Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beru

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 27, 2008, 08:28:03 am »
Cytat: Mati
Ja pidole ? O co wam chodzi

Chodzi nam o to, żeby podyskutować, oczywiście. Dla radości samej dyskusji. Bo cóż jest fajnego w takim scenariuszu:

Wątek: Scorpion jest fajny

Mr. X: Scorp jest super. Lubie te postać.
Mr. Y: Tak.

Wątek zakończony

Nie po to jest przecież forum dyskusyjne, żeby się nawzajem klepać po pleckach i gratulować, tylko dyskutować o swoich racjach.

Cytat: SlaveMe
(...) ustawienie na przeciw siebie dwóch armii wielbicieli MK i rzucenie ich w wir bezkompromisowej krwawej walki (...)

Trochę przesadzasz z tym ;) nie aż tak, jak DD (rewelacyjny obrazek, oplułem przez niego służbowy monitor), ale przesadzasz ;) nikt się z powodu Bo nie będzie wyrzynał.
Wyrzynanie się bez powodu... no, to co innego... ;D

A co do nowego Kano to też nie uważam, żeby miał twarz Bo' Rai Cho, ale w istocie jest nieco zbyt włochaty. Może alternatywny strój Kano będzie wyposażony w łysy czerep Richa Divizio i mniejszą brodę jak w MK1 (której w MK3 i MKDA był brutalnie pozbawiony)

32
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 26, 2008, 11:34:00 am »
no pijanych mistrzów spod sklepu faktycznie dość szybko ma się dosyć :) zwłaszcza jak zaczynają puszczać projectile :P
Ale o Reptilu nikt nie mówił, że "jest bez sensu i powinien się pożegnać z MK, bo, nawet jeśli w ludzkim kostiumie, to tam pod strojem i tak jaszczurka, więc wyjazd!", tylko, że się podoba bardziej, albo mniej, jako pełnojaszczur, półjaszczur, półczłowiek albo pełnoczłowiek, czyli dyskusja była o gustach, o których się nie dyskutuje, a nie, tak jak tu, o racjach bytu, o których się jak najbardziej dyskutuje.
Taką generalizację można z równym sukcesem zastosować do ninja. W VF mamy Kage, w Tekkenie mamy... kogoś mamy (chyba?... nie znam za bardzo i nie lubię Tekkena ), w TV mamy miliard filmów o japońskich ninja, amerykańskich ninja, żółwiach ninja, ninja z harlemu, ninja z kosmosu, i innych power rangers :P . Co nie znaczy, że to źle, że w MK aż się roi od ninja. O ile swoją rację bytu mogą poprzeć oryginalną i ciekawą fabułą, wyglądem, zestawem ruchów i ciosów (tak jak w MKA, gdzie każda ninja była inna, fajnie zaprojektowana, z interesującą historyjką w tle i z fajnymi ciosami... nawet chameleon ;D ) a nie tylko tym, że "było jeszcze miejsce na dodatkową postać to zrobiliśmy jeszcze jednego klona, tym razem różowego" (UMK3/MKT)

33
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 26, 2008, 09:46:29 am »
Cytat: Luna
Bo szczerze mówiąc MK:DA jak i Deception były swoim stylem raczej mroczne i czuć było jednak ciężki klimat w tych produkcjach.
MKDA ma mroczny klimat? Sub-Zero zmieniający przeciwnika w deskę surfingową i sunący na niej po arenie jest mroczny? :P Quan Chi przyprawiający swoim ofiarom "żyrafią" szyję w swoim fatality jest mroczny? :P buhaha! wolne żarty!

Bo' doskonale pasuje do MK. Wypełnia archetypową niszę tajemniczego mistrza, który nagle się pojawia, a który jest mądry, doświadczony, i szkoli głównego bohatera (Kung Lao), tak, jak kiedyś szkolił kogoś z nim związanego (Liu Kanga) - całkiem jak Yoda w Star Wars, Kami-sama w Dragon Ballu, Pai Mei w Killu Billu, Jiraiya w Naruto, etc, etc, i jak komuś nie przeszkadza, że Yoda wygląda i zachowuje się, jakby był wiecznie spalony... ekhm... słońcem ;) to tym bardziej nie powinno, że Bo' Rai Cho ma wielki brzuch, chleje, rzyga i puszcza bąki. Mnie bardzo brakowało w MK jakiegoś Pijanego Mistrza, no i na szczęście dostałem, co chciałem, w MKDA :) i też uważam że to on, albo Kenshi, powinien zająć miejsce Jaxa w MKvsDC. Chociaż po przypadku Quan Chi można mieć nadzieję, że pokaże się jako NPC.
Howgh! Powiedziałem!

Cytat: Maniak
co do koszulki Strykera to mnie się podobała ładniejsza tamta napewno niż ta z MKA. Ale to tylko moje zdanie.
nie tylko twoje... ;)

34
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 25, 2008, 11:33:16 am »
Za dużo przeleciało postów żebym zdążył przeczytać i ustosunkować się. Ale jedna rzecz moją uwagę od razu zwróciła.

Cytat: Death Dealer
Na dodatek brak animacji szczęki i języka (...)

Nieprawda. Reptile w MKDA miał animację szczęki i języka. W sumie tylko po to go wybierałem, żeby popatrzeć jak, w stylu "Crab", z uniesionymi w górę łapami, otwiera paszczę i porusza językiem. Wyglądał wtedy bardzo zabawnie - a ja nie uważam, że w MK powinno być zero żartów, tylko sama brutalność, mrok i ZUOOOO :P i bardzo mi się podobał pomysł wprowadzenia do MK niektórych drobnych smaczków jak Bo' Rai Cho, czy Dan Forden wyskakujący zza ekranu podczas uppercutów.
Oczywiście co za dużo (friendship, babality, śmiechowe fatale z MK3/UMK3) to niezdrowo, ale humor w grze musi zostać.

35
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 20, 2008, 12:27:28 am »
Cytat: SlaveMe TortueMe KillMe
Mam nadzieję że chociaż sub i Scorpion będą wiedzieli co robić....

Czyli co konkretnie? Bo ja byłem przekonany że co najmniej od UMK3 a może nawet od MK2 mają zawieszenie broni.
Poza tym Sub jest na obrazku ze "zjednoczenia sił" czyli bierze udział w tym cyrku :P

36
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 19, 2008, 02:31:35 pm »
Cytat: Davidkoz, w newsie na MK Center
Na dole znajduje się zdanie, które wypowiada z całą pewnością Shang Tsung, (...)

Oj Davidkoz, zmaściłeś nieco z tą interpretacją. To Shang trzyma rękę wzniesioną do ciosu, a Sonya - wyciągniętą przed siebie, w geście powstrzymywania, dodatkowo stojąc pomiędzy nim a Kano. Czyli raczej to ona wypowiada te słowa.
Co dodatkowo znamionuje, jak poważne są sprawy, z którymi należy się uporać, skoro są ważniejsze nawet od obsesji zabicia Kano.

37
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 13, 2008, 06:32:09 pm »
Kano z twarzą Richa Divizio zawsze będzie The Best, ale ten też jest niczego sobie. Slade za to wygląda świetnie tylko trochę dziwnie z komiksowo wykrzywioną mordą o_0 pod maską :)

38
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 11, 2008, 08:30:57 pm »
No to XBox360Achievements puściło farbę pokazując możliwe do osiągnięcia w grze Achievementsy :) Teraz już znamy brakujące postaci z MKvsDC:
Baraka i Shao Kahn ze strony MK oraz Lex Luthor i Darkseid od DC.
Stawiam na to, że tak, jak Joker, tak i Lex, jako postać niedopasowana poziomem do reszty, będzie przygotowany jak najbardziej ciekawie i oryginalnie.

39
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Września 06, 2008, 02:22:29 pm »
Cytat: SlaveMe TortueMe KillMe
tylko buty są dziwne....... Co to jest? On ma dwa palce u nóg? Jak Goro? ;)

To są tabi. one zawsze tak wyglądają.

40
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 29, 2008, 11:26:15 am »
a jakie byście zaproponowali fatality dla postaci które nie zabijają? (zakładając że jednak zabijają ;] )

To moja propozycja wykończenia dla postaci, która nie zabija, zakładając, że faktycznie nie zabija ;D

a wizerunek Raidena mi się podoba. Ochraniacze ma mniej sztywne i "zbrojowate", dzięki czemu wygląda bardziej jak z MKII.

41
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 24, 2008, 11:09:41 pm »
Cytat: SlaveMe
no cóż powiedzmy sobie szczerze: ile jest fanów DC na świecie... A ilu jest fanów DC na świecie z kasą która po zakupieniu komiksów DC starczy na konsole i MKvsDC?

Oj żebyś się nie zdziwił :P Śmiem sądzić, że więcej, niż fanów MK. A czy gra "Samo DC" sprzedawałaby się lepiej, niż MKvsDC? To zależy, jak dobrze byłaby zrobiona. Ja bym pewnie kupił :P


Ale MK jednak podporządkowuje się nieco DC. W projektach postaci, ich wyglądzie, poruszaniu (te, tak rażące was, cepy itp.), w nacisku na fabułę (zawsze było proste Arcade "w górę po drabince" a tu nagle jakiś sztywny Story Mode jeszcze - ale może to i dobrze ;D ). Czy to ze względu na znacznie większą popularność i rozpoznawalność świata DC niż MK, czy znacznie większą siłę, głównie kapitałową, WB - w sumie na jedno wychodzi.
Zresztą na miejscu Midway też gralibyście pod dyktando. Sami sobie są winni. Chcieli Mortal Kombat vs. Coś Dużego to teraz mają. Zresztą, obserwując fora zagraniczne, widać, że w miarę pokazywania się nowych informacji, liczba entuzjastów coraz szybciej rośnie a liczba sceptyków maleje, czyli jakoś to ludziom nie przeszkadza.
Nadal niezadowolonym pozostaje niestety poczekać na MK8...
A wiecznie niezadowoleni i tak pozostaną wiecznie niezadowoleni... A plwać nam na nich gęstą śliną! :P

42
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 22, 2008, 10:19:42 pm »
Tak, jak obiecywałem. Joker daje radę ;D
Ma odjechane ciosy (piącha na wysięgniku będzie mnie chyba już zawsze rozśmieszać) zachowuje się, jak przygłup, którym jest, i całą swoją postawą robi sobie jaja z MK. Chyba można już śmiało powiedzieć, że będzie najfajniejszą postacią DC :P

Bardzo mi się podoba zdegustowana reakcja przeciwnika na pistolecik z flagą podczas Fatality... "OMFG, co za pajac, brak mi słów..."

Łyżka dziegciu teraz: Włosy Kitany wyglądają strasznie sztucznie. Chyba gorzej, niż warkocz Fujina w Armageddon.

43
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 21, 2008, 09:23:46 am »
Cytat: Adept
Ps. Słowo ninja nie odmieniamy przez przypadki i nie spolszczamy. Tak na przyszłość

celem wyszydzenia i zdegradowania pozycji tychże jak najbardziej spolszczamy i odmieniamy. Bo ninja lubię, ale większość nindżów z MKT/UMK3 i innych palette swapów już zdecydowanie mniej

44
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:52:39 pm »
Może i Kano jest niepotrzebną postacią, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się idea radosnego mnożenia nindżów. Albo zamaskowanych wojowniczych księżniczek. Zamiast kolejnego ninja lepszy byłby Baraka.

45
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:18:25 pm »
Na Gamespocie pojawił się artykuł z nowymi ciekawostkami n/t MK vs DC.

Między innymi rozwianie niedawnych wątpliwości względem postaci Jokera:

And, make no mistake, the Joker can kick all kinds of button. In addition to relatively weak attacks, he's got a veritable arsenal of weapons at his disposal that you can access by pressing various button combinations. These weapons include exploding playing cards you can hurl at opponents, a joy buzzer that will electrocute your foes, and a comic boxing glove that really packs a wallop. And though we haven't seen the full roster yet, we're willing to bet that the Joker's fatality is the best in the bunch: after pulling a pistol on his dazed opponent, he pulls the trigger and a flag with the word "BANG" appears out of the barrel. Just when you think that's it, the Joker pulls out a real pistol and splits his opponents' wig. It's shocking and funny the first time you see it… just what you want from an MK fatality.

tłumaczenie, jakby ktoś nie rozumiał (są tacy jeszcze w ogóle??)

"Ale, niech was to nie zwiedzie, Joker potrafi nieźle namieszać. Oprócz stosunkowo słabych ataków ma do dyspozycji istny arsenał broni, których można użyć za pomocą odpowiednich kombinacji przycisków. W jego skład wchodzą wybuchowe karty do gry, którymi można ciskać w przeciwnika, chowany w dłoni przycisk, porażający prądem, czy komediowa rękawica bokserska, którą można naprawdę nieźle przypieprzyć. I choć nie widzieliśmy jeszcze pełnego składu to możemy się założyć, że fatality Jokera jest najlepsze: Joker wyciąga pistolet w kierunku oszołomionego przeciwnika, naciska spust, i... z lufy wyskakuje flaga z napisem "BANG!". Kiedy już myślisz, że to koniec, Joker wyciąga drugi - prawdziwy - pistolet i funduje przeciwnikowi nowy przedziałek. Zabawne i, za pierwszym razem, szokujące... czyli takie, jakie powinno być fatality MK."

Znajduje się tam też opisanie tego zawodnika. Joker będzie, co widać po screenach, głównie wzorowany na swojej komiksowej wersji. Chaotyczny i niezrównoważony, będzie sobie swoją postawą i ciosami robił jaja z całego pomysłu walki między zawodnikami.


...jest też wyjaśnienie enigmatycznego napisu "RAGE!"

Each character will have a rage meter, just underneath their health meter. You build your rage meter by taking and dealing damage, or by blocking opponent strikes. As the meter fills up, you can use breaks to block opponent strikes. If you let the rage meter build up completely, however, you can enter rage mode (by pressing the shoulder buttons). Here, you'll have roughly six seconds to kick as much butt as you possibly can. Your attacks will be more powerful and, more importantly, unblockable so, as long as you can make contact, you'll be pounding your foe into dust. Just watch out, because his or her rage meter will be similarly building--as a result, you'll have to use your rage meter at the right moment (preferably to finish off your opponent). Fail to do so, and you might find yourself on the receiving end of a rage flurry.

Tłumaczenie:
"Każda postać będzie miała wskaźnik rage tuż pod paskiem energii. Ładuje się go zadając - i otrzymując - ciosy lub blokując ataki przeciwnika. W miarę ładowania się wskaźnika rage, można wykorzystać go do przełamywania ataków. Jeśli jednak pozwoli się na pełne naładowanie, można aktywować tryb rage (naciskając jeden z przycisków), wówczas ma się mniej więcej sześć sekund, żeby skopać tyłek przeciwnika jak najmocniej. Nasze ataki będą potężne i, co najważniejsze, nieblokowalne, więc, jeśli tylko dosięgniemy przeciwnika, możemy wgnieść go w glebę. Ale uwaga! przeciwnik otrzyma wtedy spore doładowanie swojego wskaźnika rage. W rezultacie trzeba umiejętnie wybrać moment odpalenia rage (najlepiej tak, żeby zakończyć walkę). Jeśli się nam nie uda to my będziemy zbierać bęcki od rage'ującego przeciwnika"


Dodatkowo okazało się, że grywalnych postaci będzie 22. Następne ujawnione postaci to: Wonder Woman (której render jest dostępny i wygląda obrzydliwie!) i Deathstroke z DC oraz Raiden! (hurra! hurra!) i Kano z MK.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11