Autor Wątek: Pierwszy trailer MK9  (Przeczytany 60831 razy)

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:08:38 pm »
Poproszę o czytanie moich postów ze zrozumieniem, i zwracanie uwagi na szczegóły, dziękuję ;)

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:11:55 pm »
Poproszę o czytanie moich postów ze zrozumieniem, i zwracanie uwagi na szczegóły, dziękuję ;)

Właśnie to czytanie ze zrozumieniem i zwracanie uwagi na szczegóły tak bardzo spowodowało mi opad rąk XD

No chyba, że masz coś konkretnego na myśli co ja mogłem opatrznie zrozumieć. Napisz.

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:18:14 pm »
Nie napisałem że Shang musi posiadać wszystkie ciosy wszystkich postaci, napisłem też że ewentualne komba w tej kwestii posiadały by o wiele mniejszą siłę. Chyba rzeczą oczywistą jest, że nie chcę aby jakakolwiek postać w tej grze miała infinity (co raczej będzie ciężkie do osiągnięcia po trailerach jakie widziałem, ale we will see). Po za tym w dobie internetu na konsolach zaraz wyjdzie łatka i po infinity, także jak już mówiłem wszystko można zrobić, tylko z głową.

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:23:06 pm »
Z tymi łatkami to ja juz gdzieś pisałem...często "they don't give a shit". Przykład - BlazBlue Calamity Trigger. Postać taka jaką opisałeś jeśli by istniała, miała by nie jedno i nie dwa takie comba.

Zwracam też uwagę do osób ewentualnie ślących bluzgi w stronę przepakowanego na filmiku sektora - developerzy mają button którym napełniają sobie pasek i w rzeczywistości takie akcje jak widzieliśmy na filmikach będą wchodzić raz/dwa na walkę/rundę.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:47:20 pm »
Ale po co zmieniac cos co sie dobrze sprawowalo. Niech zrobia tsunga z normalnym zmienianiem sie, a nie jakies pajacowanie ze specjalami. Wystarcza jego czachy x1,x2,x3 i zmienianie sie.  Tak bylo najlepiej jak w MK II, chociaz wulkan z MKIII tez bym chetnie zobaczyl.

Ja jestem za tym ,żeby shao khan i jakis goro/kintaro/motaro nie byli grywalni. A jak juz to sheeva, nia bardzo fajnie sie gralo byla w sam raz, a nie tak silna jak goro i kintaro.

Poza tym mogli by zrobic jakiegos wrestlera. Bardzo chcialbym postac ktora zamiast fireballi i innych latawcow mialaby porzadne rzuty, rozwiniete. I nie chodzi mi tutaj o wrestling jak u tego geja z beretem tylko na prawde kozackiego zapasnika:)

Co do reptile`a to , zyczylbym sobie miec taki lekki bonusik jako, ze jest jaszczura chcialbym ,aby poruszal sie na 4 konczynach. Idac automatycznie omijaly by pociski i ciosy lecace na high. A za kare jego kawasy i inne specjale mialy by wieksze opoznienie po bloku wzgledem pozostalych postaci. Do tego powienien byc bardziej skoczny od innych.

Do tego podzaial postaci na wolne/silne, posrednie i szybkie/slabe.

Kolejna sprawa to stroje .Ktos pisal o tych MK vs DC. Tak sie przypatrzylem i jestem za dla takich postaci: raiden (swietnie wyglada), baraka, Shao khan, SHang Tsung. A poza tym ninja rozbroic i ubrac jak na cichego zabojce przystalo. Sub zero jescze w miare sie prezentuje, Ale skorpion z tym wygladaem powienien byc samurajem:P takie czepianie sie z mojej strony:P ALe o to chodzi, aby mortal byl cudny:P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 05:48:59 pm wysłana przez król maciuś1wszy »

Offline Hateous

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:51:52 pm »
No i Król ma rację:D Odnośnie tych kostiumów:) A ciosy shanga to ja bym dał również, klasyczne czaszki+ zmiana++ wykradanie zycia:) taki Shanguś byłby miodzio:)

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:25:00 pm »
Poza tym mogli by zrobic jakiegos wrestlera. Bardzo chcialbym postac ktora zamiast fireballi i innych latawcow mialaby porzadne rzuty, rozwiniete. I nie chodzi mi tutaj o wrestling jak u tego geja z beretem tylko na prawde kozackiego zapasnika:)

Wydaje mi się, że to by nie miało sensu w grze tak bardzo opartej na projectilach i specialach. W Street Fighterze jednak jest dużo większy nacisk na walkę wręcz typową i to się sprawdza. Poza tym trudno mi se wyobrazić wielkiego Shao Khana czy Kintaro rzucanego po kątach;p

Co do reptile`a to , zyczylbym sobie miec taki lekki bonusik jako, ze jest jaszczura chcialbym ,aby poruszal sie na 4 konczynach. Idac automatycznie omijaly by pociski i ciosy lecace na high. A za kare jego kawasy i inne specjale mialy by wieksze opoznienie po bloku wzgledem pozostalych postaci. Do tego powienien byc bardziej skoczny od innych.

Well, skąd ja takie coś znam....pomyślmy....

Jak dla mnie Reptile już teraz wygląda tak jak powinien. Czuć, że jest jaszczurem.

Do tego podzaial postaci na wolne/silne, posrednie i szybkie/slabe.

MK to MK, nie Tekken ani Guilty Gear. Poza tym biorąc pod uwagę postacie jakie ma MK, kto wg ciebie mógł by być tym cięższym i wolniejszym?

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:38:33 pm »
Wiesz mi sie super gra w stare mortale.  A takie urozmicenie  w stylu Sf bylo by moim zdaniem na plus. Jedynym problemem, jest to że tutaj sa same szybkie postcie i nie mam pojecia, kto by mogl byc wolniejszy, szybszy. Taki kano, jax moim zdaniem nie powinni byc za szybcy Po nich spodziewam sie mega powera, a nie zwinnosci. Millena, kitana zwinne jak najbardziej, ale prz tym slabe ciosy. Ninja posredni jak ryu/ken/akuma w SF. CHyba lepiej by sie walczylo. Wtedy postaci na prawde byly by zroznicowane i  wprowadzly wecej strategi i kombinowania.
Dla mnie ten patent w SF i GG jest genialnie rozwiazany:) WIdac , ze jak idzie wilki kloc pokroju Pokmin`a to mozna sie spodziewac ze nas zmizdzy jak dorwie. ALe jest wolny i wilki:) o ot mi chodzi. Ale to takie marzenie. tak jak jest tez jest dobrze.

na podstawie styli mogli by rozwazyc szybkosc i sile:) Wtedy nawet Adept by chyba nie marudzil. POstać walczaca Tai Chi byla by szybka ale slaba. A osoba od boksu, muai thai kyokushin wlaili by okrutne kopniaki i piesci. A taki np. Aikido swietne rewewrsale i parry. A brazilian Ju jitsu potezne chwyty:))) Tak bym to chcial widziec:)

A tak poza tematem, gracie na padach czy arcade stickach??
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 06:43:05 pm wysłana przez król maciuś1wszy »

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:42:23 pm »
W MK jest ten problem że wizualnie nie ma postaci lżejszych i cięższych. Dlatego takie rozwiązanie nawet gdyby chcieli, to nie wchodzi w grę. Zresztą ja tam np uważam za plus to, że MK stare miały postacie równe w opanowaniu pod względem manualnym przez tą standaryzację;p To mi pozwala np w MK2/MK3 grać na random select, czego już tak chętnie nie robiłem w SF4 i nie robię praktycznie w ogóle w BB :p

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:44:48 pm »
W MK jest ten problem że wizualnie nie ma postaci lżejszych i cięższych. Dlatego takie rozwiązanie nawet gdyby chcieli, to nie wchodzi w grę. Zresztą ja tam np uważam za plus to, że MK stare miały postacie równe w opanowaniu pod względem manualnym przez tą standaryzację;p To mi pozwala np w MK2/MK3 grać na random select, czego już tak chętnie nie robiłem w SF4 i nie robię praktycznie w ogóle w BB :p

Wlasnie za to kocham SF, ze nie da sie grac kims kogo sie nie ogarnia. Ale tak jest we wszystkich azjatyckich fighterach 2d. W KOF jest to samo.
Wlasnie bylby problem z ta wielkoscia postaci, poniewaz sa tej samej postury. Oprocz bosow ofkoz:)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:53:33 pm »
na podstawie styli mogli by rozwazyc szybkosc i sile:) Wtedy nawet Adept by chyba nie marudzil. POstać walczaca Tai Chi byla by szybka ale slaba. A osoba od boksu, muai thai kyokushin wlaili by okrutne kopniaki i piesci. A taki np. Aikido swietne rewewrsale i parry. A brazilian Ju jitsu potezne chwyty:))) Tak bym to chcial widziec:)

Ja zawsze marudzę :)

A co do Twoich pomysłów Królu, to powiem Ci, że nie podobają mi się. Bo chcesz zrobić z Mortal Kombat grę, którą nigdy nie była. Za dużo bierzesz wzorców z innych bijatyk. Szybkie/wolne postacie nie mają prawa bytu w tej grze. Mimo wszystko zawsze były jakieś różnice w grze. W Mortal Kombat II najlepsze nogi w powietrzu ma Baraka, Shang Tsung i Jax. Uppercupty najlepsze mają ninja, a podcinkę Mileena i Kitana. Dlatego zawsze były jakieś minimalne różnice między zawodnikami. Wolę grę na skill, niż na style.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwca 22, 2010, 07:03:14 pm »
Wiem wiem, pisze tyle co bym chcial. A marzenia jednostki sa gówno warte:P Ciekawe kiedy ujawnia nowe postacie?


odnosnie skila, to jak sa zroznicowane style to trzeba wiecej ograniac, a tym samym miec wiekszego skila:) Tak to widze.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 07:10:30 pm wysłana przez król maciuś1wszy »

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwca 22, 2010, 07:04:47 pm »
W Mortal Kombat II najlepsze nogi w powietrzu ma Baraka, Shang Tsung i Jax.

Shang ma jeszcze najlepszy strzał z dupy w dziejach MK:p Często się tego nadużywa:D

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:16:32 pm »
Jak dla mnie to Królu chcesz te grę przedobrzyć w kwestii systemu. Zbytnie różnice między fajterami stwarzają niebezpieczeństwo zachwiania balansu, a MK napewno tego nie potrzebuje. Nie róbmy z tej gry czegoś czym nie jest bo efekt może być dużo gorszy od tępionych wersji 3d. Jeszcze trzeba zwrócić uwagę, kto tworzy tę grę. Amerykanie raczej z dobrych systemów w fajterach nie słyną, także twoje życzenia z pewnością by ich przerosły.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 11:56:23 pm wysłana przez Martins »

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:34:50 pm »
Robili Street Fighter 4 więc też bym Amerykańców nie skreślał;)