Autor Wątek: MK:ARMAGEDDON  (Przeczytany 78600 razy)

Offline Chameleon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 30, 2006, 11:26:27 pm »
No tak, tyleże mam 1 takie drobne zastrzeżenie co do reiko ale nie chodzi mi o wygląd: przeczytajcie sobie to: http://tabmok99.mortalkombatonline.com/kombat_pavilion.html po lewej stronie, Story>reiko\kahn . Więc reiko jest shao kahnem a przecież twórcy o tym doskonale pamiętają bo przecież to oni go zrobili. Więc wg mnie to jest za głupie że reiko i shaokahn są jednocześnie na ekranie. To raczej reiko powinien mieć alternatywny strój shaokahna a nie jako 2 oddzielne postacie.

Offline Dante

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 31, 2006, 08:11:13 am »
Ale Reiko i Shao Kahn to nie jest ta sama osoba. Oglądałeś serial MK Conquest??
Zresztą chyba Ed Boon o tym mówił.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 31, 2006, 11:03:02 am »
Bardzo mnie zastanawia końcowy filmik Reika z MK4. Bo tam przechodzi przez portal, siada na tronie i zakłada hełm Shao Kahna. Wtedy pomyslałem, że on jest Shao Kahnem ale nie zgadzała mi się jego masa mięśniowa ani wysokość więc pomyślałem, że poprostu Reiko chce podtrzymać władze w Outworld jako nowy Shao Kahn, później jednak pomyślałem, że może jest podobnie jak z Onagą, że Reiko miał w sobie ducha Shao Kahna i potem w jakiś sposób go wskrzesił. To takie moje domysły :wink:

Offline Dante

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 31, 2006, 01:25:47 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=rhHk7UUBr1w
Link do omawianego filmiku. Z udziałem Reiko oczywiście.
A może poprostu Reiko, jako najbliższy sługa/doradca Shao-Khana otrzymał od niego polecenie, że ma sprawować tak ważną funkcje podczas jego nieobecności.
Kto to wie :)

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 31, 2006, 03:01:06 pm »
Założe się, że miała to być prowokacja do następnej części tyle, że raczej nie rozwinięto tego wątku, chyba że Shang Tsung i Quan Chi zabili właśnie Reika siedzącego na tronie w stroju Shao Kahna :D He he. To raczej nie ma sensu.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 31, 2006, 09:39:55 pm »
Ja szczerze sam nie wiem, no ale jak się z tym męczycie to się zapytajcie samych twórców  :D Oni napewno wiedzą.
A to foteczka z nowej mini gry, która będzie dostępna w MK:Armageddon. Samochodziki  8)



Będziemy ścigać się tym razem samochodzikami, a postacie jakie zostały ujawnione w czasopiśmie Official X-Box Magazine to: Scorpion, Sub-Zero, Bo, Jax, Raiden, Kitana, Mileena, Cyrax, Cage, Baraka.
Na trasach będą umieszczane płapki, a postacie będą miały swoje zdolności np: Sub-Zero zamarażanie. Ma być także opcja online, a więc bardzo fajnie się ta mini gierka zapowiada, chociaż chyba Szachy w MK:Deception są jak dla mnie najlepszą mini gierką w całej serii Mortal Kombat.

Offline Dante

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #51 dnia: Września 01, 2006, 08:26:59 am »
No dodam też, że każda postać będzie miała swoje umiejętności.
Fajnie, że dodawają mini gierki, to strasznie przedłuża żywotność gry.
Dodam teraz taki fajny link, pochodzi ze strony MKUniverse.
http://www.youtube.com/profile_videos?user=MKUniverse
Są tam wszystkie nowe filmiki. Szczerze mówiąc to troszke zazdroszcze niemcom, że mają takie zaje**ste imprezy.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #52 dnia: Września 01, 2006, 10:04:18 am »
A ja zazdroszcze Japończykom, że mają tak zarąbiste salony gier (np klub SEGA) tam są automaty z grafiką na bardzo wysokim poziomie, do tego nie stoi się przed automatem tylko siedzi :D do tego masz pod ręko automaty z napojami i posiłkami, do tego obsługa non stop po użyciu automatu czyszczą go. A teraz najleprze automaty z tą samą grą np Virtual Fighter są połączone ze sobą przez sieć czyli nie ma tak, że gra się na dwóch przy jednym automacie tylko na osobnych do tego połączenie sieciowe jest też między klubami (poprostu bomba ja też tak chce).
Dodatkową ciekawostką jest fakt, że te automaty to poprostu potężne PC-ty.
Niepamiętam dokładnych parametrów ale chyba procesory 3GHz, karty NVIDIA i chyba 1,5 GigaRam ale pewności teraz nie mam być może teraz coś przekręciłem ale w każdym razie grafika na tych automatach powala ale to nie znaczy, że nie grają w gry 2D o nie oni tam nadal grają w Metal Sluga (wiedzą co dobre). W każdym razie bardzo im zazdroszcze.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #53 dnia: Września 01, 2006, 01:14:25 pm »
Kolejna dawka filmików, których pewnie nie widzieliście.

Szczególnie podoba mi sie walka Scorpiona z Chameleon'em. Widać jak Chameleon zmienia się co jakiś czas.

Szkoda że Sony'a dalej nie ma swoich starych ciosów specjalnych, co prawda dali jej dwa stare ale nie te o które chodzi fanom.

No i w ostatnim filmiku niezły Deathtrap. A co do Sheeva'y to dalej nie jestem przekonany. Jakaś taka plastikowa.

Offline Dante

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #54 dnia: Września 01, 2006, 01:36:48 pm »
Spoko filmiki. Dzięki. Faktycznie jeszcze ich nie widziałem. Ale zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie fatali. Każda postać będzie miała takie same opcje na wykończenie rywala.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #55 dnia: Września 01, 2006, 01:39:47 pm »
Tak. Tyle że będzie ich dużo i tak jak sobie będziesz wklepywał, takiego będziesz mieć fatala. Dla mnie jest to o wiele lepsze niż wcześniejsze fatality. Nie byly aż tak fajne w porównaniu do MK4. Dopuki nie będzie renderowanych fatali ( czy jak sie na takie filmiki gada ) to wole mieć taką opcje jak w MK:Armageddon.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #56 dnia: Września 01, 2006, 01:47:19 pm »
Piękne marzenie (też o tym nie raz myślałem) ale raczej renderowanych Fatali nigdy nie ujrzymy w grze jako fatality chyba, że w nowym MK urzyliby silnika graficznego Unreal 3 bo tam grafika wygląda jak renderowana, realna i w ogóle, prawie jak film animowany wysokiej klasy. Gdyby zrobiliby mortala na tym silniku to było by bosko i wtedy każdej postaci mogliby zrobić filmiki końcowe na samym silniku bo i tak byłoby efektownie (i to bardzo) a jak oszczędnie :wink:

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #57 dnia: Września 01, 2006, 01:51:04 pm »
No wkońcu kolejny Mortal Kombat będzie już na konsole nowej generacji. Więc mogliby się wkońcu o to postarać. Wkońu nie jest aż tak trudne dla nich zrobić krótkie filmiki jako fatale. Chodzby takie jak walka Mileeny z Baraką w MK:Deception.

Offline Dante

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #58 dnia: Września 01, 2006, 02:03:35 pm »
Każda postać dwu minutowy filmik :) Aż chciało by się Arcade przechodzić.
Ciekawe ile postaci wypalą na samym początku. Mam nadzieje, że bardzo mało. Dwadzieścia na początek, a reszte do zdobycia. Była by zabawa na długie godziny.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
MK:ARMAGEDDON
« Odpowiedź #59 dnia: Września 01, 2006, 02:07:28 pm »
Cytat: "davidkoz"
No wkońcu kolejny Mortal Kombat będzie już na konsole nowej generacji. Więc mogliby się wkońcu o to postarać. Wkońu nie jest aż tak trudne dla nich zrobić krótkie filmiki jako fatale. Chodzby takie jak walka Mileeny z Baraką w MK:Deception.


Oj wierz mi, że zrobienie nawet krótkiego filmiku (wysokiej klasy) to już troche roboty i wcale to nie jest o tak hop siup. Poza tym co innego Fatality w grze a Fatality w filmiku. Załużmy, że mają zrobić renderowane Fatality (czyli w formie filmiku) Scorpiona a postaci jest aż 60 więc musieli by zrobić aż 60 filmików w których Scoprion wykańcza przeciwnika a jeżeli ma po dwa fatale to liczba filmików wzrasta do 120 a jest jeszcze 60 postaci, które też mają po dwa fatale więc w sumie musieli by zrobić 7200 filmików. Teraz powiedz gdzie by mieli je zmieścić? Dlatego lepiej jest robić fatale w środowisku gry bo to jest oszczędne i jedynym wyjściem by Fatality stały się tak ewektowne by zadowoliły takiego gracza jak Ty (i mnie :wink: ) to muszą poprostu urzyć leprzego silnika graficznego, który np mógłbyć silnik właśnie Unreala 3. Wtedy byłoby poprostu miodzio :twisted: