Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - davidkoz

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 106
46
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 07, 2019, 05:28:49 pm »
Gdzie takie opinie? Czytam trmk i TYM i tam raczej ludzie są pozytywnie zaskoczeni. Poza tym nie rozumiem zdania 'wybiła się pod względem designu (...) ale za wiele do zaoferowania nie miała'. W sensie, że chodzi o co?

Tez czytam trmk i inne serwisy i zdania są podzielone. Nie chodzi mi o to, że D'vorah jest zła i ludzie ją teraz hejtują ale o to, że każdy wolałby Jade, Sindel, Sareene czy Mileene. No ale o zdaniach innych dyskutować nie będziemy, bo każdy ma prawo do własnego, więc porozmawiajmy o własnych.

Co do designu to chodzi mi o to, że D'vorah ma w porównaniu np. do Kombat Kidow bardzo dobry design, wygląda nieszablonowo, ma ciekawą barwę głosu i wyróżnia się gameplayowo na tle innych (tu zaraz na dole).

Moveset? [Kozacki, oryginalny i totalnie niesztampowy, za to pasujący do uniwersum MK]
Co do gameplay'u i jej oryginalności to miała duży potencjał ale go zmarnowali. Wiem, że jest ciężka do ogarnięcia i wymaga praktyki, aby porządnie nią wywalczyć cokolwiek. Jest wolna, ma dosyć okrojony moveset, a jej zdolności niczym szczególnym się nie wyróżniają (może poza jednym atakiem tymi odnóżami). Wariacje nie zmieniają jej movesetu znacząco. Każda jest do siebie podobna i Ed i spółka nie wykorzystali tego potencjału.

Rolę w story? [niesamowicie znacząca. Bez jej udziału, ta chujowa historia już praktycznie w ogóle nie miała by mocnych punktów]
Trochę racji jest w tym, że jej przewrót w historii trochę ja uniósł (tzn. historie) i był chyba jednym z mocniejszych elementów opowieści. D'vorah wzięła się znikąd w MKX. Nowa postać, ciekawa historia, typowa wredna baba i byłoby ok gdyby nie to, że w dosyć łatwy sposób pozbyła się Baraki i Mileeny. To było jedne wielkie nieporozumienie. Baraka i Mileena nie raz byli w większych tarapatach, staczali walki z wielkimi wojownikami i zawsze uchodzili jakoś z życiem. Wojownicy, buntownicy, którzy mieli duży inpact na serie Mortal Kombat. W MKX przepełnione romansem amerykańskiego kina giną od tak z rąk D'vory, która nie jest wybitną wojowniczką, bardziej intrygantką. Uważam więc, że jej rola w MKX była na sile podkręcona tylko dlatego, aby zaskoczyć fanów serii w ogóle niepotrzebnie. O wiele lepiej wypadłaby ich śmierć z rąk kogoś innego. W MK9 Sindel wybiła połowę rosteru i był to jeden z lepszych momentów w grze. To było coś, czego nikt się nie spodziewał. W MKX gdy D'vorah zabija Mileene jest takie: ehhhh, wtf? Zniesmaczenie.

Fatailty? [kapitalne!]
Brutality? [świetne!]
Brutality to ma każdy świetne. Świetna nowość w serii. Co do Fatality to kwestia gustu. Wiele postaci w tej części ma dobre fatality, wiec bym się nie podniecał.

Podsumowując to nie mam nic do D'vorah. Nowa, ciekawa, oryginalna postać. Nie jest idealna jak wymieniłem powyżej ale ciekawsza na tle innych nowych postaci. Problem jest taki, że roster jest mały, miejsc coraz mniej, a są postaci, które zasługują na kolejną szansę po latach oczekiwań i z serią związani są o wiele dłużej: Fujin, Reiko, Jade, Havik, Mileena, Kai, Nightwolf, Sindel, Cyrax, Sektor, Smoke, Reptile, Shang Tsung.

Patrząc na to co się dzieje, ze najprawdopodobniej dostaniemy jeszcze Cassie, Errona i prawdopodobnie Kothal Kahna jeśli pojawiła się D'vorah, to mamy już czwórkę nowych z poprzedniej części, a miejsca brak. Jakoś nie cieszy mnie to, że będę mógł  kupić sobie w formie DLC postaci takie jak Reiko, Jade czy Smoke.

47
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 07, 2019, 10:37:40 am »
MK11 raczej podobny system gry jak w poprzednim, więc jak się nie zatrzymałeś na MKX to raczej długo nie pograsz i w nową część.
No niestety tak nie jest. Wszystko zostało przebudowane. MKX było szybkie, a nadchodzący MK jest tego przeciwieństwem. MK11 wygląda na bardziej taktyczny, trzeba będzie przemyśleć każdy ruch i wiedzieć kiedy co chce się wykorzystać.
Story i tak kiepsko się zapowiada, bo ta cała Kronika wygląda na brak pomysłów, ED Boon już chyba dziadzieje, można wymyslić dużo lepszego bossa finałowego.
Jeszcze za wiele nie wiemy aby tak stwierdzić. Dzięki niej cofniemy się w czasie, dzięki czemu w rosterze znajdują się takie postaci jak np. Baraka, czy żywy jeszcze Kabal. Kronika zdaje się ciekawsza od Shinnoka, który w dziesiątej części niczym się nie popisał. Najgorszy boss z najgorszych. Musiał mieć całą armię nieumarłych do pomocy i medalion, który przeznaczył go w coś jeszcze głupszego na tyle, że Kejżowa sprała mu manto. Poczekajmy z tą Kroniką i zobaczymy.

48
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 06, 2019, 09:10:20 pm »
Jest coraz gorzej z rosterem, a zaczęło się od samego początku, gdzie ujrzałem niewielką ilość kafelek dla postaci.

Roster zaczyna wyglądać podobnie do tego z MKX z dodatkiem ulubieńców fanów, gdzie Ed Boon już wyraźnie poinformował, że ulubieńcy nie znajdą się tylko w głównym rosterze ale i w formie DLC, a więc żegnaj Mileena, Noob Saibot, Smoke i Cyborgi? Dostaniemy was w DLC, hura eh

Jeśli dojdzie do tego Erron Black, Cassie Cage i najprawdopodobniej Takeda to ile spotów nam pozostanie? Zero na postaci z ery 3D, a gdzie miejsce na Reptile'a czy Ermaca?

Dorzucili jeszcze głupią D'vorah, że niby najlepszy start z nowych postaci w MKX, a jakoś od wczoraj po zapowiedzi większość fanów jest zawiedziona. Jak czytam komentarze to tak 70% jest na nie, że kolejna postać zajmuje komuś miejsce. Oczywiście mogą ją odpicować i będzie się może teraz dało jakoś nią grać no ale mamy o wiele więcej ciekawszych postaci takich jak Nightwolf, Jade, Sindel, Kai, Fujin, Reiko, Kenshi, Havik plus tych co wymieniłem powyżej, niż królowa robaków, która może i wybiła się pod względem designu nad innymi no ale za wiele do zaoferowania nie miała.


49
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 03, 2019, 11:05:33 am »
PurpleRain szybko do okulisty!

Fake jak nic, ale zawsze w formie przypomnienia, że Hasu Hao istniał będą mogli dać jego skórkę. Podobny mają moveset, więc problemu nie widzę.

50
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 01, 2019, 10:33:35 am »
Bardzo dobry design. Odświeżony Kano przypomina tego filmowego. Wygląda bardziej naturalnie teraz, nie jest jakimś przerośniętym koksem.

51
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 01, 2019, 05:54:41 am »
No i zajebiście. Kano dobrze wygląda. Wygląda dosyć młodo, a więc będziemy się cofać w historii do wczesnych Mortali co mi się bardzo podoba.

Zostało też potwierdzone, że Kronika bedzie niegrywalna, z czego się cieszę, bo mamy dodatkowe miejsce w rosterze.

52
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 31, 2019, 10:58:48 pm »
W Brazyli właśnie zaczyna się transmisja z MK11 live https://www.youtube.com/watch?v=yWRV34Q_qVE

53
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 29, 2019, 08:45:28 pm »
Myślę, że PurpleRain masz rację. Przemyślałem sprawę i Mileena jako DLC świetnie się sprawdzi. Będą ludzie na nią czekać, a gdy przedstawią ją jako DLC rzucą się.

Jak dla mnie, poza postaciami zapowiedzianymi i zasugerowanymi (pewnie #nikogo, ale i tak napiszę  :P ):
Takeda, Jacqui Briggs, Kung Jin, Kotal Kahn, Fujin, Shang Tsung, Noob Saibot, Kronika, Newcomer.

Uważam, że nie ma szans na postaci typu Jacqui Briggs czy Kung Jin. Ludzie mają ich dosyć w MKX, uważają, że są zbędni, nic nie wnieśli do gry i zniszczyli tylko roster wraz z Ferra/Thor. Eb Boon powiedział dosyć jasno, że chcieli zrobić ukłon w stronę fanów dlatego pojawili się Skarlet i Baraka. Myślę, że idąc w tym kierunku dodają kolejnych pożądanych przez fanów zawodników dlatego tak mocno stawiam na Jade, Shang Tsunga i Fujina. Wydają mi się niemal gwarantowani w rosterze. Jako jedenasta część i dalszy ciąg historii Jax da sobie spokój już z turniejem MK i tym samym nie pozwoli córce brać w tym udziału (już miał z tym obawy w X i nie chciał się w nic mieszać), więc oni odpadają. Ciągnąc temat muszą kogoś wrzucić z ery 3D, bo fani też ciągle jączą na ten temat, a jako postaci w DLC nie sprawdzą się tak jak w rosterze. O wiele łatwiej jest wrzucić Frost do rosteru głównego, a w formie DLC wrzucić Smoka, któregoś z cyborgów, czy omawianą Mileenę. To przyniesie większe korzyści finansowe, a fani jednych jak i drugich w jakimś stopniu będą usatysfakcjonowani.


54
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 29, 2019, 01:35:47 pm »
Zgodzę się z Tobą jeśli chodzi o Mileene, ma to sens aby wrzucic ją do DLC. Jeżeli mamy dostać dwa DLC po 6 postaci to daje nam 12 z czego myślę po dwie będą spoza uniwersum Mortal Kombat. Niestety. Mamy tyle ciekawych postaci w serii, a oni zapewnie znowu upchaja bezsensowne postsci jakim był np. Alien.

Ja wciąż się będę upierał przy Frost, że zasługuje na miejsce w głównym rosterze. Mogliby rozwinąć ciekawy wątek w klanie Lin Kuei. W komiksie jest bardzo dobrą wrestlerką, a więc w połączeniu z mocą lodu mogłaby znacznie różnic się od swojego nauczyciela Sub-Zero.

Zapomniałem właśnie wspomnieć o Ermacu, no ale miejsc jest niewiele i gdzie mamy ich wszystkich upchnąć?

55
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 28, 2019, 11:34:15 pm »
Na wstepie sorry za brak polskich znakow ;)

Tak sobie myślę i nie rozumiem gdzie leży problem dotyczący rodziny cageów. Większość wypowiadających się uważa, że przęknie Sonie i Cassie jeśli nie będzie np. Jonnego. Co ma wspólnego pod względem gameplayu Jonny do obu pań? Wszystkie trzy osoby się dosyć od siebie różnią pod każdym względem. Mają odmienne charaktery, moveset też się znacząco różni, a relacja między nimi wprowadza w świat MK cos zupełnie innego niż do tej pory.

Reprezentuja podobne stanowiska/archetypy/motywy i dodatkowa serwuja niepotrzebna family drame, ktora nie powinna byc osia przewodnia glownego motywu wielkiej wojny miedzy realmami. Poza tym, to po prostu 'tylko' ludzie, ktorych nudnego designu nie da sie niestety zbyt przybajerowac. Umieszczenie ich (+ Briggsow) w jednym rosterze sprawilo, ze po prostu zbyt duzo bylo postaci z jednej frakcji i z MKX zrobilo sie troche MK:Special Forces.

Fakt, że wrzucili wiele postaci ze Special Forces i może miało to nienajlepszy efekt jeśli chodzi o historię w MKX. Poszli trochę w kierunku kina dla amerykanów i to był jeden ze słabszych elementów gry ale !

Jax, Sonya, Johnny Cage zawsze byli częścią Mortal Kombat i są indywidualnymi jednostkami jeśli chodzi o moveset. Różnią się od siebie znacząco i dodano w dziesiątej części jedynie dwójkę kombatantów trochę wzorując się na tych ikonowych postaciach. Można też stwierdzić, że Takeda jest także zaczerpniętym pomysłem od Scorpiona, a w nadchodzącym MK rolę się odwróciły i Scorpion czerpie z Takedy. Podcinanie linką, obracaniu nią wokół własnej osi itd.

No i teraz roster, który no jest mały.

Mamy potwierdzone 7 postaci + Shao Kahn jako DLC:

- Scorpion
- Sub-Zero
- Raiden
- Sonya
- Baraka
- Skarlet
- Geras

A z postaci, o których wiemy jednak nie mamy potwierdzenia to:

- Liu Kang, widać go w czystej rozgrywce przez moment
- Kung Lao, wraz z Liu Kagniem w story
- Kitana, widać ją także na trailerze w story
- Cassie, w filmiku behid the scenes jest pokazana w przerywniku przed walka jak zwraca się do Kitany mówiąc 'princess Kitana'
- Kabal, który mignął na prezentacji MK i ma być jego oficjalny pokaz 30 stycznia podczas transmisji z MKKast
- Johnny Cage, którego również widać na filmiku behind the scences na ekranie wyboru postaci
- Kano, na arenie kiedy stoi z tylu za barem, oraz w menu na karcie
- Rain, widać go w menu na karcie
- Noob Saibot - ludzie zobaczyli jego ikonkę w wieżach, no ale szczerze mówiąc ciężko mi w to wierzyć, aby te wieże na ten moment miały kogokolwiek reprezentować

Dodatkowo:

- Kronika, mam nadzieje, ze będzie niegrywalnym bosem, wiec bądźmy dobrej myśli i nie wliczajmy jej do rosteru

Daje nam to 16 postaci, które najprawdopodobniej zajmą miejsce + osobno dodatkowy Shao Kahn (oby tak było)

Miejsc mamy 25. 25 - 16 daje nam 9 pustych pól, co niestety organiczna nas dosyć dużo, bo postaci jest sporo.

miejsce 9 - są ciągle pogłoski, że wróci Shang Tsung, z czego bym się bardzo cieszył, bo postać jest jedną z ikonowych w serii i jeśli mamy cofać się w czasie, to nie obejdzie się bez tego czarnoksiężnika
miejsce 8 - myślę, ze tym razem wg woli fanów serii wróci upragniona Jade wraz z siostrą Mileena i będziemy mieć całe trio Kitana, Jade, Mileena
miejsce 7 - Mileena patrz wyżej
miejsce 6 - Fujin to kolejna postać, która była chyba najbardziej oczekiwana jako DLC w MKX, niestety nigdy nie nadeszła i możne własnie to jej czas. Może będzie próbował pomóc Raidenowi wrócić na właściwy tor.
miejsce 5 - Reiko, postać, która powinna pojawić się w serii, trochę olany przez developerów ciekawie został poprowadzony w komiksie MKX
miejsce 4 - Havik to najsilniejszy reprezentant zaraz po Kenshim ery 3D Mortal Kombat. Jest brutalny, jest panem Chaosu i sieje zło i zniszczenie. Pasuje do tej części MK jak do żadnej innej.
miejsce 3 - Frost, tak sobie myślę, ze kolejny ukłon w stronę fanów gier 3D. To kolejna postać, która była typowana do DLC do MKX i pojawiła się przez chwile w story ostatniej części. Jeśli twórcy potwierdzili ze Sub-Zero nie bedzie mial juz swojego ikonowego klona, to możne przenieśli go do Frost?
miejsce 2 - Takeda, myślę ze jeżeli Cassie wróciła to musza jeszcze kogoś z kombat kidow przywrócić, a ta dwójka wg większości zasługuje na to najbardziej
miejsce 1 ostatnie jakaś nowa postać.

Myślę, że się oczywiście mylę, bo mamy jeszcze kilku wspaniałych zawodników, których nie powinno zabraknąć w nadchodzącej części, bo gdzie tu wcisnąć Reptila, Kenshiego, Smoka, Sektora, Cyraxa, Sindel, czy Sareenę? Świetny powrót Bo'Rai Cho, czy Tayni? Może dostaniemy niektórych z nich w formie DLC?

56
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 26, 2019, 02:31:25 pm »
A zmieniając temat, ktoś zamierza kupować pre-ordera i macie upatrzonej jakieś punkty? Ja z finalną decyzją wstrzymuję aż zobaczę co pokarzą pod koniec stycznia, ale kusi mnie ta beta w marcu. Prezentacji na żywo nie będę oglądał, bo nie zdzierżę latynoskiego kolegi gościa w kaszkiecie, będącego podekscytowanym dokładnie wszystkim.

Ja mam złożonego na Amazonie.co.uk i wciąż się zastanawiam nad edycja kolekcjonerska. Ponad tysiąc zloty za tą edycje mnie trochę boli.

57
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 26, 2019, 10:16:19 am »
Zaczynając od Kano to tym co go wyróżnia są jego ciosy.

Też tak uważam. W Mortal Kombat X trochę go ukierunkowali w stronę close combat i dodali mu ruchy, które odpowiadają jego gabarytom. To duży facet jest, więc jak najbardziej rzuty i przechwytywania pasują do jego postaci. Można go nie lubić, ale swoją część w serii nadal odgrywa i pewnie (sądząc po plotkach) zobaczymy nie tylko jego, ale także jego syna.

Ferra/Torr to według mnie świetny pomysł i na ciosy i to z symbiontem, ale na subbosa, a nie na zwykłą postać.

Kolejny raz się zgadzam. Jako postać do wyboru w rosterze zajęli tylko miejsce innym. Pomysł ciekawy, spróbowali i nie wyszło.

Co do Gerasa to dla mnie jest bardzo klimatyczny. Widać oczywiście podobieństwa do Tremora, ale bez przesady, kopia to to nie jest.

Zapowiada się bardzo dobrze. Jedna z ciekawszych postaci w ostatnich latach. Podczas gdy Kombat Kidy są strasznie jałowi, bezpłciowi to gdyby ich wyciąć z historii, pewnie za wiele zmian byśmy nie zauważyli. Geras jest zawodnikiem o wielkiej wiedzy. Jeśli twórcy poprowadzą historię w dobrym kierunku, będzie to jedna z lepszych, nowych postaci w ostatnim czasie.

Jak ja chcę, żeby Kronika była niegrywalną postacią.

No też mam taką nadzieję. Mamy już jej sługusa, który manipuluje czasem. Uważam, że kolejna podobna postać w rosterze jest nam niepotrzebna. Niech zostawią to tak, jak było w pierwszych częściach. Boss i sub-boss są niegrywalni, no z małym wyjątkiem na sub-bossa.

Patrząc na niewielki roster początkowy boje się o takich zawodników na których najbardziej by mi zależało. Wiemy już, że Netherrealm Studio potrafi dobrze wprowadzić starszych zawodników w odświeżonej formie, ponieważ Bo' Rai Cho choć nielubiany i krytykowany w MKX posiadał bardzo ciekawy moveset, dzięki czemu mogliśmy poczuć w serii powiew świeżości. Tanya także została bardzo dobrze przeniesiona, a jej wariacja z oszczepem, na którym może podskakiwać jest kolejnym krokiem w przód w rozwój różnorodności pomiędzy zawonikami.

No cóż. Pozostaje nam poczekać do 30 stycznia na MKKast i zobaczyć co zrobili z Kabalem, a później mam nadzieję już tylko Fujin, Reiko, Havik, Frost czy Li Mei.

Co myślicie o kolekcjonerce za ponad tysiac złoty? Warta jest ceny jako dla fana serii?

58
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 25, 2019, 09:21:31 pm »
Tak sobie myślę i nie rozumiem gdzie leży problem dotyczący rodziny cageów. Większość wypowiadających się uważa, że przęknie Sonie i Cassie jeśli nie będzie np. Jonnego. Co ma wspólnego pod względem gameplayu Jonny do obu pań? Wszystkie trzy osoby się dosyć od siebie różnią pod każdym względem. Mają odmienne charaktery, moveset też się znacząco różni, a relacja między nimi wprowadza w świat MK cos zupełnie innego niż do tej pory.

Co do Jacqueline (tak, tak, to córka Jaxa) to nie rozumiem wylewania nad nia tych wszystkich żali. Wydaje mi się, że wpłynął na to jej charakter, który no niestety jest dosyć bezpłóciowy, a wygląd też jej w tym nie pomaga. Dziewczyna niczym się nie wyróżnia ale biorąc pod uwagę moveset, to już jest ciekawą postacią. Ma fajne kombinacje, ciekawe zdolności i można nią bardzo dobrze pokierować. Jest o wiele ciekawsza pod tym względem od Cassie czy Dvory, gdzie pierwsza choć nie jest kalką rodziców, to czuć przy niej pewne podobieństwo, a druga to mało ciekawa pod względem ruchów kobieta robak jedynie z ciekawą historią. Przy Jackie nie czuć aż takiego podobieństwa do ojca ale jak mówię to moje odczucia.

Mam również nadzieję, że maksymalnie Cassie, Takeda czy nawet Kothal Khan powrócą, a o reszcie zapomnimy.
Nightwolf i Kung Jin w jednym rosterze napewno sie nie znajdą, więc stawiał na odświeżonego Nightwolfa z jak ktoś powyżej napisał ciosami wykorzystujacymi przywołanie wilków.


59
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 24, 2019, 11:06:55 pm »
BTW Cześć Davidkoz, kopę lat Elder Godzie, jak żyjesz?
Aaaa dobrze, dziękuję. Rozwijam się, pracuję, mam swoją firmę i ciężko trenuję na siłowni.

Myślę, że max trzy nowe postaci będą. Za mały roster a dołożyć trzeba
- Jade
- Mileene
- Nightwolfa
- co z Reptile? Może Chameleon?
- Fujin
- Reiko
I sądzę, że wypadałoby dodać kogoś z 3D MK
- Havik
- Frost
- może i Kenshi

60
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 24, 2019, 09:54:50 pm »
Cassie można zobaczyć w dodatkowym filmiku z behind the scenes. Jest moment chyba z intra przed walką kiedy mówi do Kitany.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 106