Nie, nie, nie, poligonów nie było w grafice 2D, bo grafika składała się z widocznych pikseli ( no bo trudno wymodelować jakieś tam tła, które nie są bryłami) jednak z nadejściem pełnego 3D, które teraz piękne wykorzystywane są np na konsolach nowej generacji modele składają się właśnie z poligonów, dzięki którym wymodelowane jest wszystko to, co stworzy nam tzw "obraz gry". Czym więcej poligonów tym krawędzie są mniej widoczne i bardziej zaokrąglone, co kiedyś nazwane było pikselem, gdyby można to jakoś tak przyrównać
Oczywiście piksele mogą nadal występować w bitmapach nakładanych na modele czy tła ale to tak mały problem, rzadko popełniamy o którym chyba nawet się już nie mówi. Dlatego też napisałem KSTomek, że nie z pikseli, a z poligonów są zbudowane modele postaci w Mortal Kombat Armageddon, jak i w MK Deception czy MK: Deadly Alliance. Tyle.
Co do avka PIKA Adepta
Jak go zobaczyłem to nieźle się uśmiałem, bo jest odzwierciadleniem Ciebie. Taki denerwujący, przez to miganie sprawiający, że jest wszędzie i ta upierdliwa monotonia
W dodatku na przekór mnie, fanowi Digimonów, eh... co za świat.