Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Coven

Strony: 1 [2] 3 4
16
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 16, 2013, 03:17:15 pm »
Wciąż nie mogę sobie poradzić z wyjściem z bloku. Ktoś mnie atakuje, YEB! biorę blok i nie wiem jak sensownie z niego wyjść ;/

17
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 09:38:50 pm »
Dobry pomysł. Dodałem też swój profil do pierwszego posta. Mam ustawiony na prywatny, ale to chyba nie przeszkadza w tym żeby dało się mnie zaprosić do znajomych?

A skąd...
Normalnie będziesz miał zapro. ;)


EDIT. Możecie mnie na liście "skreślić" - jak będe miał oryg. Mortala, to się upomnę. :)

EDIT.2. Już jestem dostępny, oryginał dotarł... :)

18
Pomoc / Odp: Mortal Kombat 9 Slow Motion
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 09:37:14 pm »
Jeśli chodzi o gre to wszystko chodzi pieknie i plynnie nawet na najwyższych ustawiniach,tylko ten slow motion.Jestem pewien, że to nie problem lapka.Jesli chodzi o linka którego podałeś to nie ma tam rozwiązania.Gość pisze,że mu się samo naprawiło.
Jak coś to system to win7.

Hej!

Jeżeli posiadasz Steam'owski oryginał, spróbuj tego fix'a:

KLIK

19
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 15, 2013, 09:11:51 am »
Ok, niech zostanie tak jak jest, tylko tam gdzie mamy kolumnę z graczami PC-towej wersji, dodawaj użytkowników w takim formacie:

[ url= profil Steam danej osoby] Nick z Forum[ /url]

Czyli coś takiego:

Coven

20
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 07:57:10 pm »
Skąd wiem?? - Bo z niektórymi wciąż gram.

To go załóż, temat wątku wówczas wróci do pierwotnego stanu.
Albo...

Na pierwszej stronie, gdzie mamy "tabelkę" Steam ID, wpisywało by się nazwę użytkownika, która byłaby za razem odnośnikiem do Profilu Steam'a.

Zdecyduj. ;)

21
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 07:53:56 pm »
Nie będzie nic usuwane. Chcecie założyć oddzielny, to załóżcie.

Z jakiej paki ludzie mają rezygnować z szansy nawiązania kontaktu z innymi graczami PS3 i X360???

Okej, ale skąd wiesz, że oni jeszcze grają / chcą grać?

W każdym bądź razie. Najlepiej niech ten wątek pozostanie dla użytkowników Xboxa 360 oraz PS3.
Dla PC przydałoby się założyć oddzielny wątek.

Albo...

Na pierwszej stronie, gdzie mamy "tabelkę" Steam ID, wpisywac nazwę użytkownika, która byłaby za razem odnośnikiem do Profilu Steam'a.

22
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360, PS3, PC
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 07:24:48 pm »
Najlepiej byłoby usunąć ten wątek, oraz założyć nowyo tej samej nazwie, przynajmniej mielibyśmy aktualną listę chętnych + nie musielibyśmy grzebać w 9 stronach. ;)

23
Mortal Kombat (2011) / Odp: Lista kombatantów X360 i PS3
« dnia: Sierpnia 14, 2013, 03:09:16 pm »
sla

Skoro wyszedł już Mortal na PC, proponował bym zrobić ogólny wątek, dla każdej platformy. ;)
Dodaj do tego wątku PC i gyt mazejon.


24



Witam!

Jakiś czas temu, jeden z fanów pecetowego Mortal Kombat: Komplete Edition wypuścił zestaw plików, które podnoszą jakość filmików przerywnikowych do poziomu znanego z konsoli PS3. Poprzednie linki wygasły, więc poprosiłem o upload tych plików, który zamieszczam poniżej.

3 lipca 2013 do sprzedaży trafiła pecetowa edycja Mortal Kombat: Komplete Edition. Konwersja gry okazała się całkiem udana za wyjątkiem słabej jakości filmików, które w wydaniu komputerowym pozostawiają sporo do życzenia. Jeden z fanów postanowił to naprawić, wypuszczając ważącą 13 GB paczkę z ulepszonymi przerywnikami.


Paczkę do pobrania znajdziecie tutaj:
 http://pastebin.com/v2V63uPR


Dzięki tej paczce, obraz będzie w znacznie wyższej rozdzielczości, a dzwięk w lepszej jakości.

Nowe wersje filmików zaczerpnięte zostały z wydania gry na konsolę PlayStation 3 (1080p) i dostępne są w pięciu edycjach językowych - angielskiej, niemieckiej, francuskiej, włoskiej i hiszpańskiej.


Dla porównania:

Wersja bez Paczki
Wersja z Paczką




HAVE FUN!




(click to show/hide)

25
Mortal Kombat (2011) / Odp: Gra nie chce się uruchomić PC
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 02:25:25 pm »
Nie byłbym sobą gdybym nie zaproponował jeszcze jednego rozwiązania, które może pomóc.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m6UNzcc_ETQ[/youtube]

johnx

Cytuję: "poszukałem na internecie rozwiązania i gra zadziałała lecz było straszne slow motion na najniższych ustawieniach graficznych"

Zapewne znalazł właśnie to, i dlatego się uruchomiła. W tym przypadku Slow-mo powoduje zintegrowana karta graf. ;/
Niestety, na tą przypadłość nie da się nic poradzić.  :-[

26
Mortal Kombat (2011) / Odp: Gra nie chce się uruchomić PC
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 12:43:47 pm »
Niestety ;(

Przy tej konfiguracji twojego sprzętu, nic nie da się poradzić.
Będziesz musiał darować sobie Mortal Kombat, do czasu, gdy nabędziesz lepszego lapka, lub Prawdziwego Pieca. :)
Problem D3D jest związany z aspektem, co jeszcze bardziej komplikuje sprawę.

Lekcja na dziś, jeżeli specjalnie założyłeś Steama dla MK, zapisz sobie gdzieś passy do tego konta, by kiedyś sobie pograć.
Gdyż drugi raz na innym, koncie Steam MK nie zainstalujesz, a szkoda by się zmarnowała taka dobra gierka. :)

27
Mortal Kombat (2011) / Odp: Gra nie chce się uruchomić PC
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 12:32:16 pm »
-Procesor Intel Premium CPU B960 @ 2.20 GHz
-4 GB pamięci ram
-Karta Graficzna Intel HD Graphics Family
-To jest laptop
-System Windows 7 Home Premium 64-bitowy .

I wszystko jasne.

Posiadasz zintegrowaną karte graficzną, jest zbyt słaba, by grać płynnie w dzisiejsze gry.

Tutaj masz minimalne wymagania sprzętowe, by cieszyć się Mortal Kombat:

    Procesor: Core Duo 2,4 GHz lub Athlon X2 2,8 GHz
    Pamięć operacyjna: 2 GB
    Karta grafiki: GeForce 8800 GTS lub Radeon 3850, kompatybilna z DirectX 10
    System operacyjny: Vista, 7 lub 8 (32-bitowe)

Złożenie samemu takiego kompa nie jest jakieś drogie, nie wiem jakie są ceny, ale myślę, że w kwocie rzędu 500zł, to wszystko by się zmieściło, oczywiście prócz nowego systemu. :)

28
Mortal Kombat (2011) / Odp: Gra nie chce się uruchomić PC
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 12:09:43 pm »
spec ? to znaczy ? sory ale za bardzo się nie znam .

spec., czyli specyfikację, zaliczmy do tego m.in.:
- Procesor
- Pamięć RAM
- Kartę Graficzną
- System (Opcjonalnie)
- Rodzaj sprzętu (Czy jest to zwykły komputer PC, czy Laptop)


Jeżeli podasz swoją specyfikację, będziemy mogli wykluczyć, lub też nie, że slow-mo to wina słabych podzespołów.


PS. Jeżeli nie wiesz, jak sprawdzić swoje podzespoły, to najprostszym sposobem jest:

1. Na klawiaturze wciśnij znaczek Windowsa + R.
2. Wpisz: dxdiag i OK.
3. W pierwszej tabelce będzie podana ilość Pamięci RAM i typ Procesora.
4. Przejdź do zakładki "Ekran" i tam będziesz miał typ swojej karty graficznej. :)

29
Mortal Kombat (2011) / Odp: Gra nie chce się uruchomić PC
« dnia: Sierpnia 12, 2013, 11:07:15 am »
Zacznijmy od najprostszych przyczyn.
- Podaj spec. swojego komputera.

30
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 11, 2013, 06:42:46 pm »
Poprawię kolegę nieco odnośnie Kenshiego jako, że to moja postać.

Należy rozgraniczyć tryb offline od online, bo różnica jest spora. Jako, że mowa głównie o tym drugim od razu możesz zrezygnować z niektórych comb, bo na 85% je upuścisz.

Nie ma również większego sensu lecieć z low starterem po jip hicie (na bloku bez większego znaczenia i tak). Jak trafisz jip to lecisz:

f2,2,b1, RK, f2,2,b2 - 30% (33% z jip) jako najpewniejsze combo online Kenshiego.

Opcjonalnie jak już wyćwiczysz dobrze: f2,2,b1, f3,2, RK, F2,2,b2 (35% lub 38% z jipem).

Zakończenie B2 jest istotne, z uwagi na fakt, że jesteś bezpieczny na bloku. W przypadku zakończenia SC, które jest przydatne w konkretnych MU: Cage, Jax, Sonya, Skarlet i innych, których ofensywa opiera się na "get in" (z wyłączeniem Kabala, ta postać jest na tyle zepsuta, że zonowanie nie ma sensu w jego przypadku). Warto jednak pamiętać, że SC na końcu oznacza mniejszy sumaryczny dmg oraz to, że w przypadku bloku zjesz combo.

f3,2, RK, f3,2, SC lub f2,2,b2 jako zakończenie jest okej jeśli przeciwnik często blokuje górę. F3 ma dobry zasięg, ale jest dość powolny  (13 klatek jeśli mnie pamięć nie myli) jako starter.

Warto również zaprzyjaźnić się z d3 jako anit-crossup pomimo, że Kenshi ma bardzo duży hit-box to zastosowanie tej kombinacji obniża go bardzo znacząco przez co większość cross-upów w ogóle Cię nie chwyci.

Spektrum możliwości Kenshiego w cornerze jest duże. Nawet bez comba każdy przeciwnik musi respektować Twoje opcje w postaci SC (przebija większość 1,2 - zaledwie 8 klatek) i RK (jako AA działa doskonale). Istotny w tym przypadku jest spacing. Powinieneś stać "o krok dalej od podcięcia". Najpewniejsze combo online w cornerze Kenshiego zapewniające sensowny dmg to:

f2,2,b1, 2,1,b2,3,RK, f2,2,b2 - 41% lub 44% z jip

Jednak wymaga ono idealnego timingu przy 3 i najczęściej właśnie w tym momencie będziesz je upuszczał (początkowo), możesz więc 3 pominąć i od razu przejść do RK, dmg spadnie o 3% odpowiednio, jednak powtarzalność wzrośnie znacząco.


Dzięki za wszystko, napewno nie tylko ja skorzystam z tego "poradnika". :)

Strony: 1 [2] 3 4