Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez savel dnia Maja 05, 2023, 08:46:17 pm »
Zbliża się nowa część. Mam kilka przemyśleń, a udało mi się strzelić w swoich przewidywań co do MK11 w wiele motywów, które się pojawiły. Chce mieć na papierze, że trafnie przewiduje:D. Nie jestem gamerem bijatykowym. Mortal Kombat lubię głównie dla lore.

Mortal Kombat 12 <- raczej pójdą w tą nazwę
To z całą pewnością jedna z bardziej ryzykownych części MK od wielu lat dla twórców, co widać też po czasie developmentu. Mamy reebot, tylko tym razem nie będzie to powrót do korzeni jak MK9. Będzie to zdecydowanie twardy reboot i z pewnością duży wstrząs dla lore.

Linia czasowa się trochę uspokoi
- Ciągle czas będzie ważnym motywem fabularnym. Ale nie będzie już alternatywnych linii czasowych, paradoksów. Nowa linia czasowa. Ale nie wykluczałbym, że fabuła może być rozłożona na wieki.
- To nie będzie współczesność - celuje w jakiś nieokreślony czas dla Ziemii, coś jak Mortal Kombat Conquest. Cofniemy się w czasie.

Stare postacie - przearanżowane wersje i przodkowie
Istotnym elementem lore, będzie to, że motywy, które znamy ze starych części powtórzą się w inny sposób. Pojawi się "mściciel" - Scorpion, ale to nie będzie Hanzo Hasachi. Sub Zero będzie innym przedstawicielem klanu Lin Kuei. Wątek rodziny Cageów zejdzie troche na dalszy plan - ale może pojawi się przodek Cage'a jako jeden z wielu protoplastów, którzy się pojawią. Tak jak MKX było o potomkach tak ta część będzie często o przodkach lub tak jak wspomniałem o postaciach, które znamy, ale które "objawiły się" w innych okolicznościach.

Mogą tak jak wspomniałem przedstawić historię na przestrzeni wieków i zaprezentować różne historyczne warianty danych postaci. Archetypy postaci objawiające się co jakiś czas. Może Liu Kang będzie tym nieśmiertelnym, który raz po raz będzie zbierał śmiertelników na turniej i poznamy kolejne pokolenia wojowników, a nasz rooster będzie się składał z wojowników MK wszechczasów.

To jakieś miękkie wyjście pomiędzy tym, że Mortal Kombat musi się zrebootować, ale nie może być zupełnie czymś innym. Poza tym na 100% będzie kontynuuowana customizacja postaci, która im pykła 10/10, czy to lubimy czy nie. Przynosi olbrzymie pieniądze i daje masę fanu wielu osobom, a to wyzej przedstawione podejście poszerza jeszcze opcje na kolejne stroje, warianty względem 11. Daje też szanse na skiny klasycznych postaci, które zawsze dają pieniądz. Zastanawiam się nawet czy nie posunąłbym się jako twórca do tego, żew roosterze będą bardziej archetypy postaci "by pochodzenie" - wojownik Shokan (a w ramach ich wariantów poszczególne postacie) itd. ale to bardzo rozmyłoby bohatreów, więc więc nie posunąłbym się tak daleko (max, że jakiś skin jest inną postacią jak w Injustice 2). Mortal Kombat nie lubi Create your Character, jest mocno nastawiony na lore.

Eksploracja motywów z kolejnych kultur
Mam jakieś przypuszczenia, że otworzą się dalej na kolejne kultury. Mamy już Amerykę (całe spektrum amerykańskich motywów: od Special Forces, natywów: indian jak i prekolumbijskich, kowbojów) Japonie, Chiny, kraje Arabskie/Persów (Edenia), Egipt (Ermac), Indie (Kollector). Lekko obwąchują się z motywami praeuropejskimi typu driada/matka ziemii Cetrion. Gdyby skakali w czasie to pewnie przedstawienia innych kultur byłyby naturalne. Jakieś wyspiarskie klimaty: maorysi, polinezja itp. Ciągle popularne są też, nordyckie klimaty w grach. Chociaż osobiście wolałbym coś więcej z semickich kultur: Sumerowie itd. wydają mi się zdecydowanie naturalniejsi dla MK. Może coś z Afryki (młoda Briggs miał sporo z afrofuturyzmu)?

Ewolucja, nie rewolucja w rozgrywce
Sama rozgrywka - myślę, że nie będzie rewolucji. Muszą zrobić gigantyczne zmiany w lore, a myśle, że formuła MKX-MK11 ciągle działa. Na pewno ciągle będzie filmowy tryb fabularny jak w MK9-11. Krypta też myśle, że wróci.

Z jednej strony cieszę się na nowe rzeczy, Ale MK11 była mega sentymentalna,  żerowała na nostalgii i to było gigantyczną siłą tej części. Wydaje mi się, że są w niezłej kropce teraz. To co napawa optymizmem to to, że dział designu mają genialny i w końcu od MKX zatrudnili jakiś sensownych koncepciarzy:D I prawie każde wyciągnięcie nijakiej postaci z przeszłości i jej odświeżenie wyszło świetnie.

P.S. Jak Liu Kang chce porządku w nowym świecie to jakoś od razu mi się ciśnie jeden z antagonistów - Havik...:P


92
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Marca 12, 2023, 02:26:27 pm »
ale czemu tutaj o Erronie akurat piszesz?
Dlatego, że tego skurwysyna często nie dało się obejść inaczej, niż spamując Fatal Blowa. Inna sprawa, że ten jego też bym jednym z najlepszych w grze, o ile nie najlepszym. Ot taki spierdolony instant cast, z którego jeszcze walił kilkoma nabojami, że nijak nie dało się tego przeskoczyć.

Ogólnie ta mechanika powinna zostać jako tako, ale w innej formie. Może nawet takiej z Injustice. Jeśli już nie tak, to powinno być poprzedzone animacją, gdzie miał być czas zareagować. Skończyło by się popierdolone spamowanie na pałę i trzeba by myśleć, kiedy wykorzystać. Ano i jeszcze jedno....jak wykorzystasz i nie siądzie, to też tracisz możliwość puszczenia go po raz drugi. Tymczasem w MK11 wiecznie z tyłu głowy trzeba było mieć ewentualność, że ten drugi gracz, sobie go odpali po kilku sekundach od chybienia.

I jeszcze jedno o Erronie - spróbuj online zablokować spamowany blow jakiegoś kretyna. Powodzenia. Oj ja bym im zrewidował roster i system. I to gruntownie.
93
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Marca 10, 2023, 04:54:31 pm »
ale czemu tutaj o Erronie akurat piszesz? Ten mechanizm był dostępny dla każdego fightera i każdy mógł sobie powrócić do gry w sekundę, jeszcze do tego zabierając tyle czasu, że podczas patrzenia po raz 23948234 na ten sam Fatal Blow mogłeś sobie zrobić herbatkę, poczekać aż ostygnie i wypić.

Natomiast mechanizm amunicji popieram.

Co do ilości postaci w rosterze - absolutnie się nie zgadzam. Natomiast jeśli chodzi o "DREAM ROSTER" to go sobie zrobię, tylko poczekam na trochę więcej info odnośnie premiery ;)
94
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Marca 08, 2023, 06:58:54 pm »
Otóż chciałbym, żeby wyjebali na śmietnik fatal blowy/x-raye/jakkolwiek teraz będą chcieli to nazwać. Chodzi mi o mechanikę powrotu przy małej ilości HP. Strasznie wkurwiające, przeciągnięte i efektowne przez pierwsze 10 razy, a potem już tylko irytujące.

Co w praktyce było jedyną bronią na tego zjeba Errona i jemu podobnych żołnierzyków z pistolecikami. A wystarczyło by wzorem Granblue Versus zrobić cooldown na pociski, albo wzorem Guilty Gear Strive - zrobić w końcu jebany magazynek z ograniczoną ilością naboi. I cała sprawa była by BANALNIE prosto rozwiązana.

(...)a także absolutne i definitywne zrezygnowanie z konceptu wariacji postaci.  I to zarówno presetów, jak i customizowanych. Przyczyna jest prosta. Chcę więcej postaci w rosterze!

A ja bym wolał nawet te 12 postaci w rostrze, byle były dopracowane, zbalansowane i poruszały się w przemyślanym systemie walki.

95
Filmy / Odp: Mortal Kombat (1995) Grindhouse Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gieferg dnia Marca 08, 2023, 03:26:24 pm »
96
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Marca 07, 2023, 07:51:41 pm »
Kurde chcieli mi zamkąć usta, ale wracam xD

A nie wiem czemu, ale ten post nie przypadł do gustu jakiemuś filtrowi antyspamowemu:

"To może brzmi głupio, ale chciałbym, żeby w tym Mortalu faktycznie story opierało się o coś takiego jak TURNIEJ xD

To tak w ramach tego, co bym chciał zobaczyć w kontekście storyline'u. Chyba w temacie o MK11 pisałem już o tym, jak mogłoby to wyglądać jeśli chodzi o possible roster, gdyby faktycznie poszli w kontynuację zakończenia Fire Goda Liu, więc nie będę się powtarzał. Dodam tylko, że liczę na co najmniej 4 newcommerów. Oczywiście jako newcommera nie liczę np. FEMALE NIGHTWOLFA ani Great Kung Lao, chodzi mi o zupełnie nowe archetypy.

Ok, to może teraz parę słów o mechanice i innych aspektach gry.

Otóż chciałbym, żeby wyjebali na śmietnik fatal blowy/x-raye/jakkolwiek teraz będą chcieli to nazwać. Chodzi mi o mechanikę powrotu przy małej ilości HP. Strasznie wkurwiające, przeciągnięte i efektowne przez pierwsze 10 razy, a potem już tylko irytujące.
Natomiast krushing blowsy, to jest inna kwestia - to powinno zostać, być jeszcze bardziej dopracowane i rozwinięte, bo daje to fajny smaczek, unikalny dla każdej postaci, i nie zabiera niezliczonej ilości czasu podczas walk.

Liczę też na powrót biegania, powrót Tag-Teamu, co najmniej tak samo dobrą kryptę (ale bez sky-high grindingu) a także absolutne i definitywne zrezygnowanie z konceptu wariacji postaci.  I to zarówno presetów, jak i customizowanych. Przyczyna jest prosta. Chcę więcej postaci w rosterze! Wariacje implikowały takie kwiatki, jak Kitana z movesetem Jade czy Mileeny, albo jebany Triborg, co było obrzydliwe i nigdy nie powinno się wydarzyć.

Myślenie życzeniowe to oczywiście brak gości - niestety tutaj już wiem, że jest to skazane na porażkę, ale no... one can dream ;)

Czy proszę o wiele? Raczej nie i raczej sporo osób by się pod tym podpisało."
97
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Marca 04, 2023, 03:01:19 pm »
A to ja dla kontrastu napiszę, że zupełnie niepotrzebna jest wg mnie rozgrywka typu "story" jak w Deception. Zamiast tego każdy zawodnik powinien dostać najzwyklejszego w świecie laddera, poprzecinanego drobnymi scenkami z dobrą reżyserią i KAŻDY powinien osiągać ce wygrania turnieju bez podziału na kanonizację lub jej brak. Dlaczego? Żeby nie dochodziło do kuriozum jak z Baraką, gdzie zajebista postać (design, lore) robi obecnie za szczura do bicia, bo wiadomo, że Liu Kangi i Szang Cungi. Strasznie mnie wkurwia sytuacja, gdzie ludzie zapominają, czym MK jest. Otóż...to jest BIJATYKA. I niech gra tą bijatyką pozostanie. Tylko o tyle proszę. Bijatyką. Nie strzelanką, nie RPG, nie kurwa tuningowaną grą w przebieranie lalek barbie. Zbalansowaną i sensowną bijatyką. Tylko, że to moje ciche marzenie, jest widocznie zbyt duże dla ekipy NRS, bo ci zamiast zajmować się tworzeniem bijatyki, to przemycają do MK swój wielki hamerykański sen. Zaraz kurwa Shang na fatality będzie przyzywał Dindunofin St. G. Floyda, i ten będzie dusił białe postacie kolanem, bo przecież taka czarnomoda.

Na spokojnie kolego. Jak trzeba będzie wylać wiadro pomyj na tych tempaków z NRS, to ja zawsze wbiję na forum.
98
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mateuka dnia Marca 04, 2023, 12:02:23 pm »
Ktoś chętny polupac online w mk11 w oczekiwaniu na nowego Mortala? Na Ps4 lub Xbox one bo jest krossplay
99
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ninja-Spectre dnia Lutego 28, 2023, 09:45:56 am »
No cóż, jak zapowiedzieli to niedługo będzie... też macie tak, że z wiekiem czas leci coraz szybciej ;) ? Sygnał, zeby się sprężyć i kupić Mk11 :D:D:D. Mk 9 i 10 trochę pograłem, ale się nie wciągnałem. Fabuła X jakaś taka średnia była, ale jak ktoś wspomniał lepsza byłaby rozgrywka w story mode jak w Deception, gdzie można swobodnie chodzić po świecie MK a nie tylko filmiki i pojedynki jak w normalnym trybie. Fajnie, że forum się ożywiło, bo myślałem, ze już tylko tik-tok rządzi, bo i FB się przejada już podobno.

P.S. w DLC żadne Xeny i Muldery. Tylko Velocipastor ! https://www.youtube.com/watch?v=7Nyb0GqAjKM
100
Filmy / Odp: Mortal Kombat (1995) Grindhouse Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gieferg dnia Lutego 27, 2023, 04:31:31 pm »
Cytuj
chwila moment, Ty jesteś ten gieferg od dodatków do Magii i Miecza?

Ten sam :)

Nie trzeba się znać na grindhouse, żeby obejrzeć ;)
Zdaje się, że mi się tu konto wyzerowało, bo kiedyś się już udzielałem trochę.
Strony: 1 ... 8 9 [10]