Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160893 razy)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #645 dnia: Kwietnia 20, 2019, 03:28:45 am »
Nie no,  ile  tej grze mam wiele jak narazie do zarzucenia tak trzeba przyznać  jedno- najbardziej dojebany Kano w historii <3

Znaczy co masz grze do zarzucenia? Grałem dziś od 17 do 3:20 i jak dla mnie sztos. Story zrobiłem w około 5-6 godzin i bawiłem się przednio. Wieże do przejścia w ilości zadowalającej. Krypta? Zwiedzam i końca nie widać. Może za 5 lat wszystko odblokuje. Grafika powoduje opad szczęki zwłaszcza w tym hejtowanym story gdzie momentami mam wrażenie oglądania filmu. Póki co po kilku godzinach twierdzę, że to najlepszy MK jak do tej pory. Brakuje mi tu elementów jak Stage Fatale, ale też nie do końca jestem pewny ich nieobecności. Same areny też nie przebijają nieśmiertelnych z MKII. No ale panowie...na takiego MK czekałem i mam nadzieję, że mi go zaraz nie zaśmiecą gościnnymi dlc.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #646 dnia: Kwietnia 20, 2019, 09:53:36 am »
A wiecie, że PODOBNO wyciekły DLCki i prezentuje się to nastepujaco:

(click to show/hide)

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #647 dnia: Kwietnia 20, 2019, 11:39:29 am »
Nie no,  ile  tej grze mam wiele jak narazie do zarzucenia tak trzeba przyznać  jedno- najbardziej dojebany Kano w historii <3

Znaczy co masz grze do zarzucenia? Grałem dziś od 17 do 3:20 i jak dla mnie sztos. Story zrobiłem w około 5-6 godzin i bawiłem się przednio. Wieże do przejścia w ilości zadowalającej. Krypta? Zwiedzam i końca nie widać. Może za 5 lat wszystko odblokuje. Grafika powoduje opad szczęki zwłaszcza w tym hejtowanym story gdzie momentami mam wrażenie oglądania filmu. Póki co po kilku godzinach twierdzę, że to najlepszy MK jak do tej pory. Brakuje mi tu elementów jak Stage Fatale, ale też nie do końca jestem pewny ich nieobecności. Same areny też nie przebijają nieśmiertelnych z MKII. No ale panowie...na takiego MK czekałem i mam nadzieję, że mi go zaraz nie zaśmiecą gościnnymi dlc.

No jak się świetnie przy tym story bawiles, to chyba nie mamy za bardzo o czym gadać xd


Cytuj
A wiecie, że PODOBNO wyciekły DLCki i prezentuje się to nastepujaco

Wcale mnie by to nie zdziwiło ;D szczególnie dodawanie złych muppetow z DC comics xd

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #648 dnia: Kwietnia 20, 2019, 03:53:05 pm »
Również ukończyłem tryb Story - bardzo fajny, chociaż końcówka jak dla mnie śmiechowa :D. Krypta tak jak ktoś wyżej pisał, wielka - można zwiedzić całą wyspę Shang Tsunga (w tym areny znane z MK1) no i Cary Tagawa robi robotę jako czarnoksiężnik :). Najwięcej czasu spedzam ofc na klasycznych wieżach, żeby poznać zakończenia, a potem do krypty na zakupy (wciaż nie moge trafić na kolejne fatale). Dla mnie póki co 8+/10 :)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #649 dnia: Kwietnia 20, 2019, 05:02:35 pm »
Regis dobrze, że użyłeś argumentów na rzekomy brak możliwości komunikacji ze mną;) Zawsze podobne zdania oblewają moje serce miodem:)

Jak już ktoś gra to może coś więcej wie ode mnie. Otóż potrafię zrobić mercy ale nic poza tym. Trafiliście na jakieś dodatkowe wykończenie? Na ten moment wiem tylko tyle, że dostajemy za to dodatkowe punkty.

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #650 dnia: Kwietnia 20, 2019, 08:48:12 pm »
Regis dobrze, że użyłeś argumentów na rzekomy brak możliwości komunikacji ze mną;) Zawsze podobne zdania oblewają moje serce miodem:)

Jak już ktoś gra to może coś więcej wie ode mnie. Otóż potrafię zrobić mercy ale nic poza tym. Trafiliście na jakieś dodatkowe wykończenie? Na ten moment wiem tylko tyle, że dostajemy za to dodatkowe punkty.

A jak zrobić owe Mercy? :)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #651 dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:09:32 am »
Nie jestem pewny kombinacji czy w 100% taka, ale w 100% mi tak to wychodzi. Jak masz „Finish Him” to na odległości skoku trzymasz L2 i R2 i 4xdół dusisz po czym puszczasz triggery. Nie musi to być żadna 3 runda czy flawless. Wchodzi za każdym razem.

Offline Grodek118

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 564
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #652 dnia: Kwietnia 21, 2019, 11:06:50 am »
Rozumiem, że pokazani w launch trailerze Cyrax i Sektor są albo tylko w cutscenkach albo jako walki z NPC?

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #653 dnia: Kwietnia 21, 2019, 11:42:57 am »
Nie jestem pewny kombinacji czy w 100% taka, ale w 100% mi tak to wychodzi. Jak masz „Finish Him” to na odległości skoku trzymasz L2 i R2 i 4xdół dusisz po czym puszczasz triggery. Nie musi to być żadna 3 runda czy flawless. Wchodzi za każdym razem.

I jak ten finisher działa/wygląda? Do tej pory tego nie widziałem, nikt nawet specjalnie nigdzie o tym nie mówi.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #654 dnia: Kwietnia 21, 2019, 11:58:24 am »
Nie jestem pewny kombinacji czy w 100% taka, ale w 100% mi tak to wychodzi. Jak masz „Finish Him” to na odległości skoku trzymasz L2 i R2 i 4xdół dusisz po czym puszczasz triggery. Nie musi to być żadna 3 runda czy flawless. Wchodzi za każdym razem.

I jak ten finisher działa/wygląda? Do tej pory tego nie widziałem, nikt nawet specjalnie nigdzie o tym nie mówi.
Wygląda jak w MK3, czyli masz lektora który mówi „Mercy” i wyskakuje taki świecący napis. Następnie przeciwnik odzyskuje coś koło 25% życia. Z tego co widzę na ten moment to przede wszystkim dostajesz za to dodatkowe punkty do podliczenia końcowego drabinki. Wczoraj też odblokowałem w krypcie brutality dla Noob Saibota które wymagało wcześniejszego wykonania mercy. Także idąc dalej tą logiką myślę, że będzie więcej brutality wymagających wcześniejszego okazania łaski.

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #655 dnia: Kwietnia 21, 2019, 12:03:51 pm »
Nie jestem pewny kombinacji czy w 100% taka, ale w 100% mi tak to wychodzi. Jak masz „Finish Him” to na odległości skoku trzymasz L2 i R2 i 4xdół dusisz po czym puszczasz triggery. Nie musi to być żadna 3 runda czy flawless. Wchodzi za każdym razem.

I jak ten finisher działa/wygląda? Do tej pory tego nie widziałem, nikt nawet specjalnie nigdzie o tym nie mówi.

https://www.youtube.com/watch?v=tYT3PHjnScY

Natomiast nigdzie do tej pory nie ma mowy o Stage Fatality >:(


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2019, 12:09:39 pm wysłana przez Nazwa użytkownika: »

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #656 dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:08:39 pm »
Cytuj
Regis dobrze, że użyłeś argumentów na rzekomy brak możliwości komunikacji ze mną;) Zawsze podobne zdania oblewają moje serce miodem:)

Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

Gameplay poza paroma szczegolami jest ok, brak stage fatalitów mi nie przeszkadza (wole to, niz sytuacje odwrotna jak to mialo miejsce w grach 3D), same fatale sa ok, pewne dawne powroty typu Frost (w sumie to glownie Frost) tez prezentuja sie super i ogólnie gra jest ładna, ale niesmak zostaje.

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #657 dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:27:04 pm »
Cytuj
Regis dobrze, że użyłeś argumentów na rzekomy brak możliwości komunikacji ze mną;) Zawsze podobne zdania oblewają moje serce miodem:)

Gameplay poza paroma szczegolami jest ok, brak stage fatalitów mi nie przeszkadza (wole to, niz sytuacje odwrotna jak to mialo miejsce w grach 3D)

zrzucenie przeciwnika z mostu to niemal znak rozpoznawczy tej serii, Goro's Lair bez możliwości wjebania oponenta w kolce to jak Mario bez możliwości rozbijania klocków głową pięścią. Nie przychodzi mi do głowy żaden racjonalny powód, dla którego stage fatalities zostały usunięte - już w X próbowali to zrobić i szybciutko naprawiali ten błąd w DLC, zresztą na odpierdol się (ale pasowało, bo cała ta część była robiona tak samo na szybko i po łebkach).

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #658 dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:38:25 pm »
Jak miałyby być takie jak w MKX to lepiej, że ich nie ma. Coś czuję płatne DLC w postaci Stage Fatailties Pack. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #659 dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:57:09 pm »
Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

To, że tobie się nie podoba, nie znaczy, że twoje zdanie jest wyżej niż zdanie innych. Skoro napisałeś te argumenty to jaki masz problem pozbierać je i przedstawić ponownie? Ewentualnie linki do nich. Jak widać są ludzie, którym podoba się to co scenarzyści wymyślili pod kątem fabuły.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2019, 03:49:29 pm wysłana przez Adept »