Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 651980 razy)

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2325 dnia: Kwietnia 29, 2015, 03:03:29 pm »
A co to są "tych losowych skrzyniach"? Czy dobrze rozumiem, że w tej grze, nie da się odkryć całej krypty, bo zawsze jakieś skrzynie będą się pojawiać?

Całkiem możliwe, że pojawiają się w nieskończoność. Są w losowych miejscach i jak ich w miarę szybko nie otworzymy to znikają. Zwykle są w nich easy fatality, pominięcie starcia lub złoto.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 29, 2015, 03:05:25 pm wysłana przez Rv0000 »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2326 dnia: Kwietnia 29, 2015, 04:14:35 pm »
Co sądzicie o Story Packu? Ja myślę, że Boon nie mówił na poważnie, chociaż gdybyśmy mieli dostać kolejne 12(albo 4 :P)rozdziałów i nowe postacie to bym był jak najbardziej na tak. Oczywiście szkoda, że mówią o czymś takim w formie DLC za kasę, za którą można kupić drugą grę. Niby spełnili by obietnicę długiego Story, ale jak na razie jest to bardzo wątpliwe. Powiedzmy, że stosunek tak do nie wynosi 1:5, ale z czasem może się to zmienić. Chyba, że wydali by to w ramach drugiego SP i nazwali by Story Pack. Napiszcie, jakie jest wasze zdanie na ten temat.

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2327 dnia: Kwietnia 29, 2015, 06:10:03 pm »
Według mnie jest to ciekawy pomysł. Mogliby rozszerzyć fabułę Ferry i Torra. Druga sprawa to jeśli Tanya jest w trybie fabularnym to mogliby też pokazać Tremora i pokazać również jak dostali się do świata Mortal Kombat Jason i Predator.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2328 dnia: Kwietnia 29, 2015, 06:14:02 pm »
Według mnie jest to ciekawy pomysł. Mogliby rozszerzyć fabułę Ferry i Torra. Druga sprawa to jeśli Tanya jest w trybie fabularnym to mogliby też pokazać Tremora i pokazać również jak dostali się do świata Mortal Kombat Jason i Predator.
Jason i Predator są nie kanoniczni więc ich byt w Mortalu jest tylko umowny, ich obecność w Story byłaby bez sensu.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2329 dnia: Kwietnia 29, 2015, 06:44:58 pm »
Według mnie jest to ciekawy pomysł. Mogliby rozszerzyć fabułę Ferry i Torra. Druga sprawa to jeśli Tanya jest w trybie fabularnym to mogliby też pokazać Tremora i pokazać również jak dostali się do świata Mortal Kombat Jason i Predator.
Wyjaśnią ich obecność w bio, ale skoro Kratosa i Freddyego nie było w Story, to ich też nie chcę widzieć, ale jakieś rozwinięcie postaci by się przydało i to bardzo.

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2330 dnia: Kwietnia 29, 2015, 09:15:18 pm »
Co sądzicie o Story Packu? Ja myślę, że Boon nie mówił na poważnie, chociaż gdybyśmy mieli dostać kolejne 12(albo 4 :P)rozdziałów i nowe postacie to bym był jak najbardziej na tak. Oczywiście szkoda, że mówią o czymś takim w formie DLC za kasę, za którą można kupić drugą grę. Niby spełnili by obietnicę długiego Story, ale jak na razie jest to bardzo wątpliwe. Powiedzmy, że stosunek tak do nie wynosi 1:5, ale z czasem może się to zmienić. Chyba, że wydali by to w ramach drugiego SP i nazwali by Story Pack. Napiszcie, jakie jest wasze zdanie na ten temat.

mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).

ta gra jest tak nierówna, niedokończona i jest takim chamskiem skokiem na kasę, że osrałem premierę i już bez ciśnienia czekam na komplete edition - zagram za rok-dwa, jak gra będzie skończona, póki co razi mnie wydawanie półproduktu za cenę dwóch.

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2331 dnia: Kwietnia 29, 2015, 11:18:05 pm »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Offline wujekkazek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2332 dnia: Kwietnia 29, 2015, 11:59:13 pm »
Użytkowniku Nazwa Użytkownika, skąd wiesz, że włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy?

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2333 dnia: Kwietnia 30, 2015, 02:47:08 am »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.

Cytuj
Użytkowniku Nazwa Użytkownika, skąd wiesz, że włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy?
Bo sterowanie postaciami w grze masz gotowe - każda postać korzysta z tego samego fragmentu kodu, żeby nie dublować funkcji, które robią to samo. Tak się pisze każdy dowolny program, więc wystarczy po prostu przestawić dla postaci opcję sterowanie_przez_uzytkownika z "off" na "on" (lub patrząc od drugiej strony - tak naprawdę w całej grze kierujesz jedną postacią z różnym zestawem ciosów / wyglądów). Ten dzień pracy to na podpięcie kombinacji do wykonywania ciosów, niech nawet będą dwa dni, bo ktoś przecież jeszcze musi wymyślić te "tył tył iks" albo skopiować z poprzedniej części

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2334 dnia: Kwietnia 30, 2015, 03:10:20 am »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.
Za to moim zdaniem nie jest ok, jeśli ktoś uznaje sam model postaci z podstawowymi animacjami za pełnoprawną postać (a takich idiotyzmów naczytałem się sporo w recenzjach na portalach, na których uznają że system walki zmienił się tylko trochę względem MK9 :D). Jeśli mi udowodnisz, że Tanya, Rain, Sindel i inni, którzy pojawili się tylko w story już w dniu premiery mieli po 3 wariacje, wszystkie ciosy specjalne, zaprogramowane combosy, stroje alternatywne i gotowe biografie - i będą takie same jak te, które odblokujemy Kombat Packiem - oraz wszystko to było w zawartości którą już mam na dysku to cofam wszystko co napisałem. W innym przypadku podtrzymuję, że to co piszesz jest w ogóle nie na miejscu.

Kombat Pack, który da mi 4 postacie i masę skórek kupiłem za 50zł - nawet pisałem o tym w temacie z ofertami. Za grę w pre-orderze zapłaciłem 150zł, więc za DLC zapłaciłem 1/3 ceny gry. Czy jest to w porządku? Skoro chcę to kupić i mieć i jeśli NS było mnie w stanie przekonać do zakupu to tak, jest to w porządku. Inna sprawa, że nie w porządku będzie to co stanie się po pojawieniu tych postaci i ludzie będą mogli nimi grać online z osobami, które tego DLC nie kupiły - ale nie wiem czy ktokolwiek o tym pisał. Przecież wystarczy wymasterować takiego Predatora i przez kilka dni ludzie nie będą mieli pojęcia jak na niego grać, bo nie będą mieli w grze dostępu do jego frame daty i w ogóle nie będą znali jego ciosów czy combosów - a co za tym idzie, na początku trudno będzie się połapać jak się przed nim bronić. Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu. :P
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2015, 03:12:13 am wysłana przez johnx »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2335 dnia: Kwietnia 30, 2015, 08:27:29 am »
Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia.
No, zrobili - Quitality żeby ludzie nie spierdalali tylko cisnęli na maksa nawet jak ich Pred będzie patroszył na żywca :P

Wg mnie prawda leży gdzieś pośrodku waszych wywodów. Dziwi mnie trochę za to zdziwienie niektórych, że NRS rżnie kasę przy każdej okazji......

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2336 dnia: Kwietnia 30, 2015, 10:13:13 am »
Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu. :P

Gdzieś ktoś mówił, czy gdzieś czytałem, że postacie z dlc mogą być okresowo grywalne dla wszystkich w living towers. Nie pamiętam źródła, nie mam nawet pewności, że to nie była plotka.

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2337 dnia: Kwietnia 30, 2015, 10:35:45 am »
Cytuj
Gdzieś ktoś mówił, czy gdzieś czytałem, że postacie z dlc mogą być okresowo grywalne dla wszystkich w living towers. Nie pamiętam źródła, nie mam nawet pewności, że to nie była plotka.


To nie plotka, sami twórcy mówili. Poza tym pierwszy przykład już był - Goro dla tych co go nie kupili.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2338 dnia: Kwietnia 30, 2015, 10:47:44 am »
Fakt, prawda. Chyba na na którymś Kombat Kaście o tym gadali jak omawiali wieżyczki. Chociaż mogę się mylić. Ale Rv00000000 ma rację to  oficjalne info......
Jasonem też będzie można będzie pograć jak już postanowią ujawnić jego kody w grze :P

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2339 dnia: Kwietnia 30, 2015, 12:38:33 pm »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.
Za to moim zdaniem nie jest ok, jeśli ktoś uznaje sam model postaci z podstawowymi animacjami za pełnoprawną postać (a takich idiotyzmów naczytałem się sporo w recenzjach na portalach, na których uznają że system walki zmienił się tylko trochę względem MK9 :D). Jeśli mi udowodnisz, że Tanya, Rain, Sindel i inni, którzy pojawili się tylko w story już w dniu premiery mieli po 3 wariacje, wszystkie ciosy specjalne, zaprogramowane combosy, stroje alternatywne i gotowe biografie - i będą takie same jak te, które odblokujemy Kombat Packiem - oraz wszystko to było w zawartości którą już mam na dysku to cofam wszystko co napisałem. W innym przypadku podtrzymuję, że to co piszesz jest w ogóle nie na miejscu.

Kombat Pack, który da mi 4 postacie i masę skórek kupiłem za 50zł - nawet pisałem o tym w temacie z ofertami. Za grę w pre-orderze zapłaciłem 150zł, więc za DLC zapłaciłem 1/3 ceny gry. Czy jest to w porządku? Skoro chcę to kupić i mieć i jeśli NS było mnie w stanie przekonać do zakupu to tak, jest to w porządku. Inna sprawa, że nie w porządku będzie to co stanie się po pojawieniu tych postaci i ludzie będą mogli nimi grać online z osobami, które tego DLC nie kupiły - ale nie wiem czy ktokolwiek o tym pisał. Przecież wystarczy wymasterować takiego Predatora i przez kilka dni ludzie nie będą mieli pojęcia jak na niego grać, bo nie będą mieli w grze dostępu do jego frame daty i w ogóle nie będą znali jego ciosów czy combosów - a co za tym idzie, na początku trudno będzie się połapać jak się przed nim bronić. Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu. :P

Wydaje mi sę, że Rain, Baraka i Sindel mają już wygląd i ciosy, czy może się mylę? Dodanie wariacji czy nowej skórki nadal nie robi z nich wielkiego dodatku za 1/2 czy tam 1/3 ceny gry. Wiesz jak kiedyś wyglądały dodatki do gier? Z nie tak bardzo starych zobacz chociażby dodatek do Diablo 3 albo Duke Nukem Forever - to są dodatki, dodatkowa zabawa na wiele godzin i kiedyś to była noma, która dziś wzbudza zdziwienie. Takie bonusy jak postać, która już jest w grze i (niech ci będzie) wymaga dopracowania, to powinien być gratisowy bajer zachęcający do zakupu - "o patrzcie, dorzucamy gratis nową postać, kupcie MKX".

Jestem też pewien, że te dodatkowe postaci w większości są gotowe od dawna, tak jak większość podstawowego rostera była zamknięta już w okolicach grudnia, jeśli nie wcześniej - żeby aktorzy grający ich role nie musieli wracać, nagrywać swoich ruchów i kwestii. Jeśli cokolwiek jest teraz z nimi robione, to dopracowywanie wyglądu