Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kornixon

Strony: 1 [2] 3 4 ... 24
16
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 08, 2019, 09:06:17 pm »
Serio bierzesz dementi Bruce'a Cambell'a  na poważne?

Tak! :D
Nie śledzę jego poczynań, fanem evil dead też nie jestem, więc nie wiedziałem, że facet ma skłonności do trollowania.

17
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 08, 2019, 04:32:49 pm »
Cały ten przeciek dotyczący postaci DLC to może być zwykły kit. Oto artykuł rzucający troszkę światła na całą tę sytuację.

https://pl.ign.com/mortal-kombat-11/22269/news/mortal-kombat-11-ash-jako-postac-w-dlc-bruce-campbell-dementuje-plotki?fbclid=IwAR2jksR_7tKBQKUJsNkJDiMQh6y9gbPd1R28A1lIlO7SbGHH5ae-hUawXEE

18
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 25, 2019, 02:17:11 pm »
To nie mój tekst, ale wrzucę dla potomnych w ramach ciekawostki:

Obliczeń dokonał u/AccomplishedPoet8. Kalkulacje opisuje tak:

Średnio jeden skin kosztuje 500 kryształów, co z kolei kosztuje 5$ w sklepie. Oczywiście dostaje się je za samą rozgrywkę - ale gromadzą się bardzo wolno.

Stroje pojawiają się w sklepie rotacyjnie - przez ograniczony czas do kupienia dostępne jest pięć strojów (zazwyczaj przez 6/8 godzin). Po tym czasie znikają i konieczny jest grind w Wieży by je dostać. Ten zabieg wymusza na graczu wydawanie gotówki by móc zagrać tym skinem który tak bardzo go zainteresował. Dla ułatwienia obliczeń założmy, że w sklepie nie pojawi się żaden duplikat stroju a gracz sprawdza go co te 6 lub więcej godzin.

W grze są 23 postacie, a każda z nich ma 60 strojów. Przejście kampani, samouczka oraz pierwszych wież odblokowuje zazwyczaj cztery z nich, co wciąż daje 56 do odblokowania.

Nasze równanie wygląda więc tak: 23 * 56 * 5 = 6440$
(czyli ok. 24 800 złotych).

Obliczenia biorą pod uwagę obiecaną przez twórców łatkę. Nie wliczone są jednak fatality, brutality, ekwipunek czy przedmioty jednorazowe.

19
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 25, 2019, 08:44:55 am »
Ja z drugiej strony myślę, że czeka nas w końcu fabularny reboot. Nie taki jak MK9, tylko bez zabaw z czasem wszystko od nowa. Inaczej jak wyżej - zabrniemy w rejony abstrakcyjnej głupoty.

Ja bym się nie nastawiał. Uderzymy pewnie w abstrakcyjną głupotę.
Bo jak reboot to po co powtarzać to co w MK9? No właśnie średnio to widzę. Jak reboot to taki właśnie totalny. Zostawiając tylko Raidena jako boga i coś na wzór Scorpiona i Sub-Zero. Ale NRS nie ma jaj na taki reboot. To by była bardzo ryzykowna zagrywka. NRS by musiało zrezygnować z wygodnego źródełka jakim są "fan favourites" i zacząć coś tworzyć od nowa.

Edit: chociaż po.tym.jak.się potoczyła fabuła MK11 to może to być Liu Kang, a nie Raiden. :P

20
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:27:50 pm »
>śmiej się z twórców zapowiadających DLC przedpremierowo
>zapowiedz DLC przedpremierowo

Do tego rób lewackofeministycznokomunistyczne endingi
Rób z zakapiorów MK członków LGBT, a na koniec powiedz, że postacie transeksualne mogą wystąpić w następnych odsłonach. Kurwa pięknie.

Zrzutka na kickstarterze na bijatykę bez politycznego zabarwienia ruszy niebawem. Kappa.

21
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 24, 2019, 12:03:13 pm »
Widzę po Metacriticu, że WB zniszczyło mikropłatnościami MK. Ed pierdoli, że nie ma lootboxów, a cała krypta to jebane MMO z możliwością "odblokowania" wszystkiego za gruby hajs. Ech... Płacić ponad dwie stówki za grę i nie mieć nawet 1/3 zawartości. Co za pojebana polityka. Parafrazując Piłsudskiego: Gra fajna, tylko wydawcy kurwy.

22
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 22, 2019, 09:05:54 pm »
Podobno ma, ale nie wiem od czego one są uzależnione. Może od wyborów po drodze, albo od sposobu rozegrania pojedynków. Mnie się już nie chce drugi raz story męczyć więc po prostu zobaczę na yt jak będzie już gra ogólnie dostępna.

Już teraz można spokojnie znaleźć wszystko na jej temat. :D

23
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 22, 2019, 07:05:15 pm »
Czytam w necie, że ten MK ma kilka endingów... Dwa bodajże. Może ktoś wyjaśnić, bo nie chcę nic oglądać.

24
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 07:26:58 pm »
Ze mną też grałeś Luna. Ja psioczę na fabułę, ale nie jestem tu tylko dla niej. Też lubię dobry gameplay.

25
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:38:25 pm »
Jak miałyby być takie jak w MKX to lepiej, że ich nie ma. Coś czuję płatne DLC w postaci Stage Fatailties Pack. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

26
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 11:09:13 pm »
Totalnie nie zgadzam się z Luną co do tego, że mordobicie to nie materiał na dobrą fabułę. Fabuła do mordobicia, to samograj. Wyobraźcie sobie np. bijatykę z postaciami z Gry o tron, Marvela, DC (są), Star Wars etc. to wszystko są samograje. W hollywood o coś takiego się zabijają, bo to kura znosząca złote jajca. Podejmowane są próby złożenia uniwersum z przeciwników spider-mana czy potworów universal studio. Bo mając taką zbieraninę ciekawych postaci można z tego żyć kurwa całe eony. Bijatyka właśnie przez mnogość postaci i konieczność, albo możliwość nadania umotywowania ich działań jest idealnym miejscem na przedstawienie ciekawej historii. NS przy MK11 czy pierwszym Injustice udowodniło że potrafi coś takiego dobrze zrobić, więc siłą rzeczy pojawiły się oczekiwania. Kolejne części zarówno MK jak i I spłyciły historię, Wprowadziły czarnobiały podział na dobrych i złych, walka z jakimś złolem jako pretekst do zabrania indywidualnych motywów to zawsze gówniany pomysł, który sprawia że świat przedstawiony traci na głębi, staje się pozbawiony niuansów.  Mortal ma predyspozycje do stania w sznanki z Marvelem, DC i innymi tuzami a bronienie się że to wciąż tylko walczące kukiełkinie pozwala rozwinąć serii potencjału, który w niej tkwi.

Zgadzam się z Tobą w 100%! Mamy w tym ogromny potencjał, nie wolno kłaść na to lachę. Mam nadzieję, że NRS właśnie po to zrobiło ten reset, aby teraz mądrze i szczegółowo poprowadzić uniwersum naszej ulubionej bijatyki. Jeśli tak nie jest to cóż... Trochę się zamknę na ten świat. Będę grał to jest jasne... Ale bez głębszej refleksji. Bez horyzontalnego spojrzenia na świat tego uniwersum.
Teraz idę do mamuśki jej powiedzieć, żeby zmieniła imię na Nadzieja.... W końcu to ona jest matką wszystkich głupców. 

27
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 05:11:31 pm »
Wow... Drugi fatal Kano wygląda jak ze snu jakiegoś totalnego psychopaty. Jestem pod wrażeniem.

28
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 01:08:59 pm »
Na YT był dostępny film [już go WB anihilowało] pt Mortal Kombat 11 (PS4) - Story Mode [No Commentary, 1080p, 60 FPS]...
Film miał 5 godzin bez 30 sekund. Pytanie czy 'no commentry' oznacza tylko nie komentowanie filmu ale poprzedzenie go jakimś wstępniakiem, czy jest to 5 h czystego trybu story.....?

Zapewne 5h Story mode.

29
Mortal Kombat 11 / Mortal Kombat 11 Fabuła [SPOILERY]
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 10:35:39 am »
Tak więc zakładam nowy temat dotyczący fabuły by nikt kto odwiedzi forum nie zepsuł sobie zabawy spoilerami w głównym wątku. Zapraszam do dyskusji.

30
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 12:22:34 am »
Nie wiem Adept co tam Ci się mogło podobać.
Mnóstwo nieścisłości, niedopowiedzeń, postacie znikające bez śladu bez żadnych wzmianek co się z nimi dzieje, nastolatka pokonuje byłego Elder Goda, który istnieje pewnie miliardy lat, więc jego skill powinien być wyjebany plus jeszcze to, że ma boskie moce i zrzucił samego Lucifera z tronu piekła.
Jakiś gej leje imperatora Outworld i ma go na swoje usługi. Bo nagle w Outworld istnieje takie prawo, że jak najebiesz imperatora to możesz z nim zrobić co chcesz. :v
Źli cały czas dostają wpierdol, bije ich dosłownie każdy.
Niektórych postaci mogłoby w ogóle nie być i tak nikt by nie zauważył. Wystąpiły tylko po to żeby Takeda czy inny Kung Jin mogła jej dwa razy najebać (patrz Ferra/Torr).
Bezsensowny względem MK11 zgon Baraki.
Jax emeryt lejący Liu Kanga akutalnego Mistrza Mortal Kombat.
Znalazłbym na bank więcej takich smaczków, ale nawet mi się nie chce myśleć o tej fabule.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 24