Autor Wątek: Mortal Kombat 12  (Przeczytany 4434 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 09, 2023, 05:18:52 pm »
Tak... szczerze mówiąc chciałbym żeby był KAMEO FREE MODE

Nie liczyłbym na to. Hajpują to jako trademark tej części. Coś co pewnie zagra też ważną rolę w story (stawiam, że będą chaptery normalnie ale takie jakby podwójne np. Sub/Scorp i któryś tam jest kameo, a nawet jak to będzie powiedzmy rozdział Kenshiego to będzie miał pomocników za każdym razem i będzie to miało uzasadnienie fabularne).

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 09, 2023, 08:00:40 pm »
Podejrzewam, że tak naprawdę nie można wybrać tych samych postaci w main i kameo rosterze (np. dwóch tych samych Sub Zero) - póki co z trailerów wygląda to tak, że w kameo są tylko klasyczne wersje postaci albo te, które w ogóle nie są w pełni grywalne.

Na upartego mogą w ten sposób upchnąć w MK1 wszystkie postaci ze wszystkich części (a przynajmniej z pierwszych czterech), jak np. Rain nie będzie grywalny, to zawsze może wpaść na chwilę, kopnąć i wszyscy zadowoleni ;)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 09, 2023, 08:40:58 pm »
Podejrzewam, że tak naprawdę nie można wybrać tych samych postaci w main i kameo rosterze (np. dwóch tych samych Sub Zero)

Właśnie można i nawet ten przykład (Sub-Zero i Sub-Zero) podał Ed na scenie wczoraj.

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 09, 2023, 08:44:40 pm »
Cytuj
Właśnie można i nawet ten przykład (Sub-Zero i Sub-Zero) podał Ed na scenie wczoraj.

wiem, do tego się odnosiłem:

Cytuj
(np. dwóch tych samych Sub Zero)

można wybrać "nowego" jako main i klasycznego jako kameo - tak mi to na ten moment wygląda, wszyscy kameo w trailerze są klasyczni.

Poza tym to było wczoraj, mogłem już zapomnieć :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2023, 08:52:08 pm wysłana przez Nazwa użytkownika: »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 09, 2023, 09:31:20 pm »
a to pardon. Nie zrozumiałem dokładnie o co chodziło :)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 09, 2023, 11:10:19 pm »
post pod postem, ale moderatorzy śpią xD

Dobra, pojawiło się trochę więcej materiału i w sumie chciałem się odnieść na szybko do poszczególnych postaci ALE po pierwsze jest późno, po drugie może muszę trochę ochłonąć natomiast po tym co widziałem na tym streamie WB to....

no jest kurwa lepiej niż wczoraj xD

jest ciut mroczniej, co tym bardziej dziwi pod kątem wyboru kadrów do trailera wczorajszego. Grafika też wydaje się lepsza i nie jest AŻ tak plastikowo.

W intro jest reference do COUNTESS JADE, co może nie mieć żadnego znaczenia i do TEMPLE OF ELEMENTS, której strzeże Liu Kang, a do której chciałby się wbić Sub Zero. Co może mieć znaczenie w story, ale nie musi.
Jest też nawiązanie do tego, że Kenshi prowadzi jakąś wojnę w Underworldzie, co może wskazywać na revamp black/red dragonów, kto wie.

Pokazano też 4 fatality, trochę ciosów specjalnych, fatal blowy. Jest coś takiego jak "kameo fatalities". Ogólnie jak te chłopy grały, to to kameo się wydaje bezużyteczne xD kompletnie nie potrafili nic z tym zrobić ani wykorzystać.

No i na teraz to tyle, więc zostawiam tych nieprzekonanych (tak jak ja) z takim poczuciem, że MOŻE nie będzie tak źle i gdzieś ta mortalowość jednak tam jest.

Jutro pewnie wyskoczy tysiąc materiałów na youtube, więc może też wtedy się wypowiem szerzej o każdym z czterech narazie dostępnych fighterów i o każdym z trzech dostępnych kameosów.

Peace out!

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 10, 2023, 12:56:01 am »
Cytuj
trochę ciosów specjalnych, fatal blowy. Jest coś takiego jak "kameo fatalities".
no tak, to było widać w tym pierwszym gameplayu - klasyczni Kano i Sub Zero robili klasyczne fatality, Sub Zero był kameo Scorpiona w ostatniej scenie. Kameo Jax też jest klasyczny i też ma klasyczne Fatality, dlatego pisałem wyżej, że w Kameo moim zdaniem nie będzie można wybrać tego samego Sub Zero (i każdej innej postaci), co z głównego zestawu.

Cytuj
Ogólnie jak te chłopy grały, to to kameo się wydaje bezużyteczne xD
bo to pewnie ma nie być użyteczne, tylko głównie dawać ludziom postacie, które nie weszły do gry, żeby sobie chociaż combosa albo fatality zrobiły - lepiej tak, niż w ogóle. Rosną szanse, że zobaczysz Raina ;)

Cytuj
Pokazano też 4 fatality,
Fatality Kenshiego beznadziejne, aż się prosiło, żeby z tym mieczem w gardle i głową w dół wyjebać o podłogę, a nie (znowu) przecinać na pół.
Fatality Kitany to fatality Cyraxa i Kenshiego z MKX, tylko chujowiej zrobione.

Sub Zero i Liu Kang bez zastrzeżeń ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2023, 01:57:08 am wysłana przez Nazwa użytkownika: »

Offline savel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 10, 2023, 03:24:20 am »
Ja jednak odwołuje, że nie ma rewolucji graficznej. Jak oglądam teraz gameplaye 4k i analizuje poszczególne szczegóły, to powiem Wam no to wyglądzie niesamowicie. Każdy z elementów to przepaść w stosunku do MK11. Particle (i to spora część jest źródłem fizycznego światła), krew, symulacja tkanin, sss na ciele, efekt anizotropii na tym wdzianku Sonii klasycznych rozjebuje system. Ta gra strasznie niekorzystnie wyglądała w słabszej jakości steamu.




Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 10, 2023, 09:34:27 am »
Rosną szanse, że zobaczysz Raina ;)

Pewnie tak. W głównym rosterze lub kameowym, ale gdzieś tam raczej na pewno będzie. A jak nie będzie to trudno. Jakoś przeżyję xD

Cytuj
Fatality Kenshiego beznadziejne, aż się prosiło, żeby z tym mieczem w gardle i głową w dół wyjebać o podłogę, a nie (znowu) przecinać na pół.
Fatality Kitany to fatality Cyraxa i Kenshiego z MKX, tylko chujowiej zrobione.

Sub Zero i Liu Kang bez zastrzeżeń ;)

O widzisz, a u mnie trochę inne odczucie. Fatal Kenshiego mi się podoba. Fatal Kitany jest w miarę OK, Liu to wiadomo było czego się spodziewać po cinematicu, ale Sub Zero nie leży mi kompletnie i uważam, że może to być jedno z gorszych (najgorsze?) fatality w całej historii naszego przystojnego kriomancera.

Ale tak jak powiedziałem. Narazie się wstrzymuję z argumentacją i dłuższym opisem. Czekam na więcej materiałów i może wieczorkiem dziś sobie skrobnę coś więcej, jak to ja mam w zwyczaju.

Btw, mignęło mi też kameo fatality Sonyi. Jest tak klasyczne jak tylko może być. Z jednej strony jest to ciekawy zabieg - zrobić to w formie throwbacku, ale z drugiej - mamy 2023 - zróbmy jakiś revamp tego, come on. Ileż można żerować na sentymencie? (SPOILER: można bardzo długo i z reguły działa xD).

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 10, 2023, 11:20:53 am »
https://youtu.be/Z5PYFJsjTIs

I oczywiście Kameo robią pozy jak w Dragon Ball.

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 10, 2023, 11:28:24 am »
Cytuj
Btw, mignęło mi też kameo fatality Sonyi. Jest tak klasyczne jak tylko może być. Z jednej strony jest to ciekawy zabieg - zrobić to w formie throwbacku, ale z drugiej - mamy 2023 - zróbmy jakiś revamp tego, come on. Ileż można żerować na sentymencie? (SPOILER: można bardzo długo i z reguły działa xD).

to na razie tylko potwierdza to, co pisałem wyżej o Kano, Sub Zero i Jaxie - wszystkie postacie Kameo są stare, klasyczne i mają klasyczne ciuchy, ciosy i fatality, tylko zrobione znacznie lepiej niż ten badziew z MKX i 11. Po części to lenistwo - pozwala wprowadzić starą postać bez myślenia nad nią, po części fan service - nikt nie będzie płakał, że jego ulubionej postaci nie ma w grze.

Zobaczysz, w MK1 (po uzupełnieniu DLC) będą wszyscy z pierwszych 3 (może nawet 4) części, część jako Kameo ze starym wyglądem i ciosami. Jest też szansa na kilka późniejszych.

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 11, 2023, 01:16:26 am »
Na YT można znaleźć Brutality, dalej wyglądają jak amatorskie gówno. Miałem nadzieję, że po MKX i 11 odejdą od tej formy, a zrobili to samo, do tego nierówny poziom fatality (Kitana to kompletny kicz - kalka pomysłu i bardzo słabe wykonanie, Kenshi to zmarnowany potencjał). Na pewno w to zagram, ale emocje już zjeżdżają, ta gra coraz bardziej wygląda jak nakładka na poprzednią.

Mam nadzieję, że da się w to grać normalnie 1 na 1, bez Kameo.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2023, 01:23:58 am wysłana przez Nazwa użytkownika: »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 11, 2023, 09:58:52 am »
Nie da się. Cymbał w kaszkiecie to gdzieś potwierdził. Ale nie chce mi się tego teraz szukać, później wrzucę linkacz.

--

dodaję więcej info, które znalazłem.

Stryker będzie tylko kameo.
OBSCURE/FORGOTTEN characters will be kameos - dlatego spodziewamy się pierdolonej Khameleon, Mavado, którego lubię chyba tylko ja i pewnie jakieś inne Drahminy czy Molochy.
będzie postać kameo, której wcześniej nie dało się "kontrolować" (w domyśle chyba "nie była grywalna", ale była obecna w którejś z poprzednich gier).

No i właśnie to ostatnie. O kogo może chodzić? Kto nie był grywalny wcześniej, ale był elementem, którejś z poprzednich gier? Kia, Jatakaa, Sareena? No Face? Jakiś sub-boss w stylu właśnie Motaro/Molocha? Kintaro? Jakieś inne typy?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2023, 11:40:25 am wysłana przez PurpleRain »

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 11, 2023, 11:46:28 am »
A niech bedzie nawet sam arcybiskup. Jakie to ma znaczenie dla tej nedznej produkcji?

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 11, 2023, 01:16:11 pm »
No dobra, obejrzałem już na tyle dużo materiału z giereczki i czuję się do niej coraz bardziej przekonany gdyż:

1) nie wygląda to tak fortnajtowo i plastikowo jak na gameplayu z SGF
2) przy głównych postaciach (a nie kameosach) nie postawili na kolorki i kulawe animacje, przez co graficznie wygląda to teraz super
3) jest mroczniej i ciekawiej jeśli chodzi o areny. Tutaj od razu nadmienię, że areny mimo swojej jaskrawości mi się podobały od początku, ale teraz np. willa Johnnego w wersji NIGHT wygląda cudownie. Tak samo dobrze wygląda ten teahouse. Dużo się tam dzieje i da się wyczuć postaranie twórców.
4) do kameosów jako takich nadal nie jestem w 100% przekonany, zwłaszcza, że poszli w absurd i lenistwo. Czyli nie dość, że damy klasyczne na maxa skiny, to jeszcze wybór fatality (Sonya, Jax) w 2023 średnio się broni. No nie wiem, ja rozumiem całe założenie, że nie może być AŻ ZA BARDZO realistycznie, ale czemu przeciągać to na maxa w drugą stronę?

Dobra, to było takie słowo wstępu, a teraz mogę chyba powoli zacząć przechodzić do mojego klasycznego opisu postaci. Skupię się na czterech, które znamy najbardziej. Mimo, że (o ile istnieją, ale pewnie tak) nie widzieliśmy jeszcze drugiego fatality. Tak samo z brutalitami, ale tam to raczej chyba wiadomo czego się spodziewać mniej więcej i raczej dupy to urywać nie będzie.

No dobra, to lecimy.

Liu Kang

Design
Damn, jak to dobrze wygląda. Bardzo flashy, bardzo dobre kolorystycznie i bardzo ciekawie dobrane z tymi jego smoczymi projectilami. Dwa główne kolory będące jego wyróżnikiem i właśnie manifestujące się w smoczych pociskach również świetnie do niego pasują. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Jest to na pewno inny Liu Kang, do którego trzeba się będzie przyzwyczaić, ale na pewno ma u mnie duży kredyt zaufania.

Gameplay
Bang, Bang, Projectile, Flying Kick, szybko, szybciej, kurwa dawaj yolo lecimy i atakujemy. Tak to trochę wygląda. Ale wygląda to też dość dobrze. Brakuje mi trochę ikonicznego rowerka (no jest w fatal blow, ale to nie to samo jednak), który jest zastąpiony tym takim jakimś tornado kickiem, ale i tak wygląda spoko. Wydaje się dobrą postacią dla newbies (czyli w sumie dla wszystkich xD). Ot trochę klasyczny, ale jednak zredefiniowany na nowe potrzeby Liu. Dobrze, że nie ma broni. IMO on nigdy nunchaku nie potrzebował do niczego.

Fatal Blow i Fataliy
Tak jak można było się spodziewać, jest to gameplayowa wersja fatala z cinematicu. Przez to może nie było tego efektu wow/zaskoczenia, ale nadal wygląda to dobrze i stawiam tego fatala jak narazie na 2 miejscu, z tego co zobaczyliśmy.
Fatal Blow jest całkiem fajny, chociaż to logo mortala to trochę xD. No ale niech będzie, nie ma przynajmniej wrażenia, że to supermove z Injustice.

Kitana

Design
Kapitalny design. Piękne kolorki, super to wygląda. Wiadomo, że nie da się zreimaginować Kitany pod kątem wizualnym aż tak bardzo no i też nie spodziewaliśmy się pewnie cudów, ale jest dobrze. Jest to piękna, royal (choć wg story może i nie do końca?) Kitana, która ma wszystko czego potrzeba do tego, żeby uznać jej design za 1) pasujący do Mortala 2) zreinterpretowanie klasyki.

Gameplay
WJAZD DUPOM confirmed. Kilka nowych ruchów wachlarzami, trochę zabawy powietrzem (i w powietrzu), jakieś pułapki/tornadka. Wydaje się dość przyjemna i płynna w ruchach. Nie wiem w sumie co więcej mogę napisać. Tak jak w MK11 była bardziej 'assasinowa', tak teraz tutaj tego nie widzę.

Fatal Blow i Fataliy
Mam jakieś takie wrażenie, że jest spoko, ale można to było zrobić zdecydowanie lepiej. Wiem, że pewnie jest ogarniczona paleta ciachania typów wachlarzami i po tych wszystkich latach pomysły mogą się kończyć/powtarzać, więc wydaje mi się, że ten Fatal jest po prostu OK, ale szczęka mi nie opadła.
Jej Fatal Blow jest dość podobny do MK11 i ma podobny vibe. Nie jestem fanem (hehehe xD) za bardzo.

Sub Zero

Design
Może się trochę narażę tutaj, ale dla mnie jest zbyt zwykły. Niby ninjowy, i wszystko powinno mi się podobać, ale no jakoś jeszcze do końca się do niego nie przekonałem. I wcale nie chodzi mi o fryz (chociaż czekam na wersję zakapturzoną). W ostatnich MK Sub-Zero był bardziej hmm bulky. Bardziej potężny niż szybki/zwinny. To Scorpion zapierdalał po mapie jak pojebany, a Sub raczej stał w miejscu i mroził. Nie wiem, może porównałbym to, że Scorp był kategorię wagową niżej niż Sub, który nie grał może w wadze ciężkiej (jak powiedzmy Jax, Kano), ale był bardziej dopakowaną postacią. Tutaj tego nie widzę. Może dlatego mam jakiś taki trochę dysonans poznawczy, a może po prostu narzekam dla samego narzekania.

Gameplay
no właśnie bardziej zwinny/szybki chyba niż ostatnio. Animacje się zgadzają, oprócz tej pierdolonej czachy z kręgosłupem xDDDD to jest totalny absurd i rozumiałbym przyzwanie młota/miecza/czegokurwakolwiek zrobionego z lodu, ale nie tego xD. No, gryzie mnie to bardzo jak to widzę jako element jego combosów. Z dobrych rzeczy za to - wraca klon, co jest niewątpliwie plusem. Fajnie wygląda to mrożenie od podłogi, może służyć do fajnego setupowania/przedłużania combosów. Poza tym to wiadomo. Mrożenie i nakurwianie. Jest spoko, a gdyby nie ta jebana czacha to byłoby nawet bardzo spoko.

Fatal Blow i Fataliy
Najgorszy fatal z dotychczas zaprezentowanych i chyba najgorszy u Sub-Zero w całej jego historii. Fatalne to jest. Nie spina się i na pewno było tysiąc lepszych pomysłów, żeby to rozwiązać. Nie wiem co jest najgorsze. Czy ten kopniak w głowę xDDD czy ten wracający dysk. No kiepskie to. Pozostaje tylko czekać, żeby drugie fatality było wybitne.
Fatal Blow całkiem fajny. Zwłaszcza jego pierwsza część. Rozbicie lodu na koniec też jest fajniejsze niż jakiś jebany wybuch.

Kenshi

Design
Nie jestem do końca przekonany co do jego revampu. Gdy zobaczyłem go w tym garniaczku na gameplay trailerze byłem jak WTF. Na szczęście klasyczny design Kenshiego pozostaje bez zarzutu. Bardzo dobry pomysł z tym duszkiem (o czym więcej w sekcji poniżej). Wygląda to bardzo dobrze estetycznie i broni się wizualnie. Jako yakuzowa redefinicja - no kurde, jeszcze mnie tym nie kupili, ale potrzebuję więcej info.

Gameplay
Super pomysł z tym Sento stance. Będzie na pewno mega dużo możliwości, żeby się tym bawić pod kątem kreowania kombosów. Jest ogólnie mniej telekinezy (co nie dziwi, bo będzie Ermac i trzeba jakoś ich rozróżnić), a więcej używania ducha miecza. Ogólnie wygląda na postać dość trudną do opanowania, ale też z dobrym zasięgiem i (o ile się nie mylę) bez projectilsów. Ciekawa szarża, która (chyba) absorbuje projectile przeciwnika i szybko skraca dystans do oponenta. No ogólnie pod tym kątem podoba mi się to co z nim zrobili. EDIT: tutaj jeszcze dopiszę, bo obejrzałem do końca video Sonic Foxa. Jak masz sento stance, to kameosy nie działają. Do tego jak trzymasz przycisk odpowiedzialny za kameosy, to duch nie atakuje. Kurde, to na pierwszy rzut oka wydaje się DOŚĆ trudne do wymasterowania, ale tym bardziej sprawia, że chciałbym już tego spróbować xD

Fatal Blow i Fataliy
Mimo kilku głosów na "MEH", mi się to jego fatailty podoba i ze wszystkich czterech zaprezentowanych jest dla mnie najlepsze. Przerażenie na twarzy oponenta, brak jakiegoś overkilla, dobre użycie archetypu/wyróżnika Kenshiego. Ciekawi mnie tylko czy początkowa animacja przeciwnika nie wyklucza nam cyborgów w main rosterze? Bo przecież jak oni otworzą swoje japy, żeby zostać spenetrowanymi przez katanę?
Fatal blow niezły, ale ten wybuch na końcu jest kompletnie niepotrzebny i za bardzo injusticowy.

---

Może jeszcze pare słów o Kameosach, ale nie wiem czy jest sens rozbijać to na poszczególne postacie i sekcje, bo design zobaczyliśmy wszędzie klasyczny na maxa, ciosy tak samo, fatality też. Przez to, że te stroje są klasyczne, to wyglądają na trochę wersję beta tych postaci. Coś nieprzystającego do obecnych standardów graficznych. To był też mój zgrzyt, który widziałem już przy gameplay trailerze.
Kano jest spoko szczególnie jak trzyma Ci łeb w dole i szczela laserkiem.
Sonya ma słabo zrobione fatality i wygląda najbardziej plastikowo ze wszystkich.
Jax ma najgorsze fatality z możliwych, które nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, ale jako kameo sprawdza się dość dobrze. Tylko biega trochę jak w tym friendshipie Strykera z mk3 xDDDD

No, i to by było na tyle na teraz.
Czekamy na dalsze info i może hajp wzrośnie mi na tyle, że zakupię PS5 i dam tej grze szansę.

Jeszcze jeden EDIT tym razem specjalnie dla pana Nazwa Użytkownika.

Tutaj ten filmik, gdzie kaszkiet mówi o tym, że kameosy będą ZAWSZE

https://www.tiktok.com/@mortalkombat/video/7242833760322948395

Damn, sporo chyba będzie się na tiktoku działo, ale tego gówno nie zamierzam instalować xD
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2023, 03:03:11 pm wysłana przez PurpleRain »