Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sla

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25
31
Filmy / Odp: Mortal Kombat Legacy Season 2
« dnia: Czerwca 24, 2013, 02:00:35 pm »
Fuxon Calude'a chciałeś powiedzieć, a MK Legacy było przewidziane jako zajawka i wprowadzenie w klimat przed premierą MK9, więc nie doszukiwałby się cudów. Jak J-X zaznaczył, trzeba pyknąć w Story w MK9 i wszystko jasne.

32
Scorpion / Odp: Postacie: Scorpion
« dnia: Maja 03, 2013, 12:50:10 am »
I co to ma niby być??

33
Inne / Odp: Fotki i linki
« dnia: Maja 02, 2013, 08:29:04 pm »
Fuck yeah!!!

34
Ogólne / Odp: Moje opowiadanie mortala
« dnia: Kwietnia 29, 2013, 08:23:13 am »
Przedstawiony fragment jest zbyt krótki, żeby się wypowiedzieć, natomiast warto zwrócić uwagę na kilka aspektów.

Na samym początku zachęcam do sprawdzania pisowni, dla przykładu:

"Nieudana" pisze się razem (patrz tytuł rozdziału).
"Ziemian" będziemy pisać z dużej litery jako mieszkańców planety.
"Niedługo" piszemy razem, "nie" z czasownikami piszemy osobno.
"Nieładnie" znowu, "nie" z przysłówkami i przymiotnikami piszemy razem.

Stylistyka:
"Ruszamy na" kogoś, a nie w kogoś w kontekście,w którym użyłeś tego zwrotu.

Jeżeli to ma być fabularnie związane (żeby nie pisać zerżnięte) z MK4, to po co to pisać? Wszyscy wiemy co się działo w MK4. Większy sens ma próba przedstawienia alternatywnych wydarzeń w stosunku do tego co zostało już przedstawione.

35
Liu Kang / Odp: Postacie: Liu Kang
« dnia: Kwietnia 24, 2013, 09:41:52 pm »
Tyle, że tego w zwykłej walce nie posadzisz...

36
Nowości / Odp: INJUSTICE: Gods Among Us
« dnia: Kwietnia 23, 2013, 04:47:50 pm »
Nie chodziło mi o to, żeby Was przestrzegać - ja tam z DC Universe to lubię tylko Batmana i spółkę. Ostatecznie jednak stwierdziłem, że poczekam na edycję GOTY Injustice i niższą cenę. A może pojawi się w między czasie w PS+ - zobaczymy. Tymczasem, jak będę chciał powalczyć Gackiem to mam MK vs DCU.

BTW, podobno jedną z postaci DLC ma być Scorpion - plota powstała w oparciu o zawartość jednego z plików INJUSTICE, gdzie znajdowała się lista postaci wraz z postaciami z DLC (Lobo tam też figurował, co mogłoby wskazywać na prawdziwość tej plotki).

37
Mortal Kombat (2011) / Odp: MK9 - mortalowanie online - terminy i ustawki
« dnia: Kwietnia 22, 2013, 12:03:24 pm »
Anevis napisz kiedy będziesz, to zagramy. Sam dawno nie grałem i fajnie będzie sobie co nieco odświeżyć.

38
Nowości / Odp: INJUSTICE: Gods Among Us
« dnia: Kwietnia 21, 2013, 08:21:02 pm »
Nie wytrzymałem i kupiłem...

Za mną Story Mode, który jest ok, fajnie się to śledziło i nawet ok grało - było jakieś 20x prościej niż w MK9. Poza tym, jest sporo ale...

1. Pamiętacie o co chodziło w MK vs DCU? - Kolizja równoległych światów itd. Tutaj znowu mamy równoległe wymiary i przenoszenie bohaterów pomiędzy światami. Chodzi o to, że w tym jednym Supermanowi trochę odbiło. I o ile w MK vs DCU pomimo absurdalnego zderzenia światów, tak tutaj jak widzimy dwóch Batmanów (i nie tylko) gadających ze sobą, walczących, no to jakoś mi to nie podeszło.

2. Poza tym po ogarnięciu wątku fabularnego mam wrażenie, że jest mocno naciągany.

3. W sumie to ok. 6-7 rozdziału czekałem, żeby skończył się jak najszybciej.

Poza Story mamy jeszcze "Bitwy", które stanowią nic innego jak klasyczny tryb Arcade z drobnymi wariacjami, tzn. np. walczymy tylko przeciwko złym postaciom, albo tylko dobrym. Kilka wariantów bitw odblokowujemy w "Archiwach" (taki odpowiednik krypty) i są to wariacje na temat klasycznej drabinki + survivale i inne.

Areny są duże, interaktywne, ulegają zniszczeniom i chyba w każdym przypadku jest możliwość wybicia przeciwnika na inny poziom - tutaj mam ogromne zastrzeżenie, bo o ile jest to znany motyw z Mortali 3D i MK vs DCU tak tutaj animacje są długie i przy którymś razie raczej unikamy wybić bo ileż można oglądać to samo. Co więcej, w trakcie animacji nie możemy nic robić tylko biernie oglądać. Pamiętamy, że w MK vs DCU klepaliśmy klawisze, żeby zadać obrażenia, przy ryzyku, że przeciwnik odgadnie wciskany przez nas gluzik i role się odwrócą. Alternatywnie w innych przypadkach w MK vs DCU mashowało się guziki przy przebijaniu przeciwnika przez ściany. Tutaj tego nie ma, jak wejdzie to >30% obrażeń. Także przejścia pomiędzy arenami są pyciarskie.

Dodatkowo na arenach możemy wykorzystywać otoczenie do zadawania obrażeń i w kombosach (mnie się ta sztuka nie udawała). Niektóre postaci mogą czymś z areny cisnąć (ci, którzy mają moc), a gadżeciaże albo się do nich odbiją albo to wysadzą. Pojawiają się również przedmioty, które można podnieść i ciornąć.

Dalej mamy jeszcze S.T.A.R. Labs co stanowi odpowiednik mortalowej wieży zadań. Różnica jest taka, że tych zadań mamy tutaj 240 (po 10 na każdą postać) i są one ponownie jakieś 10x prostsze niż w MK. Plus jest taki, że najpewniej będą rozbudowane przez DLC, czyli są otwarte.

Spróbowałem też online i wydawało mi się, że jest lepiej niż w MK9 - dostałem po dupsku, ale chyba nie lagowało.

No i wreszcie rozgrywka - no dalej mnie nie przekonuje - nie ma tu dashowania w kombosach i ich klepanie jest inne niż w MK9, jakoś tego nie mogę ogarnąć. Być może poprawi się, jak znajdę swoją postać (o ile wcześniej gry nie sprzedam ;) ).

Mogą sobie wszyscy prosi mówić co chcą, ale jak chce BLOK pod guzikiem!!!!!!!!!!

Podsumowując te pierwsze wrażenia, mam nadzieję, że pomysły próbowane w Injustice nie znajdą się w kolejnym MK, zwłaszcza przejścia pomiędzy arenami (interaktywność mogłaby być, ale z opcją wyłączenia). Wolałbym również system walki z MK9 bez większych udziwnień.

EDIT:

Tłumaczenie jest dobre, ale jest trochę kwiatków - np.: "kombo żonglerka" (juggle combo) czy "ramka danych" (frame data).

EDIT 2:

Już sprzedałem grę :)

39
Poboczne gry MK / Odp: Problem w MK:SM
« dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:03:30 pm »
W Shaolin Monk zapisujesz grę tylko i wyłącznie w wyznaczonych do tego punktach - są to takie świetliste kapliczki.

40
Nowości / Odp: INJUSTICE: Gods Among Us
« dnia: Kwietnia 03, 2013, 06:19:21 pm »
Grałem w demo - nie kupuję. Jakoś w ogóle mi nie podeszło - strasznie sztywne i budzi skojarzenia z MK vs DCU.

Zaskoczenie - jest w wersji PL!

41
Turnieje i zloty / Odp: TURNIEJ MORTAL KOMBAT ŁÓDŹ PUB FERMENTACJA
« dnia: Kwietnia 03, 2013, 06:18:11 pm »
Bardzo fajna inicjatywa, johnx nie czepiałbyś się :P

42
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat Trilogy na PC...
« dnia: Marca 22, 2013, 08:16:25 am »
Dzięki Dragon za info.

Np. stąd ściągamy Trilogy:

MK TRILOGY PC

Poniżej link do patcha:

http://home.comcast.net/~heavyweights/games/mkt/index.htm

Po uruchomieniu patcha wskazujemy rozpakowany katalog z Trilogy.

Sprawdziłem na Win8 64bit i śmiga elegancko :)

43
Nowości / Odp: INJUSTICE: Gods Among Us
« dnia: Marca 19, 2013, 07:52:00 am »
No co ty, kupa jest jest odnośników do MK. Wystarczy popatrzyć na specjale zawodników czy sadzenie kombosów. Wypowiadali się jacyś pro playerzy z US, którzy mieli z tym styczność i podobno łatwiej ogarnąć niż MK.

44
Nowości / Odp: INJUSTICE: Gods Among Us
« dnia: Marca 18, 2013, 08:49:30 am »
Teraz leci Battle Arena - fajnie to wygląda. Byłoby super jakby pojawił się Lobo, ale coś czuję, że ewentualnie jako DLC.

45
Rain / Odp: Postacie: Rain (DLC)
« dnia: Marca 12, 2013, 07:31:48 am »
No i ma mocarne kombosy, ale nie ma żadnego projectile'a no i w sumie bezużyteczny teleport (bo wolny i karalny).

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25