Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - johnx

Strony: [1] 2
1
Nowości / PRZENIESIONY: Mortal Kombat 11
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 05:50:55 pm »

2
Nowości / PRZENIESIONY: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 05:50:31 pm »

3
Nowości / PRZENIESIONY: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 02, 2014, 06:55:17 pm »
Ten wątek jak i reszta tematów dotyczących MKX zostały przeniesione do działu Mortal Kombat X.

http://mk.honmaru.pl/forum/index.php?topic=2204.0

4
Mortal Kombat X / Mortal Kombat X - spis graczy
« dnia: Czerwca 16, 2014, 01:05:09 am »
Jak wiadomo, MKX ukaże się na konsolach najnowszej jak i poprzedniej generacji. Nie zabraknie również wersji PC. Ankietę zakładam w celu rozeznania sytuacji na forum. Zachęcam również do wymieniania się opiniami na temat platform. Uzasadnienie wyboru w ankiecie mile widziane.

PS4
ThePlayers-God
Majkel821
Mateuka
Filx
Mikeys_M
LunaPL
Nesgoth_PL
kiczoVSky86
Wichura_PL
NM_Chris_PL
davidkoz
BlackDragonPL
eQuuu
MistrzLinKuei
markuss24031982
mateusz_golda26
king-sla
reville123
PC
johnx (Steam: johnx02)
slay3r2 (Steam: czesiek)
wodny (Steam: wodny)
Wichura (Steam: Grgamaet)
Semek (Steam: Sem3k)
SUICIDE (Steam: SUICIDE)
sla (Steam: kingsla)
ender (Steam: ender139)
Dumian (Steam: Dumian)
ShaQ (Steam: ShaQ)
Manieq (Steam: Maniek1983)
SmoQ (Steam: gggzuki)
Frytek07 (Steam: frytek0071)
Xbox One
Teusz PL CK
CulturalLemur
Zeigok

5
Inne / Promocje, wyprzedaże, gry za darmo
« dnia: Czerwca 04, 2014, 07:41:33 pm »
Pojawiało się już wiele tematów na tym forum dotyczących jakichś pojedynczych promocji na gry, czy sposobów na to jak zgarnąć kod\grę na Steam'a\Origin'a za free. Jako, że takich promocji ostatnio nie brakuje, myślę że warto założyć wątek, w którym będziemy wrzucać info o ciekawych obniżkach cen gier.

Sniper Elite V2 - wystarczy zalogować się do platformy Steam i kliknąć na przycisk 'Zagraj', dzięki czemu gra zostanie przypisana do konta.

Midweek Madness - MK9 i IGAU 75% taniej. Sam chyba się skuszę na Injustice.

Za podesłanie linków dziękuję Alpenowi i Covenowi. Więcej takich ludzi i będę mógł zmarnować swoje życie na gry, bez wydawania ani jednego grosza. :D

6
Mortal Kombat X / Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 01, 2014, 11:56:33 pm »

Dzisiaj kolejna odsłona MK została już praktycznie potwierdzona. Podobnie jak rok temu, kiedy to w sklepie Amazon ujrzeliśmy ofertę z wersją PC Mortal Kombat 9, tak i teraz pojawiła się oferta z grą Mortal Kombat X, planowaną na rok 2015. Co zapewne wszystkich ucieszy - gra zostanie najprawdopodobniej wydana na konsole PS4, X1, PS3, X360, a także na PC. Z tego powodu otwieram temat, który będzie dotyczył tej części smoczej serii. Jakie są Wasze oczekiwania? Jakie macie przypuszczenia MKX?

Ja czekam na pierwszy trailer, który zapewne już niebawem. :D Ciekawi mnie jak poradzą sobie z tym, że większość załogi praktycznie nie żyje. Mam tylko nadzieję, że tego nie zepsują i fabuła zostanie naprawdę dobrze napisana. Oczywiście co najważniejsze - online + system walki. Chciałbym żeby ta bijatyka była prawdziwą grą turniejową, w której nie wystarczy opanować jednego triku (np. NDC Kabala w MK9) aby wygrywać. :D

UPDATE 02-06-2014: TRAILER
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ci6lMQNLKZU[/youtube]

7
Na oficjalnym facebooku Mortal Kombat pojawiło się info odnośnie jutrzejszego turniejowego dnia MK w Chicago. Walki będą streamowane pod adresem twitch.tv/GallopingGhostArcade. Przez cały dzień rozgrywane będą turnieje w: MK1, MK2, UMK3 i MK9, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i będzie mógł spędzić jutrzejszy dzień jak każdy Mortalowy no-life. :P

8
Turnieje i zloty / Turniej MK9 (21-23 lutego 2014), Warszawa
« dnia: Stycznia 07, 2014, 04:54:32 pm »
Witam Was serdecznie. Na facebooku Mortal Kombat Poland dostaliśmy wiadomość od Marcina Kosa (znanego szerzej jako Kosu) z tym oto linkiem:

http://testyourmight.com/threads/mortal-kombat-9-tournament-21-23-feb-warsaw-poland.40355/

Więcej informacji pojawi się w odpowiednim czasie. Kimkolwiek jest osoba, która wyszła z inicjatywą - cieszę się, że coś się zaczyna dziać i życzę powodzenia :)

9
Kabal / Kabal Guide by johnx
« dnia: Września 18, 2013, 05:26:38 pm »
Kabal jest postacią ofensywną, jednak czasem używany jest też do gry defensywnej.

Najlepiej sprawuje się właśnie w napieraniu na przeciwnika. Kabal nigdy nie był i nigdy nie będzie postacią, której combosy są mocną stroną. Kabal służy do robienia sieczki z mózgu przeciwnika co jest głównym powodem dla którego znajduje się na szczycie listy tier.

1. Podstawy.
Czyli jak grać, aby wygrywać? Na to pytanie jest tyle odpowiedzi ilu zaawansowanych graczy używających Kabala. Podstawową sprawą jest opanowanie Nomad Dash Cancel (anulowanie Nomad Dash'a). NDC pozwala na cancelowanie string'ów, co z kolei umożliwia nam napierać bez przerwy na blokującego przeciwnika. Kolejną ważną rzeczą jest opanowanie Instant Air Gas Blast (IAGB), które są skuteczne tylko wtedy kiedy Kabal znajduje się w powietrzu w odległości jak najmniejszej od podłogi. Są to 2 podstawowe rzeczy, które czynią Kabala naprawdę mocną postacią i bez ich opanowania, raczej tylko wygłupimy się grając nim online ;)



2. Ataki specjalne.
Specjale odgrywają bardzo ważną rolę jeśli chodzi o postać Kabala. Od razu zaznaczam, że w wersji EX opłaca się robić jedynie Nomad Dash'a, w pozostałych przypadkach jest to marnotrastwo paska.

- Gas Blast (b, b, 1) - wykonywana na ziemi często zostaje ukarana przez przeskakującego nad nią przeciwnika. Można stosować ten specjal stojąc w mniej więcej 3/4 ekranu od przeciwnika. Może zostać użyta jako Anti-Air, jednak jest to bardziej ryzykowne niż opłacalne. Częściej stosuje się 'powietrzną' wersję tego ciosu (AGB), czyli wykonujemy go znajdując się w powietrzu. Przydaje się to przy budowie paska, bądź przy próbie unicestwienia defensywnego przeciwnika. Odpowiednio użyty AGB jest świetnym Anty-Airem. AGB daje również możliwość uniknięcia klona Sub-Zero bądź spina Kung Lao (wykonując AGB, Kabal przesuwa się w powietrzu odrobinę do tyłu). Ewentualnie można używać AGB do zonowania, jednak nie jestem zwolennikiem defensywy. Wzmocniona wersja raczej bezużyteczna.

- Tornado Slam (d, b, 2) - specjal stosowany głównie na kucających przeciwników. 100% safe on block (nawet zablokowany, nie może zostać ukarany). Dobrze wykorzystywać go w presji NDC, lub jako zakończenie combosów jeśli mamy pewność że ten ostatni cios zabije przeciwnika. Z EX Tornado Slam raczej się nie korzysta.

- Buzssaw (b, b, 3) - bardzo często stosowany specjal uderzający na low. Z bliska karalny, bezpiecznie można stosować z odległości 3/4 ekranu, lub gdy mamy pewność że przeciwnik nie zdąży kucnąć. Można też stosować przy presji NDC, jednak są lepsze rozwiązania. Często skuteczny wakeup, jednak jeszcze częściej karany. Przydaje się w walce ze spamującymi lub defensywnymi postaciami. EX Buzssaw raczej rzadko używany, może się przydać jedynie jako finisher.

- Nomad Dash (b, f, 4 [b + blok canceluje]) - specjal, w którym tkwi cała potęga Kabala. Głównym wykorzystaniem NDC jest oczywiście presja. Nomad Dash'em można cancelować praktycznie wszystkie string'i. Nomad Dash można cancelować dowolnym ze specjali co jest przydatne w tzw. mindgames (głównie używa się Tornado Slam lub Buzzsaw). Dzięki cancelowaniu Nomad Dash'a Kabal może przemieszczać się swobodnie po planszy, bez obaw że zostanie złapany na blok. Wzmocniona wersja ND pozwala złapać skaczącego przeciwnika, lub co często ratuje sporo paska życia, wyrwać się z presji przeciwnika. Specjal w obu wersjach (normal/ex) jest karalny na bloku (full combo).



3. Startery combosów.

- 1, 1, b4 - 13 klatek, b4 uderza na low co daje nam możliwość wrzucenia dowolnego ze specjali. Starter raczej niepraktyczny.

- b1, 2, 1 - 13 klatek, najczęściej stosowany starter, bardzo praktyczny. Po b1, 2 można wsadzić dowolny specjal. Przydatne przy presji NDC.

- 2, 1, 2 - 9 klatek, ostatni cios daje Overhead'a. Stosuje się to głównie jako punisher, lub zakończenie presji NDC (to drugie raczej rzadko).

- f3, 2 - 13 klatek, podstawowy string stosowany przy presji NDC.



4. Combosy.

- jip, b1, 2, 1, 2, 2, nd, jk, agb, f4 - combo midscreen, często stosowane w walce online, bardzo proste do wykonania, pozwala na kontynuowanie presji.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q-YcDuN77fI[/youtube]


- jip, b1, 2, 1, jk, agb, b1, 2, 1, b1, 2, 1, b1, 2, 1, f4 - combo w cornerze, proste i przyjemne, pozwala na kontynuowanie presji w cornerze(!) gdzie mało kto próbuje kontrować pressure.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pWtrcH85etE[/youtube]


- aa2, 2, nd, jk, agb, f4 - combo anti-air, bardzo praktyczne, pozwala na kontynuowanie presji.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r17Q4nzbLNI[/youtube]


- iagb, f3, 2, nd, jk, agb, f4 - combo anti-air, tym razem z wykorzystaniem AGB, bardzo przydatne, pozwala na kontynuowanie presji.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zhc21a-sHro[/youtube]


- d1, f3, nd, jk, agb, f4 - combo stosowane przeciwko teleportom postaci takich jak Kung Lao czy Cyrax. Wymaga szczególnego timingu, czasami lepiej po prostu zrobić EX Nomad Dash w takiej sytuacji.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=igceilzqM2g[/youtube]




5. NDC Pressure.
Czyli najważniejsza rzecz do opanowania jeśli idzie o grę Kabalem. Dobrze najpierw nauczyć się cancelować podstawowe stringi. Warto więc się nauczyć takich rzeczy jak:

- b1, ndc - stosuje się to najczęściej w combosach, jednak w presji też nieraz się przydaje, nie nadużywać - możne zostać łatwo skontrowane.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ONnS7E0FNxA[/youtube]


- b1, 2, ndc - na pewno jest to dobre przy mixowaniu, możemy tym nieraz zmylić przeciwnika, który puści blok i praktycznie wystawia się na full combo.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zOgOezZi84k[/youtube]


- f3, ndc - wymaga bardzo dobrego opanowania, należy wykonywać to bardzo szybko. Stosuje się to najczęściej kiedy chcemy albo jak najszybciej zdewastować blokującego przeciwnika, albo zmylić go i zmusić do puszczenia bloku - z doświadczenia wiem że najczęściej właśnie po anulowaniu f3 nomad dashem, przeciwnik próbuje skontrować presję i uderza na low. O tym jak to wykorzystać, poniżej.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xw22zlXWO4g[/youtube]


- f3, 2, ndc - jest to najczęściej stosowane przy presji NDC. Zbiera najwięcej cheap damage ze wszystkich możliwości przy ndc pressure.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R6J_8kbWW80[/youtube]


- string, nd, cancel przy użyciu specjala (buzzsaw/tornado slam) - jest to na pewno bardzo skuteczna technika jeśli chcemy jak najszybciej zadać przeciwnikowi jak największy damage. Ważne jest aby pamiętać że Nomad Dash może być anulowany przez dowolny special (oczywiście z wyjątkiem samego nd :P). I tak, jeśli przeciwnik uparcie trzyma blok, a my chcemy zmusić go do działania, ew. zapobiec kontrze z jego strony, stosujemy bardzo prostą technikę. Po prostu wykonujemy jeden ze stringów który cancelujemy nomad dashem, którego z kolei anulujemy za pomocą specjala - buzzsaw (jeśli mamy pewność że przeciwnik wstanie/nie kucnie) lub tornado slam (jeśli wiemy że przeciwnik kucnie/nie wstanie).

Cancelować nomad dashem możemy nie tylko podane wyżej stringi. Ktoś chce cancelować 2, 1? Czemu nie? A może samo 2, ew. samo 1? Nic prostszego. Ja podałem tylko te najczęściej stosowane metody presji. Mixować oczywiście można, im więcej tym lepiej. Po prostu dzięki temu łatwiej zmylić przeciwnika i złapać go na combo, lub powstrzymać od próby kontrataku. Cytując najlepszego operatora Kabala w tym kraju, Moonspella: NIE POPADAJ W SCHEMATY, MUSISZ MIXOWAĆ!


Teraz kolejna ważna sprawa. Presja z wykorzystaniem samych wyżej opisanych stringów nie zawsze kończy się dobrze. Praktycznie każdy gracz podejmuje próbę wydostania się spod presji, no bo kto normalny siedzi pod blokiem i patrzy jak jego pasek jest pochłaniany przez cheap damage? Oto kilka sytuacji i rady jak sobie z z nimi poradzić:

- przeciwnik uderza na low (d3/d4). Jest to najczęściej stosowane przy próbie kontrataku. Kiedy już mamy pewność że przeciwnik podejmie taką próbę najlepiej użyć f3, ndc, po czym szybko zrobić EX Dasha. W większości przypadków działa: nie nadziejemy się na blok, jedynie złapiemy na armour cios. Co zrobić gdy jednak nie mamy paska aby zrobić EX Dash? Tutaj jest kilka wyjść - można albo uderzać na low (d1, d3, d4) po zrobieniu ndc, albo po prostu użyć f3 i nd (nie cancelujemy dasha). W drugim wyjściu pozostaje się modlić, żeby przeciwnik nie przytrzymał bloku, więc jest to średnie rozwiązanie.

- przeciwnik robi jakiś special move (np. spin Kung Lao). Wymaga to dobrego timingu, wręcz perfekcyjnego, ale jest za to cholernie skuteczne. W tym przypadku najlepiej po zrobieniu ndc przytrzymać blok i ukarać przeciwnika. Można też wykorzystać EX Dasha, co jednak wymaga piekielnie szybkich palców i zerowego delay w walce online.

- przeciwnik ucieka - od razu powiem - tak, to jest możliwe. Przeciwnik może uciec na kilka sposobów - albo odskok, albo teleport itp. Raczej trudno jest zareagować na czas, jednak EX Dash powinien rozwiązać sprawę. Zawsze można też spróbować użyć f4, co może okazać się skuteczne.

Wszystkie te sytuacje można rozwiązać również za pomocą Flash Perry, czyli podjeżdżamy do przeciwnika za pomocą EX Nomad Dash (np. do Kunga wykonującego spina), łapiemy cios na armour, cancelujemy EX ND i zaczynamy standardowo combo korzystając ze startera b1, 2, 1, mixup. Jest to chyba najbardziej skillowa zagrywka w całej grze. Sam wykonałem ją tylko kilka razy. Wymaga to na pewno sporej precyzji i timingu.



6. NDC Mindgames.
NDC można wykorzystywać nie tylko w presji, ale i w tzw. mindgames. Wiem, że się powtarzam, ale Nomad Dash może zostać anulowany przez jakikolwiek specjal (gas blast/tornado slam/buzzsaw). Mindgames polegają na zwodzeniu przeciwnika. Często stosowaną techniką jest zoning iagb, i kiedy przeciwnik się tego najmniej spodziewa, przybliżenie się do niego za pomocą Nomad Dasha i anulowanie go za pomocą buzzsaw (jeśli przeciwnik stoi) lub tornado slam (jeśli kuca). Do mindgames zalicza się także wykorzystanie cancelów za pomocą specjali przy presji NDC. Oczywiście można także wykorzystywać NDC w środku pola. Np. wykonać kilka razy NDC po czym po prostu wykonać ND kiedy przeciwnik jest pewien że to kolejna podpucha (to raczej bardzo ryzykowne). Możliwości jest na pewno dużo, jednak trzeba uważać aby nie nadziać sie na blok i nie złapać kary.



7. 'Kabal Imba', 'I cant get out of this pressure', 'Kabal should be banned', czyli synonimy słowa 'sukces'.

Czasami spotykałem się z ludźmi, którzy po prostu hejtowali moją postać i narzekali, że jest niezbalansowana i powinna zostać wyrzucona z gry, bądź powinno się jej odebrać np. NDC. Jak dla mnie 'płacz' takiej osoby jest wyznacznikiem odniesionego sukcesu w walce online. Kabal jest najmocniejszą postacią w grze, paradoksalnie jednak jest praktycznie niespotykany online. Powód tego jest jeden, a mianowicie, Kabal jest postacią bardzo trudną. Samo opanowanie NDC wymaga kilkunastu godzin w Practice i 10x tyle w walkach z żywym graczem. Nieraz mi się już zdarzyło, że ktoś widząc że nie jest w stanie skontrować presji, po prostu wychodził z gry. Przyczyną tego wszystkiego jest napływ ludzi, którzy nie mają pojęcia o Mortal Kombat. Dobry gracz zawsze doceni Kabala i nawet jeśli przegra do zera, napisze 'ggs'. ;)



8. This is the end...
Czyli napisy końcowe. Warto wspomnieć, że nie jestem jakimś wybitnym graczem. Do Moonspella mi daleko i wiem o tym. Gram dopiero od 3 lipca (czyli od premiery MK9 na PC). Jeszcze przed rozpoczęciem prac nad poradnikiem (ba! wtedy nawet nie przyszło mi do głowy żeby pisać własny guide) konsultowałem się z Moonspellem, któremu po raz kolejny dziękuję za dobre rady i cierpliwość przy tłumaczeniu mi wszystkiego. :D Techniki opisane przez Moonspella już nieraz przydały mi się w walkach online.

Poradnik oczywiście nie jest zamknięty. Jeśli o czymś nie wspomniałem, dajcie znać w tym temacie. Będę wdzięczny za wszystkie rady odnośnie rozbudowania tego guide. ;)

BTW. Wiem że na forum jest również guide Moonspella. Pewnie jest bardzo podobny pod wieloma względami. Nic bardziej trafnego, po prostu uczyłem się grać Kabalem z poradnikiem Moonspella i służył mi on za wzór do napisania tego guide. ;) Wiem, że mój poradnik nie jest aż tak dobry jak jego, jednak nie mogłem się nie podzielić nim tutaj, skoro wrzucam go też na portal Immortala, który sam poprosił mnie o  to abym takie coś stworzył. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą moje wypociny. :)

10
Mortal Kombat (2011) / Mortal Kombat Komplete Edition PC
« dnia: Lipca 05, 2013, 02:32:25 am »
Proponuję wszystkie opinie na temat tego portu pisać w tym temacie.
Jak wiadomo, niecałe 2 dni temu wypuszczono Mortal Kombat KE na platformie Steam. O tym, że najnowsza część smoczej serii pojawi się na Pecety było już dawno wiadomo (tu wnoszę prośbę o zmianę nazwy działu z MK (2011) na MK Reboot, MK9, lub MK 2011/2013).

Gra kosztuje grosze - ok. 70zł. Wymagania też nie są zbyt wygórowane:
Cytuj
Minimalne Wymagania:
OS: (32-bit) Windows Vista, Windows 7, Windows 8
CPU: Intel Core Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory: 2 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon 3850
DirectX: DX 10
Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported


Zalecane Wymagania:
OS: (64-bit) Windows Vista, Windows 7, Windows 8
CPU: Intel Core i5 750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950
DirectX: DX 11

Ja już zagrałem i muszę przyznać że jestem zachwycony. Grafika wygląda wspaniale (tu widać jak konsole spowalniają rozwój gier). Dźwięk jest jak w pierwowzorze - nic się nie sypie, dźwięki mają równą głośność, są płynne. Na optymalizację nie wolno narzekać. Gra chodzi stabilnie w 60fps. Mi spada czasem jedynie o kilka klatek, ale tu stawiałbym na jakieś usługi działające w tle, gra raczej nie jest temu winna. Loadingi są błyskawiczne - znacznie szybsze niż na konsoli. Pierwszą ich wadą jest to, że można zaobserwować znaczny spadek klatek na ekranie ładowania gry, jednak to było również na konsolach (gra średnio radzi sobie z ładowaniem aren i wojowników + animacji VS Screen jednocześnie). Drugą natomiast jest trudność wprowadzania Kombat Kodes. Nie wiem jak u Was, ale u mnie wprowadzenie bardziej skomplikowanego KK jest praktycznie niemożliwe.

Poza tym jest wzorowo. Granie na klawiaturze znacznie usprawniło mój styl. Przecież to oczywiste, że 8 palców > 4 (2 kciuki i 2 wskazujące). ;) Gracz używający klawiatury, w MK będzie miał zawsze przewagę. Najlepsze dopiero przed nami. Tak jak w przypadku klasycznych MK, tak i tutaj przeniesienie gry na PC zaprocentuje (jeśli mówimy o poziomie graczy). Ciekawe czy ekipa honmaru zamierza zrobić jakiś turniej na PC. :)

A Wy już graliście, czy czekacie na wersję pudełkową (wyjdzie 2 sierpnia)? Jakie są Wasze spostrzeżenia dotyczące tego portu? Albo jakieś pytania/problemy? Od tego jest ten temat. :)

11
Inne / Nasze rekordy w długości grania :)
« dnia: Października 24, 2010, 04:52:01 pm »
To co w temacie :) ile godzin graliście bez wyłączania kompa lub konsoli? chodzi mi o Wasze rekordy. No i która gra była tą wybranką ;) ja właściwie nie mam się czym chwalić. Wczoraj grałem 5 godz. z kumplem w mksm, a jak poszedł do domu to zasiadłem z bratem jeszcze na 2 godz. w sumie 7 godz. Teraz Wy ;)

12
Inne / Najlepsza reklama w tv
« dnia: Października 14, 2010, 12:48:57 am »
To co w temacie :) jaka jest Wasza ulubiona reklama w tv? mnie sie podobała ta simplusa, w której ten japoński boss pyta się podwładnego: "masz coś co mnie ucieszy?" ;D to teraz Wy

13
Pomoc / Błąd czy awaria sprzętu???
« dnia: Września 04, 2010, 09:04:13 pm »
Ostatnio grając w MKD zawiesiła mi się konsola. Otóż na arenie Golden Desert na drugim poziomie wykonałem Fatality Scorpiona (F,B,F,B, kwadrat) stojąc przed pułapką śmierci (wrzucenie rywala na kolec).Scorpion wypuszczając linkę staje w bezruchu, a konsola nie reaguje na żadne komendy. Nie wiem czy jest to błąd w grze czy awaria sprzętu. Konsola jest jeszcze na gwarancji więc nie jest za późno. Dlatego proszę Was o sprawdzenie tego czy jest to błąd czy zepsuta konsola.

14
Pomoc / Kilka pytań dotyczących MKA
« dnia: Sierpnia 20, 2010, 08:01:17 pm »
Ostatnio kupiłem sobie MKA i mam do Was kilka pytań:
1. Dlaczego na pudełku pisze Warner Bros zamiast Midway? Wiem że WB wykupił MK, ale to już było po wydaniu MKA.
2. W trybie Versus wybrałem areny z Konquesta i zamiast napisu Armageddon wyświetla mi się napis Konquest. Dlaczego???
3. Da się rady jakoś wyłączyć Autosaving???

15
Inne / Nasze plany na wakacje
« dnia: Lipca 03, 2010, 09:41:46 pm »
Minął już tydzień wakacji. Zastanawiam się co macie zamiar robić przez te dwa miesiące. To ja zacznę. W dzień jak będzie robota to wiadomo. Wieczory będę spędzał na dworze odpoczywając sobie po dniu rypania. Jak już się ściemni to zajrzę do TV i oglądne sobie jakiś film. W nocy zagram w MK po czym póję spać.

Strony: [1] 2