Autor Wątek: Mortal Kombat 12  (Przeczytany 4285 razy)

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 27, 2023, 03:43:00 pm »
7 Czerwca bodajże pojawi się gameplay trailer. Mam nadzieję, że zobaczymy Onagę.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 30, 2023, 05:10:23 pm »
8/06 na Summer Game Fest u Geoffa.

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 30, 2023, 11:35:12 pm »
Masa leaków jak zawsze. Ciekawe czy któreś będą się pokrywać z rzeczywistością.

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 03, 2023, 01:59:25 pm »
Trzeba będzie zakupić ps5

Offline savel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 06, 2023, 08:19:20 pm »
https://www.artstation.com/artwork/baVrPo
https://www.artstation.com/artwork/PmbBdZ
https://www.artstation.com/artwork/zA9x6m

Postacie "urojenia fanów" i z Defenders of the Realms lub komiksu, powiem, że chętnie bym je zobaczył! Szkoda, że szansa na to raczej mała.






W sumie zobaczyłbym te postaci

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 08, 2023, 02:20:52 pm »
Wielki dzień

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 08, 2023, 09:15:30 pm »
Sub-Zero
Grywalne postacie na podstawie trailera:

Scorpion
Liu Kang (Fire God)
Raiden
Kitana
Mileena
Kenshi
Johny Cage

Kameo:
Jax
Kano
Sonya
Goro (dziwny design, zapewne będzie grywalny i dostosowują go do turniejowych standardów modelu postaci)
Stryker?

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 08, 2023, 09:52:32 pm »
+ Kung Lao

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 08, 2023, 09:54:16 pm »
z klipu wygląda na to, że postacie Kameo mogą pomagać w walce i w Xrayach (jeśli tak, to robi wrażenie liczba możliwych kombinacji), i wykonywać fatality zamiast głównego fajtera, postacie w klasycznych wersjach (byli chyba Kano, Kung Lao, Sub zero, Stryker, Jax i Goro) mają klasyczne fatality (Kano, Sub zero), które wreszcie nie wyglądają tak chujowo jak w MKX i 11.

Już widać przecinanie na równiutkie połowy (fatality Cage'a)
No i ta grafika - to nie wygląda jak MK   :(
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2023, 09:56:29 pm wysłana przez Nazwa użytkownika: »

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 08, 2023, 10:05:54 pm »
z klipu wygląda na to, że postacie Kameo mogą pomagać w walce i w Xrayach (jeśli tak, to robi wrażenie liczba możliwych kombinacji), i wykonywać fatality zamiast głównego fajtera, postacie w klasycznych wersjach (byli chyba Kano, Kung Lao, Sub zero, Stryker, Jax i Goro) mają klasyczne fatality (Kano, Sub zero), które wreszcie nie wyglądają tak chujowo jak w MKX i 11.

Już widać przecinanie na równiutkie połowy (fatality Cage'a)
No i ta grafika - to nie wygląda jak MK   :(
X i 11 było zdaje się takim zwieńczeniem starego klimatu Mortal Kombat. X zwłaszcza dalej przyciąga tymi szarymi, pastelowymi kolorami.

Czułem że 1 będzie szło w bardziej jasne, realistyczne wydanie patrząc na tę białą okładkę. Zobaczymy jak to wyjdzie. Znając Netherrealm, reveale nadejdą szybko.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 08, 2023, 10:18:25 pm »
Zawsze narzekaliśmy na nadmiar postaci z SF, to teraz zrobią z nich kameo (Kano, Jax, Sonya) - uważam, że decyzja jak najbardziej właściwa. Ja natomiast klasycznie najbardziej jestem zainteresowany historią. Ciekawy koncept ze zmienieniem backstory wojownikom, odświeżenie historii może wyjść na dobre (byle nie powstawały wątki jak Sindel w 11, to był żałosny twist na poziomie 13-latka), choć z drugiej strony chciałoby się, żeby ta historia w końcu ruszyła do przodu, bo od ponad 10 lat tylko zatacza koło. Spodziewałem się Raidena jako kameo, z jakimiś szczatkowymi mocami, ale Raiden jako nowicjusz to też coś ciekawego. Zobaczymy co dalej, bo takie pierwsze zwiastuny nierzadko są mylne i gra ostatecznie wygląda inaczej niż one sugerowały. Swoją drogą gdzie się teraz rozmawia o mortalu, skoro forum jest odwiedzane tylko przez kilka(naście?) osób?

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 08, 2023, 10:26:16 pm »
rozmawia się na discordzie, był tam gdzieś link podawany. Nie ten discord tego forum (on jest tak samo martwy, ale może ożyje), tylko taki inny - ogólnie sceny bijatykowej/NRS w Polszy.

Anyway, ja na chwilę o tym co dziś zobaczyliśmy.

No jestem zawiedziony, co będę sam siebie oszukiwał, że mi się podobało, skoro mi się nie podobało.

FORTNAJTYZACJA Mortala postępuje. Grafika, którą dziś zobaczyliśmy była 1) niedopracowana (pierdolone kameosy Sonyi, Kano i Strykera to wyglądają jak jakieś niedoróbki projektowane przez stażystów) 2) plastikowa.

A właśnie plastiku i komiksowości się w tym wszystkim najbardziej obawiałem.

Nie widzę tu mroku, klimatu i czegoś takiego niepokojącego co zawsze towarzyszyło estetyce Mortal Kombat od lat 90tych. Widzę za to wybuchy po ciosach specjalnych, jakieś komiksowe błyskawice i absurdalne animacje, które wyglądają tak odpychająco, że kompletnie odechciało mi się sprawdzać tę grę.

Mechanika kameosów to nic rewolucyjnego. Ot odświeżona i przybajerzona mechanika, którą znaliśmy z towerów z MK11. A, że jest przybajerzona i KAMEOSY ROBIO FATALE? No kurwa pracowali nad tym rewolucyjnym pomysłem 4 lata, więc wiadomo było, że coś nowego dodadzą. Ale gamechanger niestety to nie jest.

Co do postaci - no wyglądają na płaskie, wypolerowane, jak wyciągnięte z MK vs DC. Pierwsza część (do momentu walki Kitany z Mileeną) jest absolutnie chujowa. Jaskrawe, fajerwerkowe, cyrkowe. Kenshi to jest jakiś absurd, Kung Lao rusza się jak Zangief z SF, Sub-Zero wygląda jak swoja własna wersja z MK11 ale na Nintendo Switch.

Powtórzę się - GDZIE JEST KLIMAT?!?!?! Czy tylko ja tego nie czuję i mnie pojebało, czy są tu ludzie, którzy myślą podobnie do mnie?

Offline savel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 08, 2023, 10:39:51 pm »
Jest też  grupka Mortal Kombat Polska na fejsie.

A wrażenia z pokazu?

Dla mnie ogólnie extra. Grafika prezentuje się świetnie. Co prawda na streamie wydawała się trochę gorsza, ale odpaliłem w 4k i robi wrażenie, ale nie jakieś spektakularne. Przeskoki między mk9, mkx a mk11 były dużo większe.

Podoba mi się klimat. Przypomina pierwsze części, szczególnie 1. Cieszę się, że po latach 2005-2010, gdzie wszystko robiło się na szaro wróciły kolory. Nie byłem też fanem MKX, które było strasznie efekciarskie i przekontrastowane.



Gameplay --- szczerze? nie widzę jakiejś rewoloucji. Kameo wygląda jak rozbudowane postacie wsparcia w Mk11.

Te redesigny zapowiadają się ciekawie. Ten reboot odświeży serię trochę bardziej niż MK 2011. Liczyłbym jeszcze na to by było więcej nowych postaci... ale tu chyba nie będą tak szczodrzy jak przy MKX, no ale przynajmniej każda z postaci jest na jakimś tam sposób nowa (Raiden jako mnich-nowicjusz).

O Jezu... zabawne jak odbiór może się różnić. Ale nie linczujcie:D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2023, 11:03:39 pm wysłana przez savel »

Offline savel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 08, 2023, 10:51:43 pm »
Trochę mam problem z tym, że Scorpion i Sub-Zero to bracia. Przez to trochę stracili charakteru. Ale może będzie jakiś twist. Może w tej części pokażą wyodrębnienie się Shirai Ryu z Lin Kuei.

Offline savel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 08, 2023, 11:12:16 pm »
Ostatnia refleksja to tak... nie podobają mi się fxy uderzeń. MK zastępował ten impet bryzgiem krwii. Wyglądało to równie niedorzecznie, ale bardzo różniło od Tekkena czy SF.