Brak KP2 na PC to jeszcze nic, przed chwilą znajomy na Steamie podesłał mi to: http://shoryuken.com/2016/01/20/mortal-kombat-x-on-pc-wont-receive-kombat-pack-2-content/
Nowy netcode też pewnie nie zawita na komputerach. Dzięki NRS.
Pewnie za trudno im/ nie chce im się/ nie opłaca im się tego robić. To może oznaczać również koniec z mortalami na PC. I tak mordobicia na PC to zjawisko trochę egzotyczne - przez ponad 10 lat chyba nic nie było aż do SF4.
Jeśli chodzi o tą grę - szkoda tylko Triborga, reszta nieważna. Dobrze, że 1 pakiet jest, gdzie są lepsze postacie.
ZANIM PRZECZYTASZ PONIŻSZĄ WYPOWIEDŹ, ZOSTAJESZ OSTRZEŻONY!!! @Ninja-Spectre - niby tak, jednak tutaj warto się zastanowić czy takie wydanie było w ogóle potrzebne w takim wypadku. Skoro nie zamierzają wspierać produktu do końca to lepiej dla kieszeni graczy byłoby gdyby w ogóle go nie wydawali. Ja osobiście czuję się mocno oszukany, bo nikt nie powiedział mi rok temu, że zamawiam upośledzoną wersję MKX, która nie dostanie wsparcia równego wersji na tak naprawdę słabszy sprzęt niż PC (w sensie PS3.5 oraz Xbox 0.5
). Miał być pełnoprawny port z konsoli, jednak sprawa została zawalona. To była ostatnia gra od NRS w jaką zagrałem. Sam nie grałem w SFy ale osoby, do których w kwestii gier mam ogromne zaufanie (m. in. czesiek <3) twierdzą, że tam port na PC nie jest gorzej traktowany od konsolowych oryginałów.
@WszyscyKtórzyPowiedząŻeITakNieGrałemSporoWMKX - #butthurt jest tak bardzo mocny, gdyż autentycznie zamierzałem pograć w MKX po ulepszeniu trybu online. Już pominę fakt, że zainwestowałem w tę "grę" ok. 200zł - 150zł gra + 50zł KP. W MKX pograłem wg. Steama 140h. Kiedy w Dark Souls, który w sumie na PC jest zrobiony na "odwal się", spędziłem 160h bo mimo wszystko ten port jest cholernie grywalny (online nawet na moim starym necie działał bez zarzutu) to coś tu jest chyba nie tak.
Już przemilczałbym nawet fakt, że jak na bijatykę MKX ma strasznie wygórowane wymagania, gdyby nie to, że autentycznie rozmawiałem z ludźmi, którzy posiadali potężne maszyny a i tak doświadczyli ogromnych spadków FPSów na nieszczęsnym Sky Temple. Poza tym jak to się mówi - nie idziesz do przodu to się cofasz - tutaj ma świetne zastosowanie. Port MK9 był niezły, jednak w MKX zawalili kompletnie zatrudniając partaczy z High Voltage (a po MK9 na PC miałem o nich nawet pozytywne zdanie). Kończąc już ten płacz zapalę znicz dziecku NRS na którym dokonano gamingowej aborcji [ * ]