16
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 16, 2013, 03:17:15 pm »
Wciąż nie mogę sobie poradzić z wyjściem z bloku. Ktoś mnie atakuje, YEB! biorę blok i nie wiem jak sensownie z niego wyjść ;/
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dobry pomysł. Dodałem też swój profil do pierwszego posta. Mam ustawiony na prywatny, ale to chyba nie przeszkadza w tym żeby dało się mnie zaprosić do znajomych?
Jeśli chodzi o gre to wszystko chodzi pieknie i plynnie nawet na najwyższych ustawiniach,tylko ten slow motion.Jestem pewien, że to nie problem lapka.Jesli chodzi o linka którego podałeś to nie ma tam rozwiązania.Gość pisze,że mu się samo naprawiło.
Jak coś to system to win7.
Skąd wiem?? - Bo z niektórymi wciąż gram.Albo...
To go załóż, temat wątku wówczas wróci do pierwotnego stanu.
Nie będzie nic usuwane. Chcecie założyć oddzielny, to załóżcie.
Z jakiej paki ludzie mają rezygnować z szansy nawiązania kontaktu z innymi graczami PS3 i X360???
Nie byłbym sobą gdybym nie zaproponował jeszcze jednego rozwiązania, które może pomóc.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m6UNzcc_ETQ[/youtube]
-Procesor Intel Premium CPU B960 @ 2.20 GHz
-4 GB pamięci ram
-Karta Graficzna Intel HD Graphics Family
-To jest laptop
-System Windows 7 Home Premium 64-bitowy .
spec ? to znaczy ? sory ale za bardzo się nie znam .
Poprawię kolegę nieco odnośnie Kenshiego jako, że to moja postać.
Należy rozgraniczyć tryb offline od online, bo różnica jest spora. Jako, że mowa głównie o tym drugim od razu możesz zrezygnować z niektórych comb, bo na 85% je upuścisz.
Nie ma również większego sensu lecieć z low starterem po jip hicie (na bloku bez większego znaczenia i tak). Jak trafisz jip to lecisz:
f2,2,b1, RK, f2,2,b2 - 30% (33% z jip) jako najpewniejsze combo online Kenshiego.
Opcjonalnie jak już wyćwiczysz dobrze: f2,2,b1, f3,2, RK, F2,2,b2 (35% lub 38% z jipem).
Zakończenie B2 jest istotne, z uwagi na fakt, że jesteś bezpieczny na bloku. W przypadku zakończenia SC, które jest przydatne w konkretnych MU: Cage, Jax, Sonya, Skarlet i innych, których ofensywa opiera się na "get in" (z wyłączeniem Kabala, ta postać jest na tyle zepsuta, że zonowanie nie ma sensu w jego przypadku). Warto jednak pamiętać, że SC na końcu oznacza mniejszy sumaryczny dmg oraz to, że w przypadku bloku zjesz combo.
f3,2, RK, f3,2, SC lub f2,2,b2 jako zakończenie jest okej jeśli przeciwnik często blokuje górę. F3 ma dobry zasięg, ale jest dość powolny (13 klatek jeśli mnie pamięć nie myli) jako starter.
Warto również zaprzyjaźnić się z d3 jako anit-crossup pomimo, że Kenshi ma bardzo duży hit-box to zastosowanie tej kombinacji obniża go bardzo znacząco przez co większość cross-upów w ogóle Cię nie chwyci.
Spektrum możliwości Kenshiego w cornerze jest duże. Nawet bez comba każdy przeciwnik musi respektować Twoje opcje w postaci SC (przebija większość 1,2 - zaledwie 8 klatek) i RK (jako AA działa doskonale). Istotny w tym przypadku jest spacing. Powinieneś stać "o krok dalej od podcięcia". Najpewniejsze combo online w cornerze Kenshiego zapewniające sensowny dmg to:
f2,2,b1, 2,1,b2,3,RK, f2,2,b2 - 41% lub 44% z jip
Jednak wymaga ono idealnego timingu przy 3 i najczęściej właśnie w tym momencie będziesz je upuszczał (początkowo), możesz więc 3 pominąć i od razu przejść do RK, dmg spadnie o 3% odpowiednio, jednak powtarzalność wzrośnie znacząco.