Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beru

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2015, 04:16:46 pm »
Dostaniemy dodatkowe rozdziały do Story Mode w formie DLC czy Ed znowu nas troluje. Kto to wie.

Nie miałbym nic przeciwko powiększeniu Story Mode, ale wolałbym, żeby Ed nie robił takich dowcipasów. Zwłaszcza w obliczu tego, że WB każe NS robić różne niewypowiedziane okropieństwa, np Goro jako day-one DLC, czy tokeny na łatwe fatality i pomijanie walk do kupienia w postaci mikrotransakcji. Dotychczas wierzyłem, że Ed Boon robi to z przymusu, a takie trollingi twitterowe tylko podkopują moje przekonanie

2
Mortal Kombat X / Odp: OFICJALNY KOMIKS MKX
« dnia: Kwietnia 15, 2015, 10:21:30 pm »
Myślałem, że komiks skończy się mniej więcej z premierą gry, ale póki co końca nie widać. Mnie drażni czytanie takich krótkich, pojedynczych chapterów. Czeka się cały tydzień i dostaje się kilknaście stron. Walki trwają po kilka tygodni i fabuła idzie w ślimaczym tempie.

Za to niestety trzeba podziękować systemowi wydawniczemu komiksów rodem z USA, gdzie się przyzwyczaiło klientów do zeszycików po 24 strony raz na tydzień.
Moim zdaniem to zaleta, że nie skończyli. To oznacza więcej treści mortalowych dla nas:) raczej też szybko nie skończą. Komiksy Injustice zaczęli wydawać też jakieś 4 miesiące przed premierą i ciągle wydają. Teraz zaczyna się chyba Injustice: Year Three, czyli trzeci sezon.

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 15, 2015, 10:14:42 pm »
A, to ja już wiem kim jesteś. Mieliśmy pogadankę w grupie "Secret Level" na temat tego hejtu o polskie tłumaczenie ciosów ;). Pozdrawiam.
Ja mam ustawiony na język angielski, tzn muszę przestawiać to w ustawieniach konsoli (wtedy cały dashboard mam po angielsku), ale tylko tak da się zmienić język w grze). Jakoś ta gra ma wtedy lepszy klimat ;)

Tak jest, to ja. :)
Jeśli chodzi o polskie tłumaczenia to zawsze będzie jakiś tam hejt w tle obecny. I tłumaczenie MKX też nie jest pozbawione wad. Ale w porównaniu z tą wadą, że trzeba zmieniać język środowiska uruchomieniowego (konsoli, albo Steama), zamiast zmienić język dla samej gry, to niedoskonałości w tłumaczeniu są nieistotne i pomijalne.
Tymczasem można już obejrzeć pierwszy rozdział - Johnny Cage (http://www.youtube.com/watch?v=Zt_ZdwFyasw) - a jutro i w kolejne dni załaduję kolejne odcinki. Wiem, że już od kilku dni są filmy ze story mode na YT, ale może akurat ktoś by chciał oglądać z polskimi napisami:)

4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 15, 2015, 07:27:35 pm »
Około północy wszystko nagle zaczęło działać. Prawie wszystko - Shinnoka nadal nie mam, ale to dlatego, że ów jest do odblokowania po przejściu gry; tryby sieciowe ledwie działają, widać serwery nie wstały jeszcze; ale poza tym - story mode, wieże lokalne, krypta, test your might/luck, działają bardzo poprawnie.
Do tego stopnia, że postanowiłem nagrywać Story Mode w wersji z polskimi napisami i wrzucać na YT.

http://www.youtube.com/playlist?list=PLhmvDgpGYrN7bNd4nSj5s_bTK1vi8EeF_

W tym momencie epizod pierwszy dopiero się ładuje.  Z czasem pojawią się wszyskie kolejne, zapraszam! :)

5
Mortal Kombat (2011) / Odp: Pytania i odpowiedzi
« dnia: Kwietnia 30, 2011, 11:35:33 pm »
To ja też mam pytanie, bardzo poważne. Czyją głowę miażdży pod stopą Kintaro, kiedy wychodzi na arenę przed walką?

6
Mortal Kombat (2011) / Odp: Story Mode, czyli wszystko o fabule.
« dnia: Kwietnia 30, 2011, 11:30:13 pm »
Taka ciepła klucha z mikrofali:D

Oj tam oj tam! Raiden wygląda jak Carlos Pesina, czyli tak jak wyglądał przez ostatnie 19 lat i jak powinien wyglądać :P

7
Poboczne gry MK / Odp: Kombo challenge??
« dnia: Lutego 14, 2009, 05:11:21 pm »
Cytat: davidkoz
Jak komu idzie? Ja ostatnio przestałem je robić, a zostało mi ze 6 przy czym 9 Shang Tsungu jest strasznie trudne i jak na razie dla mnie nie wykonalne :D

Masakra jakaś! Mam trzech a dla kojelnych jakichś dziewięciu zostało mi po jednym-dwa kombosy, z którymi nie mogę sobie dać rady. Nawet dla tych niby-łatwych (Batmana, Shao Kahna, Sub-Zero, Luthora)

8
Poboczne gry MK / Odp: Kombo challenge??
« dnia: Lutego 12, 2009, 04:51:07 pm »
biała obrączka ze strzałką w środku oznacza podskok, czyli następujący po nim cios lub ciosy zadaje się w powietrzu.
Podobny problem mogą wzbudzić ikonki pięści i miecza w kombach Baraki i Deathstroke'a, oznaczające ciosy zadane z wyciągniętą bronią lub bez.

9
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna
« dnia: Stycznia 26, 2009, 06:07:17 pm »
W piątek wieczór można było się zmierzyć na PlayStation Network i Xbox360 Live z twórcami Mortal Kombat vs DC Universe, którzy pojawili się na tę okoliczność na publicznych serwerach:
Ed Boon(!!!), Paulo Garcia, Brian Lebaron, Ryan Rosenberg, Eddie Ferrier, Adam Hernandez, Dave Bulvan, Derek Kirtzic, Shaun Himmerick, oraz główni sprawcy: Hans Lo i Hector Sanchez

niestety byłem wtedy poza zasięgiem mojego plastusia i nie miałem jak pograć :( czy ktoś z szanownych miał okazję z którymś z tych panów zagrać i jak solidny dostał wpi**dol?

10
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna
« dnia: Grudnia 28, 2008, 11:36:28 pm »
Cytat: davidkoz
Jeśli grasz Jokerem czy Sonyą na Scorpiona masz przechlapane, możesz walnąć sobie odrazu w łeb i odłożyć pada.

Ośmielę się nie zgodzić. Sonya akurat ma bardzo duże szanse przeciw Scorpionowi. Jej nogi, poza tym, że zgrabne, są też bardzo szybkie, a ciosy rękami silne i powodują u przeciwnika spory delay związany z otrząsaniem się; szkoda, że są dość jednorazowe, i ciężko łączyć je w komba, co trochę blado wypada przy wszechkombinacjom Scorpa, ale i tak Sonya potrafi pokazać. Np Bicycle Kick jest bardzo przydatny w tym celu, zwłaszcza w wersji promove; zresztą w ogóle rowerek Sonyi jest znakomitą rzeczą, bo daje pewne możliwości dodatkowej kontroli w najmniej sterowalnym momencie czyli w fazie lotu ;) tj. skakania ;D Poza tym Sonya przykuca do projectila, dzięki czemu unika sznurowadła, (czego Joker, Shang Tsung czy inny GL nie mogą zrobić) a nawet ciosu z hellfrajer pącza (tylko wtedy jeszcze w grę wchodzą koszmarnie krótkie delay'e Scorpa); do tego jeszcze różowy proszek na oczy, jeśli uda się zablokować w/w teleport, czyli nieoczekiwanie znaleźć blisko Scorpiona, i można wyprowadzić jakieś kombo z Kartwheel Flipem albo Bicycle Kickiem. Zwłaszcza lubię komba z tym pierwszym, bo łapie z przykucu i podrzuca do juggla ;)
Na koniec jeszcze dochodzi kwestia psychologiczna - kolesie gapią się na zgrabny tyłek i podskakujące cycki (zwłaszcza jak się koszulka nieco poszarpie, hehe) zamiast patrzeć na ręce ;D

a Kapitan Marvel jest masakrator ;D czasem trochę za dużo błyszczy i świeci, zwłaszcza jak jest dwóch Marvelów na raz, i można się łatwo pogubić, ale to też ma swój urok :) Poza tym jego ciosy są bardzo efektowne ;D SHAZAM! :D

BTW: Spotkał ktoś może gracza, który wprawnie i sprawnie gra Catwoman? bo jakoś mi się zaczęła ostatnio bardzo niepodobać...

11
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna
« dnia: Grudnia 26, 2008, 01:51:09 pm »
Cytat: Piekielny Scorpion
nim się wcale jakoś łatwo nie gra
gra sie nim łatwiej, niż Flashem. Łatwiej się łączy kombosy; ma więcej ciosów, ustawiających przeciwnika wprost pod następną serię; jego teleport jest morderczy i daje olbrzymie możliwości dalszego budowania kombo a Hellish Slide wyciąga z większości trudnych sytuacji; do tego ma jeszcze mocarne ciosy taktyczne i defensywne Inner Flames i Hell Fire (Flash tym czasem ma praktycznie same ofensywne); a jak do tego jeszcze dołożymy sznurowadło, to już w ogóle wychodzi nam mega-zakapior, godzien osobnej gry "Scorpion vs Universe" ;D

12
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna
« dnia: Grudnia 24, 2008, 11:47:05 pm »
heh blok ..... zagraj z tymi co maja po 2 tys wygranych i graja tym flashem zobaczymy czy Ty dasz rade z blokiem .... flash jest tylko dla cipek i taka jes moja opinia

Grałem. Przegrywałem. Zwykle sromotnie. Ale nie uważam, żeby to była aż taka zasługa Flasha. Dla cipek to jest Scorpion... Zresztą w ogóle trzymanie się w kółko jednej-dwóch postaci jest dla mnie pozbawione sensu i nie cierpię grać z takimi kolesiami.

13
Mortal Kombat 3D / Odp: glitche w sojuszach,decepcjach i końcach świata
« dnia: Grudnia 23, 2008, 10:15:37 pm »
a na czym grałeś? bo ja spędziłem naprawdę zdrowy kawał czasu nad każdą z wymienionych w tytule wątku części, na PS2 i PS3 (czyli w emulowanym środowisku PS2) i jedyne poważniejsze glitche, jakie mi się przypominają, to w Konqueście w MKD czasem Chudzinko, jak gdzieś wlazł, to nie mógł wyleźć.

14
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna
« dnia: Grudnia 23, 2008, 10:06:38 pm »
Cytat: Piekielny Scorpion
też uważm że granie Flashem jest dla tych co nie umieją grać

A ja wręcz przeciwnie, uważam, że, żeby grać Flashem to trzeba mieć sporo doświadczenia i umiejętności, bo wystarczy, że się trafi przeciwnik, który wie, gdzie jest "blok" i kaplica :P
A najlepiej mi się gra Kapitanem Marvelem ;D a z kombatantów - Kano i Baraką;
Najgorzej zaś - Wonder Woman (jak wszystkim)

15
Kosz / Odp: WASZE PROPOZYCJE NA NOWE CHARSY W RAMACH DOWNLOADABLE CONTENT
« dnia: Grudnia 08, 2008, 11:13:48 am »
MK:
Cyrax
Quan Chi
Ermac
Reptile
Goro


DC:
Lobo
Doomsday
Hawkman, albo jeszcze lepiej Hawkgirl
Spectre
Aquaman



a w ogóle to chętnie widziałbym update z alternatywnymi ciuchami, oczywiście darmowy, jak to update

Strony: [1] 2 3 ... 11