U mnie ogólnie filmy z MK4. Prym wiodą oba intra (to z Raydenem i to drugie "coś"). Filmy końcowe Sub-Zero, Scorpiona, Quan Chi i Reptile'a też były niczego sobie.
Dalej intro z MK:DA, MK:D. Potem filmy z MKM:S-Z. Film z MK:SM nie był zbyt odkrywczy, więc i wypadł z mojego rankingu.
O reszcie raczej nie ma co wspominać...
--------------------------
A w ogóle to witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum i, mam nadzieję, że nie ostatni. Pozdrawiam.