Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Raptor

Strony: [1]
1
Klasyka MK / Odp: UMK3/MKT Pro gaming
« dnia: Lipca 31, 2009, 11:26:00 pm »
Zauwaz też że nie wszystkie kombosy są nie do zablokowania. Akurat to czym mówisz to jest akurat do zablokowania. Jezeli znasz angielski choc troche i podstawy gry to polecam lekturę strony www.ultimatemk.com, to jest istne kompendium wiedzy na temat zaawansoanych kombosów w umk3.

zgadzam się absolutnie to kombo można zablokować niemniej jednak jest ono możliwe z kompem z dobrym graczem...szanse drastycznie maleją

2
Pomoc / Odp: Goro- trudny przeciwnik mk 4
« dnia: Lipca 03, 2009, 11:24:12 pm »
żałośnie prosty nawet na ULTIMATE poziomie wystarczy 40% kombo scorpem lub subem i teleport sznurówka kombo lub wślizg freeze kombo i tak do znudzenia dobrze jest też spamować łamanie :P

3
Klasyka MK / Odp: Ulubiona postać z MK Trilogy ?
« dnia: Lipca 03, 2009, 10:45:17 pm »
wszyscy ninja i cyborgi oraz oczywiście unmasked sub ale jak tak mam wybierać naj z naj to:
niezamaskowany SUB
NOOB
Chameleon bo mam wszystkich ninja w jednym :D

4
Klasyka MK / Odp: UMK3/MKT Pro gaming
« dnia: Lipca 03, 2009, 09:38:33 pm »
hmm po pierwsze witam tu obecnych. Nowy jestem na forum więc wciąż trochę laik ale tak sobie czytam o tym pro graniu i powiem tyle, jeśli chodzi o infinite combo Human Smoke'iem w MK trilogy to sam go robiłem więc jest możliwy bez żadnych cheatów a co do combosów...to kabalem możliwe jest zrobienie 100% ale to wymaga szczęścia. Najdalej jak zrobiłem to było 86% a 72% to standard u mnie i najważniejsze...ten kombos kabalem jest możliwy tylko w MK3 bo w trylogi już został rozłożony na dwa więc zostaje przerwany. Dla zainteresowanych fanów kabala w MK3 oto kombos:
zaczynamy skokiem z LK na przeciwnika i od razu wirówka potem podbiegamy (i tu ważny trick) i przeskakujemy szybko na drugą stronę przeciwnika który jeszcze się kręci i robimy GROUND SAW (ważny fakt że kombinację GROUND SAW czyli TYŁ TYŁ TYŁ HK wklepujemy jeszcze będąc nad przeciwnikiem gdy go przeskakujemy)to sprawia, że kabal robi ground saw od razu po dotknięciu ziemi a sam ground saw trwa troszkę dłużej następnie  wklepujemy kombo
NK NK HP HP HP+Góra, podskok z LK i od razu SPARK w powietrzu....tutaj ważne w tym momencie przeciwnik odrzucony sparkiem powinien się odbić od ściany jeśli tego nie zrobi to macie 66% kombo jeśli się odbije to wraca do was a wy już jesteście na dole i walicie PODCINKE i VOILA 72% kombo gotowe :) ...miałem farta raz czy dwa i po podcince przeciwnik mi wstał i sprzedałem mu obrotówkę HK+tył i znowu podcinkę to dało mi 86% ale to już jest fart że przeciwnik wstanie a nie skill . Kombo naprawdę jest proste i pozwala na niezłe DECIMATION życia przeciwnika :P Na marginesie sama kombinacja NK NK HP HP HP+Góra, podskok z LK i spark w powietrzu to czyste 40% :) Jeśli chodzi zaś o MKT i UMK kombosy to polecam zaczynać każde znane wam kombo od JUMP+HK i nie mam tu na myśli skok na przeciwnika lecz skok DO GÓRY i HK czyli musicie stać przy przeciwniku wcisnąć GORA + HK i od razu ładować kombo. Dzięki temu każde kombo jakie znacie zostaje powiększone o dobre 15 do 20%. Niestety możliwe ono jest postaciami, które mogą tymczasowo zatrzymać przeciwnika czyli zamrozić złapać w siatkę czy na sznurówkę postać która w żaden sposób nie może zatrzymać przeciwnika ma gorsze szanse ale jakieś ma. Ja zazwyczaj jak grałem taką postacią czekałem, aż przeciwnik zacznie podchodzić wtedy podskakuje i opadając walę HK przeciwnik powinien już wtedy być w zasięgu kombosa. To tyle ode mnie pewnie większość z tego już wiecie ale może komuś się przyda taka informacja :)

Strony: [1]