Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SlaveMe TortueMe KillMe

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 128
46
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 25, 2019, 02:50:15 am »
BTW Cześć Davidkoz, kopę lat Elder Godzie, jak żyjesz?
Aaaa dobrze, dziękuję. Rozwijam się, pracuję, mam swoją firmę i ciężko trenuję na siłowni.
Oooo, to super. Rozwój zawsze na propsie..... U mnie za wiele sie nie zmieniło choć chlanie ograniczyłem, to chociaż tyle :)

Trzy postacie to bardzo mało jak dla mnie, chociaż w duchu czuję, że możecie mieć rację. Z drugiej strony starych wyjadaczy można spokojnie rzucić do DLC, bo zawsze łatwiej sprzedać znajome twarze niż zupełnie nowych gości dlatego twierdzę, że w podstawie dadzą piątkę nowych i w DLCach już nikogo. Oczywiście nie liczę Gościnnych Występów, bo to nie sa oryginalne postacie tylko adaptowane. BTW jestem pewien, że w tej części dadzą Mike'a Myersa z Heliom i tego jebanego klauna z IT [choć lepiej on niż ten z Koszalina], bo oba filmy były świetnie przyjęte i zarobiły grube hajsy. Nie jestem pewien czy WB Games ma prawa do tego pierwszego. Na Spawna bym nie liczył, bo on już chyba obchodzi tylko Todda McFarline'a.
W ogóle to jestem rozdarty między ciśnieniem na zobaczenie nowych postaci, a hype'em na powrót starych wyjadaczy. Po Gerasie jestem zaniepokojony tym co ekipa NRS ma do pokazania w kwesii nowych. Co do powrotu wojowników z części MK4 - MK:A to są dla mnie dość nikłe. Wg mnie największe szanse mają: Kenshi - wpychają go od MK:DA, więc bardzo prawdopodobne, że w MK11 znów się pojawi
Fujin - jako przeciwwaga dla Dark Raidena
Havik - skoro Kronika chce ładu i porządku to Kleryk Chaosu mieszający jej szyki jest jak najbardziej na miejscu
Reszte miejsc zajmą postacie z MK - UMK3
Jest jeszcze jedna rzecz, której się boję: w MKX dali Triborga, którego wariacje odpowiednio bazowały na wszystkich czterech cyborgach. Niepokoi mnie to, że wiedząc jak się pewne rzeczy w główkach panów z NRS układają to chłopaki nieomieszkają chociaż rozważyć pomysłu z wrzuceniem Chameleona mającym wariacje typu: Rain, Smoke, Reptile, Ermac albo Noob. Do tego wróci Triborg i voilà zamiast dwuch postaci dadzą osiem, bo czemu nie?

47
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 24, 2019, 10:29:06 pm »
Aaaa spoko. To tego nie widziałem..... To nam daje 12 wojowników bez Kroniki i Shao na początkowe 25 okienek w ekranie wyboru postaci. Ilu będzie nowych, jak myślicie? Mówili, że nie tylu co w MKX. Ja bym obstawiał pięciu nie licząc Kroniki.......

BTW Cześć Davidkoz, kopę lat Elder Godzie, jak żyjesz?

48
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 24, 2019, 09:41:47 pm »
Tylko dlaczego mimikę twarzy ma jak na badaniu prostaty?

A dlaczego ten z MKX wygląda jak Michael Townley/De Santa z GTA V?

Gusta i guściki, no co kto lubi. Mi bardziej pasuje ten z MK11. Chociaż na prostatę przebadany.

Mój komentarz będzie taki: dobrze, że Sub Zero wygląda 'chińsko', źle, że wygląda to po prostu słabo. Koncept dobry, wykonanie z dupy.
Przyklaskuję Tobie: klask, klask, klap, klask
Tak na serio to kto jest potwierdzony, bo już mi się pierdoli powoli? Raiden, Scorpion, Sub-Zero, Baraka, Sonya, Skarlet i Geras plus Shao Kahn w DLC - to na bank. Kronika jako boss. Liu Kang, Kitana i Kng Lao raczej też, choć to wiemy z filmików. A no i Kabal. O Cage'u gadają, że go na jakimś ekranie widzieli, więc jak dla mnie trochę mało..... A Cassandra? Gdzie potwierdzona była, bo mi umknęło prócz tego samego filmu, w którym widać reszte postaci, choć też btły głosy, że to młoda Sonia.......

49
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 23, 2019, 10:12:21 pm »
Tylko dlaczego mimikę twarzy ma jak na badaniu prostaty?

50
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 23, 2019, 07:41:20 pm »
Kano to nigdy nie była moja ulubiona postać, ale zawsze znajdował się w grupie tych bardziej lubianych. Już samo to, że jest zwyrodniałym mordercą lubującym się w nożach, który swoje bestialskie zachownie rozgrywa jak na prawdziwego, rasowego psychopatę przystało, czyli na chłodno sprawia, że zawsze chętnie zobaczę go w rosterze. Inna sprawa, że NRS nie wie od jakiegoś czasu jak go pisać, choć przypominam, że kiedyś był wymieniany razem obok najwięszych zakapiorów świata Mortala [intro do MK:DA]

51
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 18, 2019, 01:30:18 am »
Nie nazałbym tego sentymentem. Nie chcę starych odczuć bo te bym miał katując w kółko stare części, ja chcę żeby postacie się rozwijały i historia szła w ciekawym kierunku. Jako odbiorcy historii w jakimkolwiek medium czy to w grze, filmie, książce czy komiksie jesteśmy na bardzo świadomym etapie. Znamy mnóstwo tropów i klisz fabularnych i mało co nas zaskakuje, więc trzeba się postarać, żeby stworzyć dobry twist, a wyciąganie z kapelusza laski, która nagle stoi za CAŁĄ historią jest dla mnie po prostu tani.......
I ktoś powie na to : " Łaaaaaaa! Trzeba być pojebanym, żeby wymagać tyle od fabuły gry bo to gra i przede wszystkim musi technicznie być na wysokim poziomie...." No, więc dla mnie to już nie te czasy żeby spychać fabułę na drugi plan nawet w bijatykach..........

52
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 18, 2019, 12:51:48 am »
Już dawno pisałem, że dla mnie ważniejszy jest ciekawy lore i rozwój postaci a gameplay i grafika są na drugim miejscu. Dla mnie rónie dobrze mógłby zostać podział na HK,LK..... i grafa w 2D. Ot taki ze mnie wariat:)

53
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 18, 2019, 12:32:03 am »
Ja już jedną nogą wysiadłem z pociągu pt. MK11.......
Postacie wygądają paskudnie zarówno pod względem projektu kostiumów jak i modelów postaci. Gdy na nie potrzę przyponminają mi się te kukły z MKD.
Na gameplay'u się nie znam więc dla mnie wyglada to jak podrasowany MKX tylko szybszy. Ale w sumie gameplay zawsze mi wisiał więc nie czepiam się........
Fabuła, na którą naprawdę liczyłem już na dzień dobry serwuje info, że to wszystko to był MISTERNY PLAN KOGOŚ ZUPEŁNIE Z DUPY. Ciekawy boss bo włada czasem? no już ten nowy gejas pokazał do czego kreatywność twórców w tym temacie się sprowadza. I przy okazji Geraz jest brzydki i bezpłciowy. Zlepek umiejętności Smoke'a, Errona Blacka i Tremora [tych panów już porzegnamy, na bank ich nie będzie]

Fatal Scorpiona z łańcuchem i Suba z Ice Clone'em wymiatają:)
Plus ładne logo.....

54
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 17, 2019, 11:53:23 pm »
Kurwa no to ja to oglądałem....... :( to już sam nie wiem co ja pojebałem. Wbiłem na szybko na yt i znalazłem coś gdzie gadają, że "Helo from LA", se myśle, że miało być z Londynu ale chuj jest to oglądam.....
Ale dzięki za linka Mateuka.......

55
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 17, 2019, 11:20:26 pm »
Będą zapisy z liveów? Bo się wjebałem na ten z LA a też chciałem obczaić londyński.....

56
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 08, 2019, 04:00:51 pm »
Na moje Shao będzie przejmowany przez Onagę....

57
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 03, 2019, 07:44:02 pm »
Dokładnie! Same skórki to pójście na łatwiznę i jestem skłonny załorzyć się o flachę, że nie jestem sam. Może kogoś to jara, że zobaczy wizualnie swojego ulubionego wojownika, na którego nie mógł liczyć w podstawowym roosterze, ale świadomość, że jest to tylko skórka a nie pełnoprawna postać odziera gracza nawet z tej małej przyjemności. Jasne, jest masa ludzi, dla których liczy się dobra napierdalanka a nie postacie, ale dla mnie i myślę, że w przypadku MK jest więcej takich jak ja, postacie są równie ważne [dla mnie chyba nawet ważniejsze]. W takim np. tekkenie gdzie wiszą mi postacie mam gdzieś, że Eddy Gordo zmienia się w Tigera w T3. W MK jest jeszcze ta nadzieja, że gdyby w MK11 zostały trzy tryby postaci, gdzie każda wersja różni się od innych można by to wykorzystać by pokazać więcej postaci. Przykładowo: gdyby chcieli wrzucić w rooster Great Kung Lao to nie byłaby tylko skórka, ale bardzo zmieniony tryb zwykłego Kunga Lao, który bazuje na znanych ruchach, specjalach i ciosach, ale jednak jest znacząco różny od podstawowych wariacji.........

58
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 02, 2019, 11:36:15 am »
Nawet jeśli wszyscy ludzie związani z MK, w tym sam Ed Boon himself będą pieli na cały głos, że komiks jest kanoniczny to jeśli będą chcieli włożyć w MK11 zmarłego w komiksie Havika to go dodadzą.
Sprawa jest prosta: gra zarabia hajsy, komiks jest tylko dodadkiem i jest kanoniczny tylko do czasu gdy twóecy gry stwierdzą, że jakiś element, który on [komiks] przekreśla podniesie wartość gry. Nie wiem czy jasno i klarownie to napisałem bo w chuj zmęczony jestem......

59
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 21, 2018, 10:00:51 am »
Teraz jest czas na luźne gadanie typu: Co chcę w MK11, a czego nie; powrotów jakich postaci chcemy albo co zmienić. Kiedy odpalą się pod koniec stycznia dostaniemy konkrety, o których będziemy kulturalnie polemizować. Potem zostaje około 3 miesięcy do premiery, więc co chwile będzie wypływać coś oficjalnego. Ze swojej strony dodam, że chciałbym żeby odpuścili sobie cotygodniowe streamy, które promowały MKX . Przez nie przynajmniej ja na tyle opatrzyłem się z grą, że później mało było radochy z grania bo zdecydowaną większość widziało się w streamach......

60
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 17, 2018, 08:50:01 pm »
Fakt było mówione, że Kobra nieżyje. Łeb Molocha Quan też pokazywał. Dla mnie to też pójście na łatwiznę bo kiedy mają okazję zrehabilitować niektóre postacie to zamiast tego wywalaja je do kosza. Jeszcze jak dadzą zajebiste nowe to spoko, ale wiemy jak t wyglądało ostatnim razem......

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 128