'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kornixon

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 16, 2020, 12:41:15 am »
Dobrze, ?e Rain wraca. Dialogi fajne rozszerzy?y lore i nada?y cechy charakteru kombatantom. Rain napisany (oczywi?cie te? z dobrym movesetem) w dobry sposób mo?e podbi? serca fanów MK. Jest potencja?.

Mileena jest. Jestem fanem Mileeny, ale niestety nie jestem zadowolony z jej powrotu. Uwa?am, ?e posta? powinna "odpocz??". Przecie? by?a ju? i tak fajnym smaczkiem w FRIENDSHIP Kitany. Blue step daughter Shao ma te? jej niektóre ruchy. Mogli ju? jej w tej grze odpu?ci?, ale podobno ulegli fanom i dodali klona Kitany do najnowszej ods?ony Smoczej Serii. Design na minus, ale na szcz??cie jest custom postaci.

Rambo. Ogólnie szkoda s?ów. Nie pasuje mi w ogóle. Za du?o si? robi tych guestów z filmów akcji. Kiedy? te postacie spoza uniwersum mnie cieszy?y. Teraz przez ?adowanie ich do gry w masowych ilo?ciach ( w tym zabieranie miejsca klasycznym postaciom) psuje mi jakikolwiek przyjemno?? z ich obecno?ci. Jeszcze takie postacie jak Rambo. No pro?ba. Mo?e nied?ugo Mariusz Pudzianowski zawalczy w MORTAL KOMBAT.

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 04, 2020, 01:36:03 am »
Ja za to obstawiam RPG w ?wiecie MK oczywi?cie jako Great Kung Lao, ewentualnie przygodówka a'la Shaolin Monks, równie? z Great Kung Lao za sterami protagonisty.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 22, 2019, 07:46:35 pm »
Kurwa!
Te barany tak zjeba?y Sindel, ?e teraz ca?a historia MK nie ma za bardzo sensu...

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 01, 2019, 03:33:55 pm »
Na pierwszy rzut oka to ten Terminator to taki Jason z pu?apkami Predatora. Nie podoba mi si?. G?os te? cienko dobrali.

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 27, 2019, 01:43:08 pm »
O w?a?nie!
Fajny przyk?ad na tym minionie Scorpiona. Zamiast go mu dawa? w MKX móg? by on trafi? do jakiego? Drahmina czy zupe?nie nowej postaci. Co albo by od?wie?y?o bardzo fajnie zapomnian? ju? posta?, albo ubogaci?o uniwersum w nowego badassa z moc? przywo?ywania swojego pomagiera... A tak dostali?my ma?o zwi?zany i niczym nie poparty (w lore) ruch dla Scorpiona.

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 27, 2019, 01:33:24 am »
Opiekunie, ale ta Kitana czy Mileena ju? od MK2 mia?a swoje W?ASNE CIOSY, nie wiem dlaczego chcesz dzieli? odr?bne ruchy na trzy ró?ne charaktery. Zapewne przez podobie?stwa tych postaci. Przecie? Mileenie nie s? potrzebne ciosy Kitany i na odwrót. Kobietki maj? swoje fajne i oryginalne ruchy. To zapo?yczanie ciosów jest zb?dne i tylko gasi nadziej? fanów na to, ?e dana posta? pojawi si? chocia? jako DLC. Po za tym Mileena, Kitana i Baraka ju? od MK2 maj? swój ciekawy zestaw ciosów i s?dz?, ?e nie potrzebuj? udziwnie? ( Sai Mileeny u Kitany, glewia Jade u Kitany, Chor?giew Baraki, przemiany w ninja Shanga, ciosy Tremora u Cetrion).
Dla mnie w MK chodzi te? o histori?, wi?c im.wi?cej wariantów i opcji tym mniej postaci w rosterze. Im mniej postaci tym.nudniejsze Story. Fajnie to pokazuje przyk?ad Goro z MKX (który w Story si? niestety nie pojawi?) gdyby nie.warianty to da?oby si? go rozbi? na co najmniej 3 postacie. Kintaro, Goro i Sheev?. Tak mieli?my bardziej tresciwego wojownika, ale wykluczaj?cego tych dwóch pozosta?ych z gry. Z tego mo?na doj?? do wniosku, ?e przez warianty niektóre postacie mog? wyklucza? inne, no bo przejm? ich ruchy ruchy w wariantach by by? w?a?nie bardziej tre?ciwe. Takie przekre?lanie jak dla mnie ?le wp?ywa na ca?e lore i tworzy nam niedoci?gni?cia (nag?e niewyja?nione znikni?cia postaci itp.).
Podsumowuj?c... Dalej b?d? si? trzyma? postaci ubo?szych w ruchy, ale bardziej zbalansowanych. Pami?tajmy! Nie ilo?? (ciosów), a jako?? (oryginalno??).

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 24, 2019, 12:52:37 pm »
Ja si? zgadzam z Rainem. Stworzyli pierdolnik wrzucaj?c mase ciosów dla postaci i poblokowali po?ow?. To po co s? te ciosy? Skoro w realnej grze turniejowej i tak nie zobaczymy ich zastosowania. Te? jestem za tym by by?o mniej ciosów i wi?cej postaci. 5 ciosów na posta? w tym jeden projectile mi wystarczy. Bez kombinowania. Tak mamy postaci z trzema róznymi strza?ami. Jeden z boku, drugi z góry, trzeci z dupy.
Wkurzaj? mnie te? (nie wiem jak je nazwa?) te ciosy wrzucone na si??, które obcinaj? inne postacie. Najlepszym przyk?adem jest Shang Tsung, który wyklucza nam.ju? Raina, Ermaca i Reptile'a. Powiedz mi kto?... Po co Tsungowi te ciosy? Czy sam nie ma swoich ciekawych umiej?tno?ci? No ma. Ale w tej grze NRS chce pokaza? jakie postaci s? rozbudowane i zró?nicowane jednocze?nie blokuj?c t? rozbudow? na rankingowych grach bo tyle ciosów ci??ko zbalansowa?. Zwyk?a g?upota i hipokryzja jak dla mnie.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 12:03:16 am »
Jeny, ale ten Joker wygl?da chujowo... Mam nadziej?, ?e b?d? jakie? ciekawe skórki. Ten wygl?da jak jaki? czysty cosplayer. Troszk? brudu do kurwy n?dzy bym chcia? zobaczy?, a nie jakiego? syntetycznego m?odego misia.
Ogólnie ca?y ten pack oprócz Shanga i Wolfa jest dla mnie o dup? rozbi?. Ma?o ciekawe postacie, niegodne wyst?pienia w MK czy od?wie?enia. Przecie? taki Havik, Drahmin czy inny Hotaru w od?wie?onej wersji móg?by rozjeba?. To nie. Damy Terminatora czy innego Jokera, który zapewne b?dzie kalk? tego z Injustice.
Szkoda strz?pi?.

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 27, 2019, 05:31:48 pm »
Ja bym w MK ch?tnie widzia? zasad? 3 projectile'i. Strzelasz czym? trzy razy i koniec. Nie mo?esz strzeli? póki nie dotkniesz fizycznie przeciwnika swoim ciosem.

Nie wiem te? po jakiego chuja usun?li sprint. Bez tego jest zdedydowanie ci??ej si? zbli?y?.

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 22, 2019, 10:24:38 am »
przecie? ta jego czapka wygl?da tragicznie. Mam nadziej?, ?e to b?dzie jeden z jego gear piece'ów, ?ebym móg? to natychmiast zmieni?

Czapka na bank do zmiany. Ju? widz? ten pióropusz jako gear.  ^-^

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 20, 2019, 08:52:10 pm »
Teaser Nightwolfa. Ci??ko na ten moment cokolwiek powiedzie?.

Mog? si? tylko przyczepi? do tego, ?e po?wiata jest niebieska, a nie zielona jak zawsze, ale do zb?dne uszczypliwo?ci na nieistotnej kosmetyce.

https://youtu.be/27n3LiJnItk

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 06:29:09 pm »
Zdecydowanie Ash to wybor bez sensu...
Bo juz na starcie warto zadac pytanie... co bedzie jego glowntm or??em w walce???

Ta pi?o-?apa pewnie. I strzelba na dystans. Taki troszk? Jax tylko zabawniejszy. :P

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 06:01:28 pm »
jak dla mnie s? postaci o wiele lepsze od komediowego Asha. Serialu nie ogl?da?em, ale po ko?cówce trójki widzia?em w jakich ryzach ten serial si? b?dzie utrzymywa?.

Z go?cinnych chyba najbardziej chcia?bym (nikogo bym nie chcia?, no ale jak i tak musz? by?) Pinheada. Potencja? na FATALITY ma niesamowity. W ogóle piekielny papie? jest zajebi?cie mroczny, wi?c idealnie pasuje do brudnego klimatu Mortal Kombat. Jeszcze ch?tnie zobaczy?bym feature w postaci czerpania rozkoszy gdy jaki? Scorpion wykonuje Fatality na cenobicie rozwalaj?c mu pó? cia?a supermanem. Zupe?nie inne spojrzenie na FATALITY w serii. No bo jeszcze chyba nie mieli?my postaci czerpi?cej przyjemno?? z bólu (no mo?e Havik, ale nie mam pewno?ci).

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 02:26:23 pm »
A ja si? przyznam troch? do ignorancji chyba, ale do czasu, gdy kto? tam nie wymieni? tego ca?ego Asha jako potencjalny DLC do MKX, to nigdy o nim nie s?ysza?em. Potem szybciutko sprawa ucich?a, tote? automatycznie zapomnia?em, ?e taki kto? istnieje. No i temat wraca teraz i jestem w szoku, ?e ta dziwna posta? ma tyle die hard fanów i jest tak popularna (zw?aszcza na zagranicznych forach). Có?, wychodzi, ?e ?y?em pod kamieniem przez ca?y ten czas, ale jako? nigdy nie kojarzy?em/obejrza?em niczego z t? postaci? w roli g?ównej i dla mnie to totalne marnotrawstwo miejsca w rosterze. Ju? pomijaj?c fakt, ?e to posta? go?cinna, czyli chujnia z automatu, to jeszcze jaki? totalny no?nejm.

Eee no.. Nie taki no?nejm. Kawa? charakteru. Tylko w?a?nie z tym charakterem mam problem... Jako? ta groteskowo?? Asha nie wpasowuje mi si? w uniwersum Mortal Kombat. No ale jego jestem w stanie prze?kn?? bo to jednak posta? bardzo wyczekiwana przez fanów.

No ale kurwa ten Terminator to ju? dla mnie totalne ?ajno. Tak mi nie le?y, ?e szok. Jak jeszcze nie b?dzie mia? skórki Arniego to ju? niech totalnie wypierdala bo ?al b?dzie na niego nawet patrze?.

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 02:22:57 pm »
Przykre jest to, ?e ju? dawno wszystko wyciek?o i nie ma ?adnego elementu zaskoczenia.

Shang fajny, ale jako? si? specjalnie nie spuszczam. Szczególnie dlatego, ?e ju? raczej udupili Raina, Ermaca, Reptile'a i Smoke'a.

Ogólnie jakie? ?rednie to DLC b?d? jak dla mnie. ?eby nie powiedzie?, ?e s?abe.
Mam nadziej?, ?e maj? jeszcze asa w r?kawie w postaci jakiego? KP3.

Strony: [1] 2 3 ... 24