej. Raczej ma to na siłę zamaskować brak innych postaci. Spójrz na Cetrion, spójrz na Shanga. Spójrz na pierdoloną Kitanę, której takie akcje robią drugą grę z rzędu. Naprawdę myślisz, że gdyby dodać Mileenę ze swoim ikonicznym movesetem, a pozbawić Kitanę tych ruchów ze sztyletem, to ucierpiałaby jakość gry? Bo ja myślę, że ani trochę. A fani byliby megazadowoleni, że ich ulubiona postać jest w grze.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #882 dnia: Sierpnia 21, 2019, 11:03:40 pm »
No tutaj akurat popieram fakt, że Mileena to postać kluczowa, klasyk, ikona MK itd itp..Tak samo jest z Night Wolfem czy Shang'iem, którego raczej wszyscy ciepło przyjęli. Ale na pewno nie przesadzajmy w drugą stronę, że nowe DLC wniosą coś nowego..
A wierz mi lub nie ale kupiłem MK 11 tylko dla trzech wariantów. Nigdy bym takiego hajsu na grę nie wydał. Ta możliwość dopasowania stylu tej samej postaci pod wroga to dla mnie smaczek, którego  chciałem zasmakować...i co ????
Niestety - jak się okazuje - dwa sztywne i narzucone warianty w rank'u to tylko zabija mi apetyt, którego sobie narobiłem. Jak myślałem, że czasem wjadę serkerem i ciach ciach,  a innym razem przebiję się sztandarem przez zaporę ognia wroga, to nic tylko wyć i płakać, że ta gra ma potencjał i jest on niszczony w taki sposób.
Ale żeby nie narzekać bez końca. Na bank Sindel będzie miała teleport, trzy projectile w 5 kierunkach na raz, combo za 450% i totem leczący połowę życia w 5 sek. Ironicznie chce powiedzieć, że nowe DLC dla zasady jest zboostowane aby każdy się na niego rzucił  ::)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #883 dnia: Sierpnia 22, 2019, 12:03:16 am »
Jeny, ale ten Joker wygląda chujowo... Mam nadzieję, że będą jakieś ciekawe skórki. Ten wygląda jak jakiś czysty cosplayer. Troszkę brudu do kurwy nędzy bym chciał zobaczyć, a nie jakiegoś syntetycznego młodego misia.
Ogólnie cały ten pack oprócz Shanga i Wolfa jest dla mnie o dupę rozbić. Mało ciekawe postacie, niegodne wystąpienia w MK czy odświeżenia. Przecież taki Havik, Drahmin czy inny Hotaru w odświeżonej wersji mógłby rozjebać. To nie. Damy Terminatora czy innego Jokera, który zapewne będzie kalką tego z Injustice.
Szkoda strzępić.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #884 dnia: Sierpnia 22, 2019, 09:27:48 am »
na pewno nie przesadzajmy w drugą stronę, że nowe DLC wniosą coś nowego..

nie rozumiem tej części. Mógłbyś rozwinąć?

A co do opcji, że Ty lubisz kilka wariacji danej postaci, to okej, jestem to w stanie zrozumieć, ale przecież jeśli chodzi Ci o czysty gameplay, a nie przywiązujesz się do wojownika, to przecież to samo da się osiągnąć poprzez jeden trick
(click to show/hide)
a mianowicie, kurwa, zmianę postaci :D a im więcej postaci, tym więcej możliwości. Chcesz wjechać z berskerkera Baraką? Okej, masz sobie Barakę i nim ciśniesz berserkerowo. Ktoś kontruje Ci berskerkera Barakę? Okej, wtedy pierdolisz Barakę, bo w zanadrzu masz wymasterowanego Hotaru, który ma flagę, z którą szarżuje w stronę przeciwnika. To tylko przykład, co dałoby się osiągnąć, gdyby bardziej skupili się na rosterze, a mniej na pompowaniu w daną postać masy skilli od czapy. Przecież po chuj takiemu Barace ta flaga? Jak to siedzi w jego archetypie? Gdyby wymyślili nową postać/odświeżyli starą, i dali jej taką flagę w asortyment, grałoby to bardziej w moim odczuciu.

Dodatkowo argumentem, który przemawia na moją korzyść w tej dyskusji jest zagranie NRS, które niby dało Ci te fancy umiejętności i nieprawdopodobny wachlarz i możliwość kombinacji, ale też ograniczenia tak restrykcyjne, że w zasadzie fajnie, że te skille tam są, ale nie ma to żadnego znaczenia, bo albo są bezużyteczne, albo blokują inne skille, albo nie możesz ich użyć w takiej kombinacji w jakiej chcesz, albo nie możesz ich użyć wcale. To jak się pytam, po chuj pakować resource'y w eksplorowanie tych możliwości, skoro finalnie, że tak powiem, jest z tego wielki chuj?