Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ender

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 10, 2015, 08:45:19 pm »
Jakby tak dodawali rozdziały trybu story, to byłoby super. Marzyło mi się takie DLC w poprzedniej części. Ale powiedzmy sobie szczerze. Patrząc na cene wydanego już kombat packa, dodatek z nowymi wojownikami, nowymi arenami i dodatkowymi rozdziałami byłby chyba droższy niż podstawa gry... Pomarzyć można :)

Skoro już tak sobie marzymy, to najbardziej bym chciał, żeby już nie ogłaszali więcej kombat packów, tylko ogłosili, że pracują nad nową częścią i że wyjdzie tak za dwa lata. Ta część wywołała u mnie spory niedosyt, a każde kolejne DLC jakoś tylko go podsycało.

Swoją drogą kojarzę wypowiedź Boona, że zawsze zanim skończą pracę nad jedną grą zaczynają pracę nad inną. Macie jakieś typy co teraz pokaże Netherrealm? Injustice 2? - ja mam nadzieję, że nie. Grę typu Shaolin Monks? - pomarzyć można :)

62
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 09, 2015, 01:46:55 pm »
Ja to bym wolał chyba, żeby wydali comic pack. Havika, Raiko, Fujina.

Smoke jest najciekawszą postacią z trybu story i właśnie dlatego umieszczenie go jako postaci DLC to zamało. Myślę, że ludzie bardziej by chcieli rozwinięcia jego historii niż tylko nim pograć.

63
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 01, 2015, 10:09:10 am »
Mały offtop wybaczcie, ale muszę,właśnie wykonałem Wieże Profesjonalną Niech Zabłyśnie Niebo na PS4 i mój wynik znalazł się w top 10 na 9 miejscu.  Nie ma to jak reprezentować Polską Scenę Mortal Kombat :D

Gratulacje :)

64
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 29, 2015, 02:11:55 pm »
Jakby tak uznać za kanonicze zakończenia Jaxa i Errona (usuwając sprzeczność) to pozbylibyśmy się 6 nielubianych postaci :)

65
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 13, 2015, 12:48:38 am »
Witam  :)Jestem tu nowy  i całkowicie zielony,wiec proszę o zrozumienie jak coś zrobię nie tak.
Chciałem sobię kupić MKX,kiedyś grałem w MK9 ale słabo miszło :(
Chciałem poprosić o kilka dobrych rad co zrobić żeby dobrze grać,nie chodzi mi o jakieś wymiatanie ale chciałbym sobie w miarę dobrze radzić w meczach online.
Dziękuję i pozdrawiam.
Przede wszystkim musisz zacząć od wybrania swojej postaci i jej wariantu. W tym celu dobrze sprawdzi się tryb treningowy. Możesz też obejrzeć turnieje na twitchu żeby zweryfikować jaka postać najbardziej Ci odpowiada - to czy lubisz ofensywę czy defensywę, czy wolisz akcje 50/50 w trakcie presji czy kosmiczne juggle do ok. 50% dmg. ...

Zgadzam się, że musisz wybrać jakąś postać, ale nie, że to ma być twój pierwszy krok. Nie wierzę też, żeby oglądanie turniejów coś Ci pomogło. Jeśli nie znasz mechaniki gry, nie będziesz wiedział co i dlaczego oni robią. Ja bym Ci radził na początek przechodzić wieże wszystkimi postaciami. Raz, będziesz się uczył kombinacji. Dwa, będziesz się uczył w czym dany zawodnik jest mocny. Dalej tak jak pisze johnx, zawodnik, pokój treningowy i youbute. Jak już to ogarniesz to już będziesz miał mnóstwo radości z grania. Wtedy zostanie jeszcze pressing. Nie wiem jak to jest MKX, ale MK 2011 to miałem wrażenie, że styl gry ofensywny polegał na ciągłym atakowaniu przeciwnika, a defensywny na uniemożliwieniu przeciwnikowi atakowania cię poprzez ciągły atak :)  Radzę Ci jeszcze opanować kilku zawodników. Daje to lepszy pogląd na grę.

66
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 25, 2015, 04:55:56 pm »
Tak mnie natchnęliście, żeby sprawdzić datę wypuszczenia wersji na ps3. Na amazonie zaskoczyła mnie nie tylko data, ale też szalona promocja. Zobaczcie sami http://www.amazon.com/Mortal-Kombat-X-PlayStation-3/dp/B00KOOUVLK/ref=sr_1_1_twi_6_gam?ie=UTF8&qid=1432565556&sr=8-1&keywords=mkx+ps3

67
Inne / Odp: Polityka
« dnia: Maja 12, 2015, 04:31:51 pm »
Link może tyle związany z polityką co i z naszym forum, ale myślę, że fajnie zobaczyć. Mnie rozwaliło

https://www.youtube.com/watch?v=VSamBlV2Ebk#t=1m25s

68
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 30, 2015, 10:13:13 am »
Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu. :P

Gdzieś ktoś mówił, czy gdzieś czytałem, że postacie z dlc mogą być okresowo grywalne dla wszystkich w living towers. Nie pamiętam źródła, nie mam nawet pewności, że to nie była plotka.

69
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 29, 2015, 12:44:04 pm »
A co to są "tych losowych skrzyniach"? Czy dobrze rozumiem, że w tej grze, nie da się odkryć całej krypty, bo zawsze jakieś skrzynie będą się pojawiać?

70
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 29, 2015, 10:46:29 am »
Miałem ostatnio okazję zagrać kilka chwil. Nie grałem długo, toteż ta opinia, nie jest recenzją wartą osobnego działu. Nie będę miał okazji pograć więcej w najbliższym czasie, ale i tak postanowiłem podzielić się wrażeniami

Co myślę o fabule napisałem już w dziale ze spoilerami. W skrócie mimo iż sam poukładałbym to zupełnie inaczej, to podobało mi się. Co do zakończeń z wież, to trzymają poziom poprzednich części. Co oznacza, że niektóre fajne, a niektóre bardzo mnie zawodzą.

W krypcie byłem tylko chwilę, ale zrobiła na mnie wrażenie. Widać, że musieli sporo pracy w to włożyć. Tu nie mam pewności czy to dobrze, bo to jednak tylko dodatek, ale na pewno udany.

Najważniejsza część gry czyli gameplay... Tu nadmienię, że uważam MK 2011, za najlepszą część cyklu. Spędziłem przy niej kilkaset godzin i model rozgrywki uważam za świetny. Nie jest jednak tak, żebym nie widział w nim żadnych minusów. Widziałem i miałem nadzieję, że nowa odsłona je naprawi. Nie naprawiła. Po wykonaniu niektórych sekwencji postać staje i nic się nie da zrobić. Pewnie jest tak, że tylko ja nie umiem, ale miałem takie wrażenie toporności tych postaci. Inną rzeczą jest łączenie kombinacji. Ermaciem zrobiłem 4hit combo, które odbierało 14% energii. Rozwijając je do 9 hit uszkodzenia wzrosły aż do 17%. Analogiczne połączenie ciosów u Kano pozwoliło mi uzyskać 25%. Nie rozumiem tego systemu. Ok, nie pomyślcie, że moją intencją jest jakoś jechać po tej grze. Te uwagi po prostu nie czynią jej jeszcze, lepszą od poprzedniczki.
Co do nowych elementów, to w zasadzie nie wiedziałem jak z nich korzystać. Bieg wyzwolić umiałem, co z tym dalej, to już nie wiedziałem. To samo z ulepszeniami rzutów. Zawodnik stawał przede mną i obaj nie mogliśmy nic zrobić. Jakby ktoś się oderwał od gry i napisał jakiś poradnik, jak tego używać, to chętnie przeczytam. Jak wspomniałem wyżej, nie śpieszy mi się z tym.
Brutality - genialne. Jak dla mnie, to mogliby zrezygnować z fatali.
Ogólne wrażenie gameplayu mam takie, że po spędzeniu dłuższego czasu, może da mi nawet więcej zabawy niż poprzedniczka. I tu też taka smutna uwaga. Szkoda mi, że znowu wszystkie kombinacje są budowane od nowa. U niektórych postaci animacje są nawet zbliżone do tych z 2011, a sposób ich wyzwalania już zupełnie inny. To jest cechą serii, że w każdej części wszystko jest zupełnie inne, ale pierwszy raz żałuję, że tak jest. Wolałbym, żeby zrobili podobnie jak w tekkenie, gdzie jak się jedną postacią nauczysz grać, to w kolejnych częściach dużo przeuczać się nie musisz.

I jeszcze kwestia bossów. Tu zawód na całej linii. Goro, to nie jest subboss - to jakaś popierdółka. Natomiast demoniczny Shinok, no jest lepszy niż Shinok z MK4, ale do Shao to mu dużo brakuje.

A i jeszcze easy fatality. Sam się sobie zdziwiłem, ale spodobało mi się. To znaczy to, że są te żetony. Tylko tu mam pytanie, czy jest jakiś sposób żeby je zdobywać w sposób inny niż kupowanie?? Chodzi mi przede wszystkim o to, czy te zdobywane w grze punkty można na nie wymieniać. Bo w MK 2011 po odkryciu całej krypty nie było już co z nimi robić.

71
Mortal Kombat X / Odp: OFICJALNY KOMIKS MKX
« dnia: Kwietnia 29, 2015, 09:30:31 am »
Czyli Havik jest bossem, tylko że w komiksie...

Skąd masz takie rewelacje? Ostatnio wyszedł chyba numer 17 i tam nic takiego nie było.

72
Nie rozumiem tego wypominania czwórce protagonistów wieku. Co z tego, że są młodzi. Mieli talent, trenowali, wbili się na poziom starszych i teraz kopią tyłki każdemu (pod warunkiem oczywiście, że jest to ich chapter). Wydaje mi się, że wszędzie jest tak, że młodsi zastępują starszych.

Nie widzę też problemu w tym, że Cassie pokonała Shinoka. Przecież to nie jej wielka moc, tylko ta zielona poświata, którą odziedziczyła po ojca, a nie wiemy jeszcze czym jest.

73
No to obejrzałem i muszę przyznać, że jestem zadowolony. Na prawdę mi się podobało.

Zważywszy, że nie wiem dlaczego dokładnie mi się podobało, to napiszę tylko o pewnych szczegółach, które mi się nie podobały, albo wydały mi się kontrowersyjne.
Zacznę od tego, że każdy chapter jest poświęcony jednej osobie. Moim zdaniem nie sprawdziło się to w tej opowieści. Ta sama postać odbywała kilka walk pod rząd. Wiecie nie chodzi o to, że w tym samym chapterze, ale że jak chapter trwał kilkanaście minut, to walki były oddzielone fabularnie może o dwie minuty. Miałem wrażenie, że były dodawane na siłę, żeby tylko każdy miał po cztery. Już zupełny bezsens był w rozdziale Sonii. Ona biła się ze wszystkimi cały czas. Wystarczyłoby inaczej ponazywać rozdziały i pozwolić wygrywać też innym członkom drużyny.
Rozumiem, że konwencja gry nakazuje nam kupić pewne naiwne rozwiązania, ale więzienie Quana?? Naprawdę?? Przecież on korzysta z teleportów. Nie kupuję, żadnych specjalnych łańcuchów, czy klatek. Na czym mieliby to wypróbować?
Sama śmierć Czarnoksiężnika nie wydaje mi się ostateczna. Zakładam, że przewidział taki obrót zdarzeń i się w jakiś sposób zabezpieczył. Było coś mówione, że jest osłabiony. Było też wyjaśniane dlaczego, ale kto to może wiedzieć jaka była prawda.
Kolejna kwestia to jego armia w Netherrealm. Tylko polegli ziemscy wojownicy. Liczyłbym, że jakieś inne stwory z tego wymiaru też mu będą służyć. Rozumiem, że chcieli pokazać tych, za którymi mamy tęsknić, ale można by tu wprowadzić nową postać, na grę którą przyjdzie nam czekać do następnej części. Swoją drogą podoba mi się, że tylu z nich nie zostało ożywionych.
Zmieniłem też zdanie o niektórych nowych postaciach. Jacklin i Cassie (czy jak to się pisze) były dla mnie bezpłciowe. To znaczy panna Cage ma fajne odzywki, ale nie o to chodzi. Takeda i Kung Jin pozamieniali się charakterami względem moich oczekiwań. To była zmiana na plus. 
Nie zmieniłem za to zdania o Milenie i Kotalu. Uważałem, że oboje nie pasują do tronu Outworldu i moim zdaniem opowieść to ładnie pokazała.

Podoba mi się, że pewne wątki są niedopowiedziane. Nie wiemy kim jest Erron, tylko że jest z Earthrealm. Rozśmieszyło mnie jak zobaczyłem Sektora. To wyglądało, jakby Sub w takiej formie utrzymywał go przy życiu. Sadysta. Z drugiej strony zostawia to otwartą drogę na jego powrót.
Zakończenie bardzo na plus. Zostawia pole do popisu na dobrą kontynuację. Prosiłbym twórców, żeby w jakiś sposób wrócili do formuły turnieju.
Nie powinniśmy porównywać tej części do poprzedniej, no chyba, że ktoś nie znał historii mortala zanim w przeszedł poprzedniczkę. To tak jakby porównywać ulubioną piosenkę z nowo usłyszaną.
Z chęcią zobaczę tę opowieść jeszcze raz, jak już nabędę grę.

74
Co?! D'Vorah
(click to show/hide)

Nie rozumiem tego spoilera. Z jednej strony coś co zdradza fabułę, z drugiej znak zapytania. To jest to potwierdzone, czy nie?
Jest potwierdzone. To kontynuacja zdania, a znak zapytania z wykrzyknikiem oznaczają ogromne zdziwienie z mojej strony  ;)

Ok, chciałem się upewnić zanim zacznę emanować swoją osobą  ;D W takim razie chciałem się pochwalić, co napisałem około miesiąc temu:
(click to show/hide)

75
Co?! D'Vorah
(click to show/hide)

Nie rozumiem tego spoilera. Z jednej strony coś co zdradza fabułę, z drugiej znak zapytania. To jest to potwierdzone, czy nie?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9